Ätmit on surkeita panemaan

eimullamuuta

64

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giiig

"Taisin viedä pojan neitsyyden"
      Tiina, 50, hankki netistä seksiseuraa. Seuralainen osoittautui liian nuoreksi mieheksi.

Kadun yhtä seksikokemusta lopun ikääni. Olin eronnut ja tuona viikonloppuna vein lapset isälleen. Päätin käyttää harvinaisen tilaisuuden hyväkseni ja hankkia chatista seksiseuraa.

Kun avasin oven miehelle, tiesin välittömästi tehneeni virheen. Hän oli todella nuori ja epävarman oloinen. Itse olin kuitenkin jo yli 40-vuotias ja tiesin tarkalleen, mitä halusin sängyssä.

Päätin silti viedä suunnitelmani loppuun asti. Seksimme oli umpisurkeaa. Poika ei osannut tehdä mitään, vaan minun oli jatkuvasti ohjailtava häntä. Itse akti ei kestänyt kauan - epäilen, että kyseessä oli pojan ensimmäinen kerta.

Kun olimme lopettaneet, toivoin, että tyyppi tajuaisi lähteä. Sen sijaan poika käänsi kylkeä ja jäi viereeni makaamaan. Koetin nukkua itsekin, mutta en saanut unen päästä kiinni. Tyyppi piti ärsyttävää niiskutusääntä nukkuessaan.

Jaksoin pyöriä sängyssä pari tuntia, kunnes minulla kiehahti. Herätin pojan ja ajoin hänet ulos.

Tiina, 50

• -Jaksoin pyöriä sängyssä pari tuntia, kunnes minulla kiehahti. Herätin pojan ja ajoin hänet ulos.-

Tiina, 50

Olipas siinä topakka muija:D Poika parka..

• 12121212

"Poika ei osannut tehdä mitään, vaan minun oli jatkuvasti ohjailtava häntä."

Eli Tiina halusi maata lahnana kun mies/poika tekee kaiken työn.

• helgamies
        12121212 kirjoitti:

"Poika ei osannut tehdä mitään, vaan minun oli jatkuvasti ohjailtava häntä."

Eli Tiina halusi maata lahnana kun mies/poika tekee kaiken työn.

Nainen odotti, että mies tekee kaikki työt sängyssäkin, olipa hyvä kurppapano..

• Kurppis

Sori mutta kurpat useimmiten osaa muutakin kuin maata.. Aikuiset jo tietää, että lopulta siihen tarvitaan vain sopivat vehkeet ja mieskin voi olla käytettävissä ;)

Lähinnä se kai on niiden nuorempien naisten ongelma, että surkean itsetunnon ja epävarmuuden kanssa ei uskalleta muuta kuin maata? Toki vanhemmissakin heitä on, kai kuuleman mukaan. Kannattaa hiukan tsempata sitä lahnaa ja elvyttää kauniilla sanoilla niin alkaa virkistyä..

• helgamies
        Kurppis kirjoitti:

Sori mutta kurpat useimmiten osaa muutakin kuin maata.. Aikuiset jo tietää, että lopulta siihen tarvitaan vain sopivat vehkeet ja mieskin voi olla käytettävissä ;)

Lähinnä se kai on niiden nuorempien naisten ongelma, että surkean itsetunnon ja epävarmuuden kanssa ei uskalleta muuta kuin maata? Toki vanhemmissakin heitä on, kai kuuleman mukaan. Kannattaa hiukan tsempata sitä lahnaa ja elvyttää kauniilla sanoilla niin alkaa virkistyä..

Sori itsellesi, että et ymmärrä omaa tasoasi.

• 156

12121212:n ja helgamiehen mielestä miehen kuuluu saada maata lahnana sängyssä, tekemättä mitään :D
        Lahnamiesten on turha kuvitella saavansa joskus naista :D

• helgamies
        156 kirjoitti:

12121212:n ja helgamiehen mielestä miehen kuuluu saada maata lahnana sängyssä, tekemättä mitään :D

Onhan se selvä, että vanha liikkumaton ämpärivittuinen kurppa ei välttämättä innosta panomiestä suuriin suorituksiin.

• Mies3210
        156 kirjoitti:

Eihän se nainen tiedä, että mies on lahna ennen kuin istuu tapissa.

• Mies3210

Aahhahhaa, kurppa törmäsi eronjälkeiseen markkina-arvoonsa! ;)

• 2013

Ätmit ovat siis sinunkin mielestäsi tuon kurpan tasoisia.
        Tällä palstalla he kovasti kuvittelevat olevansa korkeatasoisempia. Hypergamia?

• Naisasialooseri1

Ei vaan kurpat ovat nuorten pojankloppien tasoisia.

• Tosi surullista.. Tiina oli kyllä tosi ilkeä, jos kyseessä oli vielä oikeasti toisen eka kerta. Ei tuommoista saisi tehdä kenellekään ja omaa harkintakykyänkin voisi varmaan joskus käyttää..

• 12121212

Tuo on seuraus "juoksujen juoksemisesta", "kokemuksien hankkimisesta", "elämän elämisestä", yms.

Linnakundilta näyttäviä ja merimieheltä kuulostavia, tatuoituja alfapanoihin tottuneita jätenaisia jotka pitäisi itsepetoksen ja epätoivon yhdistelmän avulla kääntää mielessään vaimomatskuksi.

Kenen mielestä jossain mättää kun naisten puheet seksistä ovat kuin suoraan periksen Bicky Royal-tarinoista?

Hep.

• 12121212 kirjoitti:

Tuo on seuraus "juoksujen juoksemisesta", "kokemuksien hankkimisesta", "elämän elämisestä", yms.

Linnakundilta näyttäviä ja merimieheltä kuulostavia, tatuoituja alfapanoihin tottuneita jätenaisia jotka pitäisi itsepetoksen ja epätoivon yhdistelmän avulla kääntää mielessään vaimomatskuksi.

Kenen mielestä jossain mättää kun naisten puheet seksistä ovat kuin suoraan periksen Bicky Royal-tarinoista?

Hep.

No, itse irtosuhteile tai fuckbuddyile, koska minulla on tunteet, joten en sinänsä osaa ottaa asiaan kantaa.

Eniten minua hyytää tapa, millä asia on tässä esitetty, täysin kylmästi ja vailla kunnioitusta toisen inhimillisyyttä ja seksuaalisuutta kohtaan. Varsinkin jos kyseessä oli vielä nuori, kokematon henkilö, "pojasta" ainakin puhutaan. Luulisi tuon ikäisen naisen jo tajuavan mihin juttuihin kannattaa lähteä ja mihin ei. Kokeneemman ja vanhemman olisi tällaissa tilanteissa osattava toimia vastuullisesti.

• 12121212
        PikkuLikka kirjoitti:

No, itse irtosuhteile tai fuckbuddyile, koska minulla on tunteet, joten en sinänsä osaa ottaa asiaan kantaa.

Eniten minua hyytää tapa, millä asia on tässä esitetty, täysin kylmästi ja vailla kunnioitusta toisen inhimillisyyttä ja seksuaalisuutta kohtaan. Varsinkin jos kyseessä oli vielä nuori, kokematon henkilö, "pojasta" ainakin puhutaan. Luulisi tuon ikäisen naisen jo tajuavan mihin juttuihin kannattaa lähteä ja mihin ei. Kokeneemman ja vanhemman olisi tällaissa tilanteissa osattava toimia vastuullisesti.

Niin.

Nainen joka nautii seksistä johon ei liity tunteita on, tai kehittyy, tunnekylmäksi. Aviomiestä tai poikaystävää kohtaan on tunteita, "panoa" kohtaan ei ole. Asiassa ei pitäisi olla mitään yllättävää.

• Mies3210
        12121212 kirjoitti:

Hep.

Peris on 2010-luvun Kari.

• 12121212 kirjoitti:

Niin.

Nainen joka nautii seksistä johon ei liity tunteita on, tai kehittyy, tunnekylmäksi. Aviomiestä tai poikaystävää kohtaan on tunteita, "panoa" kohtaan ei ole. Asiassa ei pitäisi olla mitään yllättävää.

Niin kai.. En varmaan ikinä tule ymmärtämään ihmisiä, jotka kevyin perustein päästävät jonkun tuntemattoman henkilökohtaiselle alueelleen, emotionaaliselle ja fyysiselle, seksin muodossa.

• Naisasialooseri1

Naiset, jotka päästävät jonkun muun kuin oman miehensä molemminpuolisesta rakkaudesta tuolle alueelle, pitäisi mielestäni ruoskia ensin henkihieveriin ja sitten ristiinnaulita, niin että jalkoja ei naulittaisi vaan niihin kiinnitettäisiin painava betonipaino joka viruttaa naulittuja käsiä, joista nainen roikkuu, erittäin tuskallisesti ja jättää siihen mätänemään ja varoitukseksi muille.

Tuo naisen henkilökohtainen alue on naiselle äärimmäisen tärkeä ja intiimi alue, sitä pitää varjella äärimmäisen tarkoin ja se on tarkoitettu vain yhden miehen nähtäväksi ja käytettäväksi

• Runoratsu-
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Naiset, jotka päästävät jonkun muun kuin oman miehensä molemminpuolisesta rakkaudesta tuolle alueelle, pitäisi mielestäni ruoskia ensin henkihieveriin ja sitten ristiinnaulita, niin että jalkoja ei naulittaisi vaan niihin kiinnitettäisiin painava betonipaino joka viruttaa naulittuja käsiä, joista nainen roikkuu, erittäin tuskallisesti ja jättää siihen mätänemään ja varoitukseksi muille.

Tuo naisen henkilökohtainen alue on naiselle äärimmäisen tärkeä ja intiimi alue, sitä pitää varjella äärimmäisen tarkoin ja se on tarkoitettu vain yhden miehen nähtäväksi ja käytettäväksi

Vahvaa proosaa.

• helgamies

Kurpat nyt vaan ovat myös ilkeitä monestakin syystä. Ja kurpilla ei ole rahtustakaan tunneälyä. Kurpan ainao haave on maata lahnana ja saada kiimavittuunsa kunnon YTMin tarjoama rynkytys.

• 713
        helgamies kirjoitti:

Kurpat nyt vaan ovat myös ilkeitä monestakin syystä. Ja kurpilla ei ole rahtustakaan tunneälyä. Kurpan ainao haave on maata lahnana ja saada kiimavittuunsa kunnon YTMin tarjoama rynkytys.

Sulla on vissiin hyvinkin kattava henkilökohtainen kokemus kurpista :D
        Siitäkö tuo naisvihasi on peräisin, että kurpat, joiden perässä olet juossut, ovat kohdelleet sinua huonosti?

• helgamies
        713 kirjoitti:

Sulla on vissiin hyvinkin kattava henkilökohtainen kokemus kurpista :D
        Siitäkö tuo naisvihasi on peräisin, että kurpat, joiden perässä olet juossut, ovat kohdelleet sinua huonosti?

terve helka.

• scrg

Seksi olisi siis ihanaa eikä kamalaa, kunhan miehet ei olisi surkeita vaan hoitaisivat hommansa. Jos jaksoitte lukea nuo, niin lukekaapa huviksenne uudelleen niin, että vaihdatte mielessänne henkilöiden sukupuolet.

• 12121212

Tehdäänpä niin kuin ehdotit:

"Olin juuri eronnut tyttöystävästäni. Läheisyydenkaipuussani hairahduin sänkyyn huonokroppaisen ja yksinkertaisen naisen kanssa. En pitänyt friidua millään tavalla hyvännäköisenä, pikemminkin vastenmielisenä.

Kaipasin kuitenkin niin paljon kosketusta, että annoin vain mennä.

Seksi oli niin huonoa, että jouduin lopettamaan sen kesken. Olin kai tyly, mutta sanoin suoraan, että olin tehnyt kamalan virheen. Totesin, että en enää koskaan halunnut tavata häntä.

En tiedä, vaikuttiko kammottava seksikokemus asiaan, mutta palasin myöhemmin yhteen tyttöystäväni kanssa."

Ja seuraava:

"Olin parikymppisenä retkahtanut luokkatoveripoikaan. Harrastimme ensi kerran seksiä ystävämme asunnolla, kun tämä oli käymässä kapakassa.

Mokasin tuon kerran kutakuinkin täydellisesti. Ensinnäkään minä en ollut kunnolla märkä ja sitten pilasin tunnelman ryhtymällä huolehtimaan kesken aktin sohvasta. Ehdotin, että levittäisimme sille pyyhkeen, että se ei tahriutuisi. Poika oli ymmällään käytöksestäni ja kai siitäkin, että en saanut häntä tyydytetyksi.

Lopullinen niitti oli, kun asunnon haltija tuli kapakasta etuajassa ja yllätti meidät alastomina sohvaltaan. Pakenin häpeissäni parvekkeelle kaapaistuani hätäisesti jonkin vaatekappaleen mukaani."

Miltäs kuulostaa?

• 135135315
        12121212 kirjoitti:

"Olin juuri eronnut tyttöystävästäni. Läheisyydenkaipuussani hairahduin sänkyyn huonokroppaisen ja yksinkertaisen naisen kanssa. En pitänyt friidua millään tavalla hyvännäköisenä, pikemminkin vastenmielisenä.

Seksi oli niin huonoa, että jouduin lopettamaan sen kesken. Olin kai tyly, mutta sanoin suoraan, että olin tehnyt kamalan virheen. Totesin, että en enää koskaan halunnut tavata häntä.

En tiedä, vaikuttiko kammottava seksikokemus asiaan, mutta palasin myöhemmin yhteen tyttöystäväni kanssa."

Ja seuraava:

"Olin parikymppisenä retkahtanut luokkatoveripoikaan. Harrastimme ensi kerran seksiä ystävämme asunnolla, kun tämä oli käymässä kapakassa.

Mokasin tuon kerran kutakuinkin täydellisesti. Ensinnäkään minä en ollut kunnolla märkä ja sitten pilasin tunnelman ryhtymällä huolehtimaan kesken aktin sohvasta. Ehdotin, että levittäisimme sille pyyhkeen, että se ei tahriutuisi. Poika oli ymmällään käytöksestäni ja kai siitäkin, että en saanut häntä tyydytetyksi.

Lopullinen niitti oli, kun asunnon haltija tuli kapakasta etuajassa ja yllätti meidät alastomina sohvaltaan. Pakenin häpeissäni parvekkeelle kaapaistuani hätäisesti jonkin vaatekappaleen mukaani."

Miltäs kuulostaa?

No perkeles, tuo jälkimmäinenhän kuulostaa täysin realistiselta :D

• Mies3210
        12121212 kirjoitti:

Ja seuraava:

Miltäs kuulostaa?

Kyllä miehet ovat sitten kamalia.

Ja ajatelkaas, nuo naiset kertovat oma-aloitteisesti ja ylpeästi törkeästä sikailustaan. Moniko mies oikeasti kehtaisi tehdä panon jälkeen klassiset: "vittu kun oot löysä lahna" - pyyhkien mulkkunsa verhoihin ja lähtien ovi paukkuen? Ja sitten vielä kertoisi tuosta ylpeänä mediaan? Entä mikä lehti julkaisisi?

• Ikis__M

Sitähän se on, miehet tilittää siitä kuinka surkeita he ovat olleet ja naiset siitä miten surkeita miehet on olleet, kertoo aika paljon ajattelutavoista ja ihmisistä nuo(kin) jutut vaikkakin osittain johtuu tästä kulttuurista joka tekee naisen sikaiulun hyväksyttäväksi ja mies on jo tottunut siihen että vika on aina hänessä vaikkei olisikaan.

• 12121212
        Mies3210 kirjoitti:

Ja ajatelkaas, nuo naiset kertovat oma-aloitteisesti ja ylpeästi törkeästä sikailustaan. Moniko mies oikeasti kehtaisi tehdä panon jälkeen klassiset: "vittu kun oot löysä lahna" - pyyhkien mulkkunsa verhoihin ja lähtien ovi paukkuen? Ja sitten vielä kertoisi tuosta ylpeänä mediaan? Entä mikä lehti julkaisisi?

Kun nyt Bicky Royal-mies tuli mainittua, käännetään loputkin:

"Kadun yhtä seksikokemusta lopun ikääni. Olin eronnut ja tuona viikonloppuna vein lapset äidilleen. Päätin käyttää harvinaisen tilaisuuden hyväkseni ja hankkia chatista seksiseuraa.

Kun avasin oven naiselle, tiesin välittömästi tehneeni virheen. Hän oli todella nuori ja epävarman oloinen. Itse olin kuitenkin jo yli 40-vuotias ja tiesin tarkalleen, mitä halusin sängyssä.

Päätin silti viedä suunnitelmani loppuun asti. Seksimme oli umpisurkeaa. Tyttö ei osannut tehdä mitään, vaan minun oli jatkuvasti ohjailtava häntä. Itse akti kesti ikuisuuden - epäilen, että kyseessä oli tytön ensimmäinen kerta.

Kun olimme lopettaneet, toivoin, että likka tajuaisi lähteä. Sen sijaan tyttö käänsi kylkeä ja jäi viereeni makaamaan. Koetin nukkua itsekin, mutta en saanut unen päästä kiinni. Likka piti ärsyttävää niiskutusääntä nukkuessaan.

Jaksoin pyöriä sängyssä pari tuntia, kunnes minulla kiehahti. Herätin tytön ja ajoin hänet ulos."

Matti, 50

"Harrastin erittäin huonoa seksiä erään naisen kanssa, joka ei puhunut sanaakaan koko homman aikana. Siis kolme tuntia täyttä hiljaisuutta.

Itse yhdyntä ei edes onnistunut kunnolla, vaan päättyi vaivaantuneeseen tilanteeseen. Pahinta oli, että tiesin, että en ollut lainkaan kiihottava kyseisen naisen mielestä. Hän vain käytti minua halujensa tyydyttämiseen.

Eniten kadun sitä, että päädyin peuhaamaan tämän naisen kanssa vielä kolme kertaa. Kaikilla kerroilla seksi oli jäätävän huonoa ja nolottavaa."

Mikko, 25

• Mies3210
        12121212 kirjoitti:

"Kadun yhtä seksikokemusta lopun ikääni. Olin eronnut ja tuona viikonloppuna vein lapset äidilleen. Päätin käyttää harvinaisen tilaisuuden hyväkseni ja hankkia chatista seksiseuraa.

Kun avasin oven naiselle, tiesin välittömästi tehneeni virheen. Hän oli todella nuori ja epävarman oloinen. Itse olin kuitenkin jo yli 40-vuotias ja tiesin tarkalleen, mitä halusin sängyssä.

Päätin silti viedä suunnitelmani loppuun asti. Seksimme oli umpisurkeaa. Tyttö ei osannut tehdä mitään, vaan minun oli jatkuvasti ohjailtava häntä. Itse akti kesti ikuisuuden - epäilen, että kyseessä oli tytön ensimmäinen kerta.

Kun olimme lopettaneet, toivoin, että likka tajuaisi lähteä. Sen sijaan tyttö käänsi kylkeä ja jäi viereeni makaamaan. Koetin nukkua itsekin, mutta en saanut unen päästä kiinni. Likka piti ärsyttävää niiskutusääntä nukkuessaan.

Jaksoin pyöriä sängyssä pari tuntia, kunnes minulla kiehahti. Herätin tytön ja ajoin hänet ulos."

Matti, 50

"Harrastin erittäin huonoa seksiä erään naisen kanssa, joka ei puhunut sanaakaan koko homman aikana. Siis kolme tuntia täyttä hiljaisuutta.

Itse yhdyntä ei edes onnistunut kunnolla, vaan päättyi vaivaantuneeseen tilanteeseen. Pahinta oli, että tiesin, että en ollut lainkaan kiihottava kyseisen naisen mielestä. Hän vain käytti minua halujensa tyydyttämiseen.

Eniten kadun sitä, että päädyin peuhaamaan tämän naisen kanssa vielä kolme kertaa. Kaikilla kerroilla seksi oli jäätävän huonoa ja nolottavaa."

Mikko, 25

Millaisia keskusteluja kyseinen henkilö mahtaa toivoa käytäviksi, kun pilluaan rassataan? Ja miten voi panna 3 tuntia, jos yhdyntä ei onnistu?

• Naisasialooseri1

No totta helvetissä seksin aikan pitää puhua eikä pitää kolmen tunnin mykkäkoulua. Naiselle, joka ei ole lutka, seksi on muutakin kuin pillunsa rassaus

• Mies3210

No totta helvetissä seksin aikan pitää puhua eikä pitää kolmen tunnin mykkäkoulua. Naiselle, joka ei ole lutka, seksi on muutakin kuin pillunsa rassaus

Ai sillä nuo maratonpanot selittyvät, kun niihin lasketaan edeltävä filosofinen viettely, taukokeskustelu päivänpolitiikasta ja palautekeskustelu lopuksi.

• 1316
        Mies3210 kirjoitti:

Miehethän tekevät tuota kaiken aikaa. Missä ihmeen tynnyrissä sinä oikein elät, kun et siihen ole törmännyt?

• Riiiiiiiiiiiiiiiiiii
        12121212 kirjoitti:

Matti, 50

Mikko, 25

Käytännön femakkona (en liiku Tulva-piireissä) ja myös miesten avioeron jälkeisiä oikeuksia kannattavana tasa-arvoihmisenä annan tunnustusta, että käännöksesi oli kyllä osuva:D. Kaksoisstandardeja ei saisi olla. Jutussa olisi voinut olla vaikka 2 naista ja 2 miestä kertomassa kokemuksistaan.

• Mies3210
        1316 kirjoitti:

Miehethän tekevät tuota kaiken aikaa. Missä ihmeen tynnyrissä sinä oikein elät, kun et siihen ole törmännyt?

No harvemmin tosiaan olen ollut paikalla, kun mies ottaa heppinsä panoastiasta ja lähtee kotiin.. voi kai tätä tynnyriksikin kutsua..

Olen kiinnittänyt huomiota juuri siihen, että miesten sikailu on yleisesti paheksuttua, kun taas tässä tapauksessa naiset ylpeilevät sikailullaan valtamedian sivuilla.

• Olen joskus miettinyt miten yleensä miehet suhtautuvat naiseen, jolla syystä tai toisesta on ongelmia seksin kanssa tai hän on seksuaalisuutensa suhteen ujo/estoinen.

Jättääkö mies naisen tylysti, koska nainen ei ole aktiivinen ja itsevarma seksissä? Vai suhtautuuko mies naisen ongelmiin aikuisella tavalla, juttelee asiasta ja ehdottaa naiselle että he yhdessä miettivät ja kokeilevat mitä asialle voi tehdä?

Niinpä. Uskoisin että miesten käytös on näissä tapauksissa asiallista ja sellaista kuin aikuisten ihmisten välillä pitääkin olla.

Nainen käyttäytyy parisuhteessa ja miehen etsimisessä kuin pikkulapsi.

• Naishenkilö

Älä yleistä tiettyjen asioiden koskevan vain miehiä tai naisia.
        Meitä on joka lähtöön, hyviä ja huonoja.

• Naishenkilö kirjoitti:

En sanonutkaan että kaikki. Ja enemmän minä naisten yleisestä käytöksestä miehiä kohtaan tiedän kuin sinä.

• Mies3210
        Naishenkilö kirjoitti:

Varmaan ihan totta. Ja miessikojakin varmaan edelleen löytyy, ehkä jopa sellaisiakin, jotka eivät edes tajua olevansa sikoja.
        Mutta miksi tässä yhteiskunnassa valtamedia julkaisee lähes ihannoivaan sävyyn emakoiden sikailustooreja ilman, että niistä edes syntyy kohua, mutta kun Audi-mies tekee viattoman vertauksen, niin potkut?
        Näin vahva bias tekee tulevaisuuden naisista yhä sikamaisempia samalla, kun miehiä kuohitaan entistä vahvemmin.

• Mies3210 kirjoitti:

Varmaan ihan totta. Ja miessikojakin varmaan edelleen löytyy, ehkä jopa sellaisiakin, jotka eivät edes tajua olevansa sikoja.
        Mutta miksi tässä yhteiskunnassa valtamedia julkaisee lähes ihannoivaan sävyyn emakoiden sikailustooreja ilman, että niistä edes syntyy kohua, mutta kun Audi-mies tekee viattoman vertauksen, niin potkut?
        Näin vahva bias tekee tulevaisuuden naisista yhä sikamaisempia samalla, kun miehiä kuohitaan entistä vahvemmin.

Kuten nimimerkki 1212121212 tuossa aikaisemmin tekikin, niin asiat pitäisi aina miettiä toisin päin. Miettiä miltä sama kommentti/teko vaikuttaisi ja miten siihen suhtauduttaisiin yleisesti jos tekijä olisi eri sukupuolen edustaja.

• Naisasialooseri1

Mies joka heittäisi surkean panon pihalle samalla tavalla olisi hyväksikäyttävä sika. Tai vaikka mies heittäisi hyvänkin panon pihalle aamulla niin sama asia, sen sijaan jos nainen tekee saman niin mies on ärsyttävä riippakivi jos ei suostu lähtemään vaan haluaa muutakin.

Eikö siis pelkän panon haluaminen olekkaan naiselta yhtä paha asia kuin mieheltä?

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Mies joka heittäisi surkean panon pihalle samalla tavalla olisi hyväksikäyttävä sika. Tai vaikka mies heittäisi hyvänkin panon pihalle aamulla niin sama asia, sen sijaan jos nainen tekee saman niin mies on ärsyttävä riippakivi jos ei suostu lähtemään vaan haluaa muutakin.

Eikö siis pelkän panon haluaminen olekkaan naiselta yhtä paha asia kuin mieheltä?

Suomen feministisessä tasavallassa naisille on paska käytös yleisesti paljon sallitumpaa kuin miehille.

• 35ätmistäketmiksi

Méér Bicky, meer woman.

Pariutumismielessä tuollaiset naiset ovat, kuten 12121212 kirjoitti, jätettä.

Millainen nainen käyttää sanaa "pano"??? Ammattikoulussa puhuttiin panoista poikien kanssa, vaikka kokemusta ei tainnut olla. Aikuisena puhutaan rakastelusta/ kumppanista, eikä "panemisesta" ja "panosta".

• Sellainen nainen, joka luulee sanan käytön tekevän hänestä coolin ja modernin, eikä säälittävää, niin kuin todellisuudessa käy.

• Naisasialooseri1

Nainen, joka käyttää sanaa"pano" pitäisi mielestäni ruoskia henkihieveriin. Paneminen kuuluu amispoikien sanavarastoon, ei aikuisen naisen, joka tosiaan ilmeisesti luulee että se tekee hänestä"seksuaalisesti vapautuneen"ja"modernin" vaikka oikeasti se tekee hänestä ihmisarvottoma lutka.

• Avioseksikunniaan

Nainen, joka käyttää sanaa"pano" pitäisi mielestäni ruoskia henkihieveriin. Paneminen kuuluu amispoikien sanavarastoon, ei aikuisen naisen, joka tosiaan ilmeisesti luulee että se tekee hänestä"seksuaalisesti vapautuneen"ja"modernin" vaikka oikeasti se tekee hänestä ihmisarvottoma lutka.

Juuri näin. Nainen käyttää sana rakastelu ja viittaa sillä seksiin aviomiehensä kanssa.

• Riiiiiiiiiiiii

Tottakai me naiset käytämme sanaa "pano" yhdenyönjutuista. Kaikki eloveenatkin sanovat noin ainakin naisseurassa, tai käytämme sanaa hoito. Ei yhdenyön juttu ole mikään "kumppani" ja harvemmin sellaisen kanssa rakastellaan. Nauraisivathan tuollaiselle kielenkäytölle jo naurismaan aidatkin. "Emmi iski bileistä kumppanin ja Jaana on rakastellut yhden kerran humalassa työtoverinsa Jorman kanssa". Ahhahahhahaaaa. Jos harrastaisin yhdenyön juttuja, niin minulle muuten olisi ihan sama kunnioittaisiko tämä herra minua aamulla. En häntä seurustelumielessä olisi iskenytkään.
        Niin ja yleensä se pano lähtee aamulla pois ennen kuin pitää heittää. Sulassa sovussa ja iloisella mielellä, vieläpä halataan. Muistaakseni.
        Jos kukaan ei antaisi kenellekään, niin sittenhän palstahännikäiset vasta mielensä pahoittaisivatkin.
        Tervetuloa 2000-luvulle. Viettäkää joulunne omassa kämpässänne naistentappopelejä pelaten niin ihmiset saavat kävellä kadulla rauhassa.

• Naisasialooseri1

Nainen, joka harrastaa yhden yön juttuja pitäisi mielestäni ruoskia henkihieveriin ja sen jälkeen ristiinnaulita ja jättää siihen päiväkausiksi kitumaan hitaasti hengiltä ja antaa susien syödä hänen jalkojaan kun hän on vielä hengissään ja tajuissaan. Sama käsittely myös sanaa"pano"käyttävälle naiselle

Nainen ei käytä sanaa pano, ei edes toisten tekemänä. Naiselle seksi on äärimmäisen intiimi asia ja kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen oman miehen kanssa molemminpuolisesta rakkaudesta. Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan päästävänsä ketään muita miehiä omalle äärimmäisen tarkasti varioidulle henkilökohtaiselle pyhälle aluleellen, joka on tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön ja vain molemmminpuolisesta rakkaudesta

Nainen, joka iskee bileistä miehen jolle antaa reikäänsä tai antaa sitä työkaverilleen kännissä on saastainen huora ja hänet pitäisi teloittaa em. tuskallisella menetelmällä.

Ja kunnolliset naiset eivät edes keskenään panoista puhu koska heillä ei sellaisia ole, he ovat antaneet vain omille miehilleen ja se on rakastelua.

Naista kuuluu myös kuvottaa vieraan miehen rumat sukuelimet.

Ja reikäänsä jakava nainen on lutka elettiimpä 2000-luvulla tai 1500-luvulla, ja nykyäänkin sivistysvaltioissa reikäänsä antanut nainen kivitetään hengiltä. Toivon erittäin kovasti että mekin vielä pääsemme siihen kun tänne tarpeeksi muslimeita otetaan. Minä heitän mielelläin orgasmia pidätellen ensimmäisen kiven lutkan kasvoihin, vaikkakin mielestäni kyseinen teloitusmenetelmä on aivan liian kivuton ja armelias. Itselläni olisi mielessä menetelmiä, jotka saisivat naisen rukoilemaan kivitetyksi pääsemistä niiden sijaan,

• 12121212
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Tottakai me naiset käytämme sanaa "pano" yhdenyönjutuista. Kaikki eloveenatkin sanovat noin ainakin naisseurassa, tai käytämme sanaa hoito. Ei yhdenyön juttu ole mikään "kumppani" ja harvemmin sellaisen kanssa rakastellaan. Nauraisivathan tuollaiselle kielenkäytölle jo naurismaan aidatkin. "Emmi iski bileistä kumppanin ja Jaana on rakastellut yhden kerran humalassa työtoverinsa Jorman kanssa". Ahhahahhahaaaa. Jos harrastaisin yhdenyön juttuja, niin minulle muuten olisi ihan sama kunnioittaisiko tämä herra minua aamulla. En häntä seurustelumielessä olisi iskenytkään.
        Niin ja yleensä se pano lähtee aamulla pois ennen kuin pitää heittää. Sulassa sovussa ja iloisella mielellä, vieläpä halataan. Muistaakseni.
        Jos kukaan ei antaisi kenellekään, niin sittenhän palstahännikäiset vasta mielensä pahoittaisivatkin.
        Tervetuloa 2000-luvulle. Viettäkää joulunne omassa kämpässänne naistentappopelejä pelaten niin ihmiset saavat kävellä kadulla rauhassa.

Eli 2000-luvulla naiset haluavat olla alaluokan miehiä? Onhan sinulla tatuointeja kuin linnakundilla, ja kiroilethan kuin merimiehet kertoessasi panoistasi ja hoidoistasi?

Edes minun 100 naista kaataneet pelimieskaverini eivät käytä julkisesti sanaa "pano", ja vain toine heistä käyttää sitä poikien saunailloissa ym.

• Naisasialooseri1

Sitä se feminismi teettää, että naiset haluavat olla miehekkäitä sekä ulkonäöltään, että käytökseltään ja kielenkäytöltään.

Aikuiset naiset näyttävät ja kuullostavat amisjunteilta

• Naisasialooseri1

Naiset eivät tykkää nuorista pojanrimpuloista. Tuo kertoo totuuden siitä mitä nuoret miehet ovat.

Nuori mies ei ole vetreä pano-ori, jolla seisoo kuin lipputanko ja joka jaksaa koko yön vaan nuori mies just eikä melkein kuin tuossakin tosikertomuksessa oli eli epävarma tumpelo, joka ei osaa sängyssä mitään. Ihan sama onko hänellä kokemusta jonkun teinihuoran päällä nylkyttämisestä vai onko poikuus tallella, surkea panija on jokatapauksessa.

Tuossakin nainen käyttää sanaa nuoren oloinen negatiiviseen sävyyn, mitä se tottakai onkin.

Kokemus olisi ollut täysin päinvastainen jos siellä ovella olisi ollut sen pojanklopin sijaan charmantisti harmaantunut Richard Gere tyylinen komistus, silloin nainen olisi kirjoittanut ylistystekstin elämänsä parhaasta seksiyöstä.

Sen sijaan jos nelikymppiselle tai vanhemmalle miehelle ilmestyisi oven taakse nuoren oloinen nainen niin mies olisi onnensa kukkuloilla.

Täytyy kuitenkin nostaa hattua tuolle rohkealle AT nuorukaiselle joka uskalsi lähteä ilmeisesti vielä selvinpäin poikuuttaan vanhalla haaskalla poistattamaan.

• Riiiiiiiiiiiiiiiiiii

Höylää itse Richard Gereä. Sinuna en paljon toisten mieltymyksistä kertoilisi.

• Naisasialooseri1

Tuo nainen kyllä tuossa jutussa itse kertoi miten surkea panija nuori mies on ja puhui pojan nuoruudesta erittäin negatiiviseen sävyyn.

• Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Älä vaihda puheenaihetta. Yleistit kaikkia naisia koskevaksi mieltymyksen vanhasetiin, samoin yleistit taas muutkin ihmiset omiin ryhmälokeroihinsa. Et varmaan ole katsonut vieressä kaikkien nuorten miesten panemista? Joku voi ollakin pano-ori. Teinihuora?
        Ei tietenkään kukaan ole seppä syntyessään ja seksiä aloittaessaan. Melkoista sähläämistä kummallakin sukupuolella.

• Naisasialooseri1

Nuori mies ei ole pano-ori vaan sähläävä tumpelo kuten jutusta voimme lukea. Niin ja teinihuora on teini-ikäinen nainen, joka ei ole neitsyt.

Joten menehän nyt vajakkilutka pois täältä tyhmiä kyselemästä

• Riiiiiiiiiiiiiiiiii

Mene itse keittelemään naisten kalloja osaston vessaan. Voit saada väriliidutkin jos olet kiltti ja syöt lääkkeesi.

• Dr-Ruth

Siis mitä vittua joku 5-kymppinen hc-ätni itsestään oikein luulee. Olis tyytyväinen kun joku ylipäätään sen mätäläpeen suostuu oksentamatta tuikkaamaan.

• Äädämi11111

Se on vieläpä penikoinut, joten reikä on taatusti löysä. Eukon kannattaisi rassata vittuaan vaahtosammuttimella, jos sitä nyt tosiaan pakko jostain syystä on rassata, eikä pilata ätmien ensimmäisiä seksikokemuksia.

• Äädämi11111 kirjoitti:

Se on vieläpä penikoinut, joten reikä on taatusti löysä. Eukon kannattaisi rassata vittuaan vaahtosammuttimella, jos sitä nyt tosiaan pakko jostain syystä on rassata, eikä pilata ätmien ensimmäisiä seksikokemuksia.

Äitisi olisi varmasti ylpeä, jos tietäisi mitä poikansa ajattelee synnyttäneistä naisista. Kumpaa hän käyttää, isääsi vai vaahtosammutinta?

• helgamies
        helka kirjoitti:

Äitisi olisi varmasti ylpeä, jos tietäisi mitä poikansa ajattelee synnyttäneistä naisista. Kumpaa hän käyttää, isääsi vai vaahtosammutinta?

Monellako nickillä trollaat?

• Kilttiatm

Tiina oli pettynyt kun poika ei ollutkaan kokenut jännämies. Naiset ei ei ole yhtään ymmärtäväisiä.

• Naisasialooseri1

Sen ikäisellä haaskalla tuskin on varaa vaatia kokenutta jännämiestä

• Fiksu-ja-kunnollinen

Nainen ajatteli heti kaikkea negatiivista kunnollisesta miehestä joak halusi seksi kokemuksia. Miksi nainen ei hakenut seuraa jostain vankilasta jos kerran halusi jännämiehen joka hoitaa homman.

• ytm-panomies

Ytmi olisi ottanut naisen itsevarmasti heti , riisunut naisen ja nussinut takaapäin kovaa. ätmeillä ei ole rohkeutta edes koskea naista joten jäävät pillutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2411
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2027
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      1891
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe