vai mitä Bicky Royal?
Oli kyllä oikein mukava perhepäivällinen, mutta mahtoikohan Timpalle jäädä nälkä? Raukka kun ei saanut muuta kuin JÄMÄT! No ehkä meidän Janica on jättänyt hänelle hieman kinkkua heidän Liljalaakson kodissaan.
Täytyykin tästä mennä peilin eteen laittautumaan, eli kampaamaan kaikki kolme hiusta päälaen yli, jotta kehtaan lähteä baariin illalla.
Kyllä nyt kelpaa kun on vatsa täynnä kinkkua
5
99
Vastaukset
- Kukataimikä
Onks toi Bicky Royal joku hampurilainen tai pikaruokalaketju? Google ei antanut oikein mitään muita hakutuloksia, paitsi tämän palstan. Vai onko joku henkilö kyseessä? Missä päin vaikuttaa ja mistä on tunnettu. Ei ilmeisesti kovinkaan kummoinen julkkis kuitenkaan.
Belgialainen Bicky-hampurilaisketju on nimennyt erään hampurilaisensa minun mukaan, sillä mä olen Bicky Royal. Kutsu toki vain Tatuoitukaluiseksi Penetraattoriksi.
- xcpp
Tatutukialuksesksi? Penetroiduksi? Bic Bro-Ale.
- Aisuri-Eki
O-o-oletko sinä se Varissuon maineikas penetraattori? Vaimoni on kertonut sinusta paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195