Peruspinssipopula

EprsAnj

Pinssin kiinnittäminen näkyville kertoo joskus aikamoisella voimalla kantajastaan. Se on selkeä viesti ja jatkuvana se yhä vahvistuu.
Pinssiin liittyvä mielikuva persuista voisi olla: Onks toikin niitä? Ei olis uskonu!

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EprsAnj

      Luotin aikoinaan persuihin ja olin hetken mukana. Lindström lierojen lierona vei täydellisesti luottamukseni.
      Aika moni Kouvolan seudulla on samaa mieltä.

    • 567fdh

      Meilläkin persut on jo ajettu ulos liitosta - turha tulla enää ovia kolkuttelemaan.

    • pinssipersepersut

      Oikealla soiniuskovaisella on pinssi perseessäkin?

      • Peruskannikka

        Olisko tosiaankin tatuoituna kannikkaan?


    • SS-pinssillä voinee profiloitua, kuten leijonariipuksella.

      • Kummajuttu

        Sillä profiloituu erittäin selvästi hillotolppahiihtäjäksi.


      • näin.kokenut

        Persut viestittävät pinssillä myös sanomaa: "Olen erittäin pirullinen ihminen"?


      • näin.kokenut kirjoitti:

        Persut viestittävät pinssillä myös sanomaa: "Olen erittäin pirullinen ihminen"?

        Tai sitten, että: "piereskelen kovaan ääneen julkisilla paikoilla".


    • varma_nakki

      Pinssiä kun vilauttaa niin muut äijänköriläät heti kiinnostuu yökylään tulosta.

      • jaHommahaisee

        pSS äijänköriläät sanovat saunailloissaan sankkireikää leikkisästi myös "nakkimukiksi"? Aika jännää.


      • Yhtä löysä, kun nakkia mukiin panisi.


    • Persuasiantuntiat

      Tuo puoluepinssien ripustaminen ministerin takinkaulukseen kertoo, ettei persuilla ole mitään käsitystä siitä, ketä hallituksessa edustetaan. Ministerit eivät ole hoitamassa puolueensa asioita vaan heidän pitäisi olla päättämässä koko Suomen asioista. Tämä tuntuu olevan persuille täysin mahdoton asia käsittää.

    • pinSSIPerSSu

      Aikoinaan Saksassa kaikilla virkamiehillä ja poliitikoilla oli hakaristipinssi takin liepeessä kiinni. Suomessa ainostaan perseministereillä on sama vastenmielinen tapa pitää pinssiä.

      Ilmiö on todella vastenmielinen!

    • aitosuomi

      Suuri ongelma on myös pinssittömät persut, jotka pyrkivät piiloutumaan kantasuomalaisten joukkoon.

    • Tyhmä_äänestäjä

      Onko Leijonakoru sama kuin persupinssi?

      • Kai se pinssi yrittää ikäänkuin soluttautua sivistyneistöön.


      • Karkakarl
        pepep kirjoitti:

        Kai se pinssi yrittää ikäänkuin soluttautua sivistyneistöön.

        Todellinen sivistyneistö nauraa Soinille. Soinissa ei ole edes pintasilausta aidosta sivistyksestä.


      • Ilmainen pelleshow.


    • JatsariPaukkuu

      Ihminen on luonnostaan kiiltävän perään.
      Kohtahan siellä mahtaa taas mesoa porukka sinisissä kravateissa ja rähinäremmeissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe