Lapsenkaipuu

Mistä löytyisi äiti ja rakkautta lapselle jota kaipaa 48-v mies, jota kalvaa epätoivo siitä että isyys ei koskaan toteudu.
14-vuoden lapsettoman ja lapsettomuushoitojen uuvuttaman avioliiton jälkeen osaan myös arvostaa kumppaniani. Tähän väliin täytyy todeta että (sperma oli muuten parasta A-ryhmää) vaikka yritystä oli kovasti mitään tulosta ei syntynyt. Vastatkaa myös te joilla on muunkinlaisia toiveita. Olen (suht koht raitis, en humalahakuinen) tupakoimaton ja muutenkin terveellisiä elämäntapoja noudattava mies.
Jos kiinnostuit edes vähän ota yhteyttä sähköpostilla [email protected]. Varma vastaus kaikille.
2149
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Erositteko ap lapsettomuuden vuoksi? Olen kuullut, että joillekin käy niin ja se on surullista. Et ole adoptiota miettinyt tai ehkä tapaat jonkun mukavan naisen?

Äänestä

Olen jo 50v nainen, joka päätti 35v, etten enään itke lapsettomuuden vuoksi. Ei ole ollut helppoa, mutta olen jatkanut elämääni.

Oletko ajatellut, että olet VANHA tulemaan isäksi? En soisi sitä yhdellekään lapselle. Hakeudu vaikka mieskaveriksi tai fiksaa nainen, jolla vähän vanhempia lapsia.

Ei niitä biologisia lapsia tarvitse olla.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Lapsenkaipuu kirjoitti:

Mistä löytyisi äiti ja rakkautta lapselle jota kaipaa 48-v mies, jota kalvaa epätoivo siitä että isyys ei koskaan toteudu.
14-vuoden lapsettoman ja lapsettomuushoitojen uuvuttaman avioliiton jälkeen osaan myös arvostaa kumppaniani. Tähän väliin täytyy todeta että (sperma oli muuten parasta A-ryhmää) vaikka yritystä oli kovasti mitään tulosta ei syntynyt. Vastatkaa myös te joilla on muunkinlaisia toiveita. Olen (suht koht raitis, en humalahakuinen) tupakoimaton ja muutenkin terveellisiä elämäntapoja noudattava mies.
Jos kiinnostuit edes vähän ota yhteyttä sähköpostilla [email protected]. Varma vastaus kaikille.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu