Onko viikonloppu suunnitelmia? Ensi viikolla onkin sitten joulu mutta nyt viikonloppuna moni nainen antautuu karvaisten jännämiesten pantavaksi. Naiset kiimasta huokaisee kun jännämiehen siitin työntyy naiseen edestä ja takaa. Huomenna naisella on musta silmä ja se on sitä rakkautta se.
Viikonloppu
44
207
Vastaukset
- jarmopetteriM
Kunnon pohjat ryyppään tänään kämpillä, ja sit baariin ryyppäämään lisää! ja jos nainen sattuu kohalle, niin sitten se on sattuakseen "ihan sama".
- hypehypehype
Menen katsomaan Star Warsia!
- Kilttiatm
Kotona vaan koko ilta, jännitän tuleeko eurojackpotista mulle 30 miljoonaa, ostin myös olutta että tulee nukuttua kun en ole kahteen päivään nukkunut.
- Ex------------PUA
Whatsapppiin on kilissyt naisilta viestejä, joissa tuota kysellään.
Noh, tänään mennään ostoksille ja muuta sellaista.
Huomenna on kutsut pikkujouluihin.- fsffsdas
"Whatsapppiin on kilissyt naisilta viestejä, joissa tuota kysellään"
Oikeastihan ne ovat naisiksi tekeytyneitä homoja. - Ex------------PUA
fsffsdas kirjoitti:
"Whatsapppiin on kilissyt naisilta viestejä, joissa tuota kysellään"
Oikeastihan ne ovat naisiksi tekeytyneitä homoja.Toinen on ollut luonani yötä. Toinen on tinderistä ,ja on pistänyt minulle kuvia tisseistään.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä, kun tää on tätä nykyaikaa.
- atännä
Aika tiiviisti taas kurinalaista urheiluun liittyvää. Ens viikolla pääsen pitkästä aikaa normitreeneihin kiinni. Ei siis biletystä eikä roskaruokaa (paitsi vähän tänään :)).
Koitan vältellä yhtä jännäukkomiestä parhaani mukaan. Pommittaa viesteillä ja pelkään että on kohta oven takana. Uhkasin jo soittaa sen emännälle. Ei uskonut... Ai niin ätminkäiset, tuo on sellainen ktm-ytm 30 ikäinen. Luulis sillekin nuorempia ja nätimpiä löytyvän.
Josta sitten aasinsillalla eteenpäin arvon ätmit: on se kumma, kun nelikymppiset naiset kelpaavat oikein erinomaisesti ketmeille ja ytmeille oikeassa elämässä ;)- ATM-automaatti
Ja nyt siis puhutaan vakavasta suhteesta, eli naimisiin menosta tms?
Naisen MA = minkä tasoisen miehen nainen saa kanssaan vakavaan suhteeseen. - atännä
ATM-automaatti kirjoitti:
Ja nyt siis puhutaan vakavasta suhteesta, eli naimisiin menosta tms?
Naisen MA = minkä tasoisen miehen nainen saa kanssaan vakavaan suhteeseen.Naimisiin menosta? Ei ikinä. ;D Mistäs sen koskaan tietää, mikä on "vakavaa". On mua pari kertaa kosittu, mutta en ole innostunut. Toisen mielestä se oli varmasti sitten "vakavampaa" kuin minun mielestäni. En siis halua mitään virallista, vaan ihan rentoa ja itsestään soljuvaa kanssakäymistä. Eikä minulla ole eikä tule olemaan tuonkaan herran kanssa mitään sellaista mitä hän haluaa.
Nuorempana miehet halusivat enemmän pelkkää seksiä, nyt vanhemmiten he kyselevät sitä parisuhdetta. Kun ne juoksut on juostu... Ainakin minä törmään noihin. - 12121212
Allekirjoitan automaatin viestin.
Toinen hyvin olennainen kysymys on että kun ätännä tuossa käytti monikkoa, niin mahtaakohan tuon ikäisillä noin yleisesti olla vimpan päälle treenattu peppu ja pyykkilautavatsa? Onkohan elintavat parikymppisenä ja kolmikymppisenä olleet sellaiset että on onnistunut pysymään ikäisekseen nuorekkaina?
Parikymppisenä MA on korkea jos...ei tee mitään. Kunhan ei liho kohtuuttomasti, ja suurin piirtein katsoo mitä laittaa päälleen, that´s it.
Ätännän juttujen perusteella voisin kuvitella että se MA:n säilyttäminen on vaatinut "hieman" vaivaakin. Kun nyt itse olen _nuorempana_ _miehenä _käynyt personal trainer-natsitytön ohjaamana salilla ja havainnut ettei lihakset kasva ihan kevyellä treenillä, voisin kuvitella ettei naisilla ole ainakaan helpompaa jos sen porraspyllyn ja sic-packin haluaa tuossa iässä. Ei taida riittää kävely korttelin ympäri ja zumba kerran viikossa?
Ihan muistutuksena taviskurppiksille :D - rumamaija
"Parikymppisenä MA on korkea jos...ei tee mitään. Kunhan ei liho kohtuuttomasti, ja suurin piirtein katsoo mitä laittaa päälleen, that´s it."
Ei se itselläni ole koskaan ollut korkea, vaikka paino on aina ollut normaali ja 13-17-vuotiaana sekä 22-23-vuotiaana vielä ihanteellisen hoikkakin (17-vuotiaana minut kutsuttiin koulussa terveydenhoitajan juttusille alipainon takia, reksi oli siis mennyt ilmoittamaan asiasta terkkarille tarkkailtuaan jatkuvaa laihtumistani jonkin aikaa). - atännä
12121212 kirjoitti:
Toinen hyvin olennainen kysymys on että kun ätännä tuossa käytti monikkoa, niin mahtaakohan tuon ikäisillä noin yleisesti olla vimpan päälle treenattu peppu ja pyykkilautavatsa? Onkohan elintavat parikymppisenä ja kolmikymppisenä olleet sellaiset että on onnistunut pysymään ikäisekseen nuorekkaina?
Parikymppisenä MA on korkea jos...ei tee mitään. Kunhan ei liho kohtuuttomasti, ja suurin piirtein katsoo mitä laittaa päälleen, that´s it.
Ätännän juttujen perusteella voisin kuvitella että se MA:n säilyttäminen on vaatinut "hieman" vaivaakin. Kun nyt itse olen _nuorempana_ _miehenä _käynyt personal trainer-natsitytön ohjaamana salilla ja havainnut ettei lihakset kasva ihan kevyellä treenillä, voisin kuvitella ettei naisilla ole ainakaan helpompaa jos sen porraspyllyn ja sic-packin haluaa tuossa iässä. Ei taida riittää kävely korttelin ympäri ja zumba kerran viikossa?
Ihan muistutuksena taviskurppiksille :D"...mahtaakohan tuon ikäisillä noin yleisesti olla vimpan päälle treenattu peppu ja pyykkilautavatsa?"
Riippuu varmaankin ihan niistä omista piireistä, mitä ympärillään näkee. Mun harrastusporukoissa on niin paljon hyvännäköisiä vanhempia naisia, että taidan pitää sitä liiankin normaalina. Eikä nuo urheilijat treenaa edes ulkonäköään vaan hyvää oloa itselleen ja nauttii hyvästä seurasta. Yhtälailla porukassa on vanhempia to-del-la hyvässä kuosissa olevia miehiä. Kivahan niitä on katsella :)
Elämäntavoilla on aivan varmasti vaikutusta. Myös perimällä. Pitää syödä hyvin (tarpeeksi!), nukkua ja tietysti treenata kovaa. Onhan se liikkuminen aika kokonaisvaltainen elämäntapa, kun on tavotteita. Lehden lukeminen kuntopyörässä ei ole treenaamista, niitäkin on nähty.
Olen myös aika varma, ettei kaikki miehet ole yhtä pinnallisesti ulkonäön perään kuin palstan ätmit. Hyvä olo vaikuttaa ympäristöön muutenkin, siitä saa muutkin osansa. Mieluummin olen tekemisissä positiivisen ja läsnäolevan ihmisen kanssa, kuin väsyneen ja poissa olevan. Moni mies myös. - 12121212
atännä kirjoitti:
"...mahtaakohan tuon ikäisillä noin yleisesti olla vimpan päälle treenattu peppu ja pyykkilautavatsa?"
Riippuu varmaankin ihan niistä omista piireistä, mitä ympärillään näkee. Mun harrastusporukoissa on niin paljon hyvännäköisiä vanhempia naisia, että taidan pitää sitä liiankin normaalina. Eikä nuo urheilijat treenaa edes ulkonäköään vaan hyvää oloa itselleen ja nauttii hyvästä seurasta. Yhtälailla porukassa on vanhempia to-del-la hyvässä kuosissa olevia miehiä. Kivahan niitä on katsella :)
Elämäntavoilla on aivan varmasti vaikutusta. Myös perimällä. Pitää syödä hyvin (tarpeeksi!), nukkua ja tietysti treenata kovaa. Onhan se liikkuminen aika kokonaisvaltainen elämäntapa, kun on tavotteita. Lehden lukeminen kuntopyörässä ei ole treenaamista, niitäkin on nähty.
Olen myös aika varma, ettei kaikki miehet ole yhtä pinnallisesti ulkonäön perään kuin palstan ätmit. Hyvä olo vaikuttaa ympäristöön muutenkin, siitä saa muutkin osansa. Mieluummin olen tekemisissä positiivisen ja läsnäolevan ihmisen kanssa, kuin väsyneen ja poissa olevan. Moni mies myös.Voin sanoa ettei niitä paljoa ole. Koskahan viimeksi näin 40 naisen joka vetäisi vertoja alle 30v naisille joita näkee joka päivä kaupungilla tusinoittain? Enpäs muista.
Katsos, ongelma on siinä että naiset arvioivat naiset ottamatta huomioon ikää. Naisten silmissä 40 nainen on kymppi ja 22v nainen on kymppi - mutta miesten silmissä 22v nainen kymppi ja 40 nainen ehkä kasi, tai jopa seiska. Joissain harvinaisissa poikkeustapauksissa ysi, ja sitten yleensä puhutaan Hollywood-tähdistä yms. Usein hehkutettu Gwen Stefani oli nuorena 9, nyt ilman meikkejä ja huolella valittuja kuvakulmia 6 tai 7.
Isompi ongelma on siinä että jos eliitin (hyvät geenit ja elämäntavat) taso laskee, taviksilla se romahtaa. Vähän sama kuin vaikka miesten kunto. Joku Vladimir Klitschko on melkein perikymppisten tasolla, mutta keskiverto 40v mies on melko kaukana keskiverto 20v miehestä.
Eli jos kyseenalaistaa MAT:n, kannattaa miettiä puhutaanko normeista vai poikkeuksista. Ja yhäkään, "viennin" tai lähestyjien lukumäärä ei ole hyvä mittari kysynnälle, koska niitä parikymppisiä hottisnaisia melko harva uskaltaa edes yrittää.
"Hyvä olo vaikuttaa ympäristöön muutenkin, siitä saa muutkin osansa. Mieluummin olen tekemisissä positiivisen ja läsnäolevan ihmisen kanssa, kuin väsyneen ja poissa olevan. Moni mies myös."
Ilman muuta. Läsnäolo ja tulevaisuuteen katsominen ovat hyviä asioita. Jos nainen näyttää siltä että silmissä on tyhjä Thousand Cock Stare, elämää on eletty, on paneskeltu, hankittu tatskoja ja nyt vain haluttaisiin rauhoittua...oma kiinnostukseni tippuu nollaan. - että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Ukkomiehet vaan tuppaavat olemaan seksin, eivät parisuhteen perässä.
Kumpaakos sinä sitten kärkyt? Moi kanss!
Olen huonolla huumorilla yhä, mikään asia ei mene niin kuin vois mennä ja minä haluaisin sen menevän.
Mun piti päästä yhdeksältä viikonloppu vapaalle. Yökkö on sairaana..joten mulla on töitä ens yö ja la-su välinen yö vielä lisäksi. Kivaa. Yritä tässä perjantai iltana löytää tuurari; joka pärjää vieraassa talossa, vieraiden asukkaiden kanssa! Ei onnistunut.
Jollen saa veljen vaimoa apuun niin on vitsit vähissä. että.silleen kirjoitti:
Kumpaakos sinä sitten kärkyt? Moi kanss!
Olen huonolla huumorilla yhä, mikään asia ei mene niin kuin vois mennä ja minä haluaisin sen menevän.
Mun piti päästä yhdeksältä viikonloppu vapaalle. Yökkö on sairaana..joten mulla on töitä ens yö ja la-su välinen yö vielä lisäksi. Kivaa. Yritä tässä perjantai iltana löytää tuurari; joka pärjää vieraassa talossa, vieraiden asukkaiden kanssa! Ei onnistunut.
Jollen saa veljen vaimoa apuun niin on vitsit vähissä.Parisuhdetta tietenkin. :-)
Sinun töitäsi voi sentään periaatteessa joku tuurata. Esimerkiksi osalle minun töistäni ei saa tuuraajaa aikataulujen paukkumatta.- atännä
12121212 kirjoitti:
Voin sanoa ettei niitä paljoa ole. Koskahan viimeksi näin 40 naisen joka vetäisi vertoja alle 30v naisille joita näkee joka päivä kaupungilla tusinoittain? Enpäs muista.
Katsos, ongelma on siinä että naiset arvioivat naiset ottamatta huomioon ikää. Naisten silmissä 40 nainen on kymppi ja 22v nainen on kymppi - mutta miesten silmissä 22v nainen kymppi ja 40 nainen ehkä kasi, tai jopa seiska. Joissain harvinaisissa poikkeustapauksissa ysi, ja sitten yleensä puhutaan Hollywood-tähdistä yms. Usein hehkutettu Gwen Stefani oli nuorena 9, nyt ilman meikkejä ja huolella valittuja kuvakulmia 6 tai 7.
Isompi ongelma on siinä että jos eliitin (hyvät geenit ja elämäntavat) taso laskee, taviksilla se romahtaa. Vähän sama kuin vaikka miesten kunto. Joku Vladimir Klitschko on melkein perikymppisten tasolla, mutta keskiverto 40v mies on melko kaukana keskiverto 20v miehestä.
Eli jos kyseenalaistaa MAT:n, kannattaa miettiä puhutaanko normeista vai poikkeuksista. Ja yhäkään, "viennin" tai lähestyjien lukumäärä ei ole hyvä mittari kysynnälle, koska niitä parikymppisiä hottisnaisia melko harva uskaltaa edes yrittää.
"Hyvä olo vaikuttaa ympäristöön muutenkin, siitä saa muutkin osansa. Mieluummin olen tekemisissä positiivisen ja läsnäolevan ihmisen kanssa, kuin väsyneen ja poissa olevan. Moni mies myös."
Ilman muuta. Läsnäolo ja tulevaisuuteen katsominen ovat hyviä asioita. Jos nainen näyttää siltä että silmissä on tyhjä Thousand Cock Stare, elämää on eletty, on paneskeltu, hankittu tatskoja ja nyt vain haluttaisiin rauhoittua...oma kiinnostukseni tippuu nollaan.Tuo ulkonäköteoria pätee vain täällä palstalla. Oikeassa elämässä henkisellä puolella on loppupeleissä paljon suurempi merkitys. Tai sitten minä olen monen mielestä julmetun hyvännäköinen misukka, mitä kyllä suuresti epäilen.
- atännä
Ai niin, hups.. Jos kävis vielä ennen joulua kääntämässä veneen. :)
- 2626
12121212 kirjoitti:
Ihan muistutuksena taviskurppiksille :D"porraspyllyn ja sic-pack"?? Mitä ihmettä hourailet? Usko jo, etteivät normaalit juokse "saleilla", se on marginaaliporukan hommaa.
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Parisuhdetta tietenkin. :-)
Sinun töitäsi voi sentään periaatteessa joku tuurata. Esimerkiksi osalle minun töistäni ei saa tuuraajaa aikataulujen paukkumatta.Niin voi tuurata, jos on ollut töissä vaikkapa teho-osastolla.
Yks aika hankala/vaikea hoidettava; jos ei ole aikaisemmin hoitanut samanlaista tai samantapaista sairautta sairastavaa potilasta. Ei ole tarttuva sairaus.
Tämä kyseinen asukas on oikeesti potilas, jota ei hoideta jollei ole kokemusta tällaisesta hoidosta.
Viikossa oppii kyllä vaikka kadunlakaisia nämä jutut, ei silleen vaikeaa.
Kokematonta sairaanhoitajaakaan en uskaltais laittaa vastuuseen ilman opastavaa harjoittelua. että.silleen kirjoitti:
Niin voi tuurata, jos on ollut töissä vaikkapa teho-osastolla.
Yks aika hankala/vaikea hoidettava; jos ei ole aikaisemmin hoitanut samanlaista tai samantapaista sairautta sairastavaa potilasta. Ei ole tarttuva sairaus.
Tämä kyseinen asukas on oikeesti potilas, jota ei hoideta jollei ole kokemusta tällaisesta hoidosta.
Viikossa oppii kyllä vaikka kadunlakaisia nämä jutut, ei silleen vaikeaa.
Kokematonta sairaanhoitajaakaan en uskaltais laittaa vastuuseen ilman opastavaa harjoittelua.Ei tietenkään kokematonta vastuuseen mistään. Kaikessa työssä on aina harjoittelujaksonsa.
12121212 kirjoitti:
Ihan muistutuksena taviskurppiksille :DKiva, että joku mies on tajunnut, että naisillekin hyvän kropan hankkiminen ja sen ylläpitäminen, sekä kunnossa pysyminen, on hikistä työtä ja vaatii treeniä, siinä missä miehilläkin. Liian usein kuulee näitä " naisten niin on helppoa olla kuosissa, kunhan vaan vähän viitsii katsoa mitä syö" -kommentteja.
- tarralenkkari666
12121212 kirjoitti:
Voin sanoa ettei niitä paljoa ole. Koskahan viimeksi näin 40 naisen joka vetäisi vertoja alle 30v naisille joita näkee joka päivä kaupungilla tusinoittain? Enpäs muista.
Ilman muuta. Läsnäolo ja tulevaisuuteen katsominen ovat hyviä asioita. Jos nainen näyttää siltä että silmissä on tyhjä Thousand Cock Stare, elämää on eletty, on paneskeltu, hankittu tatskoja ja nyt vain haluttaisiin rauhoittua...oma kiinnostukseni tippuu nollaan.Gwen Stefani on 6-7 mutta Seth Rogen on 8?
Soittakaa ambulanssi...kuolen. - 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Kiva, että joku mies on tajunnut, että naisillekin hyvän kropan hankkiminen ja sen ylläpitäminen, sekä kunnossa pysyminen, on hikistä työtä ja vaatii treeniä, siinä missä miehilläkin. Liian usein kuulee näitä " naisten niin on helppoa olla kuosissa, kunhan vaan vähän viitsii katsoa mitä syö" -kommentteja.
Niin, tuo siis koski vanhempia naisia.
Nuorelle tai nuorehkolle (jo periaatteessa kurppaikäiselle:) naiselle se on helppoa, koska aineenvaihdunta on nopea ja vähäinen ylipaino usein kasautuu oikeisiin paikkoihin.
Mutta jos 40 naisella on hyvä ja timmi kroppa, mikä ei tarvoita vain hoikkuutta vaan sitä että on lihaksia jotka tekee muodot esim. peppuun, uskon että siinä vaaditaan kovasti työtä.
Minä annan plussan naisille jotka huolehtivat kropastaan ja elävät terveellisesti. - 12121212
tarralenkkari666 kirjoitti:
Gwen Stefani on 6-7 mutta Seth Rogen on 8?
Soittakaa ambulanssi...kuolen.Molemmat tavallisessa tilanteessa ilman meikkiä:
http://media4.popsugar-assets.com/files/2014/05/07/892/n/1922398/642f4295558331b4_thumb_temp_image347372611399479914.xxxlarge/i/Seth-Rogen-Talking-About-Justin-Bieber.jpg
http://celebwithoutmakeup.com/wp-content/uploads/2015/01/Gwen-Stefani-No-Makeup-Picturesa.jpg
Seth Rogen: 8
Gwen Stefani: 7- - 12121212
Molemmat nuorempina, ilman suurempaa ehostusta:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/79/c9/12/79c9121cbc23dd57ffd72583204420d5.jpg
http://splitsider.awlnetwork.com/wp-content/uploads/sites/2/2012/11/seth-rogen.jpg
Seth Rogen 7
Gwen Stefani 9 12121212 kirjoitti:
Niin, tuo siis koski vanhempia naisia.
Nuorelle tai nuorehkolle (jo periaatteessa kurppaikäiselle:) naiselle se on helppoa, koska aineenvaihdunta on nopea ja vähäinen ylipaino usein kasautuu oikeisiin paikkoihin.
Mutta jos 40 naisella on hyvä ja timmi kroppa, mikä ei tarvoita vain hoikkuutta vaan sitä että on lihaksia jotka tekee muodot esim. peppuun, uskon että siinä vaaditaan kovasti työtä.
Minä annan plussan naisille jotka huolehtivat kropastaan ja elävät terveellisesti.Älä nyt ala vetää takaisin, kun kerrakin sait kehuja havintosi johdosta.
Kyllähän nuorena paino tosiaan pysyy useimmilla suht helposti kurissa, mutta ei ne lihakset ja timmiys nuorillekaan naisille ilman treeniä kehity ja pysy yllä. Nuoretkin liikkumattomat ovat useimmiten joko lihaksettomia honkkeleita, tai sitten niitä pulleroita.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Älä nyt ala vetää takaisin, kun kerrakin sait kehuja havintosi johdosta.
Kyllähän nuorena paino tosiaan pysyy useimmilla suht helposti kurissa, mutta ei ne lihakset ja timmiys nuorillekaan naisille ilman treeniä kehity ja pysy yllä. Nuoretkin liikkumattomat ovat useimmiten joko lihaksettomia honkkeleita, tai sitten niitä pulleroita.Kyllähän minä tuosta olenkin samaa mieltä. Lihaksikkaan ja timmin kropan hankkiminen on aina työlästä.
Mutta pointti on siinä että nuorena naisen kroppa pysyy _haluttavan_ näköisenä aivan olemattomalla vaivalla, kun taas nuoren miehen kroppa on harvemmin erityisen haluttava ilman todella kovaa bodaamista.
"Nuoretkin liikkumattomat ovat useimmiten joko lihaksettomia honkkeleita, tai sitten niitä pulleroita."
Suurin osa näistä bailaa ja ahmii roskaruokaa kuin viimeistä päivää. 12121212 kirjoitti:
Kyllähän minä tuosta olenkin samaa mieltä. Lihaksikkaan ja timmin kropan hankkiminen on aina työlästä.
Mutta pointti on siinä että nuorena naisen kroppa pysyy _haluttavan_ näköisenä aivan olemattomalla vaivalla, kun taas nuoren miehen kroppa on harvemmin erityisen haluttava ilman todella kovaa bodaamista.
"Nuoretkin liikkumattomat ovat useimmiten joko lihaksettomia honkkeleita, tai sitten niitä pulleroita."
Suurin osa näistä bailaa ja ahmii roskaruokaa kuin viimeistä päivää."Mutta pointti on siinä että nuorena naisen kroppa pysyy _haluttavan_ näköisenä aivan olemattomalla vaivalla, kun taas nuoren miehen kroppa on harvemmin erityisen haluttava ilman todella kovaa bodaamista."
En ole ihan varma tuosta, mutta paha sanoa, kun en ole mies. Ainakin nuoret naiset suhtautuvat itse kovin kriittisesti omaan kroppaansa. Siellä sun täällä on aina jotain liikaa tai liian vähän. Oma painoindeksini on aina ollut välillä 18.3- 21.2 eli normaali, mutta en silti ole ikinä näyttänyt sen kummemmalta, itseni tai kenekään muunkaan mielestä. Mutta mullahan onkin se tietty probleemi..
Mitä miehiin tulee, en ole ikinä ollut liiemmälti lihasten perään, enkä tiedä onko lihaksikkuus oikeasti mikään vaatimus. Sanoisin ennemminkin, että miehelle riittää hoikkuus/normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus. Lihaksia on hyvä olla sen verran, ettei näytä ihan lauantaimakkarapaketista tulleelta. Överipumpatut hemmot ovat aina olleet minulle suoranainen kauhistus.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
"Mutta pointti on siinä että nuorena naisen kroppa pysyy _haluttavan_ näköisenä aivan olemattomalla vaivalla, kun taas nuoren miehen kroppa on harvemmin erityisen haluttava ilman todella kovaa bodaamista."
En ole ihan varma tuosta, mutta paha sanoa, kun en ole mies. Ainakin nuoret naiset suhtautuvat itse kovin kriittisesti omaan kroppaansa. Siellä sun täällä on aina jotain liikaa tai liian vähän. Oma painoindeksini on aina ollut välillä 18.3- 21.2 eli normaali, mutta en silti ole ikinä näyttänyt sen kummemmalta, itseni tai kenekään muunkaan mielestä. Mutta mullahan onkin se tietty probleemi..
Mitä miehiin tulee, en ole ikinä ollut liiemmälti lihasten perään, enkä tiedä onko lihaksikkuus oikeasti mikään vaatimus. Sanoisin ennemminkin, että miehelle riittää hoikkuus/normaalipainoisuus ja hyväkuntoisuus. Lihaksia on hyvä olla sen verran, ettei näytä ihan lauantaimakkarapaketista tulleelta. Överipumpatut hemmot ovat aina olleet minulle suoranainen kauhistus.Harva pitää överipumpatuista. Ne miehet treenaavat kuin hullut, ja usein napsivat steroideja päälle.
Eli käytännössä haluat miehen joka on keskivertoa paremmassa kunnossa, ja veikkaisin että keskivertoa lihaksikkaampi.
Siinä keskivertomies ikäluokassa 30-39:
http://cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/USA-Frontmanmain.jpg.jpg 12121212 kirjoitti:
Harva pitää överipumpatuista. Ne miehet treenaavat kuin hullut, ja usein napsivat steroideja päälle.
Eli käytännössä haluat miehen joka on keskivertoa paremmassa kunnossa, ja veikkaisin että keskivertoa lihaksikkaampi.
http://cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/USA-Frontmanmain.jpg.jpgJuu, kuvan heppu näyttää kyllä minun silmään hieman ylipainoiselta ja myöskin liikkumattomalta. Vatsakkaatkin herrat, joihin olen jollain virityksellä törmännyt , ovat olleet harteikkaampia. Mitään kauhean näkyviä lihaksia ei sinänsä täydy olla, mutta miehen muotoinen on kuitenkin hyvä olla. Hyvinkin hoikka ja suht lihakseton mies voi olla varsin salskean miehekkään muotoinen.
Se, että kuvan mies edustaa jotain laskennallista keskiarvoa, ei silti tarkoita, että hän olisi kuva siitä, miltä tuon ikäinen mies oikeasti ns luonnontilassa näyttää, vaan miltä keskiverto (jenkki)mies tosiasiallisesti vuonna 2015 näyttää.- atännä
12121212 kirjoitti:
Harva pitää överipumpatuista. Ne miehet treenaavat kuin hullut, ja usein napsivat steroideja päälle.
http://cdn.theatlantic.com/assets/media/img/posts/USA-Frontmanmain.jpg.jpgOnneksi suomalaiset miehet eivät näytä tuolta. Peppu/vatsa on vartalon levien kohta?! Uhh.. vai keskiverto...
- rumamaija
Minua ei ole kyllä pannut kukaan kahteen vuoteen, eikä tule tänä viikonloppunakaan panemaan.
- vihatipunen
Aion levätä...ja sunnuntaina menen kirkkoon laulamaan kauheimpia joululauluja. Tänään olis ollu työpaikan pikkujoulut mutta ei yhtään nappaa..En kyllä ollut viime vuonnakaan kun oli muuta menoa samana iltana. Edellisvuonna olin ja join liikaa enkä muista kaikkea.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Lauleletko muuten?
Laulan..mutta vain kotikaraokessa (ei omassa) vähintään 5 promillen humalassa. Ja keikoilla (en omilla).
vihatipunen kirjoitti:
Laulan..mutta vain kotikaraokessa (ei omassa) vähintään 5 promillen humalassa. Ja keikoilla (en omilla).
Voisit välillä laulaa 5 promillen humalassa jossain karaokebaarissakin. Ei sitä tiedä, vaikka siellä olisi joku mies, joka osaa rämpyttää kitaraa.
Meinaan vaihtaa autoon etuiskarien jouset
- Kilttiatm
Saisipa pillua rumamaijalta mutta sekin tykkää jännämiehistä.
- rumamaija
No kun kaksi vuotta on selibaatissa jo oltu, niin ei siitä kovin vähästä lähdetä lipsumaan. Tähän seksittömään olotilaan kun tottuu hyvinkin helposti.
Pitäisi varmaan ostaa jotain lahjoja jo pikku hiljaa.
- ätminki
alottajalla sama nimimerkki ku mulla näköjää ollaa samiksii jee
- ätminki
varmaa katon pornoo ainaki viikonloppuna ja ehkä pelaan
- että.silleen
On muuttuneet suunnitelmat!
Nyt menen nukkumaan muutamaks tunniksi yläkertaan,asuntooni.
Siellä on sänky, 120cm x 100cm pöytä keittiössä ja 2kpl tuoleja 1 jakkara. Eteisessä käytävän matto, kahdessa makkarissa verhot ikkunoissa ja olohuoneessa melkein kaikki loput mun maallisesta omaisuudesta. Varasto tunnelmissa elän tämän viikonlopun ja yritän olla tressaantumatta ... joulu tulossa ja kaikki on riipinraapin ... eikä mikään mene suunnitelmien mukaan. Nyyh!
Nyt nukkumaan. Herään lounaalle ja hiivin hoivapuolelle ... ruokasaliin syömään!
Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104403Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 893610
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452415