Eli en tiedä, mikä mun hiuksia vaivaa, mutta ne lyhenevät oikealta puolelta päätä. Olen jo muutamaan otteeseen kampaajalla käynyt tasoittamassa tasoeron, mutta nyt latvat ovat jälleen ihan eri korkeudella. Oikean puolen latvat ovat lyhyet ja ohuet, mutta vasemmalla puolella hiukset ovat ainakin 5 cm pidemmät. Mikä mättää? Olen epäillyt nukkuvani vain toisella kyljellä, joten vaihdoin tyynynpäätyä, mutta lyhenevät silti. Rasittaa jatkuva hiusten leikkaaminen, sillä pitkiä hiuksia tavoittelisin. Kiitos vastauksista näin etukäteen!
Mikä mun hiuskia vaivaa?
6
3018
Vastaukset
- Jokuvaaaaa
Jokaisella ihmisellä on yleensä vasen puoli paljon paksumpi, kun taas oikealla puolella ne ovat ohkasemmat ja voivat myöskin olla lyhyemmät ja kulua helpommin. Yöllä kannattaa pitää hiukset kiinni nutturalla tai letillä, jottet makaa hiustesi päällä.
- Epätoivoinenn
Kiitos vastauksesta! En tiennytkään tälläisestä! Onko neuvoja, miten tätä toispuolista katkeilua ja ohentumista voisi ehkäistä?
- Hius-heebo
Arvelisin myös tuota oikealla kyljellä nukkumista. Toinen syy vois olla hiuksilla leikkiminen. Räpellätkö tukkaa ajatuksissasi tai lukiessasi. Kolmas syy voisi olla oikealta puolelta jumittava niska, joka haittaisi verenkiertoa päänahkassa, mutta se on jo aika kaukaa haettua.
- Epätoivoinenn
Tuosta hiusten räpeltämisestä: yleensä minulla on tapana juuri tätä vasenta eli parempaa puolta räpläillä päivän aikana ja oikeaan puoleen en juurikaan koske. Niskani ovat aina olleet melko jumissa ja siitä johtunut luultavasti usein päänsärkyäkin!
- hekoo
Heko heko
- ohuthiuksinen
Minulla on ohuet ja ilmeisesti ontot hiukset (niinkuin monella ohuthiuksisella on). Nukun kyljelläni, ja molemmilta ohimoilta hiukset ovat selkeästi ohemmat kuin päälaelta tai niskasta. Haurashiuksisella saattaa hyvinkin nukkumatapa vaikuttaa, etenkin jos on vielä levoton pyörijä. Tosin niitä hiuksia pitäisi sitten löytyä myös tyynyltä ja lakanalta tai pudota viimeistään aamulla kammatessa irti.
Kerran ajelin yhden asuinkumppanin kaljuksi, ja hänellä oli kammottavan tyylinen niskakarvojen kasvutyyli. Toisella puolella niskaa niitä oli paljon, toisella vähän. Minua inhotti, jotenkin ällön näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803