Kenen palstalaisen kanssa menisit saunaan?

rumamaija

Lämmitin tuossa juuri saunan, eli siitä johtuikin mieleeni pieni seuraleikki: kenen palstalaisen kanssa menisit löylyihin?

37

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

Tähän voi jopa uhrata ajatuksensa. =)

Vaikuttaa varmasti tosi homolta (tietenkin pestäisiin toistemme selkä), mutta näin seuraleikkinä ainoa vaihtoehto olisi ikis-m. =) Se olisi semmoinen bisneshanke-saunominen, jossa juotaisiin viskiä ja valittaisiin ostettava saari kaupungin edustalla, jonne teetettäisiin monilla herkuilla idyylinen talvi-asuttava kesäkartano. Makean veden tuotantolaitokselle ja dieselgeneraattorille tarvitsisi omat koristellut ja piilotetut tilat. (Laiturin läheisyydessä on luonnollisesti oltava m114 155 mm haupitsi, sillä moni rantautuu ja hyötykäyttää yksityisomaisuutta omanaan, koska monien mielestä heillä on siihen oikeus)

• Ex------PUA

Naisasialooserin kanssa <3

• Ex-----PUA

Trolli! Menisin saunaan hyvien ystävieni kanssa eli Darkfearin, Bemin, Ikis ämmän, super-ätmin, Hc-ätmelin ja Kilttiätmin. :D

• oohaaahhuuuuhhhh
        Ex-----PUA kirjoitti:

Trolli! Menisin saunaan hyvien ystävieni kanssa eli Darkfearin, Bemin, Ikis ämmän, super-ätmin, Hc-ätmelin ja Kilttiätmin. :D

Se oliskin sellainen tosimiesten saunailta!

• mieshenkilö-

Kuumimman kissan kanssa

• Sama se kenenkä kanssa sitä mänis saunaan nauttimaan löylyistä.

• helmiä.sioille
      • Diggaan juu.. Sinä sitten aina osut näitten kanssa. :)

• helmiä.sioille

• helmiä.sioille

• helmiä.sioille kirjoitti:

Okei... Hyvää yötä, Pikkulikka! Olet harvoja kivoja tyyppejä tällä palstalla...

Ps. Hyvällä musiikkimaulla varustettu ihminen ei voi olla mulkku... :)

https://www.youtube.com/watch?v=x5Ye8fBEkcc

Kiva kuulla, ja kiitos samoin. Kyllä täällä tuntuu olevan kiukkupussien joukossa mukaviakin tyyppejä.

Luulisin myös niin.. tai ainakin kyseessä on sitten hyvällä maulla varustettu mulkku.. Hih. On kai sekin parempi kuin ei mitään.

• ketunnennääääää

Saunassa nauraisin PikkuLikan minitisseille.

• ketunnennääääää kirjoitti:

Saunassa nauraisin PikkuLikan minitisseille.

Hieno juttu, jos arvelet, että mun tissit voisivat tuoda iloa sinun elämääsi. On kuitenkin hyvin epätodennäköistä, että me päädyttäisiin saunaan, koska en sauno tuntemattomien huutelijoiden kanssa. Haluasitko, että laittaisin kuvan ja piristäisin sinua sillä?

• ätmelssön
        PikkuLikka kirjoitti:

Hieno juttu, jos arvelet, että mun tissit voisivat tuoda iloa sinun elämääsi. On kuitenkin hyvin epätodennäköistä, että me päädyttäisiin saunaan, koska en sauno tuntemattomien huutelijoiden kanssa. Haluasitko, että laittaisin kuvan ja piristäisin sinua sillä?

Tämä on kannatettava idea.

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Kiva kuulla, ja kiitos samoin. Kyllä täällä tuntuu olevan kiukkupussien joukossa mukaviakin tyyppejä.

Luulisin myös niin.. tai ainakin kyseessä on sitten hyvällä maulla varustettu mulkku.. Hih. On kai sekin parempi kuin ei mitään.

:) Mä oon hyvällä(?) maulla varustettu mulkku. Ja se on aina parempi kuin palstan ätmiläiset.. :D

https://www.youtube.com/watch?v=tjrO3d4TdS4

• scrg

No höh, eikö kukaan muu tiennyt oikeaa vastausta: rumamaijan kanssa tietenkin.

• rumamaija

No en minä nyt niin huomionkipeä ole, että olisin aloituksella tätä hakenut :D

• Mäkin voisin vähän hikoilla yhdessä maijuskan kanssa. >:3

• Edwardo_sekavuoro

Varmaankin pikkulikan. Olen niin ujo ja varautunut, että muiden palstalaisten kanssa olo olisi vaivaantunut. Mutta kun hänellä on oman kertomansa mukaan niin pienet tisut ja minulla niin pieni vehje, niin kumpikaan ei näkisi mitään säädytöntä ja voisimme löylytellä antaumuksella.

• Kuulostaa hyvältä. MInullakin on saunakynnys, mutta sinun kanssasi olisi varmasti oikein mukava istuskella lauteilla.. kunhan et sitten heitä liikaa löylyä.

• Edwardo_sopivasti_rento
        PikkuLikka kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. MInullakin on saunakynnys, mutta sinun kanssasi olisi varmasti oikein mukava istuskella lauteilla.. kunhan et sitten heitä liikaa löylyä.

Mukavata. Olen kaikessa monikulttuurisuusintoilussani jättänyt työt ja alkanut joutomieheksi apinanleipäpuun alle. Joten sinä saat hoitaa löylyttelynkin, niin minä seuraan myhäillen naisellista motoriikkaasi ja eleganssia.

• Ikis__M

saunaseuraksi voisin valita atännän ihan vain siksi että viimeinkin saisi nähdä sen kuuluisan pyllyn mitä se aina kehuu täällä kilpaa itsensä kanssa.

• atännä

..hmph.
        Mä voisin sitten varmistaa, ettet ole Keskisen Vesa ;)

• Ikis__M

Joo, se sopii kyllä mutta voinko sentään ottaa keskismäiset kännit rohkaisuksi? Siitä sinun pyllystä on ollut niin paljon hehkutusta ettei sitä ehkä selvinpäin kestä jos onkin pettymys :)

• DarkFear_ei_kirj-

No tietty M86:n kanssa! Ratsastaisin hänen hikisellä bonerilla!

• Miäs8kuus

:)

• Ex------------PUA

Jos palstalla olisi vielä Neitsytmaria, niin hänen ja Rose91:sen kanssa.

Istuisin heidän väliinsä kuin merkittävä patriarkka, sellainen jonka kupeista on syntyisin kokonaisia kansakuntia.

Tytöt ihmettelisivät, että miten sauna voi olla niin kuuma, kunnes selviäisi että eihän kiuas edes ole päällä.

Se on ExPUA joka hohkaa lämpöä.

Tästä tytöt päätyisivätkin johtopäätökseen: Ex PUA on hyvin monella tasolla kuuma - ja siitä tulisikin heidän mielestään kaikista parhain saunareissu jolla he ovat koskaan olleet.

• tytöt-ei-tykkää

Hyi.

• Ainoat.saunakaverit

Pua läskinä punakkana hikoilisi jännityksestä saunan kuumaksi.

• Ex------------PUA
        Ainoat.saunakaverit kirjoitti:

Pua läskinä punakkana hikoilisi jännityksestä saunan kuumaksi.

Sanoo lihava kurppa joka ei edes mahtuisi saunan ovesta sisään. :D

No, älä huoli, minun saunaan ei teitä mummoja päästetä.

• Ex------------PUA
        tytöt-ei-tykkää kirjoitti:

Hyi.

Kiihotuitko?

• 34636

Helgan kanssa menisin saunaan. Olen masokisti ja haluan rääkätä itseäni. Olisi kiva nähdä oikein kunnon kurppa alasti kaikkien pursuavien läskimakkaroiden löllyessä vyötäröllä.

• transvestigation

Jonkun palstan transun.

• DarkFear_ei_kirj

Kutsuiko joku minua? ;)

• Kurpppa

Kaikkien palstaätmien. Kehoittaisin heitä menemään ensin, ja sitten menisin saunan taakse, valelisin sen bensalla ja sytyttäisin palamaan. Sitten nautiskelisin, kun kuulisin geneettisen kuonan kuolinhuudot ja olisin tyytyväinen itseeni kun olen tehnyt maailmasta naisille paremman paikan.

• Ainahan voit yrittää. Onneksi naiset ovat niin avuttomia, etteivät osaa edes tulitikkua sytyttää.

• atännä

No nyt me ollaan saatu naispuolinen vastine palstan väkivaltafantasioilla hekumoiville ätmeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe