Hei olen 20 vuotias nainen. Muutama vuosi sitten oli melko vaaleat karvat ja lyhyet n cm pituiset. Nyt tuntuu että ne on tummentunut ja vahvistunut, pitentynyt ja vieläpä tuuhentunut karvoitus. Minulla on 2cm pituisia ihan mustia paksuja karvoja tiheään. Mitä minulle on tapahtunut :((
Pitkät mustat paksut säärikarvat!!
2
499
Vastaukset
- Ihan_luonnollista
Olet aikuistunut. Geeniperimäsi vaikuttaa karvoitukseenkin ja myös vakiintunut hormoonitoiminta vaikuttaa asiaan.
- keski_ik_hampsake
Katsoin omat koulukuvani, tosin niistä näkyi vain hiukset. Pikkulapsena hiuslaatuni oli heikkoa, punertavaa. Alaluokilla olin vaaleanruskeahiuksinen. Neljännenluokan kuvassa hiukseni olivat laadultaan parhaimmat, paksut ja tummanruskeat. Kuudennelle luokalla hiukseni näyttivät lähes mustilta ja ohuilta (rasvoittuivat runsaasti). Menkkani alkoivat sen vuoden jälkeen kesällä. Alapääkarvoituksen ja kainalokarvojen muistan alkaneen kasvaa n. 4. luokalla. Hiukseni näyttivät lähes mustilta koulu- ja muissa ryhmäkuvissa 30-vuotiaaksi saakka. N. 35-vuotiaana hiusten väri oli ensimmäisen kerran maantienharmaa.
Karvoituksen väri ja laatu ei ole vakio läpi elämän. Parikymppinen ihminen on parhaimmillaan lisääntymistä ajatellen, ja viestittää sitä myös kukoistavalla karvoituksella. Omasta mielestäni sekä hiukset että muut karvat ovat ihmisellä lähinnä viestintää, ja varsin primitiivistä ja kaukaa esihistoriasta peräisin olevaa. Nykyaikainen kauneusihanne kuvaa naisen muuten lähes karvattomana mutta tuuheahiuksisena teinistä mummoksi, mutta ei se niin oikeasti mene. Aika pian karvojen laatu ja kasvutapa muuttuu. Monilla säärikarvat ja kainalokarvat eivät kasva enää 60-vuotiaana, ja häpykarvatkin ovat harvenneet. Tosin sen vastapainoksi kasvoihin ja ylähuuleen on kasvanut haivenia. Moni mies puolestaan saa kiusallisia ukkokarvoja kulmakarvoihin, korviin ja sieraimiin.
Koeta nauttia nuoruudestasi. Ei-toivottujen karvojen poistoon on olemassa monia erilaisia menetelmiä. Et ole apina, vaan ihan normaali nuori nainen, jota media on yrittänyt aivopestä uskomaan luonnottomaan naiskuvaan. Normaali kuukautiskierto kertoo osaltaan normaalisti toimivasta hormonikierrosta. Luota siihen. Mallit ovat suurimmaksi osaksi hyvin nuoria ja anorektisen laihoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315683
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus133852- 1932321
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631733Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771647Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194