Minkä asioiden takia olet lopettanut tapailun (olet siis tavannut henkilön ainakin muutaman kerran, mutta kiinnostus on loppunut)? Itse tulee ainakin nämä mieleen:
- Eli isänsä rahoilla ja taloudellinen riippumattomuus ei kiinnostanut
- Ei ajanut kainalo-, sääri- ja intiimikarvojansa
- Käytti halventavia nimityksiä vähemmistöistä ja oli muutenkin hyvin rasistinen
- Häntä piti "viihdyttää" ja keksiä aina tekemistä, mutta oli kuin tyhjä kuori joka ei antanut mitään takaisin
Syitä tapailun lopettamiseen?
70
689
Vastaukset
- sinkkujuu
En vaan koskaan rakastunut. Ei se hänen syy ollut. Olin koko ajan ihastunut yhteen saavuttamattomaan.
Toinen lopettamisen syy oli sama oli kaiken lisäksi varattu.
Suurin syy on, etten osaa ihastua jos joku yrittää. En osaa oikeasti tykkää kenestäkään. Näin se vaan menee mun kohdalla. - tässäpä_tämä
1. Puhui jatkuvasti itsestään. Piti itseään älykkäänä, vaikka ei ollut edes mitään koulutusta. Oli koko ajan samaa mieltä minun kanssani. Ei tuntunut tietävän mistään niin paljon, että olisi osannut muodostaa mielipiteen. Mietin jo onko hän ihan normaaliälyinen.
2. Koko ajan työmatkoilla. Tuntui, että on täysin mahdotonta edes tavata.
3. Mukavalta vaikuttanut tyyppi paljastui jotenkin sekaisin olevaksi. Jauhoi samaa asiaa. Asia oli vielä sellainen ettei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Ei tuntunut ymmärtävän etten halua tavata uudestaan. Haukkui toisia ihmisiä ja myös minua kun en halunnut enää tavata. Kielenkäyttö muutenkin aivan hirveää. Asenteet jostain pimeältä keskiajalta.
4. Sossupummi. Asui kaupungin vuokrayksiössä, jota ei siivonnut. Ei ollut työpaikkaa, eikä halunnut mennä koulutukseen. Puhui hakevansa rahaa sossusta. Kun ehdotin siivoustyötä firmassa, jossa kaverini on töissä, kertoi siivouksen olevan paskatyötä. Haukkui ex-vaimoaan, joka oli vienyt lapset asumaan lappiin. Kun kysyin miten hän sai viedä sinne asti, niin selvisi ettei tyyppi ollut tunnustanut omia lapsiaan, ettei tarvitse maksaa elatuksesta.
Siinäpä neljä tyyppiä joiden kanssa tapasin joitakin kertoja, kunnes huomasin ettei onnistu.- jankkaajamies
Kohdan 3 tyyppi oli selvästi ätmi!
- Kilttiatm
Ätmi ei pääse edes tapailuun asti...
- tässäpä_näitä
1. Oli rasistipersu - Tämä paljastui varsin pian.
2. Puhui halventavasti köyhistä: nimitti paskaväeksii
3. Vaati anaaliseksiä -- nimen omaan Vaati
4. Oli sovinisti. Ei hyväksynyt Tasa-arvoa
5. Löi toista miestä, joka haki minua tanssimaan. - Maalaistyttö.10
1. Ultimaalinen takertuja. Laittoi viestiä 10-20 kertaa päivässä ja mikäli en heti vastannut (mm. olin jo nukkumassa) niin aloitti viestipommituksen jossa itki miksi en vastaa, haukkui minut ja koko naisväen pystyyn, ilmoitti et tää oli tässä, aneli ja pyysi anteeksi - ja aloitti saman uudestaan tunnin sisällä.
2. Persoonaton lapanen. Aivan sama mitä mieheltä kysyi, vastaus oli aina "ei mitään erikoista" tai "no ihan sama". Miten meni viikonloppu? No ei mitenkään erikoisesti. Aina. Mitä haluaisit tehdä? "No ihan sama". Aina. Mistä sie tykkäät? "No en mistään erikoisesti". AINA! Muutenki kaikki kanssa käyminen jäi täysin minun johdolleni, mies ei pahemmin osallistunut edes keskustelun ylläpitämiseen vaan odotti jatkuvasti minun viihdyttävän häntä.
3. Kusipää. Puhui halventavasti muista, jopa omista kavereistaan. Kauhean ennakkoluuloinen ja rasistinen ja ennnen kaikkea ylimielinen. Kuvitteli olevansa itse ikään kuin "Jumalan lahja naisille" ja kun otin eron puheeksi niin haukkui tietty minutkin (ja kaikki suomen naiset samalla).
4. Ei pitäny koirastani. Tarjoutui jopa lopettamaan "hullun rakkini" kun se kehtasi haukkua hänelle.- Fkdldlföglf
Muuten tuo eka tyyppi kuulostaa aika takertujalta, mutta onko muka 10-20 whatsapp viestiä päivässä muka paljon? Juttelen paljon enemmn kavereiden kanssa päivässä tuolla tavalla
- Maalaistyttö.10
Muotoilinpa tuon tosiaan hölmösti. Ei 10-20 viestiä ole paljoa edes yhdessä keskustelussa, vaan mies laitteli tuon verran keskustelun avauksia päivässä (joista 1-3 vastasin). Puheluiden ja tapaamisten lisäksi. Eikä edes mitään omia kuulumisiaan tai mitään oleellista vaan sitä samaa "mitä teet" ja "vastaa jo". Lukuisia kertoja myös silloin kun tiesi kyllä että olen töissä / lenkillä enkä pidä puhelinta tuolloin mukanani ja sitten surkutteli kuinka en välitä hänestä kun en ikinä vastaa.
Ps. Ei edes whatsapp -viestejä, niitä tavallisia maksullisia. - Maalaistyttö.10
*päivittäisten puheluiden lisäksi.
- atännä
Alkoholin väärinkäyttö, elämänhallinta hukassa, huono moukkamainen käytös, epäsiisteys, tyhmyys, mustasukkaisuus, kontrollointi ja kyttääminen, alistaminen ja mollaaminen, aggressiivisuus, valehtelu tai tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen (esim. naimisissa), häntäheikki-maneerit, omituinen symbioosi exän kanssa, kiinnostus vaan katoaa, ei samaa (ruumiin)kieltä, emme naura samoille asioille, erilaiset arvot, erilainen suhtautuinen seksiin, liian tyrkky ja kahlitseva,...
Listaa vois jatkaa aika pitkään. Jostain syystä viat kasaantuvat aina samoille tyypeille.- 12121212
Mistä herää kysymys, miten löydät tyyppejä joille kasaantuu näitä piirteitä? ;)
Ettet vain PikkuLikan tavoin kärsisi jännämiesoireyhtymästä...? - atännä
12121212 kirjoitti:
Ettet vain PikkuLikan tavoin kärsisi jännämiesoireyhtymästä...?Aika helppoa löytää. Esim. onhan sullakin erilaiset arvot kuin mulla. Melkein kaikilla on nykyään.
- atännä
12121212 kirjoitti:
Ettet vain PikkuLikan tavoin kärsisi jännämiesoireyhtymästä...?Teidän ätminkäisten mielestä jokainen parisuhdekelpoinen mies on jännä.
- näin_on
atännä kirjoitti:
Teidän ätminkäisten mielestä jokainen parisuhdekelpoinen mies on jännä.
Joo. Kaikki kuulema retkahtavat jänniin miehiin, mutta jostain pitäisi löytyä neitsyitä jotka tykkäävät tulla kohdelluksi reikänä.
- hohhoijaaaa
atännä kirjoitti:
Ei vaan jos katsot tuota listaasi niin miten on mahdollista että alat edes tapailemaan miehiä joilla esiintyy tuollaisia piirteitä. Minusta näyttää ihan selvästi siltä että haet jännämiestä..
Tuota listaa kun katsoo niin voi helposti olettaa että kiltit ja kunnolliset miehet ei taida pahemmin kiinnostaa? Koska jos nainen hakisi hyvää miestä niin voi olla varma että ei kohtaisi tuollaisia ominaisuuksia mihin sinä olet törmännyt.
Voit syyttää vain itseäsi miesvalinnoistasi. - 12121212
atännä kirjoitti:
Siis hetkinen, etkö juuri listannut parisuhdeKELVOTTOMIA miehiä joihin olet törmännyt...?
Vai ymmärsinkö ihan väärin, olivatko nämä aggressiiviset alkoholin väärinkäyttäjät niitä parisuhdeKELPOISIA miehiä? - atännä
12121212 kirjoitti:
Siis hetkinen, etkö juuri listannut parisuhdeKELVOTTOMIA miehiä joihin olet törmännyt...?
Vai ymmärsinkö ihan väärin, olivatko nämä aggressiiviset alkoholin väärinkäyttäjät niitä parisuhdeKELPOISIA miehiä?No hei vaan ääliöt.
Mistä kenestäkään voi tietää mitä kukin on, jollei tutustu? Ettekö te todellakaan ole koskaan tutustuneet uusiin ihmisiin?! Kannattaisi ehkä, voisi löytyä vaikka se neitsytreikä, joka on kauniimpi kuin Miss Maailma. *kele. - hohhoijaaaa
atännä kirjoitti:
No hei vaan ääliöt.
Mistä kenestäkään voi tietää mitä kukin on, jollei tutustu? Ettekö te todellakaan ole koskaan tutustuneet uusiin ihmisiin?! Kannattaisi ehkä, voisi löytyä vaikka se neitsytreikä, joka on kauniimpi kuin Miss Maailma. *kele.Minua kiinnostaa vain naiset jotka näyttävät kiltiltä ja kunnollisilta joten ei ole mahdollisuuttakaan että heistä selviäisi piirteitä kuten aggressiivisuutta tai halua toisen alistamiseen ym..
Jos olisin sinä niin miettisin kovasti mitä haluan mieheltä ja miksi valintani menevät aina pieleen? Haenko tarkoituksella jännämiestä? - atännä
hohhoijaaaa kirjoitti:
Minua kiinnostaa vain naiset jotka näyttävät kiltiltä ja kunnollisilta joten ei ole mahdollisuuttakaan että heistä selviäisi piirteitä kuten aggressiivisuutta tai halua toisen alistamiseen ym..
Jos olisin sinä niin miettisin kovasti mitä haluan mieheltä ja miksi valintani menevät aina pieleen? Haenko tarkoituksella jännämiestä?Jos olet tosissasi, tulet yllättymään. Ulkonäkö pettää :)
Juu, jos joskus alan parisuhteeseen, niin vain parisuhdekelpoisen miehen kanssa, eli jännämiehen. Listallani olevat ovat ätmin ominaisuuksia. Enhän minä niitä kelvottomia ole huolinut. - 12121212
atännä kirjoitti:
No hei vaan ääliöt.
Mistä kenestäkään voi tietää mitä kukin on, jollei tutustu? Ettekö te todellakaan ole koskaan tutustuneet uusiin ihmisiin?! Kannattaisi ehkä, voisi löytyä vaikka se neitsytreikä, joka on kauniimpi kuin Miss Maailma. *kele.Muistetaanpa ne käytöstavat. Joulupukki tulee vielä hakemaan lahjat takaisin kun tuotta tavalla aletaan haukkumaan toisia ja kiroilemaan.
Niin, eipä sitä varmaksi voi tietää. Mutta jos hakee kilttiä ja kunnollista ja ei ole ihan täysin naiivi, niin eipä niitä Jännä-Jennoja ihan kauheasti tule vastaan. Eikä jännämiehiä, kyllä minä tunnen montakin naista joiden miehet ovat järjestään olleet kelvollisia, eivät ole törmänneet kuvaamiisi tapauksiin, tai ainakaan jatkaneet tutustumista baaritiskiä pidemmälle.
Jos "kiinnostavat" miehet osoittautuvat useassakin tapauksessa (kyse ei siis ole "yksittäistapauksesta", tsk tsk) deekuiksi/aggressiivisiksi/petollisiksi, niin ilman muuta miehiä on haettu kriteereillä jotka ovat tyypillisiä jännämiehille. - 12121212
atännä kirjoitti:
Jos olet tosissasi, tulet yllättymään. Ulkonäkö pettää :)
Juu, jos joskus alan parisuhteeseen, niin vain parisuhdekelpoisen miehen kanssa, eli jännämiehen. Listallani olevat ovat ätmin ominaisuuksia. Enhän minä niitä kelvottomia ole huolinut."valehtelu tai tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen (esim. naimisissa), häntäheikki-maneerit, omituinen symbioosi exän kanssa"
Siis vaimo/exä. Miten nämä voivat olla ätmin ominaisuuksia? - atännä
12121212 kirjoitti:
"valehtelu tai tärkeiden asioiden kertomatta jättäminen (esim. naimisissa), häntäheikki-maneerit, omituinen symbioosi exän kanssa"
Siis vaimo/exä. Miten nämä voivat olla ätmin ominaisuuksia?Eikös tuo täyskokemattomuus koske vasta HC-ätmiä?
Mulla on krapula eilisestä punkkupullosta. Ei saa kiusata :( Taidan mennä nukkumaan, kun olen näemmä ihan vietävissä >:( - 12121212
atännä kirjoitti:
Eikös tuo täyskokemattomuus koske vasta HC-ätmiä?
Mulla on krapula eilisestä punkkupullosta. Ei saa kiusata :( Taidan mennä nukkumaan, kun olen näemmä ihan vietävissä >:(Virallinen tasoluokittelu taitaa mennä niin että ATM on paperilla ihan ok mies ("hyvä mies jollekin naiselle") joka ei sytytä koska pituutta, komeutta, statusta, viettelytaitoja ym puuttuu. Esim. asiansa kunnossa pitävä lyhyt, hintelä, pienituloinen, melko yksinäinen introvertti saattaisi olla ATM. Tällainen mies jää helposti täyskokemattomaksi, tai sitten onnistuu saamaan tuurilla.
HC-ATM on usein LMS-akselilla (looks money, status) ATM ja lisäksi syrjäytynyt, mt-ongelmainen, pahemman luokan Asperger, tms. Mies jota et kuvittelisi hyväksi edes sille jollekin naiselle.
Ja nyt ätännä nukkumaan, niin et kiukuttele meille kilteille miehillä täällä palstalla. Se viini on seurustelujuoma, ei ole tarkoitus vetäistä koko pulloa kerralla :/
- herkutverkossa
- Henkilö A kehuskeli jatkuvasti tekemisillään. Tottakai itsestään saa kertoa ja pitääkin, mutta itselle välittyi semmoinen kuva, että yritti vain tehdä minuun vaikutuksen juttujensa kautta sen sijaan että olisi vaan kertonut tarinoita elämästään. Samainen heppu jauhoi myös rahasta jatkuvasti, raha raha raha ja kuinka paljon tienasi tänään jne. Kaiken tappaja kuitenkin oli, että hän mainitsi edellisen hoitonsa iän - tyttö oli ollut 20 vuotta kun äijä on 35 vee. Pankoot vaan niitä pikkulikkoja jatkossakin, ei jatkoon.
- Herra B sen sijaan ei osannut alkeellisimpiakaan yhdyssanoja, mitä pidän sivistymättömänä. Minä en edes tajua miksi menin ihastumaan (hetkeksi tosin) tähän tyyppiin..
- C puolestaan paini (ja painii yhä) omien ongelmiensa kanssa, jotka aikaisemmat suhteet hänelle ovat aiheuttaneet. Muuten kiva ja symppis kaveri, mutta nykyään erittäin, erittäin kyyninen tapaus ja oikein herra negatiivinen. Tulen itsekin huonolle tuulelle hänen seurassaan. Jos tästä miehestä sais positiivisen version niin voisin ottaa hänet miehekseni!
Tässä siis vain rusinat pullasta. - sälupasitetmeeikuolla
- Miehellä oli lapsia. Asia ei paljastunut minulle heti. Itsellä kun ei ole lapsia niin en halua sellaista puolisoa, kenellä niitä jo valmiiksi on.
- Entinen alkoholisti. Nykyään ollut raittiina jo pitkään, mutta en halua ottaa sitä riskiä, että joskus ratkeaa juomaan. Lisäksi hepulla mielenterveysongelmia mm. paniikkihäiriötä ja kahvikuppineuroosia. Miehen olemuksesta ja puheista yms. huomasi, että se viinan juonti ei ole todellakaan tehnyt hänelle hyvää - kävi vähän hitaalla. - kisunkaa
1. Liian omistushaluinen ja kontrolloiva. Minun olisi hänen mielestään pitänyt ilmoittaa aina, kenelle lähetän viestejä ja mitä milläkin hetkellä teen. Kun en ilmoittanut jokaisesta asiasta, olin hänen mielestään lapsellinen enkä välittänyt hänen tunteistaan.
2. Liian tarkka ulkonäöstä. Töihinkin olisi pitänyt pukea edustusvaatteet ja laittaa naama. Kun käytin kuitenkin töissä tavallisia vaatteita, sain kuulla kitinää siitä, kuinka hän haluaa edustavan naisen, joka jaksaa panostaa ulkonäköönsä. Päästin hänet etsimään sellaista.
3. Ylimielisyys ja varallisuudella kehuskelu. Baarissa katsoi aina mahdollisimman kalliit juomat ja teki sen aina mahdollisimman äänekkäästi, jotta kaikki varmasti tiesivät hänen olevan rikas. Hän myös ylenkatsoi vähäosaisempia.
4. Kohteli eläimiä huonosti. Väitti pitävänsä eläimistä, mutta teot osoittivat muuta; nosteli vanhaa kaniani toistuvasti vaikka kani ei siitä pitänyt. Säikytteli arkaa kissanpentuani antamalla sen ensin tulla lähelle ja sitten säikäyttäen sen kovalla äänellä tai äkkinäisillä liikkeillä. Tämä hyypiö lähti hyvin äkkiä asunnostani. Yritti vielä pyydellä anteeksi, ei ilmeisesti ymmärtänyt, että arvostusta hän ei minulta enää saisi. - Riiiiiiiiiiiiii
Sääri- ja muut karvat syy lopettaa tapailu, haloo? Ja minä kun luulin olevani nirso...
Sellainen syy, että useamman tapailukerran jälkeenkään toinen ei avaudu lainkaan muista kuin "kävin tänään salilla"-tyylisistä asioista. Ja jos itse haluat selvittää mitä toinen ajattelee, hän voi kertoa kysyttäessä mutta ei osoita mitään kiinnostusta vastapuolen asioihin. Ei loputtomiin voi mennä säästä puhumalla jos on tarkoitus selvittää olisiko tapailukaverista seurustelukaveriksi.- 774877
Jep, ihokarvat kun nyt valitettavasti ovat täysin luonnostaan jokaisella ihmisellä, niin tuohan on melko kohtuuton vaatimus. Tai no, jos karvat ärsyttävät niin ei kannata ottaa niistä piittaamatonta kumppania.
Itse tein yhden entiseni kanssa niin, kun hän valitti sängestäni säärissä ja kainaloissa, että vaadin häntä ajamaan sääri-ja kainalokarvansa kahden kuukauden ajan aina kun sänki kasvoi. Lupasin sheivata karvani jatkossa valittamatta mikäli hän tekee sen kahden kuukauden ajan. Jaksoi kaksi viikkoa ja luovutti. Ei valittanut enää pikkusängestä sen jälkeen. :)
Ei voi vaatia toiselta sitä mitä ei itsekään ole valmis toteuttamaan. - KyllästynytM
Kyllä, karvojen ajelu ja siistiminen kuuluu ihan perussiisteyteen mielestäni. Ajelen itse rinnan ja parran sekä siistin muuta karvoitusta säännöllisesti. Ei kestä kuin parisen minuuttia. Ja kappas, käyn myös parturissa.
- kisunkaa
KyllästynytM kirjoitti:
Kyllä, karvojen ajelu ja siistiminen kuuluu ihan perussiisteyteen mielestäni. Ajelen itse rinnan ja parran sekä siistin muuta karvoitusta säännöllisesti. Ei kestä kuin parisen minuuttia. Ja kappas, käyn myös parturissa.
Toki, jos se itseä häiritsee. Itse katson sen verran, etteivät karvat kasva näkyviin mittoihin, mutta en todellakaan aio olla hoitamassa kainalokarvojani pois joka toinen päivä jonkun muun vuoksi.
Jos ei itse jaksa huolehtia karvoituksen kurissapitämisestä niin en näe kohtuullisena odottaa sitä toiseltakaan. - Riiiiiiiiiiiiiiiiii
Liekö tuo sitten osastolla lievästi häiritsevät, jos on ns. dealbreaker niin monesta muustakin saa tapailuyrityksissä mielensä pahoittaa.
Vähäkarvaisella ja vaalealla naisella voi olla käytännössä näkymättömät säärikarvat. Siksi en esim. itse ajele niitä jatkuvasti talvikaudella. Alapääkarvoitus suojaa monilta tulehduksilta, joskin ymmärrän että housuista yli tursuavat leikellään. Siisteyden vastakohta on epäsiisteys sis. likaiset vaatteet ja rasvaisen ja kuukausia leikkaamattoman tukan, ei pieni siisti sänki parrasssa tai kainalossa ole epäsiisteyttä.
Jumankauta, olen varmasti tippunut täysin kärryiltä nykymenosta, mutta ajelevatko miehet nykyään rintakarvansa?????? En ole moista nähnyt kuin jenkkiläisissä dokumenteissa, joissa homot sokeroivat kaiken pois. Karvainen mies on seksikkäintä mitä tiedän. Jos nyt keksin lähteä taas treffimarkkinoille, niin miten voi sanoa kauniisti metroseksuaalit älkööt vaivautuko:). Munakarvaton mies, apua.
Meni vähän aiheen vierestä, sori. Makuasioita. - Salittaja
Riiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Liekö tuo sitten osastolla lievästi häiritsevät, jos on ns. dealbreaker niin monesta muustakin saa tapailuyrityksissä mielensä pahoittaa.
Vähäkarvaisella ja vaalealla naisella voi olla käytännössä näkymättömät säärikarvat. Siksi en esim. itse ajele niitä jatkuvasti talvikaudella. Alapääkarvoitus suojaa monilta tulehduksilta, joskin ymmärrän että housuista yli tursuavat leikellään. Siisteyden vastakohta on epäsiisteys sis. likaiset vaatteet ja rasvaisen ja kuukausia leikkaamattoman tukan, ei pieni siisti sänki parrasssa tai kainalossa ole epäsiisteyttä.
Jumankauta, olen varmasti tippunut täysin kärryiltä nykymenosta, mutta ajelevatko miehet nykyään rintakarvansa?????? En ole moista nähnyt kuin jenkkiläisissä dokumenteissa, joissa homot sokeroivat kaiken pois. Karvainen mies on seksikkäintä mitä tiedän. Jos nyt keksin lähteä taas treffimarkkinoille, niin miten voi sanoa kauniisti metroseksuaalit älkööt vaivautuko:). Munakarvaton mies, apua.
Meni vähän aiheen vierestä, sori. Makuasioita.Saattaa tulla suurena pettynyksenä sinulle, että enemmistö miehistä siistii karvojasa nykyään :) Enpä ole nähnyt salin pukuhuoneessa montaa miestä jolla olisi rintakarvat paitsi vanhoilla miehillä ja läskeillä jostain syystä.
- kunolenlukenuttätä
Salittaja kirjoitti:
Saattaa tulla suurena pettynyksenä sinulle, että enemmistö miehistä siistii karvojasa nykyään :) Enpä ole nähnyt salin pukuhuoneessa montaa miestä jolla olisi rintakarvat paitsi vanhoilla miehillä ja läskeillä jostain syystä.
No palsta-miehien mukaan naiset haluavat vanhan miehen, joten karvaiset tyypit kelpaavat nähtävästi hyvin.
- Riiiiiiiiiiiiiii
Parasta olla ilman miestä, jos ei löydy nelikymppistä ilman metroseksuaalimaneereita:). Pappaa en kyllä ota. Taitaa olla jonkinlainen hyppäys tapahtunut tässä asiassa yhden ikäluokan aikana.
P.S. mistä tiedät kuka on ajellut rintakarvat ja kellä niitä ei alkujakaan ollut? Suomalaiset ovat kohtuullisen vähäkarvaista kansaa. - Salittaja
Riiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Parasta olla ilman miestä, jos ei löydy nelikymppistä ilman metroseksuaalimaneereita:). Pappaa en kyllä ota. Taitaa olla jonkinlainen hyppäys tapahtunut tässä asiassa yhden ikäluokan aikana.
P.S. mistä tiedät kuka on ajellut rintakarvat ja kellä niitä ei alkujakaan ollut? Suomalaiset ovat kohtuullisen vähäkarvaista kansaa.Itselläni ei niin kauhean tuuheaa rintakarvoitusta saa, mutta kyllä kaikilla erottaa siitä huolimatta ajellun ja vähän kasvavan karvoituksen välillä. Kukaan existäni ei ole tykännyt rintakarvoista ja sen takia niitä olen ajanutkin - siinähän ne menee samalla kun ajaa parrankin. Tosin olen sinua reilusti nuorempi niin tässä saattaa olla jokin sukupolviero.
Kaiken maailman sarjojen tuijottaminen töllästä, itsensä kuvaaminen ja kuvien esittely somessa ja huono itsetunto.
- Riiiiiiiiiiiii
Siis oikeasti, ei saa katsoa televisioista sarjoja? Mitä ihmettä te toiselta ihmiseltä odotatte? Kopioita itsestänne?
- Riiiiiiiiiiiii
Selkis:). En minäkään vaadi toista katsomaan vahtaamiani lifestylesarjoja, päinvastoin ärsyttää jos siinä huokailee. Veistelkööt puu-ukkoja mancavessaan sillä aikaa tai mitä vaan. Muutenkin ahdistaa sellaiset, että pitää kaikki asiat tehdä yhdessä, ystävät olla yhteisiä jne. Eli lisään sen listaan.
Piti oikein miettiä, miksi minä jonkun olen jättänyt. Mieleen ei tullut mitään yksittäisiä syitä. Minulla vain ei ole olllut tarpeeksi tunteita heitä kohtaan. Tai no, jokuhan ne tunteet on sammuttanut.
Yhden kanssa ei koskaan voinut sopia mitään, kun se ei osannut aikatauluttaa elämäänsä. Toinen oli takakireä suorittaja. Kolmas oli kiinni exässään. Neljäs olisi halunnut tehdä minusta raittiin ja reippaan kotirintamamiehen. Viidennellä oli kauhea vauvakuume jne...modelli kirjoitti:
Hyi saatana! On siinnä miehellä ollut kestämistä....lähetään ryyppäämään.
Jep, tänään dokataan ja bogotaan!
Jep, tänään dokataa mutta ton bogotan jätän väliin, koska tammikuussa olen menossa Buenaventuraan ja sieltä on joku 250 kilsaa Bogotaan.
modelli kirjoitti:
Jep, tänään dokataa mutta ton bogotan jätän väliin, koska tammikuussa olen menossa Buenaventuraan ja sieltä on joku 250 kilsaa Bogotaan.
***kele! Kateellisuus ei jälleen ole katoavaa kansanperinnettä...
- Että.silleen
Ratikkakuski kirjoitti:
***kele! Kateellisuus ei jälleen ole katoavaa kansanperinnettä...
Tuskin kannattaa olla kateellinen, satamakaupunki Kolumbiassa. Siellä en ole ollut, mutt Emon kanssa Mexikon Jukasta matkustettiin Kolumbian Barranquillaan. Kuuma ja pölyinen kaupunki, edes Hotel Barranquilla Plaza; ei ollut mukava asua!
Mä inhoan tukalan kuumia paikkoja ja aurinkoa joka polttaa ihoni.
- kllk
Moni on maininnut syyksi että koska on rasistipersu. Tästä olisi kiintoisaa tietää myös toisen osapuolen versio asiasta.
Nimittäin, onko kyse ollut öyhöttäjästä joka sympatiseeraa polttopullojen heittelyjä vokkien oville ellei jopa itse ollet moista tekemässä vaiko analyyttisestä maahanmuuttokriitikosta joka pystyy halla-ahomaisesti latelemaan faktat pöytään minkä takia nykyisenlainen maahantulotulva ei vaan pitkässä juoksussa voi olla puolustettavaa saatikka kestävää kehitystä jos meinataan ylläpitää nykyisenkään tasoista hyvinvointivaltiota.
En nyt haluaisi olla kauhean sovinistinen, hehheh, mutta miten kummassa minusta tuntuukaan että nämä naispuoliset jotka nykyään on heilumassa refugees welcome-kylttien kanssa olisivat huomattavasti nuivempia jos nämä ns pakolaiset olisivatkin 90% naisia esim Thaimaasta?- Riiiiiiiiiiiiiii
Tässäkin asiassa on paljon harmaan sävyjä. Kyllä suvaitsevainen humaani ihminen voi hyväksyä esim. maahanmuuttoon ilmiönä liittyvää kritiikkiä niiden ihmisten osalta, jotka tulevat työnhakuun tilanteessa jossa työtä ei ole. Ja tottakai voi ymmärtää nuorten miesten ahdistuksen tilanteessa, jossa maahan tulee paljon komeita kilpailijoita. Voi olla terveen varovainen vaikka lähtömaan naisten asemaan liittyvien ongelmien suhteen, mutta silti ottaa ihminen ihmisenä. Rasistiset arvot, kielenkäyttö, ihmisten niputtaminen kansallisuuden mukaan yhdeksi möykyksi ja MV-linkkien levittäminen taas on niin syvässä ristiriidassa ainakin minun arvojeni kanssa että seurustelua olisi vaikea kuvitella.
- että.silleen
Riiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Tässäkin asiassa on paljon harmaan sävyjä. Kyllä suvaitsevainen humaani ihminen voi hyväksyä esim. maahanmuuttoon ilmiönä liittyvää kritiikkiä niiden ihmisten osalta, jotka tulevat työnhakuun tilanteessa jossa työtä ei ole. Ja tottakai voi ymmärtää nuorten miesten ahdistuksen tilanteessa, jossa maahan tulee paljon komeita kilpailijoita. Voi olla terveen varovainen vaikka lähtömaan naisten asemaan liittyvien ongelmien suhteen, mutta silti ottaa ihminen ihmisenä. Rasistiset arvot, kielenkäyttö, ihmisten niputtaminen kansallisuuden mukaan yhdeksi möykyksi ja MV-linkkien levittäminen taas on niin syvässä ristiriidassa ainakin minun arvojeni kanssa että seurustelua olisi vaikea kuvitella.
Eihän heitä täysin niputtaa voi; mutt suurimmasta osasta jotka Turussakin kaupungilla noita nuoria miehiä liikkuu ovat ainoastaan haitaksi ja harmiksi!
He käyvät iholle,ihan tosi, lääpitään kun vähänkin on sopiva tilaisuus!
Torilta en osta enää vihanneksia tai hedelmiä. Pysähdyppä jonkin hedelmätiskin luo noukkimaan hedelmiä pusiin, ihme jos ei joku jo hinkaa itseään sua vasten, tai hiplaa sun peffaas.
Linkkaris/bussis yrittävät motittaa ikkunapaikalle, siitäpä et niin pois pääsekään.
Baarissa kahvilla istuvat viereiseen pöytään. No, elekielellä viestittävät mitä vailla ovat. Kielellään tökkivät poskeaan tahdissa ... mitäpä siitä sulle tulee mieleen?
Ei, eipä nämä ole mulle itselleni kaikki sattuneita, mutt tuttavapiiriini kuuluville alle 3-kymppisille naisille.
Juoksemaan pururadalle ei uskaltaudu enää kuin 5-6 naisen porukassa, tai parin suomalaisen miehen seurassa! (siis henkivartiat/turvamiehet seuranaan)
Ole tässä sitt humaani... joo mut vain naisia ja alle 12v. lapsia kohtaa!
Muut miehet saavat suksia sinne mistä tulivatkin, tai sitt laittavat itse omalla joukollaan nuo häiriköt kuriin. - samaamieltä
Vähän samoja kokemuksia. En todellakaan haluaisi matu miestä itselleni. Turvapaikanhakijoilla osalla on todella huonot tavat nuorta, ja suht nättiä naista kohtaan. Ihan niinkuin minä olisin joku tissi-perse-oleskelulupa. Ja sanon tämän ihan vaan sen perusteella miten osa heistä käyttäytyy minua kohtaan, vaikka olen täysin tuntematon heille. Mamu-naisia tunnen useampia (thaimaa, somalia, sudan, burma, kongo, kiina), ja he ovat kaikki kyllä olleet tosi mukavia.
- hankioikeeeläm
Hehe. No minkälaisia ihmisiä siel salilla eniten käy? Narsistisia, itsekkäitä pintaliitäjiä joiden munat ja toosatkin pitää olla karvattomia:)
Vai että enemmistö... sun enemmistö nyt taitaa perustua niihin salin kaappihomoihin poikiin:) Huomaa että oot vähän irti tästä maailmasta. - petettynainen1
Mies pani muiden naisten kanssa
- että.silleen
Tai toisen miehen kanssa. Olen toinen vielä pettyneenpi nainen!
- flowersreally
Toisilla treffeillä, yhtenä syynä kiinnostuksen jatkumiseen, totesi "et ainakaan antanu ekoilla treffeillä".
Sitten oli se joka toi ison kiven treffeille. Tiesi että olen lähdössä maasta mutta luuli voivansa estää sen. - 774877
Hyihyihyi nyt loppui tapailu kivan miehen kanssa, jolla oli MIKROPENIS! Siis en ole tarkka kyrvän koossa, jos se on normaalimitoissa, eikä semmoinen pienen peukalon kokoinen. Olen syvästi järkyttynyt...
- Näitäriittää
1. Paskanen hima
2. Hygienian puute
3. Rahan ja lahjojen pummaaminen
4. Ruokieni syönti ostamatta itse mitään
5. Kotiini juuttuminen. Kolme tyyppiä ei tajunnut, että tapailun aikana vois käydä himassaankin
6. Alkoholia liian usein
7. Muutama muukin tyttöystävä
8. Valehtelu
9. Eksistä ja muista panoista jankuttaminen
10. Töykeys
11. Puhumattomuus ja puhelimen tai tietsikan jatkuva räpeltäminen.
12. Oma-alotteisuuden puute. Olen ollut ohjelmatoimisto, kun jouduin keksimään tekemistä. Muuten valittavst tylsyydestä
13. Itsekkyys - Lässytviestitmieheltä
Näitäriittää: nr 3,4,7,8,9,11,13
näin oli mulla, mies 53 etelä- karjala- Näitäriittää
Vois listaan lisätä vielä....
14. Ehtojen latelu. Kohdalleni on odunut tyyppejä jotka vaativat lemmikkieläimistäni luopumista. Ranskan opettelun, koska joutuisin hemmolle töihin ja siinä tarttee kielitaitoo. Perheen tatuointi selkääni. Kolme lasta, siemenet sisälle heti huomenna. Nää ehdot tuli tokilla treffeillä. Kolmansia ei tullu. Unohtuu, että se toinenkin on ihminen ja hakee myös ittelleen sopivaa
15. Monologit.
16. Omistushalu ja liika innokkuus
17. Esittäminen.
18. Liukuhihnamaisuus. Ladellaan ulkoo opeteltu mantra. Kielii noin biljoonennesta treffistä. Aitous on kadonnu epätoivon taakse.
19. Nukahtaminen kesken ruokailun. Tokilla treffeillä. Treffeille ei kannata lähtee väsyneenä.
20. Lupausten pitämisen vaikeus. Niiden mitä itsekkin ehdottanut - Riiiiiiiiiii
Good stuff:). Monologisuus ja eksistä jauhaminen, joo. Mulla (tosin kaveripano) oli mies joka puhui entisistä panoistaan suunnilleen penetraatiossa, parhaat jutut kahteen kertaan. Ihmetteli kun en lämmennyt enää.
Keskeyttää saa, luennoida ei.
Puhelimen sively, sulla on kyllä hyviä! Löytyykö muuta?
Nii ja mulla olis vielä se naisten jaottelu huoriin ja madonniin. Ikävä piirre. Avioliitossa voi sitten törmätä periaatteeseen rakastan vaimoani syvästi mutta panen kaikkea liikkuvaa, koska sillä ei ole väliä. - Näitäriittää
Tuli vielä mieleen näistä koetuista vitsikirjan aineksista tämmösiä
21. Lutkaksi ja tuhmaksi tytöksi kutsuminen pelkkien huulien perusteella. Ja oman toiminnan...
Ton lutkanimityksen sain herralta joka piipahti " vanhempiensa" luona juhlapyhinä. Kun saapui takas lennätti vaatteitaan pitkin nurkkia mennäkseen saunaan. Jalkaan oli eksyny Hello Kitty-pökät. Selitykset oli sen verran värikkäitä ettei voinu kuin nauraa. Ei niitä täyspäinen uskoiskaan. Lemput tuli.
22. Vertaaminen. Esimerkki: Kiva kun et ole kaunis. Olen noita mallejakin kokeillut ja he ovat tosi tyhmiä. Sullon tota älliä. No tarpeeks siihen, että sai jatkaa matkaa. - ATM-automaatti
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Good stuff:). Monologisuus ja eksistä jauhaminen, joo. Mulla (tosin kaveripano) oli mies joka puhui entisistä panoistaan suunnilleen penetraatiossa, parhaat jutut kahteen kertaan. Ihmetteli kun en lämmennyt enää.
Keskeyttää saa, luennoida ei.
Puhelimen sively, sulla on kyllä hyviä! Löytyykö muuta?
Nii ja mulla olis vielä se naisten jaottelu huoriin ja madonniin. Ikävä piirre. Avioliitossa voi sitten törmätä periaatteeseen rakastan vaimoani syvästi mutta panen kaikkea liikkuvaa, koska sillä ei ole väliä."Nii ja mulla olis vielä se naisten jaottelu huoriin ja madonniin. Ikävä piirre."
Ja tämän kirjoitat sen jälkeen kun mainitset kaveri"PANON"? - Riiiiiiiiiiiiii
Ei sanan pano-käyttäminen korreloi suoraan ihmisen sukupuolikäyttäytymiseen tai muuhun moraaliin. Pano = kohtuullisen merkityksetön seksiakti. Siirrän todistustaakan sinulle kun en viitsi jauhaa itsestään selvistä asioista.
Vaikka kirolisi kuin merimies, ei se korreloi siihen, ottaako rahaa PILLUSTAAN. Tai sukupuolimoraalista yleensä. Joidenkin tyhmempien kolmijalkaisten kanssakulkijoiden mielestä vaikkapa meikkaus, satunnainen alkoholin käyttö tai tupakointi tms. kertovat ihmisen sukupuolimoraalista jotain. Tällaisia miehiä vältettäkööt. Ja samoin, hyveellisen perhetytön näköinen nainen voi vaikka pettää kuin pieni eläin, olla huono äiti, valehdella.
Fiksu ihminen ymmärtää että ihmisiä ei voi jaotella mustiin ja valkoisiin. Häh, tulinko tälle palstalle sanomaan tämän? Väärä yleisö. - ATM-automaatti
Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Ei sanan pano-käyttäminen korreloi suoraan ihmisen sukupuolikäyttäytymiseen tai muuhun moraaliin. Pano = kohtuullisen merkityksetön seksiakti. Siirrän todistustaakan sinulle kun en viitsi jauhaa itsestään selvistä asioista.
Vaikka kirolisi kuin merimies, ei se korreloi siihen, ottaako rahaa PILLUSTAAN. Tai sukupuolimoraalista yleensä. Joidenkin tyhmempien kolmijalkaisten kanssakulkijoiden mielestä vaikkapa meikkaus, satunnainen alkoholin käyttö tai tupakointi tms. kertovat ihmisen sukupuolimoraalista jotain. Tällaisia miehiä vältettäkööt. Ja samoin, hyveellisen perhetytön näköinen nainen voi vaikka pettää kuin pieni eläin, olla huono äiti, valehdella.
Fiksu ihminen ymmärtää että ihmisiä ei voi jaotella mustiin ja valkoisiin. Häh, tulinko tälle palstalle sanomaan tämän? Väärä yleisö."Pano = kohtuullisen merkityksetön seksiakti."
Nainen joka harrastaa merkityksettömiä "panoja", on tunnekylmä ja kelvoton parisuhteeseen. - Riiiiiiiiii
Tuota juuri tarkoitin. Ei ole sattumaa, että olet atm. Eli mielestäsi nainen, joka on joskus harrastanut kerran yhdenillan jutun, vaikka 20 vuotta sitten, on huora.
Mielessäsi kangastelee madonankaltainen täysin puhdas, enkelimäistä valoa säteilevä täysin seksuaaliton olento, joka huokuu äitiyttä ja huolenpitoa. Hän istuu jalustalla. Mitään keskitietä ei ole, eikä nainen ole ikinä seksuaalinen.
Äh miksi vastailenkaan näihin provoihin.
- cheers.darlin
Miten olis vaikka kyllästyminen?
- yököttää
En tapailisi ketään, joka on tapaillut noin kelvottomia tyyppejä kuin tässä ketjussa on mainittu. Jotain vikaa pitää olla itsessäänkin, kun tollaisten matkaan ja sänkyyn lähtee.
- Näitäriittää
Kuule.... ei aina sänkyyn ehdi ennen kuin tapailu loppuu.
Netistä löyty kahelimmat treffikumppanit. Pari muualta. Väittäsin kyllä huonoo tuuria olleen matkassa ja kun noihin törmäs mutta myös naiviutta. En olisi ikimaailmassa uskonut tommosten vapaana kulkevan ja viimeaikoina vasta oppinut tunnistamaan idiootit jo kaukaa. Jos olis tienny mitä noi oikeesti on yhtä lukuunottamatta niin olisin kuule välttäny. Tuskin se vikani on jos tarjonta on mitä on.
Mainittakoon että toi hellokitty mies pyyteli kolmevuotta sitten tapahtunutta sekoiluaan anteeksi pari kuukautta sitten.
Ja eräs toinenkin pyysi anteeksi töykeyttään vähän aikaa sitten.
Yleensä kukaan ei jälkikäteen anteeks pyytele. Ja molemmat anteekspyynnöt tuli ihan puun takaa. Tökeryydestä huolimatta arvostan anteeks pyyntöä. Sanoivat molemmat vieläpä kiltiksi ja sympaattiseks ja hyväntahtoiseksi ihmiseksi joka ei moista kohteluu olis ansainnut.
Joku oli jo niin kaheli, että pelotti. Oli antanut itsestään kuitenkin ihan yoisenlaisen kuvan. Siinä yilanteessa ei ole mielellään vasn miettii kuumeisesti, että miten siitä yilanteesta pääsee pois. Aina voi sanoo, että itse olen outo kun tommosiin törmään. Mutta ainut krino on ollut ettei törmäisi, lopettaa nettideittailu. Ikinä ei tiedä millasii aivopieruja vastaan tulee - Piirpauke
Miten sellasesta tuleekin se viallinen ja outo ihminen joka on joutunut petetyksi? Omalla kohdallani ei seksin puutteesta kärsitty ja kaikki meni hyvin siihe nasti kunnes tyyppi jäi kiinni. Selvis myöhemmin, että oli jokaisen tapailemansa kanssa toiminut samoin. Kai joku addiktio.
Tuskin kukaan tietoisesti haluaa luottamuksensa särkyvän myös muihin. Kiva kuulla, kun on tavannut kummallisia käytöshäiriöitä, rikkonut sydämmensä niin päälle onkin itsessä vika vaikka on vain kaivannut järkevää ja toimivaa ihmissuhdetta. Kohdellut toista niinkuin itseään hakuaisi kohdeltavan. - luuletliikoja
Vastasin ketjuun noista neljästä tyypistä joita tapailin aikoinaan. (tässäpä_tämä
25.12.2015 4:59) En mennyt kenenkään heistä kanssa sänkyyn. Ei kuulu minun tapoihin mennä heti sänkyyn miehen kanssa jota en tunne. Unohdin laittaa tuohon vastaukseeni, että tietääkseni nykyään 1 ja 2 seurustelevat jonkun kanssa. Ykköstä olen nähnyt kaupungilla jonkun naisen kanssa, ja kakkosta näen työhön liittyvissä jutuissa toisinaan, jolloin juttelemme. Kolmosta en halua nähdä, ja neloseen en ole törmännyt tapailun lopettamisen jälkeen. Enpä usko että kenellekään heistä minun antamat pakit olisi ollut katastrofi.
- Halinamipusu.jne
Julmasti pettämistä, avainteni pyyntöö, hermostunut mies, ei pennikään ruokaan omalta puolelta, m. 53 etelä-karjala
- 39vktmplus
pyysi treffeillä maksamaan juomia ja sisäänpääsyn toiseen baariin
- tarjoan välillä omasta aloitteestani, pyyntö että mies tarjoaa on tökerö ja kertoo saman tien mikä suhteessa olisi meininki
kertoi fuckbuddystään
- jo sellaisen olemassaolo on dealbreaker, siitä kertominen osoittaa lisäksi melkoista typeryyttä
etsimässä statusmiestä
- liikaa epäsuoraa kyselyä työstä ja tuloista
sarjadeittailija
- ei treffimaailman renkaanpotkijoille
Nämä 2-5 treffien jälkeen. Sitten:
sain tietää naisen olevan petollinen ja flirttaileva
- oli pettänyt exäänsä jonka kanssa kertoi olevan hyvissä väleissä, ja paljastui humalassa flirttailevaksi muillekin miehille
rahatilanne surkea ja etsimässä pelastajaa
- tiesin että nainen oli köyhä, eikä tämä ollut mikään ongelma. Mutta se oli, ettei nainen ollutkaan niin itsenäinen kuin antoi ymmärtää
Nämä 5 treffien jälkeen. Ja:
lakkasi välittämästä kuviteltuaan saatuaan miehen x2
- kävi ilmi että kaikki se laittautuminen, sporttisuus ja mukavuus oli pakkopullaa ja silmänlumetta miehen saamiseksi. Lihominen, lökärit, tätitukka ja Big Brotherin töllääminen...ei kiitos
...nämä 10 treffien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 353307
- 971674
- 1361575
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa441443- 911280
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo281176- 571075
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2401019Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981