Hei!
Minulla on pitkät, paksut hiukset ja joudun leikkaamaan ne lyhyeksi. Tässä pakkotilanteessa voisin muuttaa ne rahaksi. Tietääkö kukaan voiko hiuksia myydä?
Melu
Hiusten myynti
9
5207
Vastaukset
- somebody--
Kerrotko lisää? kuinka pitkät senteissä, minkä väriset, onko hyvin hoidetut yms.
- Melu
Moi!
Juuresta mitattuna n 50cm tai yli. Luonnonkihara (tai -taipuisa). Punertavat, sävytetty - ei värjätty. Myös luonnostaan siis punaista pigmenttiä. On!
Melu
- nonblonde
Samaa yritettiin tyttären hiusten kanssa, mutta parturi kertoi suomalaisen hiuslaadun olevan liian ohutta peruukkeihin. Yleensä kuulemma tehdään aasialaisista hiuksista. Voihan niitä joku tieten ostaa muuhunkin käyttöön...?
- Melu
Hei,
Mulla on myös paksu hiuslaatu, sukuvika. Ehkä aasialaisen rautalangan ja suomalaisen perushiuksen puolesta välistä.
Melu - N20
Melu kirjoitti:
Hei,
Mulla on myös paksu hiuslaatu, sukuvika. Ehkä aasialaisen rautalangan ja suomalaisen perushiuksen puolesta välistä.
Melusuomalaisilla EI ole aasianlaisen tyypillistä hiusta. ellei jompikumpi vanhemmistasi ole aasianlainen ja oisit perinny geenejä.. luulisin et ei käy flaksi.
- Melu
N20 kirjoitti:
suomalaisilla EI ole aasianlaisen tyypillistä hiusta. ellei jompikumpi vanhemmistasi ole aasianlainen ja oisit perinny geenejä.. luulisin et ei käy flaksi.
Sytostaattihoidon aloittaminen ei ole helppoa. Hiusten menettäminen on yksi sen ilmiöistä.
Suomalainen geeniperimä on puhdasta, mutta ei meidän kaikkien kohdalla. Meillä voi olla jopa erilaista hiusta.
Kiitos asiallisesta palautteesta.
- jonna
kannattaa käydä sellaisesta kampaamosta kysyyn joka myy peruukkeja. he osaavat neuvoa varmasti eteenpäin tässä asiassa.
- Melu
Tämän viestin jättämisen jälkeen sain vinkin toiselta forumilta. Yhdestä peruukkiliikkeestä kysyinkin. Suomessa on ostettu aikanaan vain yhdestä paikasta ja markka-aikaan hinta hiuksista oli 30mk! Eipä lyö leiville ;)
Kiitos, että otit kantaa.
Melu
- muahahhhaaaa
haistakaa paska kaikki !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628