Naiset, kertokaa nyt...

Mieli-maassa

Mikä on hyvä/täydellinen mies. Ja minkä kokoinen tulisi peniksen koko. Itse on 23 vuotias ja ollut koko elämäni ilman tyttöystävää. Vaikka muuten olen mukava, luotettava ja urheilullinen, niin vehkeen koko on estänyt kysymästä mukavia ja hauskoja tyttöjä/naisia ulos. Puolestaan olen pari kertaa joutunut torjumaan, kun en ole nolatuksi tulemisen pelon takia uskaltanut edes ajatella suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen.
Itellä vehkeen koko on seisonnassa juuri ja juuri 15 cm, eli vain 3 mm pidempi kuin keskiverto (13,77 cm) ja ympärys 12,5 cm. Kertokaa NAISET säälimättä, mikä on ihannemiehenne peniksen pituus ja paksuus. Joidenkin tutkimusten mukaan penis ei saisi olla alle 16,5 cm pitkä. Mutta kertokaa oma kantanne!

18

1384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieli-maassa

Sori, muutamia kirjoitusvirheitä. :)

• pillutietoutta

"Emätin on putkimainen ja lihaksikas elin. Se on joustava ja melko lytyssä. Emättimen syvyys on 8 - 10 cm, mutta se venyy myös helposti esim. yhdynnän aikana. Synnytyksessä emätin laajenee niin, että lapsi mahtuu syntymään sen kautta. Sitten se taas supistuu. Sen tuntoherkin alue on ulkosuun seutu n. 3 cm syvälle emättimen sisään. Se tuntee yhtä hyvin sormen kosketuksen kuin siittimenkin kosketuksen yhdynnässä. "

Ja vain 1% miehistä on yli 16cm jäykkänä.

• Mieli-maassa

Okei, mutta toi ei oikein vastannut kysymykseen. Eli minkä kokoinen on naisten mieleen? 15 cm, 15,5 cm 16 cm... 18 cm? Laittakaa myös ympärysmitta.
        Älkää eksykö liian teoreettiselle tasolle, sillä kirjasta opitun naisten/miesten anatomialla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
        Hiukan kyllä hirvittää, jos vain 1% väestöllä on 16 cm penis. Ilmankos naisilla on kova kilpailu hyvin varustetuista miehistä.

• Mieli-maassa

Tarkoitin väestöllä, mies-väestöä sis.

• Naisike

"Joidenkin tutkimusten mukaan penis ei saisi olla alle 16,5 cm pitkä."

Kerro toki mullekin mikä tutkimus kieltää alle tuon kokoiset mulkut:D

Oot kyllä todella hukassa itsetuntos kanssa. Jos sulle ei kylmä fakta kelpaa niin minkälaisesta ratakiskosta asia pitää sulle vääntää?

• Mieli-maassa

• Vituke

"PLOS One -julkaisussa ilmestyneen tutkimuksen mukaan heteronaiset suosivat penistä, joka on vain hieman suurempi kuin keskiverto penis, eli 15,2 senttiä pitkä ja 12,7 senttiä ympärysmitaltaan – erektiossa."

Mä kyllä pahoin pelkään, että sä saat pakit naiselta/mieheltä kun sun kulli on pari milliä liian lyhyt mistä se ihminen tykkää. Pesää/persettä ei tuu ennenkuin kyrpä on mitattu työntömitalla.

Ota nyt saatana järki käteen.

• Riiiiiiiiii77

Ei ole väliä itselleni. Koko vaihtelee yllättävän paljon vaikka meinaa unohtua kun viime kerrasta on vuosia. Suuruudella on enemmin henkinen vaikutus vrt. naisten tissien koko. Suihinottaessa iso on mukavamman tuntuinen, toisessa hommassa ei siis mulle väliä. Semmoinen kivan mehevä perusvehje. Eksällä oli hirveän iso ja sattui.
      Kuka älytön siinä sekstaamisen aikana alkaa viivottimella mittailemaan onko kaverin kyrpä 3 mm alle tai yli maamme keskiarvon, voi sua lapsi kulta. Mikä meisselissäsi muka on vikana? Tutkimusten mukaan... *äääääääää*. Miehet luulevat muutenkin että naiselle seksi on yhtä peniskeskeistä kuin heille. Paljon tärkeämpää on suutelu sekä tietää naisen erogeeniset alueet (niska, kaula, reidet, ranteet) ja käsien käyttö, halukkuus suuseksiin sekä oikea asenne ja uteliaisuus ym.
      Ensimmäiseen kysymykseesi ei voi vastata lyhyesti joten vastasin vain vehjekyssäriin.

• Miehillä itsellään on kompleksi penisten pituudesta mutta naisilla on ongelma miesten kroppien pituudesta. Näihin munan koosta valittaviin miehiin suhtaudutaan muuten paljon suopeammin, kuin mitä lyhyiden miesten pituusvalituksiin. Esimerkiksi minua pidetään ruikuttajana kun paasaan todellisesta ongelmasta mutta jos minulla olisi terve itsetunto lyhyydestäni huolimatta, niin olisin napoleonsyndroomainen naurettava uhoaja. Joku nainen sanoi että lyhyet miehet ovat oksettavia kun yrittävät olla kuin oikeat miehet.
        Tosiaankin, useimmat lyhyet miehet ovat paksunahkaisempia kuin minä ja siksi heillä meneekin hyvin.

• niiniin

Täydellisyyttä ei ole olemassa muualla kuin narsistin omassa mielikuvituksessa.

• jfklhsafifdlha

Haluat naisen rehellisen mielipiteen. Oletan, että olet oikeasti asiaa kysymässä, joten omakohtaisen vastauksen annan.
      Olen ollut yhdynnässä noin 50 miehen kanssa. Jokaisella oman kokoisensa, ikinä en milloinkaan ole tuntenut mitään eroa, muiden kuin yhden ainoan kanssa. Tällä oli 18.5cm ja se sattui, tuli liian ylös jonnekin minne lie kohtuun tms. Aina joka kerralla piti alussa odotella ja toppuutella, muiden kanssa en ole tätä tuntenut eli kaikilla muilla on ollut pienempi, mikä on ollut positiivinen asia.
      En pidä kivusta, ehkä toiset pitävät, minä en. Olen 167cm pitkä, eli normaalin pituinen, en mikään pienistä pienin siis. Eli ne sisällä olevat paikat lie samoilla kohdin saman pituisilla naisilla. Muiden miesten kohdalla siis en ikinä ole mitään eroa tuntenut tai nähnyt. En varmasti osaa senttiä kahta tai kolmea silmin erottaa.
      Olin kerran miehen kanssa sängyssä, josta toinen nainen, joka oli saman kanssa ollut sanoi, että oli pieni, en sitä itse huomannut, en naisten anatomiasta tiedä sanoa oliko hänellä sitten itsellään isompi ns. värkki, mutta en huomannut mitään eroa muihin nähden. En yhtään mitään. Kaikki ovat joka sopukan tasavertaisesti täyttäneet. Eli tämä asia ei voi sinua estää aikeissasi. Usko pois.

• jcksahfdfnjälfn

Ai niin lisään vielä, että seuraavalla "petikumppanillani" on saman pituinen vehje kuin sinulla. Asia on etukäteen huvin vuoksi selvitetty.

• Maalaistyttö.10

No minäpä kerron!

Täydellisen pituinen / paksuinen penis on tarkkalleen sen kokoinen että mies itse on sinut sen kanssa. Sellainen jota mies itse uskaltaa ja osaa käyttää.

Ihan rehellisesti sanottuna tuskin kukaan nainen osaa silmämääräisesti sanoa onko se nyt 14 vai 15 senttinen ja yksikään ei takuulla tule mittanauhan kanssa tarkistelemaan onko koko nyt millilleen oikea ennen seksiin ryhtymistä. Että ihan turhaa sitä on murehtia. :)

"Ei se koko, vaan se miten hyvin sitä osaa käyttää! ;)"

• Munan saa leikata vaikka pois mutta pitkä mies se on kaikki kaikessa.

• nannaa_pimpulalle

Korsi se on, joka kutittaa.

• jaongelmaoli

Parahin mieli_maassa, taidat olla joko masentunut tai muusta syystä suurissa ongelmissa unelmiesi ja niiden toteuttmisen suhteen. Käypä nyt ensin joko yleislääkärillä tai andrologilla juttelemassa aiheesta "en voi olla naisen kanssa kun olisin niin kauhea pettymys kuitenkin". Tai miten elämäsi kauhean salaisuuden nyt haluat ilmaista. Onko sinua kiusattu koulussa? Onko sinua laiminlyöty ja häpäisty lapsuudenkodissasi? Missä mättää? Saattaa olla, että hyötyisit paljon keskusteluavusta.
      Teinipojan äitinä melkein vihaksi pistää kuinka noin omaa arvokasta nuoruuttasi, tervettä hyvinvoivaa elämääsi, hukkaat pelkän pelokkuuden takia : (

• Minultasinulle

Onko sulla iso nenä?
      Vanhan uskomuksen mukaan peniksen koon näkee nenästä, jos on iso niin haaroissakin on iso, pieni nöpö taas viittaa pieneen ja nöpöön sielläkin. Miten on?
      Jos sulla on siro ja pieni nöpönenä ja naiset lähestyy niin tietävät kyllä mitä pöksyistä löytyy.
      No ei, tää oli ihan vitsiä vaan. Neuvoisin sinua opettelemaan sen käyttöä, joka on kaikista tärkeintä, ei se koko lainkaan ole oleellista.

• mallimimmi

On kokemuksia monenlaisista miehistä ja peniksistä. Sanon nyt sinulle alkuperäinen kirjoittaja, että LOPETA tämän asian miettiminen. Mitä isompi penis, sen mulkumpi mies. NAINEN ARVOSTAA TASAPAINOISTA, KUNNOLLISTA, RAKASTAVAA, REHELLISTÄ, MUKAVAA, KESKUSTELUTAITOISTA MIESTÄ, JOKA ON 100% USKOLLINEN.

Naisia on toki erilaisia, mutta suosittelen sinua valitsemaan kumppanin, joka arvostaa sitä mitä sinulla on sydämessä ja päässä enemmän kuin housuissa.

Itse olen kivannäköinen, mallintöitä tehnyt nainen, en ottaisi kumppanikseni ketään muuta kuin miehen, joka on hyvä, sydämellinen ihminen ja mukava. Peninksen koolla ei ole mitään merkitystä.

Suurin osa naisista ei saa yhdyssä ns. vagina-orgasmia, vaan orgasmin saa helpommin klitorista hieromalla. Tässäkään tapauksessa peniksen koolla ei siis ole suurta merkitystä.

Keskity nuori mies siihen, että olet tasapainossa itsesi kanssa: HYVÄKSY ITSESI SELLAISENA KUIN OLET. Silloin saat kenen vaan naisen.
      Jos olet epävarma, se heijastuu sinusta.

Voi tuntua vaikealta, mutta se ei oikeasti ole. Päätät vain, että nyt riittää tämä epävarmuus. Olet tällaisena ihan riittävä ja rakastat itseäsi.

Jos olet katsonut tv:stä tätä Hottiksen tositv-sarjaa...? Voi yök, yök, yök niitä miehiä ja naisia siinä..olkoonkin vain ohjelman formaatissa, että pitää kehua oksettavasti itseään, mutta en olisi uskonut kenenkään vajovan noin alas. Ohjelman miehet eivät ole millään tavalla sellaisia, että normaali järkinen nainen heitä haluaisi. Näiden tyyppien peniksen koko ei ole edes relevantti, koska tyyppien ulkonäkö ja etenkin jutut ovat etovia.

Mä ryhtyisin 1000-kertaa mielummin lesboksi kuin ikinä ottaisin yhdenkään Hottis-tyyppisen miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe