Pukki heittä mummolle voltin!
Olisiko aika listata palstan "mummot"
13
189
Vastaukset
- standup
Sulta puuttu ä.
http://vocaroo.com/i/s0BqSIGSwg9C - Luolamadonna
Mä voin ilmoittautua palstamummoksi, sillä eksentrinen älyelämä ei enää oikein nappaa.
(Nappaavaa repsiä)- ehkäoothomo
Hienostelija. Ole mies! Kukaan vittu käytä sanoja eksentrinen yms muuta paskaa neiti.
- Luolamadonna
ehkäoothomo kirjoitti:
Hienostelija. Ole mies! Kukaan vittu käytä sanoja eksentrinen yms muuta paskaa neiti.
Ei tässä nyt mieheksi kukaan ala. Sitä paitsi Rouva Ministeri on pahasti kesken.
Uuh
(Hihitystä) - oot-irhaperse
Luolamadonna kirjoitti:
Ei tässä nyt mieheksi kukaan ala. Sitä paitsi Rouva Ministeri on pahasti kesken.
Uuh
(Hihitystä)hihitystä? Haista vittu neiti! Tapa ittes! Ihme totteri-tonou oot.
- Luolamadonna
oot-irhaperse kirjoitti:
hihitystä? Haista vittu neiti! Tapa ittes! Ihme totteri-tonou oot.
Aivan ihana tapaus tämä ministerimme. Oikeastaan sarjan esipuberteettinen amerikkalaisuus hieman laimenee äitelyydestään tämän naiskokonaisuuden presentaatiolla.
Nainen luo syvyyttä elämään.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Aivan ihana tapaus tämä ministerimme. Oikeastaan sarjan esipuberteettinen amerikkalaisuus hieman laimenee äitelyydestään tämän naiskokonaisuuden presentaatiolla.
Nainen luo syvyyttä elämään.
(Reps)Ai hitska! Mun pitää mennä sheivaan parta.
(Hihitystä) oot-irhaperse kirjoitti:
hihitystä? Haista vittu neiti! Tapa ittes! Ihme totteri-tonou oot.
Mun ketjussa ei haukuta muita...vitun sika:D
- Perusjuomaalaiset
Perusjuomaalaiset yhdistykää.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1450245238563 - Kyöstix
Pataan tulee ukki ;)
Voisin kuvitella alkavani osa-aikamummoksi palstalaisille. Sellaiseksi supermummoksi, joka vääntää kitiseviä kakaroita korvista nurkkaan häpeämään ja käskee näiden räkänokkien pestä suunsa saippualla.
Eikö se joulun sanoma mennyt jotenkin niin että onkos täällä näkynyt kilttiä lapsia? Pukki kiertää poroineen ja lahjoineen tuhmat kaukaa.
Mutta en mä jaksa. Katselen mieluummin hymyileviä kuin irvisteleviä naamoja. Ja modellille ja muille mukaville muksuille kivaa joulun odotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056