Olen jo pitkään etsinyt yhtä aivan ihanaa laulua, jonka kuulin aikoinaan koulun aamunavauksessa. Muistan pelkän kertosäkeen sanatarkasti, menee näin: "kiiltokuva enkelini mua suojelee, hän käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Vaikken häntä näekään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähelläin."
Varmaankin virsi. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku tietäisi ja kertoisi esittäjän ja mistä tämä laulu/virsi voisi löytyä.
Kiitos etukäteen, -Heidi
Ainakin 20-vuotta vanha biisi, lapsi laulaa
10
1608
Vastaukset
- Googlesta
Olisikohan Timo Turusen Kiiltokuvaenkeli??
- Alottaja
Ei oo se. Kiitos kuitenkin :)
- Arvaustoinen
Laura pakarinen?
- AlbusDumledore
Itsekkin olen ettinyt tota mahtavaa biisiä pitkään mutta ei se taida enään löytyä mistään :(
- Anonyymi
Mulla on äänite siitä mutta en osaa lähettää sitä tähän
- Anonyymi
Lähetä sanat
- Anonyymi
Lähetä laulun sanat
- Anonyymi
Ei vitsi. Oisko sama ku mulla et aamun avauksessa laulettiin suomeksi jotain tuulesta :D eiku sen lauloi joku mies. Haluun tietää mikä se oli
- Anonyymi
Mun kiiltokuva enkelini mua suojelee. Se käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Ja vaikken häntä näekkään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähellän.
Kun pieni olin kiiltokuviani katselin, ja niissä enkeliä yli kaiken rakastin.
Sen siivet oli suuret niin ja puhtaan valkoiset, sen hiukset oli kultaa ja sen silmät siniset.
Mun kiiltokuva enkelini mua suojelee. Se käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Ja vaikken häntä näekkään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähellän.
Mä usein istuin huoneessani sitä oottaen, ja joskus luulin kuulevani ääntä siipien.
Ja olo oli turvallinen mielihyvä niin, kun tiesi että luottaa saattoi omaan enkeliin.
Mut kerran taakse jää myös multa leikit lapsuuden, ja uuden haavet syttyy alkessa nuoruuden.
Mut lapsuudesta mukaan otan yhden kuvan tän, se mielessäni rohkeasti astun elämään.
Mun kiiltokuva enkelini mua suojelee. Se käteen tarttuu ohjaa eteenpäin. Ja vaikken häntä näekkään niin ei se mitään tee, mä tiedän hän on aina lähellän. - Anonyymi
Tuo kappale on kyllä myös Timo Turusen laulama ja löytyy esim. Youtubesta
https://youtu.be/uQvoGwyhcJc?feature=shared
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196