Millaisia pikkareita te käytätte Fitnesshousujen kanssa salilla??!!Itse tykkään käyttää Stringejä,koska ne ovat mukavat päällä,eivät hankaa,eivätkä mene pepun vakoon samallalailla kun tavalliset ja niiden rajat eivät näy tiukkojen housujen alta!!!OMIA KOMMENTTEJA SAA LAITTAA TULEEN!!!!!!!
Millaiset pikkarit Fitnesshousujen kanssa?
8
5147
Vastaukset
- AAA9840
... stringejä en ole kokeillu :-)
Kaverini (n. 190 cm) tosin oli kerran kiskonut vahingossa vaimonsa (n. 160 cm) pikkarit jalkaan aamulla ja oli ihmetellyt kun housut hieman "ahdistaa". Salilla oli sitten huomannut virheensä :-)- jane
Mahtoi kaverillasi olla kiireinen aamu, tai sitten on muuten vaan varsin mielenkiintoinen tyyppi!
...onko vaimon muu vaatetus ahkerassa käytössä?
- Sandra
Stringejä mäkin yleensä käytän, tosin en niitä ihan kaikkein pienimpiä urheillessani. Joskus en tosin käytä alushousuja lainkaan. Yläosana yleensä tukeva toppi ja rintaliivejä en käytännössä koskaan.
- Petra
Käytän aina STRINGEJÄ jumppahousujen kanssa,koska ne ei hankaa ja ovat mukavat käyttää kun tekee kovaa treeniä puntilla!! Spingissä Stringit ovat tosi hyvät,kun tavalliset pikkarit valuu mielettömästi pepun vakoon,,ennen käytin mut stringejä jo 5 vuotta!!! Mitä mieltä muuta asiasta!!!!
- Oikea tyttö
Petra ja Jonna ovat satavarmasti yksi ja sama teinipoika nimeltään trolli, joka fantasioi tytöistä ja heidän alusvaatteistaan.
Surkeeta
- mimmu
HÖH
Eikö täheellisempää ajattelua ole???? Pikkohousut!! Just joo.. Taitaa olla tylsää sulla!!!- 20 egee
ja hikikalsarit ovat sun
- Anonyymi
Tuli mieleen kirkko avoin, pikkarit, ei tarvii silloin WC
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354373- 553005
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462908- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82595- 382269
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542025Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21623