Ota koppi
se on ihan aptujuu
kupletin juoni etenee seuraavasti
Näinä aikoina tarvitaan paradigman muutosta
Työelämän ärsyttävät fraasit
9
160
Vastaukset
- missio
Tää on meidän yhteinen missio
- 4536000980005687
Muista olla samaa mieltä.
Palvele nöyränä.
Palkankororus,mikä se on?
Katse alaspäin.
Ole tavoitteissa ja lisää niitä.
Osallistuva.
Jos sairastut,esitä tervettä.
Me.me.me.me jne.
Ei meillä ei kiusata ketään.,
Pomo on aina oikeassa -ilme.
Kielteisyys:ei missään asiassa.
- apuuua
oorderi, toimari
- tiimipeluri
te hoidatte tän himaan asap, te ootte huippubriljantti tiimi.
- Itse666
Suomessa ei työnteko kannata. Itse olen korvauksilla niin kauan kuin niitä annataan ja sitten lähden ulkomaille taas hankkimaan rahaa. Kiva elää teidän kustannuksella. Itsehän olette äänestäneet sosialismin puolesta. Nyt ryytykää siihen.
- liikelaitoksen-mantrat
Teemme työn yhteisvastuullisest.
-Työpari tekee lusmun hommat
Täytyy ymmärtää.
-lusmuja ja selkäänpuukottajia - vain_takka_puuttuu
puhalletaan yhteiseen hiileen
pitäis nostaa tuotantoo ainaki 20 pinnaa
hoidetaan tää joukkueena
NYT tarvitaan kaikkien panosta
ollaan kaikki samalla viivalla - tarvitaan.vapaaehtoisia
Hoidetaan tää tiiminä
Kyllä jokainen nyt joutuu venymään omalta osaltaan
Toimintaympäristön muutos pakottaa - harmaat_ylityöt
tää on kokonaisvaltainen työ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391