2015 - Vuosi loppuu taas.

Se olis enää pari viikkoa jäljellä tätä vuotta. Mikä on vuoden saldo? Onko mitään erikoista tapahtunut? Mulla ei juurikaan. Työssä, jossa olen nyt ollut reilu 3,5 vuotta kävi siten että se vakinaistettiin vuoden alussa. Se oli ehkä isoin juttu. Eipä ihmeempiä. Elämä on mennyt töissä ja kotona. Siinä se. Naisia ei ole eikä tule. Yksin hautaan asti. Ihan jees. Tsemppiä!

46

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

      Tämän vuoden aikana on itsellänikin ollut totaalihiljaisuus. Aloitin nettideittailun vasta eilen, joten saa nähdä ehtiikö se muuttaa tilannetta jotenkin - edes treffien suhteen - ennen vuoden loppua.

      • Kilttiatm

        Olethan sinä pussaillut miehiäkin joskus joten sulla on kysyntää etkä ole edes ruma. Taidat olla vaan nirso eikä sulle kelpaa kuin 180 cm komeat bodari miehet.


      • rumamaija

        "Olethan sinä pussaillut miehiäkin joskus"

        Se olikin viime vuonna. Aloitus koski tätä vuotta.

        "Taidat olla vaan nirso eikä sulle kelpaa kuin 180 cm komeat bodari miehet."

        No ei nyt kuka tahansa kelpaa. Mutta bodareita pidän ehkä turhan "pelottavina" tai sellaisina joita en kyllä lähestyisi. Mieluummin hoikka poika kuin hormoneja pumppaava bodari.


      • Kilttiatm
        rumamaija kirjoitti:

        "Olethan sinä pussaillut miehiäkin joskus"

        Se olikin viime vuonna. Aloitus koski tätä vuotta.

        "Taidat olla vaan nirso eikä sulle kelpaa kuin 180 cm komeat bodari miehet."

        No ei nyt kuka tahansa kelpaa. Mutta bodareita pidän ehkä turhan "pelottavina" tai sellaisina joita en kyllä lähestyisi. Mieluummin hoikka poika kuin hormoneja pumppaava bodari.

        Ei ollut siis kemiaa kiltin kunnollisen miehen kanssa viime vuonna joten ajattelit etsiä vähän jännempää seuraa


      • Joku.raja

        Ei kellään voi olla kemiaa kiltin ja kunnollisen kanssa.


      • Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

        "Olethan sinä pussaillut miehiäkin joskus"

        Se olikin viime vuonna. Aloitus koski tätä vuotta.

        "Taidat olla vaan nirso eikä sulle kelpaa kuin 180 cm komeat bodari miehet."

        No ei nyt kuka tahansa kelpaa. Mutta bodareita pidän ehkä turhan "pelottavina" tai sellaisina joita en kyllä lähestyisi. Mieluummin hoikka poika kuin hormoneja pumppaava bodari.

        Paljonko painat?


    • helmiä.sioille

      Vuoden alku oli aika heviä. En nyt ala tässä sen tarkemmin asiaa selostamaan kuin sen verran, että yleensä kaikki vastoinkäymiseni on olleet itseni aiheuttamia, mutta tällä kertaa sellaisia mihin en itse ollut vaikuttanut enkä voinut vaikuttaa. Mutta se kaikki on nyt toivottavasti takanapäin, vaikka yhden tapauksen prosessointi tulee vielä kestämään jonkin aikaa. Kunhan muistaa ottaa sen suihkuina eikä jää ikuisesti kylpemään siihen. Luonnollista kuitenkin, vaikka kova paikka olikin...

      Mutta ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Kaiken sen seurauksena olen taas lähestynyt minulle nuorempana tärkeinä olleiden ihmisten kanssa ja se yhteys tulee nyt olemaan tiiviimpi mitä oli ennen. Siitä olen kiitollinen. :)

      Rakkauselämässäni ei ole valittamista edelleenkään. Kaikki on juuri niin kuin pitääkin olla ja toivottavasti jatkuukin.

      Duunielämästä sen verran, että vaihdoin työnantajaa. Oli hyvä vaihto. Tuntuu hyvältä kun ammattitaitoani arvostetaan sen kaiken verbaalisen bullshitin lisäksi myös tilipäivinä.

      Joten kaiken kaikkiaan minulla on ollut aika tapahtumarikas vuosi moneen vuoteen. Saa nähdä mitä ensi vuosi tuo tullessaan...

    • keijoveijo41

      Yks naimisissa oleva nainen yrittää iskeä minua, kun halus tulla tulla "seuraksi" minun kanssa baariin "seuraksi". Naiset on kaikki huoria!

    • Naisasialooseri1

      Saldo on kolmelta naiselta pillua, tosin saaminen alkoi vasta juhannuksena

    • Kilttiatm

      Olen tänä vuonna lähinnä ansainnut rahaa pelaamalla nettipokeria. Jotain 15 työhakemusta tein ja pääsiin pariin haastatteluun mutta töitä en saanut.

      • hard.to.believe

        Väitätkö pystyväsi voitolliseen pokerinpeluuseen? Löytyykö kirjanpidot?


      • 876
        hard.to.believe kirjoitti:

        Väitätkö pystyväsi voitolliseen pokerinpeluuseen? Löytyykö kirjanpidot?

        Typerä kysymys. :D Jos se pelaa valtion rahoja, ei se häviä silloin mitään.
        Nettipokerissa on muutenkin helppo voittaa, aina löytyy pässejä jotka menee heti all-in, yleensä näitä on puolet pöydästä.


      • Kilttiatm
        hard.to.believe kirjoitti:

        Väitätkö pystyväsi voitolliseen pokerinpeluuseen? Löytyykö kirjanpidot?

        Muutama isompi voitto on tullut enkä minä mitään kirjanpitoa säilytä. Kyllä jos on kärsivällinen niin niitä pässejä löytyy jotka laittaa all in 300 euroa ja silloin minä isken


      • 15 työhakemusta _vuodessa_? Ja ihmettelet, ettei tärppää?

        (No, noin 80% vapautuvista työpaikoista menee työpaikan vaihtajille, joten ehkä tavoitteesi onkin pysyä työttömänä ja keskittyä nettipokeriin. Lycka till - sitä tulet tarvitsemaan ;) )


      • helka kirjoitti:

        15 työhakemusta _vuodessa_? Ja ihmettelet, ettei tärppää?

        (No, noin 80% vapautuvista työpaikoista menee työpaikan vaihtajille, joten ehkä tavoitteesi onkin pysyä työttömänä ja keskittyä nettipokeriin. Lycka till - sitä tulet tarvitsemaan ;) )

        Vähänkään pienemmillä paikkakunnilla sopivia avoimia työpaikkoja ei paljon tuon enempää ole.


    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Taisin saada halauksen naiselta joskus kesällä, siinä oli vuoden kohokohta.

    • atännä

      Aika kuluu hurjaa vauhtia. Ihan just oli joulu.

      Olen saavuttanut urheilussa tavoitteitani kiitettävästi. Joku osa-alue on jäänyt alle suunnitellun, mutta jokin toinen taas ylittynyt reilusti. Harrastusten kannalta oikein hyvä vuosi.
      Työt ja opiskelut ok, näillä jatkuu ensi vuonnakin.
      Paras saldo on varmaankin henkisen treenin puolella. Enemmän sosiaalista elämää, itsensä ylittämisiä monella saralla, itseluottamuksen ja -tuntemuksen paraneminen, epämukavuusalueelle menemisen opettelua.

      Eikä tuossa romanttisessa puolessakaan ole ollut valittamista. On ollut ja ei ole ollut, kumpikin aivan loistava olotila.
      Ei huono vuosi ollenkaan. :)

      • Miksi treenaat ja harjoittelet fyysisesti? Onko sinulla joku kilpailu tiedossa?


      • Ex------------PUA
        super-atm kirjoitti:

        Miksi treenaat ja harjoittelet fyysisesti? Onko sinulla joku kilpailu tiedossa?

        Naisten keskinäinen kisa, joka tunnetaan myös nimellä hypergamia.


      • 329184
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Naisten keskinäinen kisa, joka tunnetaan myös nimellä hypergamia.

        Taitaa omaksi ilokseen treenailla tai
        Sitten on fitness-kisat neidillä tiedossa.


      • atännä
        super-atm kirjoitti:

        Miksi treenaat ja harjoittelet fyysisesti? Onko sinulla joku kilpailu tiedossa?

        Asialliseen kysymykseen suht asiallinen vastaus :)
        Ihan omaksi ilokseni treenailen, aika monipuolisesti. Joissain lajeissa olen kisannut ja tulen kisaamaan, se on hyvää henkistäkin treeniä monessa suhteessa. Kyse ei ole mistään ulkonäkölajista. Enempää en halua kertoa, piirit on sen verran pienet kuitenkin :)


      • atännä kirjoitti:

        Asialliseen kysymykseen suht asiallinen vastaus :)
        Ihan omaksi ilokseni treenailen, aika monipuolisesti. Joissain lajeissa olen kisannut ja tulen kisaamaan, se on hyvää henkistäkin treeniä monessa suhteessa. Kyse ei ole mistään ulkonäkölajista. Enempää en halua kertoa, piirit on sen verran pienet kuitenkin :)

        "Ihan omaksi ilokseni treenailen, aika monipuolisesti."

        Olen kuullut että naiset myös meikkaavat ja pukeutuvat hienosti itseään varten. Nyt tiedän että naiset siis myös treenaavat itseään varten.

        Tekeekö naiset nykyaikana mitään asiaa muuta kuin itseään varten?

        Ulkonäöllisillä tavoitteilla ja muilta saadulla ihailullahan ei tietysti ole mitään merkitystä edellä mainittujen asioiden kanssa. Ei tietenkään.


    • Treffeillä neljän naisen kanssa, joista kahta tapasin useamman kerran. Sekä yksi yhden yön juttu.
      Muilla elämän osa-alueilla ei mitään muutosta.
      Paras vuosi pitkään aikaan, mutta silti en ole kovin tyytyväinen.

    • Neitsytsetä

      Ihan ok vuosi, joskin melko tavallinen.

      Työt, harrastukset, samoja kuin ennenkin. Kävin "ulkona" hieman vähemmän kuin edellisvuonna, ehkä olen tulossa vanhaksi...2016 tästä voisi parantaa. Toisaalta harrastin liikuntaa enemmän, tästä on hyvä jatkaa.

      Onnistuin pysymään kokemattomana. Sain torjuttua kaksi vanhempaa naista verbaalisilla taidoillani ja käsivoimillani, samoin kuin yhden naimisissa olevan naisen pikkujouluissa. Olisivat halunneet ottaa kiltin ja viattoman HC-ATM-sedän, mutta osoitin kunniakkaasti että ei tarkoittaa ei.

      • heviätmi

      • Ex-----PUA
        heviätmi kirjoitti:

        Onnistuit säilyttämään terveytesi ja kunniasi huolimatta kurppien hyökkäyksistä. Teit kaikki ätmit ylpeiksi.

        Tässä inspiroivaa musiikkia:

        https://www.youtube.com/watch?v=hrrcH_b0oKo

        Minkä ikäinen olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua?


      • heviätmi
        Ex-----PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua?

        Alle kolmekymppinen ATM. 0 mieskäyttäjää ja 0 naiskäyttäjää.


    • Minun saldoni tälle vuodelle on se, että muutin omilleni asumaan.

    • Hyvä vuosi. Olen saanut pysyä terveenä, kaikki läheiseni ovat terveinä, kenellekään ei ole tapahtunut muutenkaan mitään pahaa. Töitä, opiskelua, yhdistystoimintaa, muita harrastuksia, matkoja, ystävien tapaamista, uusiin ihmisiin tutustumista ja ystävystymistä heidän kanssaan, sopivasti kiirettä ja sopivasti tällaisia luppohetkiä kun ei jaksa muuta kuin surffata netissä ja osallistua päättömiin keskusteluihin.

      Loppuvuonna 2014 alkanut parisuhde jatkuu ja kehittyy. Paljon on tarvittu keskusteluja ja kompromisseja, mutta se on ollut sen arvoista. Tänäänkin nukahdan hymy huulilla ja on taas voimia alkavaan työviikkoon.

      Aloittajalle vinkiksi, että vielä on vuotta jäljellä, mutta kotoa ei kukaan tule hakemaan ;)

      • prioriteetitkuntoon

        Mitenkäs laihdutus?


    • Kilttiatm

      Jos jotkut laittaa 200 hakemusta eivätkä pääse töihin niin luuletko että pääsisin töihin jos laittaisin 200 hakemusta. ihan turhaa koska sitä töitä ei vaan ole, 15 hakemusta on ihan riittävästi.

      • Ihana logiikan riemuvoitto jälleen kerran :DDD

        Vinkki: Kokeile samaa logiikkaa nettideittailuun ;)


    • Ex-----PUA

      Eläkkeellä ja palstalla ajanviettoa. Keväällä menetin poikuuteni. :D

      • Ex------------PUA

        Paskahousutäti paljasti kurpparaivonsa syyn varastetun nimimerkin takaa: se on jo eläkeläinen joka asuu palstalla.

        Tosin, hänen neitsyytensä menetys on jo vuosikymmeniä vanha, ja vähemmän kunniakas asia. Nyt jäljellä on muumioitunut pillu ja ikäkriisi. :D


    • Mega-ATM

      Kävin huorissa ja sain pillua ensimmäistä kertaa elämässäni. Kyllä nyt on voittajaolo!
      P.s. Aion muuten toistaa saman ensi vuonna :D

    • vihatipunen
    • TheUltimateAlphaGorilla

      Seuraa osittain kryptinen vastaus :D

      2015 oli pitkälti samaa kuin edellinen vuosi. Ja edellinen. Ja sitä edellinen. Kävin töissä. Näin kavereita. Harrastin ja matkailin, lähinnä kotimaassa. Mutta niin kuin sanotaan, the devil is in the details. Paitsi ettei tämä liity ollenkaan vanhaan kunnon pirulaiseen, vaan enemmänkin ilmestyksiin.

      On kulunut aikaa siitä kun tajusin, siis oikeasti luulin, ettei naista ole eikä tule. En ymmärtänyt miksi naiset kiinnostuvat miehestä A kun taas mies B on niin monille naisille kaveri muttei yhdellekään poikaystävä. Flirttailut, koskettelut, rutiininomaiset baaripokaukset - jotkut vain oppivat ja pian osasivat. Jotkut vain sytyttivät olemalla siinä, tekemättä mitään. "Vain", tuo naisten rakastama taikasana.

      Naisasioissa mentiin kaavalla turhautuminen-luovuttaminen, ja lopulta masennus. Sitten ylös, ulos ja lenkille. Energia piti suunnata kaikkeen muuhun. Työhön, asuntoon, kavereihin, harrastuksiin. Ja lopulta, sen ymmärtämiseen miksi naiset ovat mitä ovat. Hyväksyin lähtöni kisaan takamatkalta; jos halusin päästä muiden rinnalle, oli juostava kovempaa. Muut pääsivät kaatumisista huolimatta esteiden yli...minun oli löydettävä kiertotie.

      Tänä vuonna asiat loksahtivat paikoilleen. Vihdoinkin. Tajusin että kuilu minun ja muiden välillä oli suureksi osaksi illuusio. Ymmärsin että muillekin kyseessä oli uskonloikka, hekään eivät tienneet varmaksi onnistuvansa. Olin vihainen; en naisille, vaan itselleni. Niin moni asia jäi kokematta. Mutta sitten ymmärsin että olin myös oppinut sellaista mikä oli muille itsestään selvää - ja kun opit eri tavalla, ymmärrät eri tavalla. Nuoteista oppii helpommin ja nopeamin, mutta korvakuulolta opetteleminen pakottaa keskittymään. Ajattelemaan.

      Kun mietin kokemattomuuttani ja osaamattomuuttani, naiset ihmettelevät missä vika. Miksi asiallisen oloinen mies käyttäytyy aivan kuten ei uskoisi itseensä, tai ei olisi kiinnostunut. Kun en välitä, nainen ei välitä. En kosketa rutiinilla, en flirttaa kuten edelliset pokaamista yrittäneet, en kuiskaa korvaan asioita jotka kuulit exältäsi, vaan toimin omalla tavallani. Minun kanssani on hyvä olla, ja oikean ihmisen kanssa minun on hyvä olla.

      2016 tulee olemaan hyvä vuosi. Toivottavasti Sinullekin.

      Tästä tekstistä tuli oudon runollinen. Kummallista. En ole runoilija alkuunkaan. Keksin silti hölmön nimimerkin, lasken yhteen 18 18 ja klikkaan enteriä. Ja toivotan hyvää yötä :)

    • eimuutaku
    • Rose_91

      Vuosi on ollut välillä raskas, mutta lopulta kaikki on kääntynyt parhain päin. :) Ja aika merkittävä tämä vuosi on ollut.

      Vuoden alussa alkanut parisuhde kehittyy ja voi hyvin. Yhteinen tulevaisuus on mielessä kummallakin ja sen eteen tehdään töitä. Opintoni päättyivät tänä vuonna ja olen nyt siirtynyt työelämään. Onni oli, ettei montaa kuukautta tarvinnut täysin työttömänä olla. Olen myös saanut uuden ystävän.

    • Ex------------PUA

      Ollut ihan hyvä vuosi, vaikka tietysti nälkä kasvaa ja jää fiilis että aina voisi parantaa.

      Yllätti hyvin positiivisesti, että operaatio tason nosto onnistui, se nousi tasolta KTM tasolle YTKM. Naisia on piisannut, niin että aina on ollut jonossa toinen jo valmiina. Heidän kanssaan olen taas ollut suhteissa aina yhden yön jutusta tapailuun. Tinderistä bbaarihoitoihin. Joten täysin setti on tullut hoidettua.

      Seuraava tähtäiin - jos sitä on edes mahdollista saavuttaa - on YTM. Ei enempää, eikä vähempää.

      Vaan sitäkin edeltävä maali on vielä tämä loppuvvuoden loppukiihdytys.

      On tosiaan vielä pari proggista, jotka todellakin voivat kruunata vuoden. Se vaan että onko niitä järkevä niiden - tai tuon kruunauksen vuoksi - alkaa tavoittelemaan, jos ne eivät ole vielä kypsiä, on täysin eri juttu.

      Jää harkintaan.

      Joka tapauksessa, se pitää sanoa että vuosi on mennyt todellla nopeaan.

      Olen hyvin tyytyväinen että se onn mennyt nopeaan koska on ollut mielekästä tekemistä, mutta ei niinkään draamaa, mitä tulee naisiin. Näin saa hyvin kierrettyä sen sinisen pillerin ansan, johon monet etenkin edellisen tasoni miehen, eli ketmit huijataan, eli että pitää kestää kaikenlaista naisen kanssa, johon itse tyytyy ja joka tyytyy sinuun.

    • Punttimimmi

      Niinkuin täällä todettiin, vuosi on mennyt nopeasti. Itselläni todella hyvin. Treenit sujuvat mallikkaasti jopa paremmin kuin odotin uuden koutsin johdosta ja tältä saralta voi siis odottaa menestystä jatkossa. Myös muut asiat ovat sujuneet loistavasti ja työkuviot menneet nappiin. Aloitan opiskelut ja jatkan edelleen työntekoa.

      Miesrintamalla minua voikin kutsua jo lätkävaimoksi, muutetaan kohta yhteen ja tiedossa lisää ihania hetkiä tulevan mieheni kanssa. Joten tavoitteeni tältäkin osalta on tänä vuonna täyttynyt.
      Kokonaisuudessaan siis aivan loistava vuosi, enkä malta odottaa ensi vuotta!

    • PohPuhPuh

      Tämä vuosi on ollut voimakkaan sisäisen kehityksen vuosi. Paino on noussut 15 kiloa ja olen löytänyt sisäisen de Sadeni.

      Töitä on tullut tehtyä enemmän kuin pitäisi. Epäilen, että huonosti nukkuminen ja stressi auttaa keskivartalon kehityksessä.

      Koirasta on kehittynyt a-luokan vartiointipeto. Tänne ei ole kenelläkään mitään asiaa, jollen minä hyväksy vierasta ensin. GRRRRR!!!

      Minulla on myös nainen. Nuorehko ja nätti. Tahdoton tallukka. Vaihdetaan Opel Asconan jarrukenkään. Myös vialliset huomioidaan.

      Päin helvettiä menee, mutta edes tyylillä.

    • nukkeepanemaan

      RealDoll

      Kundia nussimaan kuvasssa näkyvää aidontuntuista nukkea.

      Nukke asuu Helsingissä omistajansa kanssa.

      Haussa siis mukava kundi, joka haluaa naida ihanaa nukkea.

      Jos hyvä tyyppi löytyy, niin saa käydä useamminkin.

      Nukkea saa naida rauhassa makuuhuoneessa ja oven saa laittaa kiinni.

      Myös kimppa onnistuu.

      Alastonsuomessa paljon kuvia nukesta ja video.

      Tänään sunnuntaina pääsee ja muinakin päivinä.

      http://www2.iskuri.net/index.php?prof=947052&inr=68&s=2&osp=1&hsp=2&hsana=doll

    • flowersreally

      Onnea vakiduunin johdosta!

    • tässäteille
    • täslisää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe