http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1450754674171.html
ihan tavis se on minun mielestä. Ei varmana tavikselle kelpaisi tavis mies.
Onko tämä nainen ruma ilman meikkiä?
20
131
Vastaukset
- Iiliö
Tosiaan ihan tavallinen, kuten lähes kaikki naiset. Miesten vonkaaminen on kuintenkin nostanut tavisnsisille pissan päähän. Olkaa miehet vuosi vonkaamatta, niin johan muuttuu ääni kellossa.
- Ikis__M
Naiset huijaa, tuolla muitakin missejä meikillä/ilman:
http://metro.co.uk/2015/12/21/this-is-what-miss-universe-contestants-look-like-without-makeup-5577768/
Ei nuo nyt rumia ole meikittäkään mutta voisivat jopa jäädä huomaamatta ilman meikkiä ihmisjoukossa jos siinä muitakin nättejä naisia mukana.- miss.japan
Australian ja Irlannin missit näyttää ainakin helvetin hyvältä ilman meikkiä. Eikä se voittaja kyllä todellakaan ollut edes kaunein aasialainen, esim. Japanin edustaja näytti paljon paremmalta.
- Kilttiatm
Nainen nostaa tasoaan heti kun meikit on naamassa. Ei kelpaa alle 170 cm tavis mies vaikka nainen olisi 150 cm
- 980
Miehethän sen määräävät, nouseeko naisen taso vaiko ei. Eivät naiset itse sitä tason nousua tai laskua pysty määräämään.
- ätminki
Tuollaisissa kilpailuissa on kyse enemmän rahasta kuin kauneudesta.
- tarralenkkari666
Tuohan on kauniimpi ilman meikkiä. Kenelleköhän ei oikeasti kelpaa tavis, jos kutsutte miss universumia tavikseksi? :D
- Toivotontapaus
Ei se nyt ole mikään uusi juttu, että missit meikittä eivät ole kasvoiltaan mitenkään erityisen kauniita. Misseydessä tarvii tietysti kroppa olla todella hyvällä kunnossa, sillä sitä ei voi meikeillä peittää. Ehkä se tavallisuudesta poikkeavuus tuleekin sitten enempi siinä esiin.
Tavis on tavikselle tavis. Ätmeille Miss Universumkin on tavis. Eläköön ätmien hypergamia! ;-)
Hyvin harva ihminen on oikeasti ruma, eikä nyt varmaankaan kukaan, joka on kelpuutettu osallistumaan moisiin kisoihin. Puuttuukohan miehiltä hiukan suhteellisuuden tajua, kun tuommoista pitää edes kysyä ja sitten muut toteavat että tavis on.
- Toivotontapaus
Hyvin moni ihminen oikeasti ruma. Puolet ihmisistä kun on miehiä.
Ja johan se on todettu, että naisten mielestä vain 10-20% miehistä on komeita. Siihen jää aika monta miljoonaa rumaa miespuolista ihmistä. Toivotontapaus kirjoitti:
Hyvin moni ihminen oikeasti ruma. Puolet ihmisistä kun on miehiä.
Ja johan se on todettu, että naisten mielestä vain 10-20% miehistä on komeita. Siihen jää aika monta miljoonaa rumaa miespuolista ihmistä.Höpön pöpön. On eri asia olla ruma kuin, että ei vain ole erityisen hyvännäköinen. Tavallisennäköinen tai ei-komea on eri asia kuin ruma.
- Toivotontapaus
PikkuLikka kirjoitti:
Höpön pöpön. On eri asia olla ruma kuin, että ei vain ole erityisen hyvännäköinen. Tavallisennäköinen tai ei-komea on eri asia kuin ruma.
Jos 80-90% miehistä ei naisten mukaan ole komeita, niin on aika selvää, että kyllä se rumien miesten osuuskin on enemmän kuin marginaalinen. Vaikka naisten näkemys miesten ulkonäöstä muistuttaisi gaussin käyrää, se tarkoittaisi että rumia miehiä on 10-20%. Eli joka kymmenes, tai joka viides. Se on aika iso osuus.
- 1110
Toivotontapaus kirjoitti:
Jos 80-90% miehistä ei naisten mukaan ole komeita, niin on aika selvää, että kyllä se rumien miesten osuuskin on enemmän kuin marginaalinen. Vaikka naisten näkemys miesten ulkonäöstä muistuttaisi gaussin käyrää, se tarkoittaisi että rumia miehiä on 10-20%. Eli joka kymmenes, tai joka viides. Se on aika iso osuus.
Mutta teille tavismiehille ei näytä kelpaavan edes miss Universum, hehhehheheee...
Tosissaan naurattaa nämä miesten vaatimukset :D - Toivotontapaus
1110 kirjoitti:
Mutta teille tavismiehille ei näytä kelpaavan edes miss Universum, hehhehheheee...
Tosissaan naurattaa nämä miesten vaatimukset :D1) Minä en ole tavismies vaan ATM.
2) Ei pidä paikkaansa. En edes haluaisi mitään missiä. Joka päivä tulee vastaan enemmän itseeni vetoavia naisia.
- ätminki
Kyllä naiset katsoo miehistäkin sitä ulkonäköö eikä ne halua tutustua jos mies ei ole komea. Kaunis nainen ei tee rumalle ikinä alotteita.
- 134
Miksi kauniiden naisten pitäisi rumille miehille tehdä aloitteita?
- Toivotontapaus
134 kirjoitti:
Miksi kauniiden naisten pitäisi rumille miehille tehdä aloitteita?
Ei ne rumatkaan tee.
- Vanhaämmä
Paras avaus pitkään aikaan! Suomipojalle ei kelpaa edes miss Universum, kun sekin on ihan tavis ilman meikkiä. :-D Taitaa olla niin, että useimpien miesten kuuluukin olla yksin, ilman naista, seksiä ja läheisyyttä. Jostain syystä nämä miehet ei vaan tajua sitä itse, vaan syyttävät naisia vaikka vika on oikeasti siinä, ettei itselle kelpaa kukaan. Kaikki naiset on alle suomipoikien vaatimustason.
- Toivotontapaus
Voi nyt jumalauta taas näitä väitteitä! En tiedä olenko tavis, varmaan en, mutta Suomipoika olen ainakin enkä MISSÄÄN NIMESSÄ haluaisi mitään Miss Universumia, enkä todellakaan vaadi naiselta paljon tuolta ulkonäköpuolelta.
Ehkä minun kuuluu olla yksin ilman naista, seksiä ja läheisyyttä, mutta se että tilanne on mikä on johtuu jostain ihan muusta kun omasta "vaatimustasostani".
Ja en nyt ihan oikeasti usko olevani ainoa Suomipoika joka on aika suvaitsevainen naisten ulkoisen olemuksen suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818