Exän mustasukkaisuus nyxälle suhteessa lapsiin

totaalikyllästynyt

Onko muilla ollut sitä ongelmaa, että exä on kovin mustasukkainen lapsista uudelle kumppanillenne?

Meillä on erosta jo viisi vuotta ja nykyisen naisystäväni tapasin kaksi vuotta sitten, eli ei ole mistään kolmiodraamasta kyse. Naisystävälläni ei ole lapsia, mulla on kolme entisestä liitosta ja asuvat vuoroviikoin luonani ja äidillään. Naisystävälläni on oma talo, mutta ollaan paljon koko porukalla yhdessä niinä viikkoina, kun lapset on mulla.

Naisystäväni ja lapseni tulevat hyvin toimeen keskenään ja tässä se ongelma tuntuu sitten exälle olevan. Naisystäväni on aika persoonallinen nainen ja hänellä on paljon taitoja, joita nuo muksuni ihailevat, pojat varsinkin tuntuvat pitävän häntä melkein idolinaan. Vaikea kuvata asiaa kertomatta tarkkaan, mutta on siis pitkänlinjan harrastaja jutuissa, jotka pikkupojista on tosi "cooleja". Itse olen aika tavallinen mies ja samoin oli exäni. Olen exälleni sanonut, että äiti on lapsille kuitenkin äiti, mutta ei auta. Hän tenttaa nyt aina lapsia siitä, mitä meillä tehdään ja soittelee minulle puheluita, joissa haukkuu naisystävääni ja välillä taas ilkeilee, miten naisystäväni vielä kyllästyy muhun ja kyllästyy lapsiin jne.

Osa varmaan on sitäkin, että meidän keskinäinen suhde oli aika laimea silloin aikanaan vaikka toki toisistamme välitettiin ja nyt on se, että myös minä olen löytänyt tästä naisestani kumppanin, joka oikeasti sytyttää ja varsinkin alussa olin melkein kuin rakastunut teini. Olen sanonut exälle että lapsille ei saa haukkua naisystävääni ja luulen, että aika hyvin se on pitänyt ja on pystynyt hillitsemään itsensä. Hankalalta silti tuntuu tämä, eron jälkeen tultiin exän kanssa ihan toimeen, mutta nyt tämä uusi suhteeni on mutkistanut tilanteen.

Toivoisin että exä löytäisi jonkun uuden ja sitten ei ehkä jaksaisi kipuilla mun asioiden kanssa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        38
        4629
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        20
        3195
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        271
        2361
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        53
        2237
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        165
        2079
      6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        89
        1670
      7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        360
        1661
      8. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        17
        1653
      9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        113
        1632
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        15
        1289
      Aihe