Paras seura Pirkanmaalla c-junnulle, kilpa- tai eliittisarjaa pelaava? Muutto edessä ja seuranvaihto. Tasokas valmennus ja kohtuuhinta. Kaikki muut paitsi Classic kiinostaa.
C-junnulle seura Pirkanmaalla?
5
206
Vastaukset
- KysynVaan-76
Mikä siinä Classicissa on vikana? Taitaa kuitenkin olla laadukkain alueen seura joka ei pelaa SM-sarjaa ainakaan C1-tasolla.
- muuttoedessäedelleen
monta syytä, ja laadukkuudesta voi olla montaa mieltä.. Muita hyviä seuroja sielä päin? Ilves, koovee - millasia? Tai jotain pienempiä
- sählysetä
C2 vai C1 ikäluokka? Aika isoja on erot seurojen sisällä ikäluokittain.
- muuttoopukkaa
C2 kyseessä. Lisäks harrastan muitakin lajia kuten futsalia. Faija oli jo futsal-joukkueen tuolta löytänytkin, voi olla että se riittää nyt alkuun kuitenkin
- Merumann
C2 seuroista LeKi eli Lempäälän Kisa pelaa eliittisarjassa. Kilpasarjasta löytyy Ilves ja KooVee. SM-sarjasta tämä Classic mutta sehän ei kelvanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512