Hei! Mikä on pisin aika minkä ihminen selviää syömättä? Aion tappaa itseni ja mietin että kauanko siihen menee jos en anna itselleni ravintoa. Mahd. nopea keino on kuitenkin tähtäimessä. En halua ampua/hirttää itseäni sillä minulla on pikkusiskoja enkä haluaisi heidän näkevän minua niin kamalana. Joku keino mikä näyttäisi luonnolliselta, olisi hyvä. Kiitos jo etukäteen :)
Anteeksieiriitt
10
81
Vastaukset
- juups.sama.ongelma
Lääkkeet?? Löytyykö kämpiltä/vanhemmilta?
- fundeeraahan
Isosiskon kuolema ei ikinä näytä tai tunnu luonnolliselta. Yritä asettua toisen ihmisen asemaan tässä ja katso sieltä käsin. Miltä näyttää?
Elämällä on paljon annettavaa, et tiedä mitä, jos päätät päiväsi.
Toisen ihmisen, läheisen kuolemasta, toinen ei pääse ikinä yli. Se seuraan läheistä lopun elämän ajan. - turhaatuommoinen
Nälkään kuolemiseen menee viikkoja. Ei sitä kestä, se on pakko syödä jotain. Mene mielummin juttelemaan esim. kouluterkkarille, tai jos olet töissä niin työterveyshoitajalle. Itsemurha on erittäin itsekäs teko, eikä sitä valitettavasti tajua, ellei ole itse se joka läheisensä menettää.
- Jeesuksenoma
Jeesus rakastaa sinua, ja tahtoo antaa elämällesi tulevaisuuden ja toivon. Älä vahingoita itseäsi, olet arvokas ihminen. Rukoile Jeesusta
- flödkh
varmaan siihen pari kuukautta menee. Mutta paljon parempi ja kivuttomampi tapa on hakea keskusteluapua itsetuhoisiin ajatuksiin.
- aikakauan
ei onnistu
roskiksessa on ruokaa - näintäällä
Pari viikkoa kannattaa olla ensin paastolla jolloin suoli tyjenee sitten kannattaa lopettaa kaikki nesteen juominen jolloin henki lähteekin jo n. 2-4 viikossa. Parempi olla suolen tyhjänä kun lopettaa juomisen niin ei tule niin kauheita kipuja kun suoli alkaa kääntymään mutkalle.
- hpv
Ihminen kestää juomatta noin 3 päivää.
- juomatta
hpv kirjoitti:
Ihminen kestää juomatta noin 3 päivää.
Itse olen yrittänyt itsaria kun lopetin nesteen juomisen ja hengissä olin vielä viikonki päästä, harmi vain kun se itsariyritys meni pieleen erään läheiseni takia.
- ParempiTapa
Väärä tekniikka, ei oo kivaa kuolla nälkään! Parempi tapa on syödä itsensä hengiltä. Sidukkaa, irtokarkkeja, sipsejä, energiajuomaa, light juomia, ranskalaisia, pitzaa, suklaata ym...
Ihana tapa kuolla kylläisenä sydän vain pysähtyy läskin hellässä puristuksessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984