Olen iskenyt silmäni poikani joukkuekaverin isään. Kumpikin ollaan eronneita, mutta miehen parisuhdetilanteesta ei ole tietoa. Tuttavuutta ollaan tehty katseiden tasolla ja ujona ihmisenä en uskalla mennä kysymään asiaa suoraan.
Mistä tunnistaa vapaan miehen?
7
151
Vastaukset
- sadfasfadsf
Älä sitten kysy. Kyllähän tuollainen tulee ilmi jossain vaiheessa.
- Pööpeli1234
Kiitos vastauksesta! Olipa avartava kommentti.
- sinkkum74
Sinun täytyy vähän niellä ujouttasi ja mennä juttusille. Avaus on luontevin tuosta poikienne lajista ja siihen liittyvästä. Sitten ujutat sekaan näennäisen viattomia kysymyksiä, joihin mies halutessaan voi vastata sinkkuuteensa viitaten. Jos hän on sinusta kiinnostunut, niin hän haluaa sen tuoda esiin.
Kysymykset voi olla jotain vaikka "Mitäs tänään suunnitelmissa treenien jälkeen?"- Pööpeli1234
Kiitos! Hyvä ajatus! Taidan kokeilla jotain tämän tyypistä, jos näen hänet viikonloppuna. Pojilla on tiukka matsi tulossa:)
- vaankysyn
pelaako poika jalkapallo?
- Pööpeli1234
Ei ole jalkapallo kyseessä.
- jutullejoudutmenemään
Mene juttusille. Yleensä jos nainen tulee juttusille ja vaikka vähän hymyilee, sekä katsoo silmiin, niin vapaa / parisuhteeseeen halukas mies vetää tästä johtopäätöksensä, että kannattaa tutustua kohteeseen tarkemmin, olettaen että kohde häntäkin miellyttää. Sitä kautta pääsee nopeammin pisteeseen, jossa se parisuhdetilannekkin selviää. Ellei sitten kyseessä ole ihan lipevä valehtelija. :D
Tuossa jo sinkkum74 puhuikin aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393