...ellei ole pakko. Ainostaan jos ei ole vaihtoehtoja -olet esim. työtön- mutta jos sinulla on siedettävä työpaikka, älä vaihda pieneen työpaikkaan.
Olen noin kaksi vuotta kohta ollut nyt töissä pienessä klikkiytyneessä ja sisään lämpenevässä yrityksessä. Ei ole huolittu mukaan porukkaan. Päivästä numero 1 on vain otettu etäisyyttä, arvosteltu, puukotettu selkään, valehdeltu toimarille, haukuttu jne... Olen ensimmäinen ulkopuolinen rekrytoitu tähän yritykseen seitsemään vuoteen. Muiden keskinmääräinen työvuosimäärä on 10,7 vuotta.
Lisäksi kun työpaikka on hyvin naisvaltainen, niin kateutta herättää aivan erityisesti se, että olen ainoa naispuolinen työntekijä, jolla ei ole kulunvalvontaa, on autoetu ja vähän hienompi titteli kuin muilla. Ja lisäksi varmasti paras palkka naisten joukosta. Toisaalta on kyllä myös vaativammat työtehtävätkin kuin näillä 50-vuotiailla myyntisihteereillä... En voi myöskään mitään sille, että olen nuori ja blondi ja vielä korkeakoulutettukin...
Turha näiden akkojen on olla kateellisia. Jokainen voi neuvotella hinnan itselleen ja muut edut. Jos ei uskalla pyytää, ei saakaan. Kiltin tytön syndroomalla ja huonolla itseluottamuksella ei pitkälle pötkitä. Ja jos joku ei sellaisesta kärsi, voisi tehdä jotain muutakin kuin puukottaa selkään. Miesten on myöskin turha tytötellä ja vähätellä. Hekin voisivat hakea kokemusta ennen kuolemaansa jostain muustakin kuin vanhentuneista työtavoista -samoin aina voisi kouluttautua edes sen verran, että oppisi edes laskemaan.
Älä mene töihin pieneen, 10-15 hengen yritykseen..
tresem
0
161
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1905120- 181822
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271527Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101527Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit521197Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961094Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7860