Ajoin Lapsuudenkoti-paikastani ohi

Ja eipä enää tunnistanut oikein missä ne leikkipaikat oli, ei enää oikein saanut selvää missä oli se lapsuudenkotikaan, kaikki paikat oli rakennettu uusia taloja täyteen, muistelin katsellessani kun hyppäsin pikkupoikana äidin sateenvarjo kädessä kotitalon tikapuilta alas ja kuvittelin olevani laskuvarjohyppääjä, sateenvarjo meni nurinniskoin ja jalkoihinkin sattui mutta ei sattunut pahemmin silti

https://www.youtube.com/watch?v=GOLFZ0WVN1s

2

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilja-Maitotyttö
    • Niin lapsuuden muistoja, jotenkin muistan olin varmaan jotain 3 vuotias kun isä otti mukaan verkkoja kokemaan ja oli jonkinlainen myrsky ja aallokko kovaa

Kalaa taisi tulla verkoista mielettömiä määriä joten isä vaan selasi verkkoa ja päästeli kaloja pois kunnes veneen keula halkesi ja vene alkoi vuotaa, Siinä äkkiä rantaan ja kaisloja halkeaman väliin ja isä laittoi vielä vyöllään veneen keulan puristuksiin ettei vuotanut niin paljon

Haikein muistoni lapsuudesta oli kun isän kanssa mentiin joen vartta ja isä teki minulle pajupillin, kyllä sitä puhaltelin niin kauan kuin se kasassa pysyi

Kun Hilja olet maitotyttö niin olen minäkin ollut edes paimenessa, muistan kun pikkuniittinä palkkauduttiin veljeni kanssa naapuritilalle lehmiä paimentamaan että niitä voitiin syöttää sellaisissakin paikoissa jossa ei ollut aitaa

Hienosti meni vähän aikaa ja lehmätkin tottelivat meitä kun oli meillä risut kädessä mutta yhden kerran pari lehmää pääsi vähän sivummalle jonkun talon pihaan ja talossa ikkunat auki

Toinen lehmistä repi ikkunaverhot ulos ja toinen söi pelarkuuniat ikkunalaudalta, siihen loppui meidän ensimmäinen liikeyritys, no elämä on

https://www.youtube.com/watch?v=5L6nE3nOq6M

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      73
      5041
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      132
      3497
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      98
      2295
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      20
      1915
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      228
      1713
    6. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      85
      1517
    7. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      25
      1387
    8. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      26
      1357
    9. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1326
    10. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      14
      1249
    Aihe