Tatuointi kädessä?

Tumppi

Haluaisin kuulla kokemuksia ja ajatuksia ihmisiltä, joilla on tatuointi kämmenselässä tai "lähialueella", tai miksei muuten vain näkyvällä paikalla. Miten työnhakutilanteessa ja työelämässä muutenkin? Työkavereiden ja asiakkaiden suhtautuminen

Olen ammatissa, jossa olisi mahdollista ottaa tatuointi näkyville, koska työnjohtoa/ asiakkaita harvemmin tapaa. Kannattaa silti ottaa varman päälle. Eikä ole poissuljettua, että vaihtaisin alaa.

Eli, miten elämä sujuu jatkuvasti näkyvillä olevan kuvan kera? =)

10

2787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulpukka

joo siinä siis on pieni kuva,eikä oo kyl haitannu työntekoa .Töissä olen ollut sekä kaupassa jossa ei ainakaan läväreitä katsottu suopeasti mutta tatskasta ei tullut sanomista ja viimeisin duuni oli ministeriössä eikä sielläkään kukaan ottanut asiasta hernettä nenuun.

• Tumppi

Vieläkin kaipailisin kokemuksia. =)

• Kixu

Minulla on myös peukalon vieressä noin euron kolikon kokoinen tatuointi. Herättää paljon kysymyksiä, lähinnä mitä se tarkoittaa. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia työtä hakiessa. Toisaalta myös itseä arveluttaa voisiko joskus vaikuttaa esim. siten, että jää kuvan takia työpaikka saamatta, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

• Riina

Ranteessa tatuointi ulkosyrjässä, näkyy jos ei ole pitkähihaista.. Olen asiakaspalvelutyössä ravintola-alalla, ja peitän tatuointini työaikana. Mielestäni ei kuulu asiakaspalvelutyöhön, pomo ei hyväksyisi myöskään. Välillä harmittaa (työn puolesta) että nuorempana sellaisen otin, kuitenkin kaunis kuvio ja pidän tatuoinnista itsestään vieläkin. Enkä loppuelämääni tässä työpaikassa aio olla:)

• hansu435

Mulla on tatska kädessä, peukalon ja etusormen välissä, tavallaan. Mulla ei oo ollu mitään ongelmia, eikä kaverillanikaan jolla on samassa paikassa tatuointi. Ihmiset on kiinnostuneita ja yllättyneitä paikkavalinnasta. Työharjoittelupaikassa sanottiin vaan et se on mielenkiintoinen. Tein asiakaspalvelutyötä, eikä asiakkaat sanonu halaistua sanaa. Anna mennä! Mutta varo, himo saada lisää iskee aika varmasti.

• Piru

Ex:lläni oli syntymävuosi tatuloitu sormiin, ei ihmiset hyväksyneet sitä helpolla (ainakaan vanhemmat). Töitä ei saanut helpolla, koska heti leimaantuu "linnakundiksi".. Itselläni on tatskoja möys, mutta sellaisissa paikoissa että pystyn peittää ne kun menen töihin.

Sinuna miettisin uudestaa paikan valintaa, mutta maailma muuttuu :)

• suunnitelmista

voi olla este työntekoon, usein törmää uhoojiin ja uteliaisiin. Jos ei ole kerhon merkki niin en suosittele. Kyllä ihmisissä on tonttia mille rakentaa, minkä saa myös pressutettua.

• Tumppi

Nyt on ollut kämmenselässä kuva noin viikon verran! Hienoa! =) Pelkästään positiivista palautetta oon (toistaiseksi) saanut. Johtunee siitä, että kuva on pieni ja "söpö".

On muutes aikamoinen projekti saada rasva pysymään kuvan päällä, kun hihansuu tuppaa hinkkaamaan sen pois. Helosania siis kuluu.

Ja sattu aikamoisesti. Edes luun päällä olevan toisen kuvani teko ei sattunut näin paljoa. O.o Noh, kauneudesta saa kärsiä. ;)

• 112233

Ehdottomasti ei mitään tatuointeja näkyvillä paikoilla.

Olin työharjoitteluni presidentin kansliassa, ja en todellakaan olisi saanut sitä tatuoituna ja korviksetkin miehenä otin pois.

• tatskattu

Minulla on tekstitatuointi kädessä kyynärpään ja kämmenen välissä. Olen ollut töissä lakitoimistossa ja nyt olen asiakaspalvelualalla respassa tunnetussa tv tuotantoyhtiössä. Ei ole koskaan ollut ongelmia, esimiehet eivät ole valittaneet tai arvostelleet vaikka ovat olleet vanhempia henkilöitä. Eräs tuomari jopa ihaili tekstin "raamattumaista" fonttia:D Pukeudun kuitenkin siististi ja olen hyvin naisellinen muuten enkä ole millään tavalla räväkkä. Vaikka tatuointi on näkyvällä paikalla, saa sen silti helposti piiloon pitkähihaisella. Olen kuitenkin vahvasti samaa mieltä ettei naisille sovi suuret tatuoinnit. Pienet ja sirot tatskat naisilla vaikkapa nilkan tai ranteen alueella ovat kuitenkin nättejä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5578
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3111
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2694
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2062
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2055
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      99
      1839
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1772
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1248
    Aihe