Heips!
Olisin kysellyt jos jollakin olisi kokemusta sellaisesta asiasta kuin vaikuttaako stressi kiloihin. Painoin vuoden alussa 53 kg ja aloitin silloin uudessa työpaikassa mikä alkoi käydä hyvin stressaavaksi. Oli aina kiire ja työ oli raskasta 3-vuorotyötä ja aina ei ehtinyt pitää edes ruokataukoa, vaan ruoka tuli nopeasti syötyä " lennossa" . Aloin jo kolmen kuukauden kuluttua huomata että vatsa alkoi pullottaa ja jotkut vaatteet kävivät ahtaiksi ja kireiksi. Lopetin työt noin 8 kk kuluttua kun sain uuden työpaikan ja nyt huomasin itsekin miten paljon olen lihonut. Olen 8 kk aikana saanut painoa lisää 12 kg ja paino on nyt 65 kg ja olen 163 cm pitkä.
Tiedän että olen paino indexin mukaan normaalipainoinen, mutta oikeasti nuo kilot eivät sovi minun ruumiinrakenteeseeni ja ei oikein olisi varaa alkaa ostamaan koko vaatekaapillista uusia vaatteita .
Paino vain alkoi hiipimään kilo kilolta koko ajan enemmän vaikka uuden työn takia minulla oli taas mahdollisuus harrastaa liikuntaa ja tanssi kuten aina ennenkin, mutta paino vain on noussut ja ei laske millään. Heti kun syön jotakin, niin vatsa oikein pullahtaa ja näytän kuin olisin raskaana. Syön normaalia ruokaa ja säännöllisesti suositusten mukaan, mutta minusta tuntuu että minulla on jatkuvasti nälkä ( en ole raskaana) ja lisäksi vieläkin hotkin sen ruoan vaikka mitään kiirettä ei ole.
Mitä mieltä olette? Asiallisia neuvoja ja vastauksia kiitos.
stressi ja kilot ?
3
160
Vastaukset
- hpv
Stressi vaikuttaa kahdella tapaa painon nousuun. Ensinnäkin tekee mieli tukevampaa ruokaa ja toisaalta elintoiminnot hidastuvat hiukan.
Hyvä artikkeli asiasta löytyy täältä:
http://tyopiste.ttl.fi/Uutiset/Sivut/Stressi_voi_nakya_painossasi.aspx- tollollenauravaveku22212
Sivun margariinimannekiin taas vauhdissa.
hpv:llä on yhä vastaamatta kysymykseeni margariinipohjaisesta ravinnostaan jolla hän väittää kaikkine täysjyväleipineen pitävänsä diabeteksensa (D2) hyvässä mallissa. Kehuessaan (valehdellessaan) arvoistaan SUOMI24 sivuilla hän harvemmin kertoo lääkityksestään.
Alla minun mittaukseni vuorokaudelta kaikkine ruokailuineen ja täysin ilman lääkitystä.
2015-10-23 22:30 6.6
2015-10-24 06:30 6.2
2015-10-24 08:30 6.8
2015-10-24 19:00 5.4
2015-10-24 20:30 5.8
2015-10-24 21:00 5.5
2015-10-24 22:30 5.6
2015-10-25 08:20 5.4
2015-10-25 10:15 6.4
- kokki3
Hotkimisessa muodostuu kaasua, joka taas johtaa 'pullahtamiseen'. Koita syödä hiljemmin ja vaikka usein pienin annoksin. Laihduttaminenkaan ei ala ihan heti kun alat laihduttamaan, vaan voi mennä kuukausikin ennenkuin kilot alkaa lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769