Minä vuonna tulit palstalle? Onko tämä palsta henkinen kotisi?
Kauanko palstalla-gallup
29
120
Vastaukset
- shöy
Kaikki tuli loppuvuodesta 2008. Ja on.
- nimimerkitönj
Elämä on Skypessä ja palstalla <3
Minä vuonna tulit palstalle?
- Joulukuun lopulla 2008
Onko tämä palsta henkinen kotisi?
- Ei välttämättä. Käyn kirjoittamassa myös toisaalla.
Kiitos gallupista ja mukavaa loppuvuotta. :)Minulla oli toinen nimimerkki vuosina 2009-2010.
Se viittasi lumimieheen tai vaihtoehtoisesti muinaisista yhteisöistö syrjittyyn tyyppiin.
Sitten vaihdoin nykyiseen nimimerkkiini 2012 vuoden lopussa.
Eli aika uskollisena olen kirjoitellut täällä vaikka taso on koko ajan mennyt alemmas.Olisit vaan pitänyt sen entisen nimimerkin, se olis voitu joskus vetää tonne kattoon, mutta nyt vedetään ensin pataan ja sitten ukko kattoon.
modelli kirjoitti:
Olisit vaan pitänyt sen entisen nimimerkin, se olis voitu joskus vetää tonne kattoon, mutta nyt vedetään ensin pataan ja sitten ukko kattoon.
Osaatsä todella tapella.
Paras osata, jos meinaat mulle jotain:D- Kis_kisu
hullu_ukko kirjoitti:
Osaatsä todella tapella.
Paras osata, jos meinaat mulle jotain:DHyvä läppä. Modelli on nettiuhoaja, joka tosielämässä kaatuu puhaltamalla.
Kis_kisu kirjoitti:
Hyvä läppä. Modelli on nettiuhoaja, joka tosielämässä kaatuu puhaltamalla.
Paljon mahdollista, kun sulla on noita promilleja sen verran, että täysikasvuinen kuusikin kuolee jos haistaa sun henkäyksen.
Tulovuotta en muista, kun tuolla profiilissani ei sitä enää kerrota. Joskus 2009 kai.
Ainakin Rela ja Hunaja oli täällä ennen minua.
Henkinen kotini on toisaalla- makkaran.kuori
Sun koti ei oo täällä?
murriperkeIe kirjoitti:
missä henkinen kotisi on,
mur..ai kato, minäki oon saanu kopion..
mää ku kuvittelin olevani jo liian turha palstalainen sellaseen,
(tiesithän muuten etten oo enää pitkiin aikoihin sanonut 'mur' viestini lopuksi, paitsi muutamissa erityistapauksissa, enkä ainakaan laittaisi kahta pistettä sen murahduksen jälkeen.. muutoin kyllä pilkut ja pisteet on ihan vapaasti heiteltävissä, vähintäänkin loogisilta tuntuviin paikkoihin lauseessa, niinku..
vähän ku vielä opettelet nii mää voinkin sit jättäytyä kokonaan pois täältä,)
.
öri öri- heräsittepäs
murriperkele kirjoitti:
ai kato, minäki oon saanu kopion..
mää ku kuvittelin olevani jo liian turha palstalainen sellaseen,
(tiesithän muuten etten oo enää pitkiin aikoihin sanonut 'mur' viestini lopuksi, paitsi muutamissa erityistapauksissa, enkä ainakaan laittaisi kahta pistettä sen murahduksen jälkeen.. muutoin kyllä pilkut ja pisteet on ihan vapaasti heiteltävissä, vähintäänkin loogisilta tuntuviin paikkoihin lauseessa, niinku..
vähän ku vielä opettelet nii mää voinkin sit jättäytyä kokonaan pois täältä,)
.
öri örija kaikki heti kärppänä paikalla ;)
no kärppänä heti melekeen tunnin kuluttua..
eiku mietin et pitäskö tähänki alotukseen sit lopulta vastata jotain, mut alaspäin selatessa hokasin et oonki jo vastannu tänne.. eikäku..
(tunnistin mun pingviinin)
- Vuonnanolla
Koti se on rikkaille,köythille,koti maailman kulkijoille.
- yöömmm---
.
"Olisiko ollut siinä vuoden 2006 paikkeilla"
har!11
.joko ois sit aika siirtyä muihin haasteisiin? persut ei ole oikein huudossa täällä, tiäksä,
öri öri- kenttätyötä---
murriperkeIe kirjoitti:
joko ois sit aika siirtyä muihin haasteisiin? persut ei ole oikein huudossa täällä, tiäksä,
öri öri.
"Vielä on tehtävä paljon #KENTTÄTYÖTÄ#"
http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2011/id9586-previewImage-9578-1.jpg
har!11
. kenttätyötä--- kirjoitti:
.
"Vielä on tehtävä paljon #KENTTÄTYÖTÄ#"
http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2011/id9586-previewImage-9578-1.jpg
har!11
.no todellakin on. tähän mennessä ootte tehny suomelle vain myyräntyötä. tehkää edes jotain oikein tai häippäskää suomen puoluekartalta, eiks nii,
mu.. eiku öri öri- entäs_marginaalit
murriperkeIe kirjoitti:
no todellakin on. tähän mennessä ootte tehny suomelle vain myyräntyötä. tehkää edes jotain oikein tai häippäskää suomen puoluekartalta, eiks nii,
mu.. eiku öri öri.
"Entäs noi ikuiset marginaalit mitälie ärkkopeitä miksi ne saa olla vaikka niitä ei edes äänestetä??????"
har!11
. entäs_marginaalit kirjoitti:
.
"Entäs noi ikuiset marginaalit mitälie ärkkopeitä miksi ne saa olla vaikka niitä ei edes äänestetä??????"
har!11
.emmää tiiä, mää oon tämmönen murri vaa, mä murisen ja örisen kun siltä tuntuu kaikille, ja... mitä tuolta kuuluu, toljake! ei hitto se on taas alkanu "pelaamisensa" näköjään... ootas har, tässä tarvitaan nyt kättä pitempää moido!
murriperkeIe kirjoitti:
emmää tiiä, mää oon tämmönen murri vaa, mä murisen ja örisen kun siltä tuntuu kaikille, ja... mitä tuolta kuuluu, toljake! ei hitto se on taas alkanu "pelaamisensa" näköjään... ootas har, tässä tarvitaan nyt kättä pitempää moido!
tää vois olla jopa viihdyttävää.. melkein,
mut hei kamoon ja oikeesti! edes minä en ansaitse noin paskoja trolleja
yrittäkää ny saatana edes!
.
mut täs olis ny tämmöne hirsipuu sulle pieni trolliseni, niinku, vinkkivinkki,
https://www.youtube.com/watch?v=FtSCNB19oEomurriperkeIe kirjoitti:
emmää tiiä, mää oon tämmönen murri vaa, mä murisen ja örisen kun siltä tuntuu kaikille, ja... mitä tuolta kuuluu, toljake! ei hitto se on taas alkanu "pelaamisensa" näköjään... ootas har, tässä tarvitaan nyt kättä pitempää moido!
Mut mää pelasin vaan ihan vähän...:(
Joskus 2008 tai 2009 aloin kirjoitella, mutta sittemmin on ollut vähän taukojakin :)
~ Wherever I lay my hat (that's my home)...~ :D2007 taisin alkaa lueskella ja kirjoittaa mustanikkinä eri nimimerkeillä. Sitten nikki Yksinkertainen blondi vakiintui. Rekkauduin, kun alkoi tulla sitten näitä "kaksosia", vaan näköjään se onnistuu rekattunakin..
En muista rekisteröitymisvuotta, kun sitä ei enää näe luntata tuolta galleriasta. Olisko 2008?
- nimimerkitönj
En muista vuosilukua 2007? Ei voida puhua henkisestä kodista, mutta vanha tapa istuu tiukassa. Puhutaan siitä tämän palstan kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252593
- 951576
- 1211374
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361141Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25961Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270931- 52922
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34825