Joulutonta musiikkia

Joulukuussa on hauska nähdä, miten ihmiset ja tahot, jotka normaalisti ovat olevinaan niin maailmankansalaista, yrittävät käyttää hyväkseen ihmisten joulumieltä. Koska kyseessä on kulutusjuhla, työpaikkoja ulkomaille siirtävät yritykset yrittävät vedota ihmisten joulumieleen. Koska joulu on antamisen juhla, rahaa omiin taskuihinsa ja käärivät ja maailman gepardihatuille viskovat hyväntekeväisyysjärjestöt yrittävät vedota ihmisten joulumieleen. Koska jouluna on tarkoitus hiljentyä ja pysytellä perhepiirissä, yhteiset asiat retuperälle jättäneet päättäjät yrittävät vedota ihmisten joulumieleen. Joulu on totisesti lurjuksen vihoviimeinen pakopaikka.

Mutta se ei liity mitenkään tähän aloitukseen, jonka on tarkoitus olla vain ihan tavallinen musiikkiketju, tosin joulumusiikkia tuskin kukaan haluaa kuulla.

https://www.youtube.com/watch?v=mnlgxFjwHiY

Heviä linkkaavat jäävät edelleen ikisinkuiksi!

28

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex------------PUA

Seuraavassa nätti acapella klassikkosävelmästä: https://youtu.be/KkrLg2EAMDE

Voin jotenkin kuulla palstalaisten laulavan tätä jossain palstan pikkujouluilla, jotka sijoittuvat hämärän kujan piilokapakkaan, tai sitten avoimesti itsemurharäkälään jossa WT-väki silmäilee meitä erittäin pahaenteisesti, samalla kun päätään roikottavat itsemurhakandit havahtuvat, vain palatakseen takaisin melankoliseen horrokseensa.

• KerroNiistäTaikavoimista

Tämäkään ei liity mitenkään aloitukseen, mutta nyt kyllä meni tädin yöunet (uusi kuva).

• vihatipunen

Kiitos. Nyt on kyllä jo sunnuntai ja päiväsaika mutta voisin kyllä kutea Josh Hommen kanssa...Se on kyllä vissiin aika kusipää. Voisin myös kutea erään hieman Josh Hommea ulkonäöllisesti muistuttavan mun kanssa samassa organisaatiossa työskentelevän tyypin kanssa...mut se on naimisissa eikä mulla muutenkaan olis mitään mahkuja. No, jos sitten löytyis joku muu sinisilmäinen punertavahiuksinen tyyppi jonka kanssa voisin kokeilla naimaonneani...

• vihatipunen kirjoitti:

Kiitos. Nyt on kyllä jo sunnuntai ja päiväsaika mutta voisin kyllä kutea Josh Hommen kanssa...Se on kyllä vissiin aika kusipää. Voisin myös kutea erään hieman Josh Hommea ulkonäöllisesti muistuttavan mun kanssa samassa organisaatiossa työskentelevän tyypin kanssa...mut se on naimisissa eikä mulla muutenkaan olis mitään mahkuja. No, jos sitten löytyis joku muu sinisilmäinen punertavahiuksinen tyyppi jonka kanssa voisin kokeilla naimaonneani...

Oletko ollut useinkin backstagella kutemassa? :-/

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Oletko ollut useinkin backstagella kutemassa? :-/

Never. En mä mikään bändäri kuitenkaan ole...puheistani huolimatta. Oon mä kerran kätellyt ja kiittänyt mun erään lempibändini kitaristia keikan jälkeen. Ja yhtä lempibändini laulajaa olen myös lähestynyt keikan jälkeen ihan musiikillisissa asioissa. Molemmilla kerroilla oli alkoholilla osuutta asiaan, en mä muuten olis uskaltanut.

• vihatipunen kirjoitti:

Never. En mä mikään bändäri kuitenkaan ole...puheistani huolimatta. Oon mä kerran kätellyt ja kiittänyt mun erään lempibändini kitaristia keikan jälkeen. Ja yhtä lempibändini laulajaa olen myös lähestynyt keikan jälkeen ihan musiikillisissa asioissa. Molemmilla kerroilla oli alkoholilla osuutta asiaan, en mä muuten olis uskaltanut.

Aika hurja kännikättelijä olet.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Noitten kertojen välillä oli joku 3 vuotta. Mun "hurja kännittely" on aika satunnaista ja kausittaista.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Luin väärin...Joo, siis olen todella hurja.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Ja vaikka mä tuossa aiemmin ilmaisin kiinnostukseni kutea Josh Hommen kanssa, sellaista viinamäärää ei ole olemassakaan, että uskaltaisin häntä edes kännikätellä. Kännikättelymahdollisuus olisi ehkä voinut olla olemassa koska olin tässä joku kesä Hietsun rannassa katsomassa Queens of the Stone Agea.

• 666-
    • ouyeahh
      • OH YEAH !!! https://www.youtube.com/watch?v=SU0Ypufo6BM

• lätkijä

Taidat olla lätkässä atännään?

• lätkijä kirjoitti:

Taidat olla lätkässä atännään?

Ei kai tollasen lällyn jälkeen voi vastaakaan väittää

• Ikis__M
    • joululaulutt
    • että.silleen

Nukuin aamun ja lounaskin jäi väliin, kahvilla ja yhdellä omenalla oon ravittu tänään.
      Nyt kiljuva nälkä! Keittiöni on järjestetty nyt...täysin järjestykses, mutt jääkaapis ei ole ruokaa. Menenkin nyt alakerrasta norkoileen päivällistä..
      Juju-Onnelliseksi
      https://www.youtube.com/watch?v=ScJPpUiaT8U

• että.silleen

Kuunteles tätä, mieli piristyy...vaikka sanoista en ymmärtäisikään mitään. Musiikki kantaa ja solistilla on aivan ihmeellisen ihana persoonallinen ääni...joka taipuu vaikka mihin.
      https://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A&list=RDTm88QAI8I5A

En ole ostanut joululahjoja paitsi suklaata; kun en jaksanut itse väsätä sitä.
      Mulla on pieniä itsetehtyjä lahjoja. Sulka/höyhen korvakoruja hopealangassa. Hiilipiirroksia. Villasukkia. Maustekakkuja ja oikeaa suolakurkkua - maitohappobakteerilla happatettua!
      Stenvallin Aku Ankan punaisessa kuplavolkkarisaan annan systerin muksujen makkarin seinälle ripustettavaksi. Tuokoon hyvää mieltä vuorostaan siellä!
      (mä olen tainut kasvaa jo "Ankka ajan" ohi!)

• että.silleen

Minusta tuntuu et noilla lauluilla ei ole mitään yhteistä! Miten sä noin synkän biisin sanoituksen sait mielees?
        Mun valikoimani biisi on kyllä ihan toisesta laidasta...siinä on aiheena ilo ja vapaus!
        Laulaja ei halua maallista mammonaa ...

https://www.youtube.com/watch?v=VWbdcNmGYJU&index=26&list=RDXZaI3kVnoeA

Tässä sulle englanninkielinen textitys mukana.

Hyvää yötä sulle, ja kaikille palstalaisille!

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Tuosta tulee mieleen Pet Shop Boysin It's a Sin:

https://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q

Taisit ymmärtää ett minä haen selityksen kaikelle; mitä en tajua ens´lukemalla!
        Löysin sen punaisenlangan, eikä mua naurata yhtään.
        Mitä kohtaa sä ett ymmärtänyt tasa-arvoisuudesta? Minä en ole ostamassa mitään; lahjoja ei osteta eikä niistä makseta...

Mulla menee joulunaika varmaan "piikoessa", palstalle tuskin pahemmin ennätän. Tänään on käynyt 20 vierasta ainakin, (työpäivänä?) 4 asukasta tulee lähtemään huomenna joululomalle, sukuloimaan pyhät! Kuusi tuotiin juuri sisään, mun on mentävä sinne.

• että.silleen kirjoitti:

Taisit ymmärtää ett minä haen selityksen kaikelle; mitä en tajua ens´lukemalla!
        Löysin sen punaisenlangan, eikä mua naurata yhtään.
        Mitä kohtaa sä ett ymmärtänyt tasa-arvoisuudesta? Minä en ole ostamassa mitään; lahjoja ei osteta eikä niistä makseta...

Mulla menee joulunaika varmaan "piikoessa", palstalle tuskin pahemmin ennätän. Tänään on käynyt 20 vierasta ainakin, (työpäivänä?) 4 asukasta tulee lähtemään huomenna joululomalle, sukuloimaan pyhät! Kuusi tuotiin juuri sisään, mun on mentävä sinne.

Tarkoitin vain, että molemmissa on säkeistössä vähän samanlainen kulku.

• että.silleen
    • overrated
    • että.silleen

Taidan ottaa nyt levoksi 2½h, jos on hiljainen iltayö niin palaan palstalle. Nyt väsyttää ja vielä on yö valvottavana.
      overrated: hyh hyh; on sulla joulun sanoma, mut kukin tyylillään.
      Muistitko kertoa myös mutsilles saman Joulu tervehdyksen?
      Hieman herkempi ja nuorempaa mallia edustava "naikkonen" laulaa sulle...tässä!

https://www.youtube.com/watch?v=0K1FVJ5RAQQ&list=RD0K1FVJ5RAQQ

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      61
      11635
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8831
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      10
      4403
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      21
      3954
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3861
    6. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3646
    7. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3610
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      13
      3440
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3222
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2415
    Aihe