Äiti pitää arvottomana paskana

arvotonpaska

Äiti, yli kahdeksankymppinen, on alentanut minun arvoni psykiatrisesti sairaan siskoni ja alkoholistiveljeni alapuolelle. Heille hän on halunnut antaa rahaa, että voisivat ostaa muistoksi äidistään jotain. Minulle hänellä ei nyt sattunut olemaan rahaa sillä kertaa, kun kävin siellä. Veljeni ja siskoni ovat olleet ennen minun alapuolellani äitini halveksimina ja häpeäminä. Nyt tilanne on muuttunut, koska äitini on suuttunut, kun en ole enää elänyt hänen palvelijanaan niin kuin ennen.

11

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teesamoin

minä hylkäsin koko paska sukuni ja vaihdan vielä sukunimenkin.mun äiti oli kaikein suurin paska ja juoppojen suosija.nyt parempi saa elää omaa elämää.eikä palvella narsisti paska äitiä.

• vapautumisenMatka

Äitisi on hyvin rikkinäinen ihminen. Hän ei ole kyennyt rakastamaan teitä, ei ole kyennyt antamaan teille sellaista lapsuutta, jonka olisitte tarvinneet terveen itsetunnon ja eheä minuuden kehittämiseksi. Koko perhe on sairastunut. Sisko on psyykkisesti sairas ja niin on myös veljesi, mutta hän lääkitsee sairauttaan viinalla. Sinä olet teistä vahvin ja tervein yksilö, koska olet lähtenyt irtautumaa äidistäsi.. jatka samalla mallilla, vaikka äiti kuinka sinua painostaisi.

• ajattele.ensin

Millähän koulutuksella sinä täällä arvioit ihmisten mielentilaa?

Samaa ihmissuhdesoopaa kirjoittelet jokaiseen viestiin asiantuntijana esiintyen.

Tuollaisia mikkosenämmiä on nämä sivut täynnä, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.

• vapautumisenMatka
        ajattele.ensin kirjoitti:

Samaa ihmissuhdesoopaa kirjoittelet jokaiseen viestiin asiantuntijana esiintyen.

Tuollaisia mikkosenämmiä on nämä sivut täynnä, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken.

Minä olen esiintynyt ihan omana itsenäni. Kirjoitan oman elämänkokemuksen kautta viisastuneena. Minun näkemykseni saattavat auttaa kanssakulkijoita, joten älä sinä tule puuttumaan asioihin, jotka sinulle ei kuulu! Millä oikeudella sinä tulet minua arvostelemaan ja arvioimaan??

Minäkin voisin tehdä sinusta arvion. Sinussa on paljon padottua vihaa. Sinun on vaikea katsoa omaan sisimpään. On niin helppoa tuomita toisen sanomiset "ihmissuhdesoopaksi" kuin mennä kurkistamaan siihen omaan sisimpään. Minun kirjoitukset taitavat nostaan pintaan niitä padottuja asioita, joita et suostu kohtaamaan. Voi sinua ressukkaa!

• vapautumisenMatka
        ajattele.ensin kirjoitti:

Miksi luet tälläisi palstoja, jos et ole valmis kestämään mitä täällä kirjoitetaan??

• tottajokasanaon

Psyykkisesti sairaat sisarukset pilaavat muidenkin elämän.

• valinnantehnyt

Täysin tosi.Päihteidenkäyttäjät sairastuttavat lähipiirinsä.Heistä on otettava etäisyyttä, lopetettava heidän palvelemisensa.Se, on itselle parhaksi.Antaa heidän pärjätä omillaan, ovathan he aikuisia.Hankkia itselle terveellisiä harrastuksia, ja omaa aikaa.

• unohdansitten

Minun äitini on sota-ajan ihminen,tunnekylä,ei osaa näyttää tunteitaan,vihaa lapsia ja vammaisia.Hän on parempi kuin muut.Minua,joka huolehdin hänestä täysin,hän vähättelee kaiken aikaa..haukkuu ja arvostelee takanapäin.Voi kun saisin hänet vanhainkotiin,en kyllä käy katsomassa kertaakaan!

• Ihmehierarkia

Miksi ihmeessä aikuiset lapset tarvitsee eläkeläisen avustamista. Kyttäisi omaan hyvinvointiinsa eikä antaisi kenellekkään niin ei tarvitsisi aikuisten kakaroiden tapella kuka saa ja kuka on ylemmällä ja alemmalla tasolla...ihan naurettavaa touhua kuin leikki-ikäiset hiekalaatikolla.

• Snaijaatko

Sillähän ei pitäisi olla mitään merkitystä minä äitisi sinua pitää. Vain ja ainoastaan sillä, minä sinä itse itseäsi pidät.

• eikukaankuitenkinjoku

Se joka itsensä ylentää alennetaan vai miten se meni se vanha viisaus..
      Koetapa nähdä joskus siskosi ja veljesi ihmisinä eikä pelkästään sinua alempiarvoisena hulluna ja juoppona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe