Olisiko kenelläkään kertoa mitään vanhoja klassikkokappaleita tyylilajeilta blues, kantri, rock n' roll yms.
Vastaukset 5
- vanhassavaraparempi1
Kantrista jenkit ovat äänestäneet parhaaksi George Jones.in "he stopped love her" ja suosittelen pop/rock puolelta tutustumista Moody Blues.n tuotantoon. Bluesista Howlin Wolfin "smokestack lightning".
- juuuuutubeeeenhus
kts youtube vanhat klassikot.
- 1618
Robin trower bridge of sighs (1974) albumi blues rock / hard rock
https://www.youtube.com/watch?v=2D175jn-3_M&list=PLPYmItHOIzHe2UkdvM0IeOUTo0prDfnAw Cauntrysta hyviä ovat esim. George Jonesin "He stop loving her today", Hank Williamsin "Cheatin heart" (en tiedä oliko hitti, mutta on hyvä kappale) ja Tammy Wynetten "Stand by your man". Muutamia mainitakseni. Ja tietenkin John Denver ja häneltä esim. "Take me home country roads".
Riippuu minkälaista rockia tarkoitat.
Jos tarkoitat osastoa Jerry Lee Lewis ja Chuck Perry, niin tietysti "Great balls of fire" ja "Johnny B Goode".
Jos tarkoitat bluesrockia niin sieltä tietysti parhaimpia bändejä ovat Free, Zeppelin ja Whitesnake (alkuaikoina) ihan vaan David Coverdale ja Paul Rodgers.
Sitten taas hard rockin kentältä vaikka Deep Purple, Whitesnake, Zeppelin, AC/DC, Queen.
Progressiivisen rockin kentältä yksi parhaimmista on Rush.
Heavysta kovinta kärkeä on Black sabbath, Judas Priest ja Iron Maiden, mutta täytyy mainita vielä esim. Pantera ja Megadeth.
Riippuu siis siitä mitä haet.
En jaksanut kaikista eritellä kappaleita, joten monista mainitsin vain bändin tai artistin nimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554