apuja miesten kanssa

haluantreffeille

Miten miehet kirjoittelee treffit osiossa ? Itseäni ihmetyttää miesten passiivisuus kirjoittelussa ja treffeille pyytämisessä. Itse saan lähes aina olla aloitteellinen. Miten miehet oikeasti kirjoittelevat ja käyttäytyvät ollessaan oikeasti kiinnostuneita? Mikä oikein saa miehen kiinnostumaan?

10

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasdsada

      Vähän kuulostaa siltä että ulkonäössäsi ja iässäsi on toivomisen varaa jos miehet ei ole kiinnostuneita lähtemään treffeille.
      Itse voit myös pyytää toista ulos.

      • "Iässäsi on toivomisen varaa"? Siis pitäisikö aloittajan muuttaa ikäänsä?

        Aloittajalle: itse nettideittailuaikoinani huomasin, että naisen on turha tehdä aloitetta miehille. Vastaukseksi saa korkeintaan muutaman kohteliaan viestin, usein ei niitäkään.

        Jos flaksi ei käy niin siirry suosiolla etsimään seuraa livenä.


      • hypergamia
        helka kirjoitti:

        "Iässäsi on toivomisen varaa"? Siis pitäisikö aloittajan muuttaa ikäänsä?

        Aloittajalle: itse nettideittailuaikoinani huomasin, että naisen on turha tehdä aloitetta miehille. Vastaukseksi saa korkeintaan muutaman kohteliaan viestin, usein ei niitäkään.

        Jos flaksi ei käy niin siirry suosiolla etsimään seuraa livenä.

        " itse nettideittailuaikoinani huomasin, että naisen on turha tehdä aloitetta miehille. Vastaukseksi saa korkeintaan muutaman kohteliaan viestin, usein ei niitäkään."

        Tiedät jo varmaan, että aion vastata sinulle, että teet aloitteita vain sen verran itseäsi korkeampitasoisille miehille joten tietenkään nuo miehet eivät kiinnostu sinusta.
        Naisen todellakin kannattaa tehdä aloitteita, mutta omantasoisille miehille!


      • hypergamia kirjoitti:

        " itse nettideittailuaikoinani huomasin, että naisen on turha tehdä aloitetta miehille. Vastaukseksi saa korkeintaan muutaman kohteliaan viestin, usein ei niitäkään."

        Tiedät jo varmaan, että aion vastata sinulle, että teet aloitteita vain sen verran itseäsi korkeampitasoisille miehille joten tietenkään nuo miehet eivät kiinnostu sinusta.
        Naisen todellakin kannattaa tehdä aloitteita, mutta omantasoisille miehille!

        Juu, osasin odottaa. Tein aloitteita vain ja ainoastaan miehille, joita pidin kiinnostavina. En nähnyt enkä edelleenkään näkisi mitään syytä tehdä aloitteita sellaisille, joita en olisi halunnut/haluaisi tavata. Sen varmistin aina, että mahduin kriteereihin eikä vapaamuotoisessa profiilitekstissä ilmaistu mitään sellaisia hakukriteerejä, joiden täyttämisestä en ollut varma.

        Minusta nettideittailun, sen paremmin kuin minkään muunkaan deittailun, idea ei ole siinä, että tutkaillaan valikoimaa ja yritetään väenväkisin löytää sellaisia, jotka ovat "sopivia" (lue: samantasoisia) vaan että tutkaillaan valikoimaa ja otetaan yhteyttä niihin, joista kiinnostutaan (edellyttäen, että sovitaan heidän hakuunsa). Jos ihminen ei vaikuta kiinnostavalta niin ei ole mitään järkeä tehdä aloitetta.


    • Itsekin.mies

      "Mikä oikein saa miehen kiinnostumaan?"

      http://treffit.suomi24.fi/search?os=0&l=töölönkissa&sr=user_birthday desc&fp=1

      http://treffit.suomi24.fi/search?os=0&l=emskumoi&sr=user_birthday desc&fp=1

      http://treffit.suomi24.fi/search?os=0&l=pikkuemsku&sr=user_birthday desc&fp=1

      Vahvasti veikkaisin että tuollaiset profiilit saavat miehet kiinnostumaan.

    • jokumies83

      Silloin kiinnostaa kun mielenkiinnon kohteet ym. asiat loksahtavat paikoilleen. Ja ne joitten kanssa synkkaa ovat todellakin harvassa, sellaisen kohtaaminen on hyvin epätodennäköistä mutta kuitenkin sellaisia persoonia on olemassa. Näin siis omalla kohdallani.

    • 737373

      Aloittajan kaltaisia naisia on 1 sadasta. Kyllä se "miehen pitää tehdä aloite" on edelleenkin sitä naisten tasa-arvoa.

    • Ihanokmies

      Olen ollut tosi otettu, kun nainen on tehnyt aloitteen, että aika harvinaista:) Eli, ilman muuta , ehdota vaan rohkeasti.

      Kannattaa mahd. nopeasti sopia treffit eikä kirjoitella liikaa. Oikeastaan kirjoittelu on vaan alkutunnustelua treffeille. Minä itse ehdotan treffejä hyvin nopeasti , jos kiinnostaa, nopeimmillaan muutamien viestien jälkeen. Siinähän sitten näkee, onko halua tavata uudelleen. Useimmiten ei, joskus kyllä;)

      Itse kiinnitän huomiota naisen silmiin ja huumorintajuun. Kyllä ulkonäölläkin on kieltämättä merkitystä. Kyky keskustella muustakin kuin säästä on tietysti plussaa, muttei ekojen treffien aikana voi päätellä paljonkaan. Itse olen pitänyt rajana kolmansia treffejä. Jos ei kipinät sinkoile, tai juttu luistaa jähmeästi, kannattaa jättää sikseen.

      Samanlaisia epävarmoja ajatuksia kaikki vatvovat, miehet ja naiset. Kyse on usein siitä, jaksaako kokea aina uudestaan mahdollisia pettymyksiä. Aina joukkoon mahtuu kiinnostaviakin tapauksia.

    • sinkkumies-Turku

      Miksiköhän naisille pitäis vastata kun eivät ne vastaa takas ikinä. Ette te naiset ole kiinnostuneita edes tutustumaan

    • ei.järkeä

      Luulen, että miehiä kiinnostaa alle 30-vuotiaat naiset. Nettitreffeissä ei tämän vanhemmille naisille ole kysyntää. Olen tämän itse huomannut. Mies on nettitreffeillä kuin karkkikaupassa ja vaikka 50-vuotias mies ei yleensä saisi 25-vuotiasta naista, niin silti tällaista vaan yritetään saada. Aika moni mies nettitreffeillä on varattu, joten siksikin oikea parisuhde ei kiinnosta, vaan pelkästään seksi nuorilta naisilta. Toivoisi että varatut siirtyisivät Victoria Milan-tyyppisille sivustuille häiritsemästä oikeita seuranetsijöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe