Tietääkö kukaan, miten pääsen selluliitista eroon? Olen 20- vuotias ja olen käynyt salilla monta kertaa viikossa noin 2 vuoden ajan. Olen laiha ja minulta löytyy kyllä lihaksia. Selluliitti näkyy selvästi reisissä vaikka rasvaa ei reisistä melkeimpä yhtää löydy...? Mistä tämä johtuu ja pääsenkö siitä koskaan eroon? Ennen salilla käymistä en huomannut itselläni selluliittia. johtuuko siis jotenkin vääränlaisesta treenistä? Pitäisikö lisätä aerobista treeniä ohjelmaan mukaan? Selluliittia on tullut myös vatsanseudulle. Olkaa kilttejä ja auttakaa minua, asia vaivaa minua suunnattomasti://
Selluliitista eroon:/
6
1822
Vastaukset
- sellulit
Selluliittia vastaan taistelevia tuotteita löytyy esimerkiksi tuolta http://eu.iherb.com/search?sug=cellulite&kw=sellulit&rank=1&rcode=mdv672#p=1
- sellulaardi
Aieenvaihdunta ei pelaa kunnolla. Selluliitti on härskiintynyttä rasvaa ja sen saa pois, jos syö oikein ja monipuolisesti ja liikkuu oikein. Hikitreenit siihen tuskin auttaa.
Jos sulla on selluliittia, niin sulla on myös rasvaa. laihduta enemmän, niin lähtee rasva ja sen mukana myös selluliittikin.
- Aisantuntija
Sellulliitti kuuluu naisen ominaisuuksiiin. Se tekee naisen.
- Kyyrä
Miehilläkin on selluliittiä, ja ei, se ei kuulu kenenkään ominaisuuksiin eikä tee kenestäkään naista. Selluliitti ei miellytä silmää eikä tunnu hyvältä fyysisesti eikä henkisesti. Jos siitä voi päästä eroon niin sen eteen kannatta tehdä töitä.
Sama kun sanoisi että kaljamaha tai munuaiskivet tekevät miehen. Todella typerää..
-mies
- aisantunitja
Selluliittiin mydään kaikenlaista hömppää, ei kanata mennä mukaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082