Mieltäni painaa suhteeni isään ja hänen vaimoonsa, eli omaan äitipuoleeni.. Minuun ei oteta yhteyttä muutoin kuin hiustenleikkauksen ollessa kyseessä (ensimmäinen, ei nykyinen ammattini), ja mielelläni leikkaankin isäni hiuksia, on tavallaan "syy nähdä tytärtä" , oman miesystäväni mukaan..
Kuitenkin käyn kaksivuorotyössä, niinpä jouduin siirtämään viimeisintä sopimaani hiusaikaa isälleni. Äitipuoleni soittaessa ja sopiessamme uutta aikaa näkemiseen, tulin puhelun aikana väärinymmärretyksi ja puheeni keskeytettiin "raivo-huuto-solvaustekstein".. hämmästyneenä (ja hieman shokissakin huutoon) koetin rauhoitella ja keskeyttää (pariinkin otteeseen) äitipuoltani puhelimessa ja kun ei yritykseni onnistunut katkaisin puhelun "luuri korvaan" tyylillä.
Pari tuntia koetin omaa "tunnemylläkkää" ja shokkia rauhoitella ja päätin soittaa isälle asiasta. Taustalta kuulin , kuinka äitipuoleni raivosi edelleen (..tai uudella energialla) loukkaantuneena siitä, kun löin luurinkorvaan , hänen tunnemylläkkä "sai uutta potkua" asiaan..isäni kävikin leikkauttamassa hiuksensa yksin, "marttyyrimäisesti" äitipuoleni ei halunnut nähdä minua .. asia jäi kovasti painamaan mieltäni..mitämuuta olisin voinut tehdä?(.. niin olisin tehnyt kenelle tahansa muullekin "raivoavalle")
Näin joulun alla kävin viemässä joulukukan ja pyysin anteeksi tapahtunutta äitipuoleltani halaamalla,.. vastaus (..ja kehon kieli )siihen oli "..ANNA OLLA" ..Hän ei omasta mielestään ollut tehnyt mitään väärää; ei anteeksipyyntöä, saatika selitystä miksi minulle raivottiin.. Asia painaa minua kovin, enkä tiedä pitäisikö minun ottaa asiaa vielä puheeksi isän kanssa tai peräti vain äitipuoleni kanssa , vai olisiko viisasta antaa vaan olla ja nuoleskella omat haavat?
"ilkeä-paha" äitipuoli
satuttaa
2
58
Vastaukset
- founi
Ota vähän etäisyyttä oman itsesi takia.Asialliset välit ja kyläilyjä harvemmin.Anteeksi sun ei pidä pyytää tyhjästä et ole tehny mitään väärää,ei kannata kuitenkaa alata ruotimaan mitään vanhoja asioita.Pidä puolesi ja keskity mieheesi ja mukaviin ystäviin.
- kipeä_äiti
Jaaha, äitipuolesi yrittää hallinoida sinun ja isäsi suhdetta.
Mitä jos hoitaisitte asiat isä tytär ihan keskenään suoraan ilman äitipuoli välikättä.
Silloin olisi rehellisempää eikä kukaan pääsisi manipuloimaan välejänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812