Autogrilli Majakka

kinkkulate

Onko Majakka vielä toiminnassa ja näin joulupäivänä auki? Kyselee nälkäinen Laura

34

2029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On_toiminnassa

      On toiminnassa!
      Tänään auki kello 19-04, huomenna kello 14-04 ja sunnuntaina kello 16-20

      • Kinkkulatepatietenki

        Kinkkulatella on taas nälkä, mitenköhän Majakka on auki tänään 25.12.2018? Kyllä pitää saaha muutakiko vaan kinkkua jouluna.


      • AdolfHitler

        Onkohan uusi kebab & pizza paikka auki?


    • KemijärvelläPizzaaKebbia

      Autetaanpa kyselijää:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15501525/kemijarven-pizza-amp-kebab-on-uusi-pizzeria-kemijarvella

      Kemijärven Pizza & Kebab on uusi pizzeria Kemijärvellä

      Kemijärven Pizza & Kebab
      Sivulla
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15466372/uusi-pizzeria Nimikin on joillekin epäselvä, nimi näyttää olevan Kemijärven Pizza & Kebab.
      Soita ja kysäsepä
      Yhteystiedot,
      046 593 1290 ja
      040 375 1617.

      • leipälätty

        Olipas hyvät pizzat mutta miksi auki vasta iltapäivästä?


      • Porsaita-Äidin

    • Anonyymi

      Ilouutinen teille: Majakka ON auki!!!

      Kemijärvellä kaikki nyt syömään nami nami herkkuja. Esimerkiksi jos käy uimahallissa, voi sen jälkeen mennä. Ihanaa ruokaa. On salaatit, makkarat ja monen sortin herkut! Myös lihapihvejä, ei mitään vegaanimöhnää!

      • Anonyymi

        Muistakaa halailla puita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa halailla puita!

        Miksi puhut aina puiden halaamisesta? Ei täyspäinen halaa puita eikä kuuluisa nimimerkkikään halaa puita. ONNEN VIIKONLOPPUA HÄN VAIN JUHLII

        Nimimerkki ryöstetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa halailla puita!

        Lopeta tuo puun halailemisesta hokeminen, koetat kiusata toista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa halailla puita!

        Vot vot, mee sie Leville haallaaman, jotta sulki tulloo järki päähän.


    • Anonyymi

      Majakka grillin aukioloajat:

      Maanantai:
      11.00–20.00
      Tiistai:
      11.00–20.00
      Keskiviikko:
      11.00–20.00
      Torstai:
      11.00–20.00
      Perjantai:
      11.00–4.30
      Lauantai:
      14.00–0.00
      Sunnuntai:
      SULJETTU

    • Anonyymi

      Onko joulun aikaan auki?

      • Anonyymi

        En tiedä, mutta ainakin normaalisti on auki.


    • Anonyymi

      Majakka toimii, tarjoaa herkkua sulle ja perheellesi!

      Kaikki grillille!
      Sijainti aivan Kemijärven torin lähituntumassa.
      Oi kun kesä tulee, siinä voi katsella, kun myydään kukkia ja kirppis myyntiä ihmiset myy tavaroitaan. Penkeillä istuu vanhuksia ja myös "laitapuolen kulkijoita", sekin kuuluu elämään!

      Sitten menee siihen grillille syömään herkkua ja voi istua siinä terassilla tai ottaa kotiinsa. Kemijärven torin tunnelma on aivan omaa luokkaansa, vaikkei ole mikään "Helsingin kauppatori".

      • Anonyymi

        Aika hyvä.


    • Anonyymi

      Majakka best!!!

    • Anonyymi

      Majakan herkkuperse. Kaikki muistaa!

    • Anonyymi

      IHANAA <3 IHANAA <3 IHANAA <3 Kemijärvellä ruokailumahdollisuuden tarjoaa esim. Majakka grilli, josta saa hyvää IHANNE ruokaa, siellä voi vaikka uimahallilta tullessa käydä kävelemällä! Mitään kielteistä me ei kaivata, vaan Majakan hyvää ja maukasta ruokaa!

      Nimimerkki ryöstetty

    • Anonyymi

      Tule jo Majakalle!

      • Anonyymi

        Taitaa olla kova pula asiakkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kova pula asiakkaista.

        Huh huh mikä kirjoitus! Koko ajan siellä on jono, kun ohi kävelee ja pitää jonottaa onhan se koko Kemijärven IHANNE ruokailumahdollisuus. Kiitos yrittäjille, jotka antavat meille ruokaa! IHANAA kesää kaikille! <3


    • Anonyymi

      aaah. Tuo verisuonet tukkiva ihana ruoka. Täältä tullaan sydän kohtaus.

      • Anonyymi

        Terveysruokaahan se on, jossa on myös salaattia, kuituja, ostapa hampurilainen tai vaikka pihviateria, on aina siellä PALJON salaattia ja sipulia ja muuta "terveysruokaa", lihapihvi antaa proteiinia ja sitä tarvitsee energian saantiin! Lue Koti-Lappi siellä on nyt uudet aikataulut. KAIKKI VAIN HETI MAJAKALLE! IHANNE RUOKAILUUN! <3 <3 <3

        "Lomatauko" jatkuu.

        Nimimerkki ryöstetty


    • Anonyymi

      Milloin se uusi autogrilli on tulossa? Korona on kuulemma viivästyttänyt tuloa.

      • Anonyymi

        Ranualainen yrittäjä tulossa. Älkää hättäilkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranualainen yrittäjä tulossa. Älkää hättäilkö.

        Majakan IHANNE grilli on parsa <3 KIITOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majakan IHANNE grilli on parsa <3 KIITOS!

        Huh huh, innostuin niin tuosta parsasta, että unohdin siitä kirjoittaa, voi nenä, kun ihminen vanhenee, niin muisti heikkenee. Parsa on IHAN PARASTA grillissä, mutta raaka parsa on terveellisintä. Nykyisin syön melkein vain RAAKAA PARSAA, se vahvistaa muistia.
        ONNEN PARSA on IHANAA herkkua !
        Kiitos, kiitos !
        <3<3<3
        Nimimerkki ryöstetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, innostuin niin tuosta parsasta, että unohdin siitä kirjoittaa, voi nenä, kun ihminen vanhenee, niin muisti heikkenee. Parsa on IHAN PARASTA grillissä, mutta raaka parsa on terveellisintä. Nykyisin syön melkein vain RAAKAA PARSAA, se vahvistaa muistia.
        ONNEN PARSA on IHANAA herkkua !
        Kiitos, kiitos !
        <3<3<3
        Nimimerkki ryöstetty

        Kumpaa parsaa Anti-Nega tykkää enempi, valkoista vai vihreää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa parsaa Anti-Nega tykkää enempi, valkoista vai vihreää ?

        Huh huh, värillä ei väliä, vain koolla on merkitystä. Kiitos kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa parsaa Anti-Nega tykkää enempi, valkoista vai vihreää ?

        Huh huh, kyllä se on valkoinen minun herkkua, vihreä on vähän kuin ne ufot, enkä taida sellaisiin uskoa, voi nenä, kun mustaa parsaa ei ole saatavana, se vasta herkkua voisi olla.
        Kiitos, kiitos ! ONNEN PARSA.


    • Anonyymi

      Majakka grilli ei ole mikään "nakkikoppi", vaan todellinen kulinaristin elämys. Käypä itse siellä, aivan erilaisia ruokia kuin "nakkikopissa"!

    • Anonyymi

      Lopeta naisena oleminen me tiedämme kuka olet.

    • Anonyymi00039

      Majakka on auki kesälläkin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe