Hauiskäännöstä tempaukseen; 30 v tarina

m457001

Olen M 45 v. Takana erilaista voimaharjoittelua n. 30 v. Teininä tehtiin hauista ja penkkiä, hauista ja penkkiä. Vähän vanhempana tuli voimanostotreeni, kyykky, penkki, mave, kyykky, penkki, mave. "Vanhoilla päivillä" reilusti yli 3-kymppisenä opettelin rinnallevedon ja tempauksen. Viimeiset 10 v treenit onkin olleet elämäni parhaimmat: tempaus, rv, kyykkyä edestä ja takaa, mave; lisäksi kerran viikossa penkkiä ja leuanvetoa joku soutuliike. Vähän juoksentelua ja pyöräilyä, hiihtoa jos on lunta. Tyytyväinen olen nykykuvioon. Harmittaa vaan että nuo pn-liikkeet löysin vasta yli kolmenkymmenen iässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tulokset ei päätä huimaa, mutta yleiskunto, liikkuvuus, veri- ym arvot on ikäisekseni hyvät. Suosittelen!

2

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potiukko

Perinnevoimailussa on puolensa, mutta sillä et saa turvonnutta mahaa, tykyttäviä suonia ja punoittavaa naamaa. Ne on kuitenkin pääsylippu potareitten mahtavaan maailmaan....

• siirtymä

Tempauksesta "rakennusliikkeisiin" ja spinnig-, melonta-, samoilu-, hiihto- yms harrastukseen.
      Aloitin olumpianostoilla 15-vuotisena. Kävin yhdet puntin SM-kisat ja kahdet poikanyrkkeilyliiton mestaruuskisat.
      Siirryin penkkiin, habaan, taljoihin, käsipainoihin yms. Sain aikaan kiertäjäkalvosimeen leikkauksen arvoisen vaurion.
      Olen jatkanut salia mutta hieman eri periaatteella. Sosiaalisen suhteen ( toinen vaimoni ) myötä mukaan ovat tulleet yllä mainitsemani liikuntamuodot.
      Olen nyt 41-vuotinen, tyytyväinen ja terve perheen huoltaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe