Onko tämä nainen ruma ilman meikkiä?

Kilttiatm

20

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iiliö

      Tosiaan ihan tavallinen, kuten lähes kaikki naiset. Miesten vonkaaminen on kuintenkin nostanut tavisnsisille pissan päähän. Olkaa miehet vuosi vonkaamatta, niin johan muuttuu ääni kellossa.

    • Ikis__M
      • miss.japan

        Australian ja Irlannin missit näyttää ainakin helvetin hyvältä ilman meikkiä. Eikä se voittaja kyllä todellakaan ollut edes kaunein aasialainen, esim. Japanin edustaja näytti paljon paremmalta.


    • Kilttiatm

      Nainen nostaa tasoaan heti kun meikit on naamassa. Ei kelpaa alle 170 cm tavis mies vaikka nainen olisi 150 cm

      • 980

        Miehethän sen määräävät, nouseeko naisen taso vaiko ei. Eivät naiset itse sitä tason nousua tai laskua pysty määräämään.


    • ätminki

      Tuollaisissa kilpailuissa on kyse enemmän rahasta kuin kauneudesta.

    • tarralenkkari666

      Tuohan on kauniimpi ilman meikkiä. Kenelleköhän ei oikeasti kelpaa tavis, jos kutsutte miss universumia tavikseksi? :D

      • Toivotontapaus

        Ei se nyt ole mikään uusi juttu, että missit meikittä eivät ole kasvoiltaan mitenkään erityisen kauniita. Misseydessä tarvii tietysti kroppa olla todella hyvällä kunnossa, sillä sitä ei voi meikeillä peittää. Ehkä se tavallisuudesta poikkeavuus tuleekin sitten enempi siinä esiin.


      • Tavis on tavikselle tavis. Ätmeille Miss Universumkin on tavis. Eläköön ätmien hypergamia! ;-)


    • Hyvin harva ihminen on oikeasti ruma, eikä nyt varmaankaan kukaan, joka on kelpuutettu osallistumaan moisiin kisoihin. Puuttuukohan miehiltä hiukan suhteellisuuden tajua, kun tuommoista pitää edes kysyä ja sitten muut toteavat että tavis on.

      • Toivotontapaus

        Hyvin moni ihminen oikeasti ruma. Puolet ihmisistä kun on miehiä.

        Ja johan se on todettu, että naisten mielestä vain 10-20% miehistä on komeita. Siihen jää aika monta miljoonaa rumaa miespuolista ihmistä.


      • Toivotontapaus kirjoitti:

        Hyvin moni ihminen oikeasti ruma. Puolet ihmisistä kun on miehiä.

        Ja johan se on todettu, että naisten mielestä vain 10-20% miehistä on komeita. Siihen jää aika monta miljoonaa rumaa miespuolista ihmistä.

        Höpön pöpön. On eri asia olla ruma kuin, että ei vain ole erityisen hyvännäköinen. Tavallisennäköinen tai ei-komea on eri asia kuin ruma.


      • Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

        Höpön pöpön. On eri asia olla ruma kuin, että ei vain ole erityisen hyvännäköinen. Tavallisennäköinen tai ei-komea on eri asia kuin ruma.

        Jos 80-90% miehistä ei naisten mukaan ole komeita, niin on aika selvää, että kyllä se rumien miesten osuuskin on enemmän kuin marginaalinen. Vaikka naisten näkemys miesten ulkonäöstä muistuttaisi gaussin käyrää, se tarkoittaisi että rumia miehiä on 10-20%. Eli joka kymmenes, tai joka viides. Se on aika iso osuus.


      • 1110
        Toivotontapaus kirjoitti:

        Jos 80-90% miehistä ei naisten mukaan ole komeita, niin on aika selvää, että kyllä se rumien miesten osuuskin on enemmän kuin marginaalinen. Vaikka naisten näkemys miesten ulkonäöstä muistuttaisi gaussin käyrää, se tarkoittaisi että rumia miehiä on 10-20%. Eli joka kymmenes, tai joka viides. Se on aika iso osuus.

        Mutta teille tavismiehille ei näytä kelpaavan edes miss Universum, hehhehheheee...
        Tosissaan naurattaa nämä miesten vaatimukset :D


      • Toivotontapaus
        1110 kirjoitti:

        Mutta teille tavismiehille ei näytä kelpaavan edes miss Universum, hehhehheheee...
        Tosissaan naurattaa nämä miesten vaatimukset :D

        1) Minä en ole tavismies vaan ATM.
        2) Ei pidä paikkaansa. En edes haluaisi mitään missiä. Joka päivä tulee vastaan enemmän itseeni vetoavia naisia.


    • ätminki

      Kyllä naiset katsoo miehistäkin sitä ulkonäköö eikä ne halua tutustua jos mies ei ole komea. Kaunis nainen ei tee rumalle ikinä alotteita.

      • 134

        Miksi kauniiden naisten pitäisi rumille miehille tehdä aloitteita?


      • Toivotontapaus
        134 kirjoitti:

        Miksi kauniiden naisten pitäisi rumille miehille tehdä aloitteita?

        Ei ne rumatkaan tee.


    • Vanhaämmä

      Paras avaus pitkään aikaan! Suomipojalle ei kelpaa edes miss Universum, kun sekin on ihan tavis ilman meikkiä. :-D Taitaa olla niin, että useimpien miesten kuuluukin olla yksin, ilman naista, seksiä ja läheisyyttä. Jostain syystä nämä miehet ei vaan tajua sitä itse, vaan syyttävät naisia vaikka vika on oikeasti siinä, ettei itselle kelpaa kukaan. Kaikki naiset on alle suomipoikien vaatimustason.

      • Toivotontapaus

        Voi nyt jumalauta taas näitä väitteitä! En tiedä olenko tavis, varmaan en, mutta Suomipoika olen ainakin enkä MISSÄÄN NIMESSÄ haluaisi mitään Miss Universumia, enkä todellakaan vaadi naiselta paljon tuolta ulkonäköpuolelta.

        Ehkä minun kuuluu olla yksin ilman naista, seksiä ja läheisyyttä, mutta se että tilanne on mikä on johtuu jostain ihan muusta kun omasta "vaatimustasostani".

        Ja en nyt ihan oikeasti usko olevani ainoa Suomipoika joka on aika suvaitsevainen naisten ulkoisen olemuksen suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe