Käsi sydämelle. Nyt ei katsota peiliin, eikä lompakkoon, eikä puntariin, vaan kelloon kuluuko aika seurassasi. Oletko viihdyttävää / tylsää seuraa? Miksi? Miksi joku viihtyisi juuri sinun kanssasi? Kuka keksii ajankulun/puheenaiheet? Kun on sinun kanssasi, mitä silloin tapahtuu, jos se on sinusta itsestäsi kiinni vai tapahtuuko mitään? Tätä voi selvittää, jos miettii, mikä on vialla, jos peili näyttää positiivista, elämä on laiffia, mutta "ketään" ei kiinnosta. Viihtyisitkö rehellisesti sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi itsesi kaltainen?
oletko tylsää seuraa?
7
86
Vastaukset
- helmiä.sioille
:)
Näyttäisi usein menevän niin, että minä olen sellainen henkilö joka poistuu viihteellä joidenkin ihmisten seurasta ja sellainen jonka seuraan hakeudutaan. Joten en taida olla ihan siitä tylsimmästä päästä. Toisaalta makuja on monenlaisia...
Toisaalta darrassa sunnuntaisin olen tylsimmistä tylsin ihminen. En omasta, mutta muiden mielestä... :D- Bi-nainen
Riippuu mullakin ihmisistä. Kavereille keksin kaikenlasta menoa, joten tuskin ihan tylsemmästä päästä. Nykyään viihdyn enemmän yksinkin.
- Kilttiatm
Olen mie tylsä koska ei ole tatuointeja mistä puhua enkä ole ollut vankilassa mistä saisi jutun aihetta. Puhuisin varmaan jostain urheilusta ja nainen ei varmaan tykkäisi kävely treffeistä. Elokuviin ei voi mennä koska siellä pitää olla hiljaa, jäkis matsissakin olen vain hiljaa ja katsoisin peliä. Vois mennä kaljalle mutta sitten tulisi humalaan ja nainen ei sietäis minun rauhallista iltaa kun vaan istuisin enkä laulaisi karaokee.
- 3535
Olen selvinpäin tylsä ja hiljainen ja ihmettelen ihmisiä, jotka suostuvat vapaaehtoisesti juttelemaan kanssani silloin.
Humalassa olen monen mielestä hauskaa ja mukavaa seuraa. - Toivotontapaus
En osaa sanoa. Nauratan kyllä yleensä jutuilla niitä jotka seurassani sillä kertaa ovat. Puheenaiheita löytyy. Hiljaiset hetket ovat harvassa. En silti ole mikään ihmismagneetti. En oikein tiedä mitä oikein olen, jos ihmiset tuntuvat viihtyvän kanssani mutta eivät kuitenkaan hakeudu seuraani.
Minulla on aikalailla sama juttu. Yleensä ihmisillä tuntuu olevan hauskaa minun seurassani, tiedä sitten nauravatko minun kanssani vai minua, mutta silti tuntuu, että en ole niitä ihmisiä joiden seuraan välttämättä kovin aktiivisesti hakeudutaan.
- sdfgt54
Olen aika hiljainen vieraammassa porukassa, varsinkin selvinpäin.
Hyvin tuttujen kanssa sitten saatan olla puheliaampi, mutta jutut yleensä kiertää samaa kehää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592