Lapsen peti

Nuoriäiti

Mitä mieltä olette? Meidän 12kk vauva on nukkunut nyt puoli vuotta meidän, minun ja mieheni välissä. Ns. "Perhepedissä". Nyt mieheni haluaisi, että hän nukkuisi omassa sängyssään, mutta meidän näkemyksemme eroavat siinä suhteessa.
Lapsi ei ole enää rintaruokinnassa.
Mielipiteitä??

4

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5858

Omaan petiin vain, mutta samaan huoneeseen! :) Tuolla menolla ei tiedä josko lapsi mielisi nukkua joka yö vieressänne vielä vuosia (vaikka lapsilla on usein tapana kömpiä kyllä viereen kun siihen kykenevät).

• miehesionoikeassa

Miehesi on oikeassa. Kun lapsi nukkuu omassa sängyssä, te kaikki nukutte paremmin. Sulle ajatus on kauhistus mutta kokeilkaa edes. Saattaa siinä muutakin vipinää syntyä sängyssä kun lapsi ei ole vieressä.

• Isäpappa

Oiskohan hyvä siirtymävaihe laittaa ensin lapsen sänky teidän sängyn viereen? Siitä sitten ehkä vähitellen oppisi omaan huoneeseenkin.

• mekkk

Se lapsi estää sekin siinä teidän makuuhuoneessa ja lapsi pitää opetta omaan sänkyynsä heti ei 5v pasta ja muista että voitte nuukuessaan kääntyä lapsen päälle ja se voi vaikka tukehtua siihen. Miehenä en aikoinaan kanssa tykäänyt että lapsi nuukkuu aikuisten sängyssä kun se häiritsee seksielämää kun normaali mies tarvitsee seksiä 2-5 kertaa viikossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56