Miten flirttailet? Missä? Kenelle? Mitä se

Bi-nainen

tarkoittaa? Tarkoittaako kiinnostusta vai jotain muuta?

Flirttailen aika paljon kun käyn ulkona kaveriporukalla. Yleensä sanoilla, huomioin toista jollain hänelle sopivalla postiviisella ja seksuaalisuuteen/viehättävyyteen sopivasti osuvalla tavalla. Katseet toki myös kertovat, mutta enemmän käytän äänensävyjä ja sanoja.

Flirttailuni ei tarkoita, että haluaisin panna tai että olisin muuten kiinnostunut mistään sen enemmästä. Enemmänkin se kertoo omista fiiliksistäni. Että mulla on kivaa ja haluan luoda yhteyden kokemuksia ihmisten kanssa. Voi se tarkoittaa, että pidän toista viehättävänä, mutta se on siis eri asia kuin että haluaisin jotain.

Naisten kanssa flirttalu on vaikeampaa, luen naisia huonommin kuin miehiä. Miesten kanssa ei myöskään ole niin vakavaa, enemmän juuri sitä että nautin siitä hetkestä ja pelistä. Naisten kanssa on usein enemmän omia tunteita pelissä, mikä tekee siitä vaikeampaa. Miehistä on ihan sama, lähtevätkö ne flirttiin takaisin (yleensä lähtevät, en muista milloin olisin tullut viimeksi torjutuksi), mutta naisten kanssa en ole niin varma itsestäni. Enkä toisaalta tiedä miten flirttailla esim. heteronaisille niin että eivät koe sitä negatiivisena. Huomioin muuten, en flirttinä.

15

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi-nainen

Jatkanpas vielä. Naisten kanssa flirttailen, sitten kun sopiva sattuu kohdalle, paljon fyysisemmin. Esim. sylissä istuminen puolin ja toisin voi kuulua flirttiin, samoin pussailu. Mistä kumpikaan ei välttämättä tarkoita, että haluaisin mitään sen enempää, vaan että siinä hetkessä on vaan sellainen fiilis, että fyysiset jutut vois olla kivoja.

Miesten kanssa en yleensä mene halaamista pidemmälle, ellei olla jossain suhteessa tms.

• Miten ilmaiset ja vastakumppani näkee erin finun 'huvikseen' flirttailun ja todellisen kiinnostuksen/'isku' yrityksen välillä?

Itse en tietoisesti flirttaile. Hymyt, positiiviset kommentit ovat kohteliaisuuksia minun silmissäni.

• Bi-nainen
        pete_pjn kirjoitti:

Miten ilmaiset ja vastakumppani näkee erin finun 'huvikseen' flirttailun ja todellisen kiinnostuksen/'isku' yrityksen välillä?

Itse en tietoisesti flirttaile. Hymyt, positiiviset kommentit ovat kohteliaisuuksia minun silmissäni.

Iskuyritys etenee. Olen suora siinä mitä haluan silloin kun haluan.

• ATM-automaatti

• Bi-nainen
        ATM-automaatti kirjoitti:

Mitä mieltä Bi-nainen on tästä miehestä?

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/11/04/1415072174971_wps_21_julien_blanc.jpg

Kuvan perusteella paskamainen asenne naisia kohtaan, joten jos dissaisi jotain naista läskeistä (tai läskejä naisia yleensä), niin vittuilisin sen porukan miestenkin epäsuosioon sosiaalisilla taidoillani, jos samoihin illanistujaisiin satuttaisiin. Dissaajille oon armoton, vaikkei just itseen joku piikki kohdistuiskaan.

• Mies3210

Kai sitten mäkätät, jos joku urpo luuli flirttailuasi flirttailuksi ja ihastui tms?

• Bi-nainen

En tietenkään. Saahan sitä ihastua. Tosin ei oo kukaan tullut valittamaan "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa". Tykkään sen verran ujommista tapauksista että ei ne uskalla valittaa.

• Flirttailu on mielestäni saatanasta. Se kun antaa täysin vääriä merkkejä naisen aikeista. Siinä sitten tunnet itsesi todella noloksi, kun olet pyytänyt toista esim kahville tulkittuasi merkkejä väärin.

Itse en varsinaisesti flirttaile, mutta kaikille joille teen jotain flirtin tyyppistä voisin pannakin tilaisuuden tullen, Nainen vain määrittelee tuleeko sitä tilaisuutta ikinä.

En esim hymyile ja kehu vaikkapa naisen kaulakorua ja pyydä lupaa saada katsella sitä lähempää, ellen olisi valmis myös panemaan häntä.

Saatan kyllä sellaiselle henkilölle, jokaei minua kiinnosta, kohteliaisuuden vuoksi sanoa esim, että "olet käynyt parturissa, kiva"

• atännä

Voi apua. Pitäisikö tuosta nyt päätellä, että kaikki mukavat hymyilevät miehet ovat vain p*llun perään.
        En usko. Ihan varmasti on oikeastikin mukavia miehiä, eikä kaikilla ole tavoittena päästä polkaisemaan jokaista kiinnostavaa ihmistä (naista).

• Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

Voi apua. Pitäisikö tuosta nyt päätellä, että kaikki mukavat hymyilevät miehet ovat vain p*llun perään.
        En usko. Ihan varmasti on oikeastikin mukavia miehiä, eikä kaikilla ole tavoittena päästä polkaisemaan jokaista kiinnostavaa ihmistä (naista).

Ongelma on siinä ettei tästä ole minkään valtakunnan standardeja.

Jollekulle flirttailu ei merkitse mitään, toinen taas ei flirttaile kun niille joista on kiinnostunut. Jollekulle hymy on flirttailua, toiselle ihan normaalia huomaavaisuutta. Ja sitten kun tekee väärän päätelmän, on helvetti irti.

Ei siis ihme että pariutuminen on niin vaikeaa. Moni sanoo tekevänsä "aloitteen" ottamalla katsekontaktin ja hymyilemällä. Tarkoittaakohan tää että töissäkin moni nainen on itse asiassa minusta kiinnostunut?

• atännä
        Toivotontapaus kirjoitti:

Ongelma on siinä ettei tästä ole minkään valtakunnan standardeja.

Jollekulle flirttailu ei merkitse mitään, toinen taas ei flirttaile kun niille joista on kiinnostunut. Jollekulle hymy on flirttailua, toiselle ihan normaalia huomaavaisuutta. Ja sitten kun tekee väärän päätelmän, on helvetti irti.

Ei siis ihme että pariutuminen on niin vaikeaa. Moni sanoo tekevänsä "aloitteen" ottamalla katsekontaktin ja hymyilemällä. Tarkoittaakohan tää että töissäkin moni nainen on itse asiassa minusta kiinnostunut?

Mikä muu sitten voi olla aloite, kun katsekontaktin ottaminen ja hymyily? Se on aloite tutustumiseen, osoitus ystävällisyydestä. Siitä on hyvä jatkaa tutustumista, eikä se tarkoita yhtään sen enempää. Ihmeellinen kiire joillakin päästä heti pokaamaan, ehdottelemaan kahveja ja treffejä... ei se toimi niin. En lähde yhdenkään tuntemattoman kanssa minnekään.
        Minusta ei ole mikään ongelma ottaa asioista selvää ajan kanssa, ilman hätäilyä.

• Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

Mikä muu sitten voi olla aloite, kun katsekontaktin ottaminen ja hymyily? Se on aloite tutustumiseen, osoitus ystävällisyydestä. Siitä on hyvä jatkaa tutustumista, eikä se tarkoita yhtään sen enempää. Ihmeellinen kiire joillakin päästä heti pokaamaan, ehdottelemaan kahveja ja treffejä... ei se toimi niin. En lähde yhdenkään tuntemattoman kanssa minnekään.
        Minusta ei ole mikään ongelma ottaa asioista selvää ajan kanssa, ilman hätäilyä.

No miten olisi se vaikka että nainen tulisikin miehen luokse ja sanoisi "hei"? Monet rohkeat ennakkoluulottomat naiset ovatkin karistaneet passiivisen odottelijan roolin, ja ihan oikeasti tekevät jotain. Joskus tulee takkiin ja joskus ei, ihan niin kun miehilläkin. Mutta rohkeina naisina he kestävät sen.

• atännä
        Toivotontapaus kirjoitti:

No miten olisi se vaikka että nainen tulisikin miehen luokse ja sanoisi "hei"? Monet rohkeat ennakkoluulottomat naiset ovatkin karistaneet passiivisen odottelijan roolin, ja ihan oikeasti tekevät jotain. Joskus tulee takkiin ja joskus ei, ihan niin kun miehilläkin. Mutta rohkeina naisina he kestävät sen.

Tervehtiminen kuuluu jo hyviin käytöstapoihin, noinhan normaalit ihmiset käyttäytyvät. Sitten jutellaan, jos toinen lähtee jutusteluun mukaan. Ei siinä ole mitään pokaamis-ajatusta taustalla.
        Jotenkin pelottavaa tuollainen normaalista ihmisten välisestä kanssakäymisestä vieraantuminen.

• atännä kirjoitti:

Minä en ole kaikki miehet. Eikä tarkoita, etten hymyilisi muillekin naisille, mutta hymy yhdistettynä esim "tosi hyvin istuvat housut sulla" tyyppiseen lauseeseen tarkoittaa, että olisin valmis muuhunkin.

Mutta siitä olen satavarma, että niillä miehillä, joita naiset ajattelevat vain "kavereikseen", on mielessä muutakin, jos vain nainen näyttää vihreää valoa. Normi suomalainen mies on vain selvin päin niin diskreetti, että ellei nainen tee aloitetta ei mitään tapahdu.

• Sanon, ettei mulla ole plussakorttia ja joo, otan kuitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe