Paras seura Pirkanmaalla c-junnulle, kilpa- tai eliittisarjaa pelaava? Muutto edessä ja seuranvaihto. Tasokas valmennus ja kohtuuhinta. Kaikki muut paitsi Classic kiinostaa.
C-junnulle seura Pirkanmaalla?
5
93
Vastaukset
- KysynVaan-76
Mikä siinä Classicissa on vikana? Taitaa kuitenkin olla laadukkain alueen seura joka ei pelaa SM-sarjaa ainakaan C1-tasolla.
- muuttoedessäedelleen
monta syytä, ja laadukkuudesta voi olla montaa mieltä.. Muita hyviä seuroja sielä päin? Ilves, koovee - millasia? Tai jotain pienempiä
- sählysetä
C2 vai C1 ikäluokka? Aika isoja on erot seurojen sisällä ikäluokittain.
- muuttoopukkaa
C2 kyseessä. Lisäks harrastan muitakin lajia kuten futsalia. Faija oli jo futsal-joukkueen tuolta löytänytkin, voi olla että se riittää nyt alkuun kuitenkin
- Merumann
C2 seuroista LeKi eli Lempäälän Kisa pelaa eliittisarjassa. Kilpasarjasta löytyy Ilves ja KooVee. SM-sarjasta tämä Classic mutta sehän ei kelvanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984