Onko halailu ja helliminen sohvalla....

ExOnLineDeittiMies

...osoitus siitä että toinen on kiinnostunut vähän enemmän kuin kaverimielessä?

Olen siis mies ja olin naisen luona katsomassa filmiä. Halailtiin soffalla ja oltiin lähekkäin. Mielestäni moinen kertoo siitä että on enempikin kiinnostusta.

3

304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todettu

      Tuo ei merkitse vielä mitään.

    • Jonaituneiti

      Olen nainen ja vastaan vain omasta näkökulmastani.

      Mies, joka ei ollenkaan kiinnosta, tuskin tulisin ajautuneeksi hänen kanssa sellaiseen tilanteeseen, että katsoisin hänen kanssaan elokuvaa ja nauttisin siinä samalla läheisyydestä.

      Minun mielestä tuo on merkki siitä, että kiinnostusta on, mutta sinänsä se ei vielä kerro sen enempää. Enempi tuo kuulostaa sen tunnustelulta, että miltä tuntuu olla toisen lähellä, ja sen tunnustelua miten asiat etenevät.

      Hiljattain katsoin erään kiinnostavan miehen kanssa elokuvaa. Tuntui todella hyvältä olla lähekkäin vaatteet päällä, ja hellien tietyn jännitteen ollessa vahvana, mutta pääpointti oli itse elokuvassa. Siinä sai jotenkin rauhassa luottavaisin mielin olla toisen lähellä ja totutella siihen. Minulla ei esimerkiksi ollut mielessä seksiin asti eteneminen, vaikka seksuaalisesti olinkin kiihottunut siitä läheisyydestä. Mielestäni olimme liian vasta tavanneet ja sellainen kokeileva läheisyys oli vasta sopivaa.
      Mitään se kummempaa elokuvan jälkeenkään ei tapahtunut, vaan hän lähti kotiinsa jne... emme edes sopineet seuraavia treffejä tai mitään koska olimme niin uudet tuttavuudet, että tuntui luontevalta antaa asian olla muutaman päivän auki ja sitten katsoa uudelleen. Olimme kumpikin toisistamme jossain mielessä kiinnostuneita. Se oli selvää ja tuli myös seuraava tapaminen.

      Myös se toteutui sohva & elokuvan katselun ympärillä. Tuntui edelleen hyvältä olla lähellä ja tunnustella, helliä ja niin edelleen, mutta tällä kertaa mies kuitenkin halusi alkaa kopeloida enemmän ja itse asiassa jossakin kohti hän kiihtyi hetkessä enempäänkin, jonka torjuin, koska olen sitä tyyppiä, joka ei vaan osaa mennä puolituntemattomuuden kanssa liian aikaisin liian pitkälle.
      Mies oli jotenkin vaan täynnä sellaista päälle käyvää seksuaalista latautuneisuutta, ettei ollenkaan ollut tilanteen tasalla, että minä jarruttelin enkä halunnut edetä pitkälle. Hän vaan yritti ja yritti, mikä oli mielestäni sopimatonta...
      Siihen se minun kiinnostus sitten lopahtikin... myöhemmin sain kuulla sen olevan hänen taktiikkansa naisten kanssa. Ei tartte turhia keskustella ja jaaritella kun elokuvan nojalla pääsee heti lähelle ja kai hän kuvitteli, että jotenkin tällä konstin myös seksiä jotenkin helpommin irtoaa, kun pääsee ikään kuin vaihvihkaa lähelle... hänen tavoitteensa oli silkka seksi. Minä olin tutustumassa toiseen ihmiseen ja itseeni hänen seurassaan.

      Tuossa sinun tilanteessa molemmin puolista kiinnostusta näyttää ainakin olevan, mutta antaisin sen kaikessa rauhassa kehkeytyä... itse olen naisena sellainen, että aluksi kiinnostaa paljonkin toisen kanssa läheily ja hellyys, mutta mitään suoraa loikkaa seksiin en voi sietää, paitsi silloin jos vain etsin seksiseuraa, mutta lähinnä olen käynyt treffeillä löytääkseni elämänkumppanin.

      • kääkkkä

        No kyllähän leffailta tarkoittaa, että seksiä harrastetaan. Meille vai teille netflixiä "katsomaan".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe