Kun et enää jaksa

Ryhdy yrittäjäksi ja valita koko ajan kuinka raskastaja vaikeaa on.
Voit olla hyvinkin nopeasti Meri-lapin vuoden palvelija? (tosi)
Kahesti kävin ja useamminkin olisin käyny, mut en jaksanu syödessäni kuunnella kuinka raskasta se yrittäminen on.
Kaippa olet palkintosi ansainut? Isompiin tiloihin kaikesta huolimatta olet muuttamassa?
Koita jaksaa!

10

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OIisi

      ennenminkin pitäny valita vuoden valittajayrittäjäksi Meri-Lapissa.
      Vissiin kaikki kampaajat (entisetkin) samanlaisia oman työn aliarvostajia?

      • t.yrittäjä

        En ole kampaaja. Oma firma on.


      • Entinen_
        t.yrittäjä kirjoitti:

        En ole kampaaja. Oma firma on.

        kampaamoalan yrittäjä tämä palkittu ituravintolan pitäjä on.


    • suutarinlesti

      Kyllä se Prisman nuori suutari olisi pitänyt palkita. Sieltä saa hyvää palvelua ilman tekopirteyttä.

      • mjy.nht

        Paras palkinto kemiläiselle yrittäjälle on, että käytät palveluja.


    • Luuzers

      Jos sitä palvelua vaan sais eikä itkua että kun on niiiiiiin paljon hommaa.

      • kateuttakai

        Epäilen että asiakas on jotenkin provosoinut.


      • Luuzers_2
        kateuttakai kirjoitti:

        Epäilen että asiakas on jotenkin provosoinut.

        Et oo naköjään kyseisessä paikassa asiakkaana käyny? Etkä taida käydäkkään, sillä paikka on kiinni! Avaa joskus keväällä, jossain uudessa paikassa?
        Jos avaa?


    • tj666

      Silloin on aikaa seurata naapureiden töihin tulo aikoja, varmistaa omien lapsien stidendien saatavuus olemalla vanhempainyhdistyksessä, ( jossa kuulemma opettajatkin pelkäävät tätä sihteeriä ) , jossa oma lapsi on koulukiusaaja, jolla ei ole kavereita, kuin äitinsä järjestämillä suhteilla
      Mieskin kulkee talutusnuorassa, yrityshän on kuitenkin vaimon suvussa.
      Sekaantuu jopa siihen, jos aitaa kasvatetaan omalle pihalle, vaikka ihminen asuu toisella puolella tietä.
      Tuli valittamaan itku kurkussa, kun näki ,että istuttelin aita taimia pihalleni, että,: tekö istutatte aidan tähän?
      Miten voi olla mahdollista, monta kertaa, silloinkin, kun olemme lähdössä , niin vastapäiseltä pihalta pukkaa ulos naapurin tj.
      Tätä on jatkunut niin kauan, että ei voi enää olla sattumaa.
      muilla perheenjäsenillä on kyllä oma elämä.
      Tuttavani kertoi, että tämä ihminen juoksi monta kertaa tietyssä huoneessa,
      ainoa huone joka on etupihalle, ja muihin naapureihin päin.
      Miksi pitää rakentaa yksi talo eripäin, kuin kaavassa on sanottu.
      Rahalla vissiin saa mitä haluaa.
      Tekninen myyjäkin kehui "hienoksi taloksi" käveltyään naapurin kanssa ohi.
      Ymmärrän kyllä, että jos naapuri tutavuutta hakee, mutta jos ei ymmärrä ollenkaan loukkaavansa, lapsensa kautta naapuria, lapsi haukkuu kaikki kaverinsa tavarat, kun käy kylässä.
      Särkee kaikki kaverisuhteet toisiin kavereihin, haukkuu takana päin,(onko opittu tapa)
      oli kyllä puhetta vanhemman kanssa, ei uskonut.
      Heidän lapsensa ovat kuulemma paremman kasvatettuja kuin toiset.

      • Otan osaa. Todellakin sietämätön ihminen! Ihmettelin kuinka hän on voinut saada tuon tittelin ja niin lyhyellä toimialallaan siinä ituruokalassa?
        No nyt on kiinni ja aikoo avata keväällä isommassa paikassa? Jota todellakin epäilen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe