Siksi naiset eivät kiinnostu miehestä, jos seksiä ei ole harrastettu heti ensimmäisillä treffeillä. Nainen kiinnostuu miehessä ensimmäiseksi pippelistä.
Naiset ihastuvat miehen pippeliin
30
285
Vastaukset
- nimimerkitönj
Siinä varmaan osin selitys miksi jotkut naiset rakastuvat ns. kokovartalo mulkkuihinkin. :)
- Haaaaahahah
- täydetkassit
Ei naiset tarvitse seksiä koska ei tarvii tyhjentää kassseja. Naiset antavat miehille ainoastaa hyötymistarkoituksessa.
- läppääää
Nyt on kyllä sellaista ätmiläppää, että huhhuh. Mutta kivahan niitä satuja on kehitellä ja muiden lukea. Jotkut kirjoitta fanfic.nettiin, toiset sinkut-palstalle.
- Nnnaiiinenn
Kyllä mä voin rakastua miehen aivojen lisäksi myös miehen pippeliin. Rakastan sitä niin paljon että pidin jossain vaiheessa kännykän taustakuvanakin. (Olemme siis olleet jo yli vuoden yhdessä ennenkun sain pippelistä kuvan ihasteltavaksi...on kuin tulppaani). En tiedä pitäisikö tästä pippelirakkaudesta vetää johtopäätöksiä ketä on rakastanut OIKEASTI JA SYVÄLLISESTI meinaan olen kuvitellut yhtäkin upeaa miestä rakastaneeni muttei mitään tietoa millainen muna hänellä mahtaa olla! Tuo kylläkin johtuu siitä ettemme ikinä harrastaneet seksiä tuntitolkulla kuten nykyisen ja ensirakkauteni kanssa joten joistain 2-8min pikapanoista ei taida syntyä kovin suurta rakkautta pippeliä kohtaan. :D
Mutta henk koht yhdyn jossain määrin aloittajan näkemykseen.- Jack-Lassie
Pippeleistä tai kikkeleistä en tiedä, mutta minä en ole rikas kuin Donald Trump tai komea kuin Brad Pitt, mutta mä nuolen kuin Lassie.
- rumamaija
Munat ovat rumia vehkeitä. En todellakaan voisi koskaan rakastua sellaiseen, ihan koosta riippumatta! Niin hullunkurisilta, ehkä vähän vastenmielisiltäkin, ne tosiaan näyttävät.
- rumamaija
No ei ne naisenkaan sukuelimet minusta varsinaisesti kauniit ole... Ehkä vähän kauniimmat kuin miesten kuitenkin, sille en voi mitään että näin tunnen. Naisten välinen seksi ei kyllä kiinnosta.
rumamaija kirjoitti:
No ei ne naisenkaan sukuelimet minusta varsinaisesti kauniit ole... Ehkä vähän kauniimmat kuin miesten kuitenkin, sille en voi mitään että näin tunnen. Naisten välinen seksi ei kyllä kiinnosta.
Ainakin oma kyrpäni on komea....Siinä ei ole kyllä yhtään mitään hullunkurista.
- että.silleen
CamelBoots kirjoitti:
Puhut aivan eriasiasta!
Täällä juttua olikin pilistä! Ero on huomattava, kuten wc-paperin ja santapaperin. Jos ett ymmärrä ...niin vertaappas käytännössä ne paperit seuraavassa täys`istunnossa. Kyllä valkenee sullekin erot. että.silleen kirjoitti:
Puhut aivan eriasiasta!
Täällä juttua olikin pilistä! Ero on huomattava, kuten wc-paperin ja santapaperin. Jos ett ymmärrä ...niin vertaappas käytännössä ne paperit seuraavassa täys`istunnossa. Kyllä valkenee sullekin erot.Anteeksi kuinka?
Pilissä sen paremmin kuin pillussakaan ei ole minusta mitään ihmeellistä ja hullunkurista... Ei mitään.- 590
CamelBoots kirjoitti:
Huvittavaa tuo miesten ihailu omaa kyrpäänsä kohtaan :D
- Buhahaha
590 kirjoitti:
Huvittavaa tuo miesten ihailu omaa kyrpäänsä kohtaan :D
Itseään pitää rakastaa. Miksei siis kulliaankin.
- että.silleen
CamelBoots kirjoitti:
Anteeksi kuinka?
Pilissä sen paremmin kuin pillussakaan ei ole minusta mitään ihmeellistä ja hullunkurista... Ei mitään.Tarkoitukseni oli olla "siveästi" härski! Enkä puhunut "piirakasta" mitään.=))
- frigitta
Eikä mikään muukaan seksi.
- 3934
Pikemminkin panotaitoihin, jonne asti päästäkseen taas on hyvä osata vietellä.. eli saada kutkuttamaan.
Monesti on naisella mennyt kiinnostus jos en ole mennyt ekana iltana höyläämään.. virhe josta otin oppia.- 0980
HC-ätmel kirjoitti:
Noinhan se juuri on. Naiset operoivat pelkällä himolla. :-/
On vähän monimutkaisempi kokonaisuus, mutta usein yhden yön jutuissa (tai niistä lähtevissä suhteissa) sillä eskalaatiolla voi olla iso merkitys vaikutuksen tekemisessä.
Pöh, minä kyllä viimeksi ihastuin pippelin sijasta kieleen. Hyvä puhumaan, pussaamaan ja ... uuh.
- KÅVAKÅLLI
Minä olen kielimiehiä, eli klitorismen!
Kokonaisuus miehessä ratkaisee.
- kisunkaa
Kyrpä nyt on se vihoviimeinen juttu mihin minä rakastun miehessä. :D
Olisiko siinä syy monen ätmin sinkkuutteen? Pippelin puute?
- Buhahaha
Ei. Ainoa asia mistä ätmit vielä voivat olla iloisia on, että he ovat sentään pip-pelimiehiä.
- rakastunihmiseen
Enpä näe miestä pippelinä. Kyllä noita pippeleitä olis ollut tarjolla, mutta mitä niillä tekee ilman ihmisen sisintä ja sydäntä.
- Buhahaha
Sisin ja sydän ei voi penetroida sinua. Sitä sä kuitenkin loppujen lopuksi haluat, niinkun muutkin naiset mieheltään.
- malefissimo
Minime, vukin hate dat ahole.
Jatkakaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104403Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 893610
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452415