Onko 40 cm leveä astianpesukone yleinen?

käsinkö_tiskaamaan

2010 rakennettu TA:n aso-asunto aikeissa ottaa, pieni kolmio. Keittiö aika pienehkö suhteessa kylpyhuoneeseen ja saunaan, ja eniten ihmetyttäää kapea astianpesukoneelle varattu tila. Siihen sopii vain 40 cm leveä kone! Ei sellaisia edes löydy tunnetuilta valmistajilta. Onko tuo leveys uudehkossa kerrostalossa miten yleinen. Nykytalo 70-luvulta ja koneen leveys standardi 60 cm.

12

11967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän sinne nyt kuitenkin sovi se 45 cm leveä, eli ihan tavallinen astianpesukone.

      • tavallisen_kujalla

        Kyllä se tavallinen APK kuitenkin on 60 cm leveä ja 45 cm erikoismalli. Muttei sentään ihan suunnattoman erikoinen, kyllä näitä kapeitakin löytyy helpoisti, usealta valmistajalta & useassa hintaluokassa.


      • 45 cm on ihan tavallinen kooltaan. Eihän nyt kolmiossa leveämpää tarvitsekkaan.


      • kunnonkone_Asko_pesee
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        45 cm on ihan tavallinen kooltaan. Eihän nyt kolmiossa leveämpää tarvitsekkaan.

        Älä nyt paskaa puhu, 60 cm on normaalikone, 45 cm on pikku kone sinkulle, näin aina ollut.


    • joppee4a
    • Torvil

      Ole itse yrittäny löytää pöydälle sijoitettavaa 45cm konetta ja nykyiset mallit on noin 10cm liian leveitä. ainoat vaihtoehdot löytyvät ulkomailta ja niitä on miltein mahdoton tilata koska toimitus on vaikeaa.

      • tkuk

        Minulla sattuisi olemaan 47 cm leveä Marcell pöytäkone odottamassa poisvientiä. Saa hakea, jos kiinnostaa, pks. Ei takuuta, mutta toiminut ennen muuttoa.


      • ninik

        Mua kiinnostaa, saisko jotain yhteystietoa?


    • Haso2016

      Normimitta on 60 cm ja joissakin pienemmissä asunnoissa 45 cm, meillä on uusi Haso kaksio ja tässä 60 cm apk, minusta se 45 cm on liian tilaton.

    • tyytyväinen_mies

      40 cm kuullostaa aika laihalta!
      Omaa astianpesukonetta kun mittasin (peräylitys) sain lukemaksi 74cm.
      Hyvin se on tiskannut ja kotityöt tehnyt jo 7 vuotta.

    • Fillarillatöihin

      Minun asunnossa on 48 cm leveä astianpesukoneen paikka keittiössä. Keittiö on vuodelta 2002. Suurin osa kodinkoneliikkeissä myytävistä astianpesukoneista taitaa olla leveämpiä.

      • kapea_valikoima

        Edelleen vakiomalli on 60 cm leveä (siis niin kuin nimellismittana, todellinen leveys ainakin 5 mm pienempi, jotta kone tuollaiseen rakoon sujahtaa) ja ns. kapea malli 45 cm. Kapeiden koneiden mallivalikoima on hieman kapeampi, mutta löytyy näitäkin öbaut kaikilta valmistajilta ja useammassa hintaluokassa (perushalpis ... kalustepeitteinen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe