Olen tapaillut yhtä naista jo kuukauden ja ollaan harrastettuu seksiikin jo kolme kertaa. Nainen ei kai huomannut aluksi että olen kokematon mutta ja jostain syystä nainen sitten alkoi syyttää että minulla on joku toinen nainen, väitti että olen pettänyt että joku oli muka nähnyt jotain ja sitten sanoin naiselle että ei mulla ole voinut ketään olla kun se nainen oli eka jonka kanssa harrastin seksiä ikinä. Nainen siinä sitten kävi kumana eikä uskonut aluksi mutta vakuuttelin että todellakin niin oli ja sanoin myäs että tämä suhde taitaa loppua tähän. Eilen nainen laittoi viestiä eka kertaa 4 päivään että voidaanko jutella ja vastasin että eipä ole mitään sanomista kun väitti että mulla on joku toinen. Pyysin myös kertomaan kuka oli väittänyt sille että mulla on joku toinen mutta ei suostunut sanomaan koska sanoin että menen ja hakkaan sen valehtelijan.
Pääsin panemaan
22
533
Vastaukset
- hyvinmeneesulla
Äijä päässyt panemaan. Se on pääasia. Älä murehdi.
- mietipävähän
Kannattiko antaa ylpeyden mennä pahemisen edelle? Olisit ottanut kehuna, että nainen uskoo että sulla on toinen (kelpaisit jollekin muullekin) ja että joku on levitellyt susta kateuksissaan paskaa. Tai sitten nainen on mustasukkainen sekopää, jolloin kannattaakin pitää väliä.
- Nnnaaiinenn
Aivan! Miehen pitäs olla ylpeä et joku kuvittelee et sil muitakin voisi olla.
Juuri tämän takia kannattaa välttää miehiä, joilla ei ole parisuhdekokemusta. Heillä ei ole kypsyyttä ja kokemusta ristiriitatilanteiden hoitamisesta.
- Naisasialooseri1
Jännämiehillä sen sijaan on kypsyyttä hotaa ristiriitatilanne nyrkein tai pahimmassa tapauksessa ampuma-asein.
- Glib
Eihän kokemusta tule, ilman ensimmäistäkään parisuhdetta. Jostakin se on aloitettava.
Nalli, ap kyllä ilmoitti naiselle että hakkaa valehtelijan..itsekin fantasioit naisten kidutuksista ja tappamisista täällä. Kannattaisiko sun olla ihan hiljaa jännämiehistä, ellet tarkoita itseäsi. - Kilttiatm
Helka olisikin onnellinen jos jännämies vetäisi nyrkillä sovittelu puheet
- PeTeveee
Mitä mieltä olet munkeista? Eikö munkit ole viisaita ja rahallisia?
Itselläsi oli niin paljon kypsyyttä, että parisuhteesi päätyi eroon ja päädyit yksinhuoltajaksi.
Se on hyvä esimerkki siitä miksi jokaisen lapsettoman miehen kannattaa pysyä kaukana yksinhuoltajista. Enintään voi käydä panemassa ja muistaa vältää yh-naisen "pillerit unohtui"-ansaa.
- taydellinenpanosuhde
Mulla on panokaverina taitava mies. Kummastuttaa,että hän ei muka saa naista. Minusta pitää nyt kiinni. Joka päivä viestejä ja 1-2 kertaa sekstaillaan viikossa. Tunteita on puolin ja toisin. En ole mustasukkainen. Hän pelkää,että löydän jonkun ja unohdan hänet. En halua muita. Hän täyttää tarpeni täysin.
- Nnnnaaiinen
Rakas kulta kyllä minä panen ja olen panosuhteissa ollut.
- Raippa-Katja
Nnnnaaiinen kirjoitti:
Rakas kulta kyllä minä panen ja olen panosuhteissa ollut.
Tottakai naisetpanee. Saamattomat ruikkumiehet vaan ei osaa panna itsekään eikä kestä ajatella että naiset osaa, saa ja nauttii.
Jos naisten oikuille ei aseta nollatoleranssia, niistä saa kärsiä lopun elämänsä.
- 119
Sanoo hän, jolla ei ole ensimmäistäkään naiskokemusta.
- hyvinmeneeselvästi
Hyvin on sen nollatoleranssin asettanut ja nyt tyytyväisenä elelee.
Olet täysin oikeassa. Paljon näkee pariskuntia, joissa nainen on kauhea määräilija ja mies nöyränä tekee kaiken käsketyn ja alistuu kuuntelemaan mäkätystä ja huutoa.
Nainen on usein kuin lapsi, jolle pitää asettaa selvät rajat sen suhteen mikä käytös on ehdottomasti kiellettyä. Vähän voi antaa myös vastuullisia tehtäviä suoritettavaksi.
- dsgsdbg
Oon kans huomannut että ne naiset jää kummasti roikkumaan kun niitä edes kerran panee. Näin käynyt joka kaverille, aina kun naisia tuikanneet niin jossain vaiheessa ottavat yhteyttä myöhemmin. Ne naiset taas ei ota yhteyttä joita ei ole pantu. Itse en ole päässyt panemaan ketään ja eipä niistä naisista koskaan mitään kuulu.
- 1119
Näinhän se menee. Naiset kun yleensä välittävät niistä miehistä joille antavat, niin tottakai he jäävät roikkumaan.
- dsgsdbg
1119 kirjoitti:
Näinhän se menee. Naiset kun yleensä välittävät niistä miehistä joille antavat, niin tottakai he jäävät roikkumaan.
Jotkut kavereiden naisten panemiset on tapahtuneet niin lyhyessä ajassa (yhden illan jutut yms.), ettei siinä kovin kummoista välittämisen sidettä ole naiselle voinut päästä syntymään ennen panemista. Alkaako ne naiset heti siis välittämään miehestä, kun niihin pääsee siittimensä upottamaan sen yhdenkään kerran? Vai minkä takia tuo paneminen tuntuu avaavan naiseen ku naiseen jonkun ihme väylän. Voin olla naisten kanssa miten hyvää kaveria tahansa, mutta kun ei ole pantu niin niidenn suhtautuminen minuun on silti etäistä ja yhteydenpito yksipuolista.
dsgsdbg kirjoitti:
Jotkut kavereiden naisten panemiset on tapahtuneet niin lyhyessä ajassa (yhden illan jutut yms.), ettei siinä kovin kummoista välittämisen sidettä ole naiselle voinut päästä syntymään ennen panemista. Alkaako ne naiset heti siis välittämään miehestä, kun niihin pääsee siittimensä upottamaan sen yhdenkään kerran? Vai minkä takia tuo paneminen tuntuu avaavan naiseen ku naiseen jonkun ihme väylän. Voin olla naisten kanssa miten hyvää kaveria tahansa, mutta kun ei ole pantu niin niidenn suhtautuminen minuun on silti etäistä ja yhteydenpito yksipuolista.
Naiset on rakennettu sellaisiksi. Siksi naiset, jotka kykenevät irtoseksiin, ovat aina jotenkin rikkinäisiä.
- 980
dsgsdbg kirjoitti:
Ei.. voi olla joskus kylläkin sellainen refleksi, että jos meinaa jäädä kertapanoksi eikä toisesta enää kuulu mitään, niin itsetunto ei kestä ja halutaan saada toinen edes vähän koukkuun, tyyliin: "enks mä nyt panoa enemmäks kelpaa..?"
Mies on "voittanut" pelin siinä vaiheessa kun on seksit saatu, eikä syvempää kiinnostusta ole mihinkään.. kun taas jos on, niin vaara hävitä on suuri. Yleensä ihmisiä kun ei kiinnosta niinkään se mitä voi saada..
Sellainen on välinpitämättömyyden voima maailmassa. - ätmionhelppo
HC-ätmel kirjoitti:
Naiset on rakennettu sellaisiksi. Siksi naiset, jotka kykenevät irtoseksiin, ovat aina jotenkin rikkinäisiä.
Tai vaan tykkäävät seksistä ilman sitoumuksia. Jotkut rakastuvat helposti, toiset eivät. Pätee sukupuolesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516403Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?374369HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 141299
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955