Asun Keski-Euroopassa poikaystäväni kotimaassa. Muutin ulkomaille opiskelijana, tapasin poikaystäväni juuri ennen valmistumista ja sain hyvän työpaikan.
Olen 29-vuotias (mies 30) ja olemme olleet yhdessä neljä vuotta. Kaikki on mennyt ihan hyvin, mutta Suomessa ja vieraassa ympäristössä hän on tosin erittäin epäsosiaalinen, ei osoita kiinnostusta eikä edes katso puhuttaessa silmiin. Edes yksinkertaiset kohtelaisuudet ("Kiitos", "Huomenta" ja "Hyvää yötä") eivät onnistu. Puhun sujuvasti hänen äidinkieltään, mutta Suomessa toivoisin, että hän puhuisi englantia ja muutaman sanan suomea perheelleni ja ystävilleni. Perheeni ei tästä syystä pidä poikaystävästäni. Epäsosiaalisuus on mielestäni tosi ikävää, sillä poikaystäväni on korkeasti koulutettu ja kielitaitoinen.
Suhteessa minä ole se, joka vie asioita eteenpäin. Tuntuu siltä, että otan aina vastuun kaikesta ja mies vain hengailee mukana.
Olen hukassa enkä tiedä kannattaako miehen kanssa jatkaa. Mies on paras ystäväni, rehellinen ja rakastava, mutta tuntuu, että olen yksin suurten päätösten kanssa. Minulla on ihania ystäviä, mutta ikävä Suomeen vaivaa. Haluaisin miehen, jonka kanssa olisi helppo olla ja rakentaa tulevaisuutta yhdessä.
En tiedä miten tässä pitäisi toimia. Muutos ja irtiotto pelottaa. Pelkään myös, että teen virheen, jos eroan. Tai että teen vielä suuremman virheen, jos jään jumiin tähän suhteeseen.
Toivoisin neuvoja, teiltä joilla on enemmän elämänkokemusta. Kannattaako irtiotto? Miten tässä kannattaa edetä?
Ero ulkomaalaisesta poikaystävästä?
CecilieB
2
145
Vastaukset
- ginge
Tilanteesi kuulostaa todella paljon samalta kuin omani,.tosin sillä erotuksella että poikaystäväni on suomalainen ja asumme suomesssa. Onko sinulla spostiosoitetta johon voisin kirjoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744235Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433629Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163233Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392867En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102454IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341689Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571434Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851144