Merenneidon pyrstö

Merenneitopyrstö

Olen tässä etsiskellyt kauppoja mistä voisi mahdollisesti ostaa merenneito pyrstön, tietääkö joku suomalaisen nettikaupan josta niitä saisi. Tähän asti olen tehnyt itse muttanyt voisi ostaa kunnollisen! En ihan viittisi ostaa amerikasta ati mutta lähempää

29

8870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy_suomestakin

      http://www.ewdive.com/tuotteet.html?id=14186/188163

      Tuolla ainakin näyttää olevan valikoimassa, liike sijaitsee Lahdessa mutta verkkokauppa toimittaa muuallekin.

      Huom. "Tällä hetkellä mahdollisuus ennakkotilaukseen esim. Uimaseuralle -tai ryhmälle. Tuotevalikoima kasvaa keväällä 2016 KYSY lisää [email protected]" eli ei välttämättä ole vielä liikkeessä saatavilla vaan toimitukset voivat alkaa vasta kevään aikana. Laita sähköpostia tai soita jos ei muualta löydy, luulisi että muistakin vastaavista liikkeistä löytyy suomestakin.

    • Merenneidot
    • Merineito20
    • Joskuskäynäin

      merenneidot.fi sivulta ei kannata tilata, tuotetta ei tule eikä yhteydenottoihin vastata. Huijareita koko porukka...

      • Uskomatonta17

        Saitko rahasi takaisin? Tilasin tyttärelleni ja nyt kulunut 3 viikkoa eikä sähköpostiin vastata edes. Huijareits todellalin....


      • zammyp

        Sama kokemus täällä merenneidot.fi kaupasta. 10.3 teimme tilauksen, eikä ole sähköposteihin vastattu.


      • Sinisilmäisyydestäsakot

        Juu, sama tilanne täälläkin. Tilasin 12.3. tyttären kauan haluaman merenneidon pyrstön tuosta samaisesta nettikaupasta. Mitään ei ole tullut eikä lukemattomiin sähköposteihin ole vastattu...viimeksi viikko sitten uhkailin poliisilla, mutta ei sekään auttanut:-(...täytyy toivoa, että rahat saa takaisin, eiköhän ne saa, kun on luotolla maksanut? Mutta huijarifirma näköjään, pakko se on uskoa, vaikka ei haluaisi.


      • Ärsyyntynyt
        Sinisilmäisyydestäsakot kirjoitti:

        Juu, sama tilanne täälläkin. Tilasin 12.3. tyttären kauan haluaman merenneidon pyrstön tuosta samaisesta nettikaupasta. Mitään ei ole tullut eikä lukemattomiin sähköposteihin ole vastattu...viimeksi viikko sitten uhkailin poliisilla, mutta ei sekään auttanut:-(...täytyy toivoa, että rahat saa takaisin, eiköhän ne saa, kun on luotolla maksanut? Mutta huijarifirma näköjään, pakko se on uskoa, vaikka ei haluaisi.

        Sama on täälläkin. Pitäisikö meidän ottaa kuluttaneuvontaan yhteyttä kaikkien...


      • Kyrsiintynyt

        Sama kohtalo täällä! Tilaus tehty eikä ole kuulunut mitään koko tuotteesta moneen viikkoon eikä firma vastaa yhteydenottoihin. Tein rikosilmoituksen, jotta saan haettua luottokunnalta rahoja takaisin.


      • Kiukuttaa

        Täällä yksi lisää tähän huijauslistaan. Ei yhteistietoja, ei mitään. Kahden pyrstön hinta meni tuhkatuuleen...


      • Tytärpettyikovin

        Valitettavasti tässäkin kirjoittaa yksi asiakas, joka ei ole saanut tuotetta eikä yhteydenottoihini vastata.


      • merenneidonäiti

        Samat sanat täällä. Etsin Y-tunnuksen avulla tämän Jussi-nimisen henkilön ja soitin hänelle. kovasti hän pahoitteli ja lupasi selvittää asiaa. Valitettavasti ei ole enää vastannut puheluihin, eikä luonnollisestikaan ottanut yhteyttä.


    • BellaBearlie

      2.4. tilasin merenneidot.fi, mitään ei ole kuulunut ja sähköposteihin ei ole vastattu...

    • Kusetettumyös

      Tilasin 15.5. Merenneidot.fistä pyrstön, rahat kelpasi mutta tuotteita ei kuulu eikä mihinkään yhteyden ottoihin vastata. Rikosilmoitus tehty

    • Mai123

      merenneidot.fi vastasi 3 vkoa tilauksen jälkeen että palauttavat rahat- saas nähdä... :(

    • Pyrstön_ostaja

      Edwinellä on niitä fin funin pyrstöjä mutta 3kertaa kalliimmalla kuin fin funin netti sivuilta joten suosittelen ostamaan fin funin netti sivulta pyrstön ja monofinin tulee 3kertaa halvemmaksi ja ne fin funin pyrstö ja monofin on parhaita mitä voi saada.

      • Pyrstöilijä

        Usasta tilatessa tulee lisäksi postit tullit verot. Myös kannattaa kattoa, että paketissa on pyrstö JA monofin.


      • pyrstönmetsästäjä

        Fin Fun sivujen hinta kertoo pyrstökankaan hinnan. Tulli- ja postimaksujen jälkeen taitaa hinta olla samaa luokkaa joka paikassa.


      • iirismanninen

        Vesikaste nimisestä nettikaupasta ainakin pitäisi saada


    • Mermis

      Merenneidot.fi on huijaus!! Itse yritin tilata odotin 6kk ja ei tullut.rahat saa kyllä takaisin ((älkää tilatko Merenneidot.fi)) ps.samoja pyrstöä saa nettikaupoista.!

    • merenneitoilija

      www.ewdive.com on varma toimittaja ja sieltä saa myös makuupusseja, pyyhkeitä , reppuja ja vaikka mitä.

    • MerenneidonÄiti

      Monta toimittajaa tutkittiin ja jostain jopa yritettiin tilatakin. Loppujen lopuksi päädyttiin kuitenkin EW Diveen varman toimittajan maineen takia. Tehtyämme tilauksen kaikki meni niinkuin pitikin ja tyttärelle tuli ihana yllätyskin paketissa. Suosittelemme todellakin!

    • äitikala

      Saimme pikku neidillemme niin bikinit, pyrstön kuin pyyhkeenkin EW Divestä. Ja tulivat nopeasti matkahuollon kautta. Suosittelen.

    • Merfriends

      Ite ostin vesikaste nimisestä kaupasta sijaitsee Vantaalla.Ostin kerralla kankaan ja monifinin siellä on erilaisia kankaita ostin ite sen 50euron kankaan ja monofinin.Paketti tulee jo tilausta seuraavana päivänä.



      Toivottavasti tästä oli vielä apua

    • Aito_pyrstö

      Olen etsinyt myös pyrstöä, sellaista ehkä vähän "aidomman" näköistä. Se mistä sellaisen sitten löytää on ihan eri juttu!

    • MermaidAurora

      minun mielestäni parhaat pyrstöt löytää vesikasteesta

    • Anonyymi

      Uusi

    • Anonyymi

      Ostin lapsilleni joululahjaksi hienot Kuaki pyrstöt ja bikinisetit. Paketti tuli kahdessa päivässä ihan lähellä joulua. Itse asun pohjoisessa, joten tilasin EW Diven verkkokaupasta. www.ewdive.com.


      merenneidon mamma

    • Anonyymi

      Esim:Vesikaste,josta voit löytää kaikenlaista uimatarviketta.Merenneito pyrstöjä esim

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe