Miten miehellä voi olla poikuus tallella

enymmärräteitä

30 vuotiaana. Ihan käsittämätöntä ettei jotkut miehet ole saanut seksiä ennen 30 ikävuotta. Kaverinikin on saanut kahdelta naiselta vaikka on ruma eikä käy edes töissä ja on lyhyt.

129

4719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ole.helppoa.miehillä

      Mun mielestä helposti voi olla tallella, miehen pitää ensinnäkin syntyä juuri tietynlaiseksi ja toimia tietynlaisesti saadakseen naisten kiinnostus syttymään.

    • rumamaija

      Oman tokan eksäni mielipide oli, että ne joilla on poikuus tallella vielä tuossa iässä ovat niitä äärimmäisen ujoja/arkoja tapauksia.

      • 10p11

        Tässä se epäreilu ero nähdään taas sukupuolten välillä. Ja kun omaan syntymäsukupuoleensa ja seksuaaliseen suuntautumiseensa ei voi vaikuttaa:

        Ujo nainen = On miesten mielestä vain söpö, josta miehet haluavat pitää huolta ja jonka kanssa miehet ovat valmiita etenemään hitaasti

        Ujo mies = Game over


      • gjllf
        10p11 kirjoitti:

        Tässä se epäreilu ero nähdään taas sukupuolten välillä. Ja kun omaan syntymäsukupuoleensa ja seksuaaliseen suuntautumiseensa ei voi vaikuttaa:

        Ujo nainen = On miesten mielestä vain söpö, josta miehet haluavat pitää huolta ja jonka kanssa miehet ovat valmiita etenemään hitaasti

        Ujo mies = Game over

        Ihan oikeastiko joku mies olisi ennemmin nainen? Naisten päälle puhutaan, heitä vähätellään, ei oteta vakavasti... kaikki nämä näkyvät lähes päivittäisessä elämässä. Nainen on edelleen alempi sukupuoli, paitsi ehkä parinmuodostuksessa naisilla on etunsa.


      • 1p11
        gjllf kirjoitti:

        Ihan oikeastiko joku mies olisi ennemmin nainen? Naisten päälle puhutaan, heitä vähätellään, ei oteta vakavasti... kaikki nämä näkyvät lähes päivittäisessä elämässä. Nainen on edelleen alempi sukupuoli, paitsi ehkä parinmuodostuksessa naisilla on etunsa.

        Alempi? Ulkomailla ehkä. Suomessa naisen asema on hyvä, ellei jopa paras koko maailmassa. Naisilla on etunsa myös pitää lapset kokonaan itsellään erotilanteissa.


      • ghöc
        1p11 kirjoitti:

        Alempi? Ulkomailla ehkä. Suomessa naisen asema on hyvä, ellei jopa paras koko maailmassa. Naisilla on etunsa myös pitää lapset kokonaan itsellään erotilanteissa.

        Mutta naista kohdellaan alempana. Totta on, että nainen saa lapset ja pienempiä tuomioita rikoksista, mutta työpaikalla ääntä korottavaa naista vähätellään, että menkkapäissään huutelee, kun tosiasiassa haluaa vain äänensä kuuluviin. Tästä syntyy ne "kylmät ämmät" tai maskuliiniseksi tekeytyvät naiset.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa. Itse olin lapsena/nuoruudessa todella arka ja ujo tapaus. Silti menetin poikuuteni 16-vuotiaana.


      • Anonyymi
        gjllf kirjoitti:

        Ihan oikeastiko joku mies olisi ennemmin nainen? Naisten päälle puhutaan, heitä vähätellään, ei oteta vakavasti... kaikki nämä näkyvät lähes päivittäisessä elämässä. Nainen on edelleen alempi sukupuoli, paitsi ehkä parinmuodostuksessa naisilla on etunsa.

        "Ihan oikeastiko joku mies olisi ennemmin nainen"

        No todellakin!

        Jos olisin itse saanut valita, olisin nainen.

        Ja ei, en halua olla mikään "transnainen", sillä minun mielestäni on ällöä teeskennellä jotain, mitä ei oikeasti ole. Kas kun se todellinen sukupuoli riippuu aivoista, on siis olemassa erilaiset "miehen aivot" vs. "naisen aivot".

        Toki Thaimaasta löytyy sukupuolenvaihdosleikkauksiin erikoistuneita (ja omalla alallaan erittäin päteviä) kirurgeja, mutta elämä transnaisena ei silti kiinnosta.

        Jotkut väittävät, että naisen palkka olisi alempi.
        Tuokaan ei oikeasti pidä paikkaansa.
        Jos olisin nainen, tulotasoni olisi huomattavasti nykyistä korkeampi.

        Ehkä naisten keskimääräinen tulotaso on alempi, mutta siihen on monta syytä, joista osa on yleisesti tiedettyjä ja osa täysin piilossa olevia syitä, aloitetaan jälkimmäisistä:

        1. Väärä laskentatapa: Jos mies sukupuolensa ja siihen kohdistuvan parisuhdeasioissa syrjinnän takia päätyy kestotyöttömäksi tai sairaseläkkeelle, niin näiden miesten alhainen tulotaso kuuluisi ottaa huomioon miesten keskiarvoa laskettaessa - vaan eipä oteta. Jos otettaisiin (kuten olisi oikein) voisi olla, että naisten tulotaso on jo nyt miesten vastaavaa korkeampi.

        Ja sitten niitä tiedettyjä syitä:

        2. Naisten kunnianhimottomuus ja (usein tekninen osaamattomuus). Nainen saa kyllä hankituksi tutkinnon siinä kuin mieskin, mutta hyvin usein naisen "osaaminen" ei ole aitoa osaamista vaan ulkoluvun tulosta. Jos vähänkin joutuu vaativamman pulman eteen, joka edellyttää, ei vain tiedon ulkoa opettelua vaan aitoa ymmärtämistä, niin mies osaa silti ratkaista pulman, nainen ei. Tosin sosiaalisesti taitava johtavaan asemaan päässyt nainen saattaa pystyä piilottamaan osaamattomuutensa delegoimalla tehtävän miespuoliselle alaiselleen.

        3. Naisten haluttomuus (saattaa johtua lastenhoito-ongelmista) ylitöihin silloin, kun projekti valmistumisella on oikeasti kiire.

        Kokonaisuutena naisella on elämässä huomattavasti helpompaa kuin miehellä.

        Asiaa vielä pahentaa sosiaalinen oletus, että mies elättäisi vaimonsa, mutta harva odottaa naisen elättävän aviomiehensä.


    • Ympäristö ja elintavat varmaan ratkaisevat asian.

    • YllättäenSinkkuna

      Hyvinkin mahdollista. Minullakin vain 1 seksikumppani ollut ja olen 27

      • Anonyymi

        Minun mieheni ensimmäinen kerta oli 27 vuotiaana minun kanssani. En ole paljoa seksiä hänen kanssaan harrastanut, sillä olen lesbo.


    • SherlockVastaa

      Ap. sinähän jo itse vastasit omaan kysymykseesi... Sanoit että "Kaverinikin on saanut kahdelta naiselta vaikka on ruma eikä käy edes töissä ja on lyhyt." Oikeastihan se olisi pitänyt olla että: "kaverinikin on saanut kahdelta naiselta vaikka on ruma ja lyhyt - koska ei edes käy töissä".

      Minullakin oli poikuus tallella noin 30 vuotiaana. Kunnes olin työtön. Sitten huomasinkin että menevimmän baarikauden aikana parhaillaan hetken aikaa joka viikonlopulle uusi nainen. Totuus on siis että työttömänä sosiaalipummina, joka ryyppäsi baareissa joka viikonloppu, niitä naisia kyllä löytyi. Jos elämässä ei ole mitään muuta kuin vapaa-aikaa ja tavoitteena ei ole mitään muuta kuin päästä naisten pöksyihin, niin kyllähän se lopulta onnistuu.

      Nyt olen taas hyväpalkkaisessa työssä käyvä mies ja on paljon muitakin tavoitteita elämässä kuin naiset. Ja nyt en olekaan taas aikoihin mitään seksiä saanut.

      Pidän siis itsestäänselvänä että työttömällä miehellä on paremmat mahdollisuudet poikuudesta eroon pääsemisessä kuin työssäkäyvällä.

      • 134613613613

        Miten työttömällä sossupummilla on ollut varaa ravata baareissa 5-7 euron tuoppihinnoilla? Vai tapahtuiko tämä silloin kun olut maksoi baarissa noin 3 euroa? Kävitkö baareissa yksin vai kavereiden kanssa vai sekä että?


      • Naisasialooseri1

        Kyllä sitä aina ryyppäämiseen rahaa löytyy ja baariin voi ottaa piilopullon, ATM kaverini on harrastanut sitä jo vuosia ja itsekin nuorena otin monesti omat juomat baariin.


      • SherlockVastaa
        134613613613 kirjoitti:

        Miten työttömällä sossupummilla on ollut varaa ravata baareissa 5-7 euron tuoppihinnoilla? Vai tapahtuiko tämä silloin kun olut maksoi baarissa noin 3 euroa? Kävitkö baareissa yksin vai kavereiden kanssa vai sekä että?

        Korjaan aiempaa kirjoittamaani sen verran että en ollut oikea sossupummi. Käytin sitä vain ilmaisuna työttömästä yhteiskunnan, työttömyystuilla, elävästä henkilöstä. Ei minulla siis ollut tarvetta oikealla sossun luukulla käydä. Ja ei minulla rahasta ole ollut pulaa. Ei edes työttömänä. Olen ollut ihan hyvin, keskivertoa paremmin, palkatussa työssä.

        Yhtäkään naista en ole työssä käytyjen vuosien aikana saanut sänkyyn. Työttömänä sitten enemmän kuin olisi ollut tarpeen.


      • uyu4u
        134613613613 kirjoitti:

        Miten työttömällä sossupummilla on ollut varaa ravata baareissa 5-7 euron tuoppihinnoilla? Vai tapahtuiko tämä silloin kun olut maksoi baarissa noin 3 euroa? Kävitkö baareissa yksin vai kavereiden kanssa vai sekä että?

        Aika kallista teillä päin meillä pk seudulla tossa lähikuppilassa 2,5 euroa 0,5 tuoppi 3 olutta viereisessä paikassa 3e ja kulman takana 3 paikassa 4e 0,5l tuoppi.


      • uyu4u kirjoitti:

        Aika kallista teillä päin meillä pk seudulla tossa lähikuppilassa 2,5 euroa 0,5 tuoppi 3 olutta viereisessä paikassa 3e ja kulman takana 3 paikassa 4e 0,5l tuoppi.

        Hesarilla on tuollaiset hinnat, ei muualla.


    • nimimerkki-

      Suomessa se ei ole mikään ihme että ei saa seksiä jos on vähänkin erilainen ja ruma

      • Massasta erottuminen on plussaa tässä asiassa.


    • loneistheway

      Naisia on vaikea lähestyä. Syrjäseuduilla et netistä etkä baarista löydä ketään. Treffipalstoilta ei muutenkaan uskalla ottaa yhteyttä kun tositarkoituksella hakiessa on niin kriittinen eikä uskalla ehdottaa tapaamista edes kun jos jo tietää ettei se voisi oikeasti olla tositarkoituksella. Seksin hakeminen on taas on riski myös. Jakorasioilla on kuitenkin jotain tauteja kuten prostituoiduillakin. Flaksia vaatii että flaksi käy.

      Tunnen itsekin yli 30v. neitsyen eikä edes pahan näköinen yhtään. Ymmärrän hyvin. Voisin olla samoissa saappaissa. Aktiivisuuden kynnys kasvaa itselläkin suureksi. Epäluuloinen suhtautuminen kaikkeen.

      • Anonyymi

        Koti pitää otteessa,eikä päästä irti.Tulee peräkammarinpoikia.


    • Karvamuna-

      Jopa minä olen saanut vaikka en mikään komistus ole. Kaverini on seurustellut 9 vuotta ja kaverini on todella lihava ja sen tyttöystävä on normipainoinen. Itse olen lyhyt todella karvainen mies, en mikään malli todellakaan, selässä ja edessä on karvoja

    • jokumiesssssss

      Siihen ei tarvi mitään muuta kuin raittiuden eli baareissa käymättömyyden tekee vain töitä eikä tee aloitteita kun käy jossain tapahtumissa (ei käy opiskelijatapahtumissa). Ja voila voi olla melko varma siitä että on yksin. Näin siis miehellä.

      • helgamies

        Viina yhdistää ihmisiä. Jos mies ei tajua viinanjuonnin päälle, jää monet kiimavitut saamatta.


      • Anonyymi

        "ei käy opiskelijatapahtumissa"

        Ei siellä käymällä mitään naisia saa.

        Kävin joskus nuorena tapahtumassa, jossa oli miespuolisia teekkareita ja naispuolisia sairaanhoito-opiskelijoita.

        Kun sielläkin tilanne oli se, ettei yksikään nainen ollut minusta kiinnostunut, niin totesin moiset tapahtumat ajanhukaksi.

        Lopulta sitten kävi niin, että totesin, että jos jatkan etsintääni vain Suomessa, pysyn pakkosinkkuna koko elämäni ja niinpä lähdin Aasiaan vaimonhakureissulle - ja nin pääsin eroon sinkkuudestani. Suomeen jäämällä olisin edelleenkin pakkosinkku, joten "kiitos ei" tälle vaihtoehdolle.

        Pelimies toki käyttäisi nykytilannetta hyväkseen JOS keksii keinon erottaa ukrainalaisista naisista ne joiden poikaystävä tai aviomies on kuollut sodassa ja nappaisi vaimokseen.

        Tässäkin strategiassa on useita vaikeuksia:

        1) Mistä tunnistat naisen, jonka mies on kuollut sodassa ?

        2) Jos lähestyt tällaista liian pian miehen kuoleman jälkeen, nainen torjuu sinut vain siksi, kun ei ole vielä päässyt yli miehensä kuolemasta.

        3) Jos taas lähestyt liian myöhään, joku toinen mies nappaa hänet nenäsi edestä.

        Tuo kun on naisen luonteen ikävimpiä piirteitä: vain täydellisellä ajoituksella voit onnistua, sekä "liian aikaisin" että "liian myöhään" johtavat kumpikin epäonnistumiseen joskin eri syystä.

        Ja lisäharmina vielä:

        Valtiovallan (ja lehtitoimittajien) mielestä ukrainalaispakolaisnaisen itselleen nappaaminen on muka "seksuaalista hyväksikäyttöä" - eihän ole, jos vilpitön tarkoitus on ottaa tämä nainen vaimokseen ja kohdella häntä rakkaudella.


    • yksinkertaistawatson

      Kun ei nussi kaikkea mikä liikkuu. Jos henkistä yhteyttä ja luottamusta ei ole, sitten ollaan yksin, ja yksin olen saanut olla.

    • ylinelikymppinen

      Kylläpä se on että jos ei 30v mennessä ole ollut naisten kanssa niin ei tarvitse olla enää koko loppuelämän aikanakaan.
      Peruskoulussa kiusaaminen riittää tyrkkäämään miehen loppuiäkseen syrjään tytöistä / naisista.

      • Riiiiiiiiiiiii

        Kukas tuollaisen rajan asettaa? Lohduttaako ollenkaan se tieto, että ikineitsyitäkin on pariutunut. Tsemppiä.


    • 1pluskaks

      Kaksi asiaa.
      1. Ei haeta aktiivisesti sitä pelkkää panoa.
      2. Anti Carpe Diem. Ei panna silloin kun siihen olisi tulossa/on tilaisuus. Ei lähdetä sen kännisen yksinhuoltajan mukaan 5 min. humalaisen soperruksen jälkeen vaan jäädään odottamaan tulisiko sieltä jotain parempaa.

      Miehen tulee panna heti kun siihen tulee tilaisuus vaikka se kumppani olisi ihan jotain muuta kuin haluaisi. Niitä tilaisuuksia ei kauhean montaa normimiehelle tule jos et kuulu siihen 5% ryhmään; tumma, pitkä ja komea mies. Nämä voivat jo jättää väliin niitä "tilaisuuksia".

    • Se joka paljon valikoi se vähän nussii......! Piste!

    • HC-ATM

      Tässä pitää muistaa että naisten mielestä nippa nappa 180-senttisetkin miehet ovat "lyhyitä". Eiköhän tämä AP:n "lyhyt" kaverikin ole kuitenkin ollut vähintään sen 180cm pitkä.

    • awew

      Varmasti yleisempää kuin uskotaankaan. Jokainen varmasti tuntee jonkun yli 30-vuotiaan josta voi lähes täydellä varmuudella sanoa että hän ei ole koskaan pannut ketään, ainakaan ilmaiseksi. Tietysti voi harrastaa maksullista seksiä mutta se nyt ei vaan ole sama asia.

    • kauneuttaon

      Haluavat säilyä puhtaana ja siistinä likaisuudesta!

    • eimullamuuta

      Ätmeille ei kelpaa yli 30 v yh naiset joten jäävät iki neityiksi. Se pillu tuntuu ihan yhtä hyvältä vaikka nainen olisi synnyttänyt

      • kokemuksestatiedänpi

        Eipäs tunnu samalta, vähemmän käytetty on aina tiukempi kuin käytössä väljistynyt.

        Kuin sylinterin männät renkaineenkin väljistyvät käytössä.

        Silloin p-pistä tulee nautintoa tuottamaton "esine" miehelle, riippumatta oman välineen koostakin ennen pitkää.


      • gffgdfgsdg
        kokemuksestatiedänpi kirjoitti:

        Eipäs tunnu samalta, vähemmän käytetty on aina tiukempi kuin käytössä väljistynyt.

        Kuin sylinterin männät renkaineenkin väljistyvät käytössä.

        Silloin p-pistä tulee nautintoa tuottamaton "esine" miehelle, riippumatta oman välineen koostakin ennen pitkää.

        Värkki kyllä palautuu synnytyksestä, tosin tässä on yksilöllistä vaihtelua siinä että kuinka paljon lantionpohjan lihaksia pitää treenata sen jälkeen. Jos ei treenaa kuntoon niin ei välttämättä palaudu yhtä tiukaksi kuni ennen.


      • "yli 30 v yh naiset"

        Ne on lähes aina maksullisia ja rahalla saa parempaakin.


      • NoDänks

        Yh:oitten vitut on tilaihmeitä.


      • Anonyymi

        "Se pillu tuntuu ihan yhtä hyvältä vaikka nainen olisi synnyttänyt"

        eihän se ongelma siinä pil*ussa ole, vaan siinä, että harva mies haluaa ns. aisuriksi (toisen miehen siittämien lasten elättäjäksi),

        En ole enää sinkku, mutta jos olisin, niin kyllä minulle kelpaisi synnyttänyt nainen, jonka lapsi tai lapset on kuollut.


    • myöhäisherännyt

      Pääsin poikuudestani eroon täsmälleen 30-vuotiaana ja nyt 49 vuotiaana olen tähän mennessä nainut jo lähes sataa naista, ollut kerran naimisissa, kerran kihloissa.

      Nuoruuden saamattomuuteen oli varmaan monta syytä, ujous, laihuus ja olin todellinen babyface. 20-vuotiaaksi asti painoin 60 kiloa, sitten sain vähän massaa, 30-vuotiaana painoin 70 kiloa ja aloin käydä punttisalilla. Nyt massaa on 90 kiloa ja alkaa jo näyttää ihmiseltä pituutta 183.

      Alkossa ja kapakoissa multa kysyttiin paperit jokseenkin joka kerta yli kolmekymppiseksi asti, viimeisen kerran taittiin papereita kysyä kun olin jo 38 tai 39.

      Edelleen tuntemattomat arvoivat mun olevan 30-35.

      Kaikki naiseni ovat olleet reilusti itseäni nuorempia, vaimo oli 12-vuotta nuorempi, ja tässä pari vuotta sitten oli suhde 19-vuotiaan tytön kanssa.

      Elämä voi siis alkaa vasta kolmekymppisenä jos tähdet sille päälle sattuvat.

      • eqwewqewq

        Eli miten aloit saamaan naisia sitten 30v iän jälkeen, aloit itse tekemään aloitteita? Eikö naiset tehneet yhtään aloitteita ennen kun olit 30v? Tekikö naiset aloitteita 30v jälkeen?
        Aika hieno tarina, antaa toivoa.


      • myöhäisherännyt
        eqwewqewq kirjoitti:

        Eli miten aloit saamaan naisia sitten 30v iän jälkeen, aloit itse tekemään aloitteita? Eikö naiset tehneet yhtään aloitteita ennen kun olit 30v? Tekikö naiset aloitteita 30v jälkeen?
        Aika hieno tarina, antaa toivoa.

        Nuorempana olin ujo ja koulukiusattu, eipä sitä paljon suuta auki saanut. Mutta työn takia oli pakko oppia puhumaan ja esiintymään.


        Silloin kolmekymppisenä nimittäin olin yliopistolla jatko-opiskelijana ja assistenttinä ja luennoin muutamia tietotekniikan kursseja. Poikuudestani pääsin eroon 23-vuotiaan opiskelijan kanssa ja kyllä tyttö teki aloitteen, hänen kanssaan sitten seurustelinkin pari vuotta.

        Väittelin siinä tohtoriksi, jouduin pitämään luentoja joskin parin sadan opiskelijankin edessä ja maailmalla konferensseissä puhuin joskus viidellesadallekin kuulijalle.

        Ujous katosi jossain vaiheessa kokonaan ja esiintymiset kasvatti itsevarmuutta, nykyään uskallan tehdä aloitteita ilman estoja.

        Olin siis ennen ihan perusnörtti ja varmaan jos olisin jäänyt johonkin firmaan ohjelmoijaksi olisin jäänyt ikuisesti ujoksi ja tuppisuuksi, yliopisto- ja tutkijan ura varmaan pelasti siltä ja kasvatti ulos turhasta ujoudesta.


      • 4plus16

        Juu ei tuo 30 vielä mahdoton ikä ole aloittaa. Jos vaan on miehen mitoissa (=myöhäisherännyt). Probleemi on silloin ehkä enempi siinä saamattoman stigmassa jonka naiset alitajuisesti tuntuu vaistoavan. Väittäisin myös että miehen ujouskaan ei ole este jos on riitävästi miehen näköinen.

        Mutta jos et ulkoiselta habitukseltasi miellytä: babyface, lyhyt kukkakeppi niin aika vaikeata tulee olemaan. Naiset on ehkä nirsoimmillaan 30 molemmilla puolilla.


      • Totuus1

        Se on ihan sama mitä tapahtuu kolmikymppisenä tai sen jälkeen. Parhaat nuoruusvuodet eletään 15-25 vuotiaana. Jos olisi silloin saanut naisia, olisit nyt paljon onnellisempi. Kuvittele vain, että sinulla meni hyvin.

        Ja muuten, jos olit itseäsi 12 vuotta nuoremman kanssa naimisissa olet kyllä aivan totaallinen aisuri. Jos kumppani on 12 vuotta nuorempi eli 12 vuotta parempi, sai varmaan koko suhteen ajan naureskella itsekseen kuinka huono olet. =D


      • Totuus_2016

      • myöhäusherännyt
        Totuus1 kirjoitti:

        Se on ihan sama mitä tapahtuu kolmikymppisenä tai sen jälkeen. Parhaat nuoruusvuodet eletään 15-25 vuotiaana. Jos olisi silloin saanut naisia, olisit nyt paljon onnellisempi. Kuvittele vain, että sinulla meni hyvin.

        Ja muuten, jos olit itseäsi 12 vuotta nuoremman kanssa naimisissa olet kyllä aivan totaallinen aisuri. Jos kumppani on 12 vuotta nuorempi eli 12 vuotta parempi, sai varmaan koko suhteen ajan naureskella itsekseen kuinka huono olet. =D

        Olet aivan oikeassa, jos olisin saanut pillua aiemmin olisin varmasti ainakin ollut onnellisempi, toisaalta voi olla että olisin paljon surkeammassa asemassa jos olisi tullut akka ja kakaroita jo nuorena, nyt voisin olla köyhä ja onneton. Kun taas nyt olen varakas ja hyvätuloinen.


      • Anonyymi

        "alkossa ja kapakoissa multa kysyttiin paperit jokseenkin joka kerta yli kolmekymppiseksi asti, viimeisen kerran taittiin papereita kysyä kun olin jo 38 tai 39."

        Pitäisiköhän tehdä testi: Käyn alkossa... ja jos kysyvät papereita, niin raportoin ikäni tänne... jos eivät kysy, niin mitäpä sitä sitten raportoimaan.

        JOS kysyvät, niin lupaan pistää tuon 39 reippaasti paremmaksi.


    • mies34--

      Miksette mene maksullista naista panemaan. Halvalla saa kaunista naista eikä se ole sen ihmeempi juttu kuin baarista bongattu yhden yön pano. Olen itse ollut ilman seksiä joskus 3 vuotta ja sitten menin maksullista panemaan. Siitä se itseluottamus nousee vaan.

      • 5plus16

        Minä olen seurustellut ja harrastanut seksiä useita kymmeniä kertoja, mutta eron jälkeen minulla ei ole itseluottamusta yhtään sen enempää kuin vuosia sitten neitsyt-miehenä.


    • mies34--

      Baariin voi tuhlata tuhansia euroa eikä pillua saa. Siinä säästää rahaa kun menee ja ottaa maksullisen naisen.

      • karua.faktaa

        Oikeassa oot. Kaikista kalleinta seksiä rumille ja keskiverto miehille on "ilmaiset" baareista saadut yhden yön panot. Siinä palaa viinaan, takseihin, yms. tuhansia euroja rahaa että sen yhdenkin kerran saa.

        Vain jos onnistuu saamaan sieltä vakipanon tai suhteen, voi se olla mitenkään kilpailukykyistä hinnassa maksulliseen seksiin.

        Mm. tämän asian takia se maksullisten ammattikunta on olemassa. Eihän kukaan mies seksistä maksais jos ois mahdollista saada läheskään samantasoisia naisia ilmaiseksi.


    • Olen ehtinyt 25 vuoden ikään. En ole ollut parisuhteessa, enkä poikuudesta päässyt eroon. En ole sen kummemmin edes yrittänyt. En vaan osaa kaivata enää läheisyyttä.

    • 263de3

      Koska miehelle ei asiat koskaan "vain tapahdu" kuten naisille. Mies ei vain päädy jotenkin sänkyyn naisen kanssa, vaan se vaatii aktiivistia toimimista ja oikeanlaisen käytöksen osaamista. Vähänkin passiivisempi mies naisasioissa, niin jää ihan helposti ilman seksiä.

    • Kaikille miehille sukupuoliyhdyntä nyt ei merkitse jotain korkeampaa päämäärää, jonka eteen tekisi työtä joka ikinen päivä.

      • bgncggng

        Sukupuoliyhdyntä on elämän tarkoitus.


      • bgncggng kirjoitti:

        Sukupuoliyhdyntä on elämän tarkoitus.

        Vain alemmille eliöille.


      • dfdxf
        outsider1 kirjoitti:

        Vain alemmille eliöille.

        Kyllä se on sitä kaikille eliöille. Elämän tarkoitus on lisääntyä ja siirtää geeniperimäänsä eteenpäin.


      • dfdxf kirjoitti:

        Kyllä se on sitä kaikille eliöille. Elämän tarkoitus on lisääntyä ja siirtää geeniperimäänsä eteenpäin.

        Ihminen on irronnut biologisista lainalaisuuksista. Nykyisin on niin paljon muuta, ettei seksi jaksa kaikkia kiinnostaa ainakaan pakkomielteenomaisesti.


      • oikeassaolet
        outsider1 kirjoitti:

        Ihminen on irronnut biologisista lainalaisuuksista. Nykyisin on niin paljon muuta, ettei seksi jaksa kaikkia kiinnostaa ainakaan pakkomielteenomaisesti.

        Pitää paikkansa että monet ihmiset ovat irronneet biologisista lainalaisuuksista . Lähinnä tyhmät ihmiset kuvittelevat että seksi tai lisääntyminen olisi jokaisen elämäntavoite, nämä ihmiset edelleen luulevat että luonto tai biologia muka määrää kaikkien tavoitteet.

        Tiedän itsekin 25-32v miehiä jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Poikuus on heillä edelleen tallella ja he ovat sanoneet suoraan että seksi tai lisääntyminen eivät kiinnosta heitä millään tavalla. Eikä poikuuden menettäminen ole heille mikään tavoite. Näitä miehiä et koskaan näe missään sosiaalisissa medioissa, vaan jokainen heistä välttelee julkisuutta. Tyhmät ihmiset tietysti luulisivat heitä viallisiksi tai homoiksi.


    • tai40v

      Ujo perusluonne, baareissa käymättömyys (ei oma ympäristö), töissä miesvaltaisella alalla.

      Epäilen että seksiin asti päästäkseen miehen on aivan pakko olla todella päälle käyvä, vaikka nainen käyttäytyy passiivisesti.

      Omalla kohdalla suuri osa naisista on olleet passiivisia. Joitain hymyjä joskus on saanut, mutta en tajua miten siitä päästään suhteeseen ja seksiin asti.

    • Aisurimies36

      Minäkin ihmettelen näitä juttuja ja ätmejä etteivät ole naisia koskaan pussanneet. Minulla se poikuus lähti 17 vuotiaana 24 v naisen kanssa lahdessa hotellissa

    • HyperATM

      En huolisi naista jolle minä kelpaisin.

    • Bi-nainen

      Helposti. Syitä voi olla monia, esim.
      - ujous, koulukiusaustraumat, ei uskalla luottaa ihmisiin sen verran että haluaisi kenenkään koskettavan
      - joku ruumiillinen angsti, pelkää että on liian pieni penis tms
      - lievä tai vahvempi asperger, ei osaa kommunikoida seksuaalisesti miellyttävästi (flirttailla)
      - ei ole kovin kiinnostunut seksistä, kiinnostuu harvoista naisista, haluaa että seksi kuuluu vain suhteeseen (eikä ole kovin kiinnostunut ihmissuhteista)
      - viihtyy yksin
      - ei käy baareissa tai tapaa misään naisia
      jne.

      • Anonyymi

        Juu, koulussa on kiusattu ja liikuntatunnilla oli yleistä, kun joukkueisiin valittiin pelaajat, niin meikäläinen on aina viimeisenä, ei kumpikaan joukkue meikäläistä halunut oli niinkuin, että ottakaa te tuo viimeinen me ei sitä haluta ja toinen joukkue otti ihan säälistä.

        Siitä syystä en luota ihmisiin ja kouluajan traumat ovat aiheuttaneet sen, että oletan, etten kelpaa yhdellekään naiselle, kun en koulussa kelvannut joukkueeseenkaan ja aina jäin viimeiseksi valinnoissa.
        Se on syönyt itsetuntoa siitä, etten kelpaa yhtään mihinkään, eikä siitä pääse koskaan yli se on loppuelämän vaivana, eikä mitkään vakuuttelut saa siitä kuopasta nostettua, vaikka kuinka joku vakuuttaisi, että kyllä sinä kelpaat, koska tämä valehtelee.

        Siitä syystä ei naisiakaan viitti lähestyä ja kun olen muutaman kerran yrittänyt lähestyä, niin minut on torjuttu eli eivät naisetkaan meikäläistä kelpuuta, että turha hössöttää, että jollekin naiselle kelpaan, ei ole sellaista naista koko maapallolla.


    • ytm-panomies

      Kaikkien ätmien on mentävä heti huoriin

      • 12312451235

        Lue ylempi kommentti:
        "ei ole kovin kiinnostunut seksistä, kiinnostuu harvoista naisista, haluaa että seksi kuuluu vain suhteeseen (eikä ole kovin kiinnostunut ihmissuhteista)"


    • atm28

      Kävin huorissa niin sanotusti 25 vuotiaana kun en ollut ennen pillua saanut ja sen jälkeen olenkin käynyt monta kertaa.

    • fannypack

      Olen erittäin ujo, minulla on paha puhevika, olen ruipelo ja varmaan joitakin selvittämättömiä mielenterveysongelmiakin, mutta siitä huolimatta olen ollut kahdeksan naisen kanssa alle 30-vuotiaana.

    • wetew

      Syrjäkylilllä 30 v mies ja neitsyt ei ole mikään ihme. Jos ei ole kouluaikana saanut niin sen jälkeen on aika toivotonta kun naiset lähtee kaupunkeihin.
      Ketä täällä panee kun ei ole naisia! Ja jos ei käy matkoilla tai reissaa kaupunkien baareissa niin mistäpä sit saa. Tunnen täältä montakin yli 30 vuotiasta neitsyttä.
      Ja ulkonäöllä, töillä tai vaataavilla on aika vähän väliä. Minuakin on sanottu komeaksi, urhellulliseksi ja olen 184 pitkä.
      Itse olen 35 ja eka kerran sain kolme vuotta sitten ja rahalla. Nykyään minulla on jo perhettä 21 vuotiaan naisen kanssa.
      Naisen nuoruudestakin on moni ikäiseni nainen vetänyt herneet nenäänsä mut minkäs teet kun heille pitäis olla sitä kokemusta niin paljon ennen kuin antavat mahdollisuuden.

    • ölllkj

      Eka kerta oli 31 vuotiaana.
      Ennen en juonut, en käynyt baareissa ja asuin pikkukylällä. Kumppania yritin netistä jonkun vuoden mut tuloksetta.
      Sit tuli mitta täyteen lopetin työt ja muutin kaupunkiin.
      Nyt käytän viinaa, käyn baareissa ja elän muiden rahoilla ja saan silloin käyn hakemassa.

    • maallasattuu

      Tiedän erään joka menetti poikuutensa 55, eli vanhana poikana äitinsä kanssa, sitten yksi nainen iski siihen silmänsä. Äiti oli aika vihainen kutsui naista huoraksi etc.

      • rumamaija

        Aluksi luin tekstin niin, että menetti poikuutensa äidilleen. Luin siis tuon verbin "eli" tyyliin "eli" (=alias, siis).


    • En ole itsekään saanut vaan minun on pitänyt ostaa seksiä. Minulla ei olekaan muuta ollut kuin joutoaikaa, mutta siitä huolimatta tulos on ollut naisten suhteen nolla.
      Asun vielä paneskelun luvatussa kaupungissa, jossa on villi seksielämä viikonloppuisin ja sinkkunaisia on jokapaikassa.
      Naisten metsästyksestä ei jäänyt käteen muuta kuin pysyvä masennuslääkitys, alkoholismi ja auki viilletty käsivarsi. Vaikka minun viettini ohjaa naisten suuntaan, niin ihmiset ovat kuitenkin minulle myrkkyä joista tulee vaan ongelmia.
      Ikä on tosin vasta 27 mutta nopeastihan nuo vuodet menevät.

      • HC-ATM

        Olet kyllä melkoinen normojyystäri jos olet saanut maksullista seksiä. Näin alle 180-senttisenä miehenä en elättele mitään kuvitelmia edes maksullisesta seksistä, koska selvähän se on että maksullinenkin nainen naurausi alle 180-senttisen miehen ulos tilanteesta välittömistä.


      • HC-ATM kirjoitti:

        Olet kyllä melkoinen normojyystäri jos olet saanut maksullista seksiä. Näin alle 180-senttisenä miehenä en elättele mitään kuvitelmia edes maksullisesta seksistä, koska selvähän se on että maksullinenkin nainen naurausi alle 180-senttisen miehen ulos tilanteesta välittömistä.

        Juu varmaan :D Eiköhän se ole raha mikä ratkaisee huorien kanssa.


    • pariskunta-

      Seksittömyys on vain ujoudesta kiinni. Tunen rumia miehiä jotka saa pillua koska vaan pyytävät ja iskevät naisia. Nainen ei ole vaikea iskettävä. Minä en ole todellakaan komea vaan lyhyt ja lihavakin mutta olen seurustellut 3 kertaa

    • palokka

      Lopeta se turha jäykistely ja anna ohjakset naisen käsiin. Voi tulla unohtumaton kyyti. Minulla se tapahtui aikanaan Helsingissä "Opettajattaren "kanssa ,muistan häntä. Hän opetti ihan kädestä pitäen, miten naisia käsitellään. Myöhemmät naisystävät eivät ole valittaneet.

      • Reppanax

        Vielä pitäis löytää sellainen nainen joka haluaa ottaa ne ohjakset. Kuten palstalla on jo todettu, naiset nykyään haluaa että mies ottaa sen naisen, ja ettei sitä tarvi siinä opettaa. Naistenlehdetkin tietää kertoa vastaavia tarinoita.


    • jooeihei

      Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä? Olen nainen ja menetin neitsyyteni vasta 25 vuotiaana. Ja sekin tapahtuma ois hyvin voinut jäädä kokonaan kokematta, ihan turhaa touhua oli. Ihmiset luulee vaan hormooniensa ohjaamina, että seksi on joku elämän suurin täyttymys, mutta kun sen kokee se onkin yllättävän laimea kokemus.
      2 vuotta jaksoin sitä jyystöä ja sitten käskin mieheni matkoihinsa ja oon ihan tyytyväisenä elänyt sen jälkeen jo yli 10 vuotta ilman miehiä. On mulla toki seksiä itseni kanssa, mutta vain noin kerran kuussa. En halua enää sitä elämää, että pitää olla joka saatanan ilta panopatjana ukolle ja vedellä jotain sekopääpillereitä sen takia.

    • mies30-

      Ujous on syy ettei saa seksiä. Mutama kaverini on todellakin ujoja eikä ne uskalla lähestyy naisia. Pakotan ne lähestyy naisia tuomalla naiset luoksemme.

      • Reppanax

        No onko se toiminut? Kyllä munkin lähipiirissäni on joskus naisia pyörinyt, mutta ei ne ole minusta siltikään kiinnostuneet.


    • miespankki

      On se mahdollista olla tallella jos on säästäväinen mies.

      • Kuvailit_DarkFearin

        Palstan DarkFear on juuri tällainen säästäväisyydellä rikastunut. Nyt hän on niin rikas, että tukkakin on nahkaa, mutta samalla niin pihi, ettei ole raaskinut luopua edes poikuudestaan!


    • Ujomies26v

      Itse pääsin poikuudesta eroon vasta lähemmäs 24-vuotiaana ja sitäkään ei olisi koskaan tapahtunut jos en olisi ahkerasti pommittanut naisia viesteillä. Kovin tuntuu vaikeaa olevan miehen saada seksiä nykypäivänä tai saa ainakin tehdä ihan kohtuuttomasti töitä sen eteen. En tiedä onko se sitten edes kaiken vaivannäön arvoista että ehkä kerran viidessä vuodessa saa pillua jos jaksaa nähdä paljon vaivaa.

      • Ujomies26v

        Minäkään en todella ujona miehenä ole koskaan uskaltanut edes baarissa lähestyä naisia vaan kaikki seurani olen löytänyt netin kautta ja ollaan tavattu vasta useamman kuukauden kirjoittelun jälkeen minun toivomuksestani.

        On tässä vuosien varrella toivo mennyt moneen otteeseen kun haluaisin mieluiten ihan vakituisen suhteen jonkun edes itseni tasoisen nuoren naisen kanssa mutta kun ihan tavallisetkin nuoret naiset on nykyään niin vaativia niin ei sellainen tule kyseeseen. En minäkään halua kuitenkaan parisuhteeseen mennä sellaisen naisen kanssa joka ei viehätä minua missään mielessä ja ylipainoakin on paljon.

        Itsekkin olen sitten harrastanut itseäni paljon vanhempia ja hieman ylipainoisia naisia ihan seksiseurana kun muille en ilmeisesti kelpaa vaikka ihan tavallinen suomalainen mies olen. Ei sillä että vanhemmissa naisissa mitään vikaa olis mutta kyllähän nyt kaikki miehet haluaa edes kerran elämässään saada maistaa sitä herkkua miltä tuntuu olla timmikroppaisen ja hyvännäköisen nuoren naisen kanssa. Tais vaan jäädä kokematta minultakin tässä elämässä.


      • hypergamia

        Tuntuu vähän että melkein kaikilla nuorilla miehillä on sama kokemus, omanikäisiä naisia on lähes mahdotonta saada siinä iässä kun naiset on parhaassa iässä niin pakko turvautua vanhempiin naisiin, järjetöntä kyllä kun sitä ajattelee..


    • Kilttiatm

      Seksin saaminen ja treffeille pääseminen on täysin ulkonäöstä kiinni. Jos olisin pitempi ja komeampi nin olisin varmasti tähän ikään mennessä saanut ainakin yhdeltä tavis naiselta seksiä ja olisin päässyt myös treffeille. Olen tehnyt netissä paljonkin alotteita ilman tulosta. Ei ole niin huonoa tuuriakaan että se siitä johtuisi joten rumuuteni on ainoa syy miksei naiset halua tutustua minuun.

      • the.truth

        Asia on juuri noin kuten sanot sen olevan.
        Sinun kannattaisi yrittää hankkia elämään joku muu intohimo kuin naiset, onko sinulla jotain kiinnostuksen kohteita mihin voisit keskittyä?


    • viitasaarenjannu

      Mä en tajua tätä juttua lainkaan,mä naimisissa,kunhan tän keskustelun perusteella tekeidyin poikamieheksi 35v,asun maalla,sinkku,lapseton,työtön......nyt on postissa 18,27,49 v naisen alaston kuvia kaikilta,treffi pyyntöä....omassa profiilissa ei edes valokuvaa ym.....pitemmälle en vie enkä vaimoani petä,mutta jos teidän jutut on totta niin tän täytyy olla umpisontaa....mutta todistaakaan en voi muuta....koska en halua levitellä ihmisten kuvia. Tulee vielä sanomista
      ......joten jonkun täytyy olla pielessä ja pahasti,oikeesti MIEHET HALOO!!!!!!

    • Naisasialooseri1

      Minä tunnen 30v miehiä, joista ihmettelisin jos se poikuus ei olisi tallella. Ja miksikö se on tallella niin yksinkertaisesti siksi, että heillä ei ole ainuttakaan naisia viehättävää ominaisuutta.

      Heillä ei ole todellakaan erittäin komeita kasvoja, ei pitkää ruumiinpituutta, ei leveitä hartioita, ei lihaksia, ei isoa kalua, eli mitä heissä on sellaista, josta joku nainen kiinnostuisi ja se saisivat seksiä? Jos heillä olisi edes yksi noista naisia viehättävistä ominaisuuksista niin olisivat varmasti edes yhdeltä naiselta saaneet, mutta kun sitä ensimmäistäkään viehättvää ominaisuutta ei ole niin luonnollisesti yksikään nainen ei kiinnostu ja se poikuus on visusti tallella 30 vuotiaana.

      Se on aika yksinkertaista vai mitä?

      0 naisia viehättvää ominaisuutta=0 seksikokemusta
      vähän naisia viehättäviä ominaisuuksia=vähän seksikokemuksia
      jonkin verran naisia viehättäviä ominaisuuksia=jonkin verran seksikokemuksia
      paljon naisia viehättäviä ominaisuuksia=paljon seksikokemuksia
      kaikki naisia viehättävät ominaisuudet=lukemattomasti seksikokemuksia

      ja valitettavasti nuo kaverini kuuluvat tuohon 0 tiimiin

      • ihmetteleevaan

        Hmm, mistä tiedät sen isokaluisuuden?


    • Mahdollisesti

      Ujoja, arkoja, ei kovin sosiaalisia. Ei saa aikaiseksi mennä edes maksullisiin (osalla asia ehkä periaatteellinen).

    • 154

      Itse olen ujo ja en uskalla lähestyä naisia, heillä on niin kovat vaatimukset, että näen sen oikeastaan aika turhana. En ole mikään menestyjä, mutta aika pitkä ja komeakin, siltikään en saa naista. Olen saanut kyllä seksiä, hyvin harvoin, nykyään en mitenkään vakituisesti. Luulen että olisin siltikin hyvä ja rakastava kumppani, naista ei vaan löydy. Ei naisten tarvitsekkaan katsoa suuntaani, kun varmasti on parempaakin saatavilla, toisilla miehillä ilmeisesti on sitten useampikin nainen.

      • TiedätSuunnanMinneMenet

        Monilla hyvinkäyttäytyvillä ja komeilla miehillä on hyvinkäyttäytyvä ulkomainen puoliso. Suomalaiset naiset hakevat ne toisenlaisesti käyttäytyvät miehet erilaisista räkälöistä.


    • ShiitosShonni

      Ei kai sitä panemaa pidä ryhtyy, saa kaikkii tautejakin... ja ne raskaudet siihen päälle....

    • rumamies27

      Itse olen todella ujo mies, mut kaverin kaa kun mennään baariin nii se iskee naiset meille molemmille ja joskus pannaa yhtä naista kahdestaan.

    • rumilus-kertaa-sata

      Miehen pitää olla röyhkeä ja ottaa nainen. Pitää puhua naisille kuin roisto, minä sanoin naiselle suoraan että mennää sen luokse naimaan ja nainen suostui. En ole todellakaan kome avaan ruma ja lihava. Tunnen kavereita jotka on rumia ja niillä on tyttöystävät. Kaverini painaa jotain 120 kg on hirvee läski ja sillä on normipainoinen tyttöystävä. Naisen saaminen ei ole ulkonäöstä kiinni vaan siitä että uskaltaa puhua naisille.

    • 27w

      Moni kuvittelee että neitsyt 30-vuotias mies on nössö, ujo, läski, ruma tai jotain muuta...

      Siihen ei tosiaan tarvitse mitään erityisempää yhtälöä. Riittää kun on juomatta alkoholia eikä sen vuoksi käy baareissa, eikä festareilla, eikä sauna illoissa, eikä missään muuallakaan missä ihmiset kokoontuu ryyppäämään. Siihen tänäpäivänä yleistynyt ja ihan normaali työttömyystilanne.

      Thats it.

      Mies voi olla samaan aikaan urheilullinen, komea, elämänsä hallitseva, rahallisesti hyvin toimeen tuleva ja käydä jossain harrastuksessa. Näillä ei ole merkitystä.

      Moni ei ilmeisesti ymmärrä tätä asiaa. Siis ihan oikeesti, jos olen työtön (joka sulkee ihmiskontakteja pois), enkä halua olla känniääliöiden seurassa, niin mihin menen tekemään kontaktia naiseen? Menenkö joka päivä yleisiin kahviloihin istumaan toivoen, että sopiva nainen tulee istumaan läheiseen pöytään? Ja toivon että nainen haluaa keskustella minun kanssa paria lausetta enempikin?

      Naisille kysymys:
      Mikä on sopiva puheenaihe kahvilassa ventovieraan kanssa, puheenaihe josta voisit puhua enempikin kuin kaksi lausetta tuntemattomalle?

      • Naisasialooseri1

        Hyvä pointti. Ilman alkoholia olisi kyllä minullakin poikuus visusti tallella, enkä olisi varmasti edes suudellut naista kuin yhden kerran ja silloinkin kamunainen oli kännissä vaikka itse olinkin selvinpäin.


      • Anonyymi

        Mene harrastuksiin, joissa on paljon naisia. Siellä voi tavata yhteisen tekemisen parissa.


    • ujomies35

      Olen liian ujo iskemään naisia

    • Tehkääperässä

      52v ja poikus tallella.

      • rttter

        Pistit paremmaksi! Minä olen vasta 43 v enkä ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni.

        En tiedä naisten iskemisestä yhtään mitään. En todellakaan osaa lähestyä tuntematonta naista ja naisten suunnalta ei suoria aloitteita tule. Minulle on elämäni aikana kymmenet naiset flirttailleet, koska olen pitkä ja raamikas, kunnollinen mies, mutta kun en ole syntynyt pelimieheksi, niin yksin olen saanut elää.


    • m30plusplus

      Ittekkin tähän joukkoon kuulun huolimatta siitä, että:

      -Nuoruudessa tuli ravattua aktiivisesti opiskelijariennoissa/baareissa helposti 2-3 kertaa viikossa
      - Kroppa on aina ollut hoikan/lihaksikkaan välimaastoa, olenhan sentään harrastanut esikouluikäisestä asti eri urheilulajeja...
      -Olen sosiaalinen ihminen ja harvoin hiljaa isommassakaan porukassa
      -Useamman vuoden kestäneitä kaverisuhteita löytyy sekä miehistä että naisista ja näistä läheisin varmaan ollut jopa sinkkunaisen kanssa
      -Koulunpenkkiä on kulutettu ihan riittävästi ja työelämässäkin pyöritty (myös tällä hetkellä työpaikka on). En siis mikään kouluttamaton sossupummi.

      Jos nyt jotain syitä tähän yritän keksiä, niin:

      -Kasvot ei oo ehkä ihan maailman "miehekkäimmät". Sille ei oikein voi mitään, toisin kuin kropan kunnolle
      -Ujo tekemään aloitteita "siinä mielessä", vaikka tulen oikein hyvin naistan kanssa juttuun muuten. Naisen tekemä aloitehan nyt olisi sama kuin voittaisi lotossa, joten tämää lienee suurin heikkouteni. Ja sen ansiosta on maistettu myös friend zonen karvasta kalkkia naisten kanssa joista olisin ollut muussakin mielessä kiinnostunut (ei sillä että naispuolisissa kavereissa mitään vikaa olisi muuten)
      -Vain 175cm pätkä. Onko tällä sitten jotain merkitystä, niin vaikea sanoa. Ainakin karsii mahdollisuudet naisten suhteen, jotkat haluavat "miehen kokoista miestä". Sivuhuomiona baareissa naisten huomio kiinnittyi usein 190 cm mittaiseen kaveriini, joka oli muuten kyllä aika kukkakeppi. Eli kai tuolla pituudella ainakin nousee massan yläpuolelle, jos ei muuta. En kuitenkan kuvittele pituuden olevan mikään totaalinen este...
      -Huono tuuri. Muutamaan potentiaaliseen helmeen tutustunut juuri edellisen suhteen päättymisen jälkeen, jonka seurauksena päätynyt pelkäksi laastariksi (muttei kuitenkaan sänkyyn asti laastariksi)
      -Liian hyvätapainen. En vaan kykene käyttämään hyväkseen jotain aivan liian humalassa olevaa naista, joka todennäköisesti sitten ajautuu jonkun muun miehen sänkyyn ja voivottelee morkkiksessa seuraavana aamuna

      • "Kasvot ei oo ehkä ihan maailman "miehekkäimmät"" "Vain 175cm pätkä."

        Voi olla nuo syynä.

        Nykyisessä some-instagram-fitness-sali-selfie-maailmassa etenkin nuorten naisten elämä on erittäin pinnallista. Nettitreffit ja tinder on tehneet naisille miesten ulkonäöllisen valikoimisen äärimmäisen helpoksi.

        Miksi sitten et kelpaisi vaikka alle 165 cm naiselle jonka kasvot eivät ole kauneimmat? Siksi koska naisten mielestä kannattaa ennemmin olla "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa". Eli heille ei kelpaa samantasoinen, ei vähän paremman tasoinen, vaan ainoastaan komeimmat ja suosituimmat miehet.


    • Anonyymi

      Mä olen 50v, enkä koskaan saanut seksiä naiselta.
      Pari kertaa olen ollut naisen kanssa pizzalla, mut ei ne ole sen pidempiä juttuja olleet.
      Varmaan säälistä kävivät kanssani pizzalla.
      Yhden naisen kanssa olen kohta 3 vuotta näkötuttuja, että nähdessämme jotain jutellaan, mut nainen teki selväksi, ettei halua seurustelusuhdetta.
      Ei tällaisen turnipsin kanssa nainen mitään halua ja olen sen sisäistänyt.

    • Anonyymi

      Kaverit sitä kaverit tätä.. Mitä se sinulle tai kenelläkään muullekaan kuuluu miksi joku ei ole halunnut tai saanut seksiä. Elämässä on muutakin kuin seksi.

      • Anonyymi

        Näin on ja pelkoja on monenlaisia, monet peloistakin voi estää seksin naisen kanssa. Seksitauti riskit voi olla mm. yksi pelko? Kun monet naiset nykyisin ovat aktiivisia seksin ja yhden illan tuttavuuksien kanssa. Syitä voi olla monenlaisia. Onneksi elämässä on muutakin kuin seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja pelkoja on monenlaisia, monet peloistakin voi estää seksin naisen kanssa. Seksitauti riskit voi olla mm. yksi pelko? Kun monet naiset nykyisin ovat aktiivisia seksin ja yhden illan tuttavuuksien kanssa. Syitä voi olla monenlaisia. Onneksi elämässä on muutakin kuin seksi.

        Luottamuksen synnyttäminen vaikeampaa, jos toinen on lyhyissä suhteissa ollut aktiivinen.


    • Anonyymi

      Miehet ei ole juoneet viina nuorena eivätkä voineet naisiin tutustua. Raitis mies ei naisia tapaa joten poikuus jää tallelle.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Toi on kans yksi pelko, et toisella onkin jokin pakkomielle, joka vähemmän mieleen? Sen takia joutuu kokemaan vähemmän mieleisiä tilanteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kans yksi pelko, et toisella onkin jokin pakkomielle, joka vähemmän mieleen? Sen takia joutuu kokemaan vähemmän mieleisiä tilanteita?

        Viina vai raittius, valitsen jälkimmäisen ehdottomasti pakkomielteeksi mielummin.


    • Anonyymi

      Itseltäni lähti pokuus 26-vuotiaana. No big deal. Sen jälkeen seksiä on ollut ihan mukavasti.

    • Anonyymi

      Itse sain seksiä ennen naisilta. Nyt ei tapaa naisia missään ja baareihin ei pääse. Eipä naista saa mistään.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen tämä naista ei kuunnella työpaikalla. Ei ole ollut kyllä minun kokemukseni. Jossain duunissa työntekijät kilpailevat keskenään ja silloin on turha odotella että naista kohdeltaisiin niinkun deitillä.

      Veikkaisin että miehiä vähätellään muiden toimesta ihan samalla tavalla ja voisi kuvitella että enemmänkin kun se on sosiaalisesti hyväksyttävämpään.

      Varmaan kaikkia vituttaa ettei töissä tehdä kaikkea just sillä tavalla kun itse haluaa?

    • Mun tyttäreni kummisetä sai pimppiä ensimmäisen kerran 37-vuotiaana, ja arvatkaa mikä hän on ammatiltaan.

      No tietenkin palomies.

    • Anonyymi

      Kodin lähtökohdista tai opastuksesta miesheksi tultuaan arkailee,kun opetettu häpeämään ja piilottelemaan itseään.No hormoonaaliset toiminnot,mutta ei pystytä puhumaan edes ammatti-ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Jos on tunteellinen mies ja pelkää et tulee satutetuksi naisen toimesta, nainen käyttää toisen heikkoutta häikäilemättä hyväkseen, välittämättä toisen tuntemuksista? Pelureita on monenlaisia. Pelisäännöt oltava reiluja molemmille.

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla tutustuu naisiin nuorena. Porukassa joimme viinaa nuorena kun joku aikuinen kaveri oli hakenut viinat ja sitten sitä mentiin juomaan tyttöjen kanssa jonnekkin. Samalla siinä tyttöihin tutustui ja tytöt tykkäsi meistä pojista ja jossain vaiheessa seksiä harrastettiin. Viinaa kun juo niin naisiin tutustuu.

      T viinamies

      • Vielä kun siinä samalla soittelee rokkia, niin menestys on taattu.

        Poikuudestanikin pääsin tietysti treenikämpällä. Peruskouluikäisenähän nämä hommat pitää opetella.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Vielä kun siinä samalla soittelee rokkia, niin menestys on taattu.

        Poikuudestanikin pääsin tietysti treenikämpällä. Peruskouluikäisenähän nämä hommat pitää opetella.

        Rokkrit juo usein viinaa ja tutstuvat naisiin. Ammatti voi ollla rokkari tai hirrenveistäjä jos vaan juo baareissa viinaa niin naisiin tutustuu.

        T viinamies


    • Anonyymi

      Minulla on vielä poikuus tallella.Olen ujo ja kärsin jännittämisestä,ja penikseni on pieni,ja olen saanut siitä aina kuulla.Muutamia naiskokemuksia minulla on ollut,mutta vielä yhdyntä ei ole koskaan onnistunut jännittämisen takia vaikka minulla on normaali erektio.Ikää minulla on yli 40 v

    • Anonyymi

      Kyllä helposti, on vanhempaakin kaartia.
      Kun kaikkensa tekee niin onnistuu olemaan.

    • Anonyymi

      Toiset ei tartu hetkeen, eivätkä hyväksy ketä tahansa tarpeiden tyydyttäjäksi. Sen pitää tuntua muultakin kuin vain hetken hurmalta. Seksi on seksiä, mut toiset haluaa sen olevan enemmän ja siksi eivät lämpene joka mahdollisuudelle.

    • Anonyymi

      Minua vaivaa seksuaalinen kokemattomuus,jotenkin se alentaa mielialaani,ja tunnen itseni jo epätoivoiseksi.Pari lyhyempää seurustelusuhdetta minulla on takana,mutta seksi ei tullut vielä silloin ajankohtaiseksi.Muutamia yhdenillanjuttuja joskus takana,ja aihäs seksistä mitään tullut koska jännitin niin paljon.Olen ujo ja kärsin vakavasta jännittämisestä.Olen keski-ikäinen ja minulla on normaalit seksuaaliset kyvyt ja halut.Pitäisi jostakin vakutuinen suhde saada,mutta en uskalla tehdä aloitetta naisiin,enkä jaksa enää deittisivustoilla olla.

    • Anonyymi

      Taas nostanu tosi vanhan jutun. mutta onhan syntyvyys jo laskenu vuodesta 2010. Että en mä kään enää muista ees miten sitä seksiä harrastetaan. On muita harrastuksia. Ja jos syntyvyys aina vaan laskee, niin eipä siitä seksistäkään tuu sitä palkintoo mitä ennen tuli. Parempi vaan vedellä käteen ja oottaa kuolemaa. Ilman lapsia me kuollaan kaikki.

    • Anonyymi

      Ei ne lapset ole koko elämä , ainakaan miehelle , ja naista saa jos ei muuten niin rahalla sitten , pikkurahoja verraten semmosen elättämiseen , ei noita pidemmän päälle jaksa samaa naamaa kts. ja se actionikin alkaa saman kanssa maistua puulta.....vaihtelu virkistää , ei saa jäädä suremaan menetettyjä mahdollisuuksia , harvemmin kukaan saa kaikkea...

    • Anonyymi

      Voi olla kolmekymmentä vuottakin 👆💪👌😂🤣😅

    • Anonyymi

      Mulla on vielä poikuus tallella,mutta myönnän sen ihan rehellisesti,olen todella ujo ja arka ihminen,minulla on diagnosoitu sosiaalisten tilanteiden pelko,joka ilmenee vakavana jännittämisenä tottakai haluaisin päästä poikuudestani eroon ja toivon että joskus vielä niin käy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe