Käsi sydämelle. Nyt ei katsota peiliin, eikä lompakkoon, eikä puntariin, vaan kelloon kuluuko aika seurassasi. Oletko viihdyttävää / tylsää seuraa? Miksi? Miksi joku viihtyisi juuri sinun kanssasi? Kuka keksii ajankulun/puheenaiheet? Kun on sinun kanssasi, mitä silloin tapahtuu, jos se on sinusta itsestäsi kiinni vai tapahtuuko mitään? Tätä voi selvittää, jos miettii, mikä on vialla, jos peili näyttää positiivista, elämä on laiffia, mutta "ketään" ei kiinnosta. Viihtyisitkö rehellisesti sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi itsesi kaltainen?
oletko tylsää seuraa?
7
79
Vastaukset
- helmiä.sioille
:)
Näyttäisi usein menevän niin, että minä olen sellainen henkilö joka poistuu viihteellä joidenkin ihmisten seurasta ja sellainen jonka seuraan hakeudutaan. Joten en taida olla ihan siitä tylsimmästä päästä. Toisaalta makuja on monenlaisia...
Toisaalta darrassa sunnuntaisin olen tylsimmistä tylsin ihminen. En omasta, mutta muiden mielestä... :D- Bi-nainen
Riippuu mullakin ihmisistä. Kavereille keksin kaikenlasta menoa, joten tuskin ihan tylsemmästä päästä. Nykyään viihdyn enemmän yksinkin.
- Kilttiatm
Olen mie tylsä koska ei ole tatuointeja mistä puhua enkä ole ollut vankilassa mistä saisi jutun aihetta. Puhuisin varmaan jostain urheilusta ja nainen ei varmaan tykkäisi kävely treffeistä. Elokuviin ei voi mennä koska siellä pitää olla hiljaa, jäkis matsissakin olen vain hiljaa ja katsoisin peliä. Vois mennä kaljalle mutta sitten tulisi humalaan ja nainen ei sietäis minun rauhallista iltaa kun vaan istuisin enkä laulaisi karaokee.
- 3535
Olen selvinpäin tylsä ja hiljainen ja ihmettelen ihmisiä, jotka suostuvat vapaaehtoisesti juttelemaan kanssani silloin.
Humalassa olen monen mielestä hauskaa ja mukavaa seuraa. - Toivotontapaus
En osaa sanoa. Nauratan kyllä yleensä jutuilla niitä jotka seurassani sillä kertaa ovat. Puheenaiheita löytyy. Hiljaiset hetket ovat harvassa. En silti ole mikään ihmismagneetti. En oikein tiedä mitä oikein olen, jos ihmiset tuntuvat viihtyvän kanssani mutta eivät kuitenkaan hakeudu seuraani.
Minulla on aikalailla sama juttu. Yleensä ihmisillä tuntuu olevan hauskaa minun seurassani, tiedä sitten nauravatko minun kanssani vai minua, mutta silti tuntuu, että en ole niitä ihmisiä joiden seuraan välttämättä kovin aktiivisesti hakeudutaan.
- sdfgt54
Olen aika hiljainen vieraammassa porukassa, varsinkin selvinpäin.
Hyvin tuttujen kanssa sitten saatan olla puheliaampi, mutta jutut yleensä kiertää samaa kehää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202760Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262202Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o372166Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581778Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121312Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181309- 661165
- 551160
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41125