Kamuttajan Uuden Vuoden lupaus!

Lupaan tänäkin vuona pysyä asiassa ja asiallisena.

Minulla on jo mielessä seuraava aloitus koskien Pielisjärven historiaa hyvin vanhalta ajalta.
Aihetta ei ole käsitelty täällä aikaisemmin.

Joudun tässä kuitenkin ensin viimeistelemään muutaman 45 min mittaisen luennon.
Vaikka olen eläkkeellä niin pyytelevät silti.
Luennot alkaa heti kun oppilaitokset palaa lomalta.

Koetan kuitenkin ennen sitä saada sen tänne palstalle.

Hyvää Uutta Vuotta aivan kaikille lukijoille ja kirjoittajille, ketään unohtamatta.

31

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • historia.friikki

Hyvää Uuttavuotta sinulle myös. Odotan innolla uutta aloitusta.

• hapduu

Saako tietää lähdeteokset vai mistä tiedot tulee

• kfkfkfkfkffkfkkafka

Voitko vihjata mitä se käsittelee.

• tavallisenmökinpoika

Mikä on luentosi ala ja aihe jos saa kysyä.

• pikkku.komu

Kerrotko jotai uutta sulla on paljo tietoja

• Karpalonluennot

Pielisjärven historia ykkönen. Kamuttaja on oppinut lukemaan.

• jymyeetun

mutta kuka hän on ei kellän näy olevan mitään todellistra tietoa

• missämkluuraa
        jymyeetun kirjoitti:

mutta kuka hän on ei kellän näy olevan mitään todellistra tietoa

Ai tämä kamuttaja. Kattokaapa kuka täältä on kadonnut ja kuka tuli tilalle. Yks plus yks on KUKA: , ??
        Onko vaikeaa. .

• kamuttajasetä
        missämkluuraa kirjoitti:

Ai tämä kamuttaja. Kattokaapa kuka täältä on kadonnut ja kuka tuli tilalle. Yks plus yks on KUKA: , ??
        Onko vaikeaa. .

MK se on. Vai väitätkö MK vastaan.

• väärässä.olette
        missämkluuraa kirjoitti:

Onko vaikeaa. .

kamuttaja on kirjoitellut jo yli 10 vuotta ja osaa lieksan murteen, ei ole MK

• karpalossa
        väärässä.olette kirjoitti:

kamuttaja on kirjoitellut jo yli 10 vuotta ja osaa lieksan murteen, ei ole MK

Korpinen hei. ÄLyä jo lopettaa. Vai pitääkö iposoitteesi laíttaa jo esille.

• Tulin tuossa justtiisa saanasta ja uattelin vilikasta mittee tiällä on.
      Huomasin joehennii eppäelevän Korpisen poekkoo minuksi.
      No ei hiä ou.
      Minun laaluiänihi on kun variksen ruakkunnoo häneen verraten, kuuntelin netistä sillon niihen karajooke kilippaelluin aekana.
      Minä en ossoo hänen murrettaan enkä usko hänen ossoovan vanahhoo Pielisjärven huastelluu.
      Nyt mään muata.
      Hyvvee yötä ja kaanniita unnii.

• selvä.asia

Uskotaan että sinä olet aloittaja

• Pohojalaanenmarkku

En ole mikään poikaanen enkä myäskään mikää siipiveikko.Helekatti kuka mulle on eres ryyppyä täällä tarjonnu jos on ,niin kohta on paria pyytämäs takaasi.
        Tokko niin jumalotoon munkaan ääni on mutta ainakin oo kilipaallu reilussa hengessä ja ainaki aina viäny monta Lieksalaasta torellista laulajaa etehepäin ja niitä o miäletäni usiampia itte oon mukana niinku muaron vuaksi kunhan vaan ainakin omin kustannuksin liikun ja joskus menestyn .mutten ole urheilija niin ei juhulia liiemmin oo ja eikä kukkaron nyärit silloon kans keneltäkää aukia .vaan piruulua sataa kun äkehiä taivahalta. Jotta joo mua ei sitte tarvitte enää näillä palstoolla ruakkia ja epäällä varsinkaha jotta olisin mikään täälä syntyny sukurutsaus varsinkaa jota en epääle monesta oikiasta kunnon ihimisistä olevan.MK

• Nyt tapahtu virhe olen tuon pohjalaisen kirjoittaja

• jjhhgjjklkj

Kamu on aloittaja uskotaan

• pienipellavapää

Korpinen ei voi olla Kamuttaja, koska Kamuttaja hallitsee oikeinkirjoituksen sekä pilkkujen ja pisteiden käytön.

• murre.murre
        pienipellavapää kirjoitti:

Korpinen ei voi olla Kamuttaja, koska Kamuttaja hallitsee oikeinkirjoituksen sekä pilkkujen ja pisteiden käytön.

Eikä Korpinen hallitse paikallista murretta.

• murre.murre kirjoitti:

Asiaan. En ole kamuttaja hän tuntee Lieksan Pielisjärven historian varmaan paremmin kuin minä .Olen asunut Lieksassa kyllä yli kolmekymmentävuotta ja siten tunnen aika hyvin Lieksan asiat ,ollessani luottamustoimissa niin kaupungin hallinnossa ja maakunnallisissa luottamustoimissa ja edelleen joissakin luottamustoimissa varalla kaupungin hallinnossa ,sekä varsinaisena järjestöissä hallinnossa sekä kirkkovaltuutettuna.
        Olisi paikallaan siten jättää minut rauhaan epäluulojen taholta sattumalta katsoin tämän ketjun johon en ole osallistunut.MK

• Kirjoituksellani toin esiin sen,että minulla on hallussani arkisto tältä ajalta jonka olen ollut luottamustoimessa esim lehtileikkeet, mutta en ole nyt osallistunut keskusteluun ,koska tällä palstalla halutaan "rääpiä" asiallisiakin juttuja ja jopa nimeäni käyttäen ,minun nimi näkyy yhteenkirjoitettuna sinisellä joka tiedoksi MK

• palstalainen
        markkukorpinen kirjoitti:

Kirjoituksellani toin esiin sen,että minulla on hallussani arkisto tältä ajalta jonka olen ollut luottamustoimessa esim lehtileikkeet, mutta en ole nyt osallistunut keskusteluun ,koska tällä palstalla halutaan "rääpiä" asiallisiakin juttuja ja jopa nimeäni käyttäen ,minun nimi näkyy yhteenkirjoitettuna sinisellä joka tiedoksi MK

Markku sinä olet rehellinen mies uskon sinua

• palstalainen kirjoitti:

Markku sinä olet rehellinen mies uskon sinua

Lisäksi toivon että asiattomuudet kohtaani loppuisivat olen kiinnostunut myöskin noista IP osoitteista koska sähköpostiini on tullut asiatonta ja ne ip osoitteet on tiedossani
        Kuka sitten on epäilty niin selvitä toki minun ip osoite eläkä saata syytöntä halveksinnan kohteeksi kuten olette usein jo tehneet MK

• Koska joku lähettelee asiattomuuksia jopa nimissäni niin nyt asia ainakin selvisi ylen toimittajalle,joka pyysi anteeksi minulta .todellakin kenen sitten pitäisi pyytää anteeksi on "kotkan poikaa ilman siipii" eli roskanpostin lähettäjänä

• hyi.inhottava
        murre.murre kirjoitti:

Kamuttajaa voi verrata luteeseen ja ebolaan

• korela
        hyi.inhottava kirjoitti:

Kamuttajaa voi verrata luteeseen ja ebolaan

Oletko rutto vai kolera???????????????????????

• markkukorpinen kirjoitti:

Koska joku lähettelee asiattomuuksia jopa nimissäni niin nyt asia ainakin selvisi ylen toimittajalle,joka pyysi anteeksi minulta .todellakin kenen sitten pitäisi pyytää anteeksi on "kotkan poikaa ilman siipii" eli roskanpostin lähettäjänä

Nyt näette ennenkuin poistetaan ketju vain paras kelpaa kuka on roskapostin lähettäjä piinannut pitkän aikaa sähköpostiani.Tuollainen kirjoitus ja kuvat ei kuulu Lieksan palstalle vaan todella silppuriin MK

• joutais.linnaaan

kamuttajan arkisto pelottaa mitä sillä siellä on minustakin se on vaarallinen

• hhhhjkkkljhg

Lupaa hypätä katolta alas se olisi paras

• Vitsi lainattu: Katon harjalla oli neljä miestä töissä:karjalainen,savolainen,hämäläinen ja eteläpohjalainen.Köysi petti ja miehet lähtivät valumaan alas.Karjalainen kysyi:-Mitä sie luulet,tutulleksi mius ruuna vai laava? Savolainen tuumasi-ee se kova vaahti mittään, mutta se äkkipyssääs.. Hämäläinen pohti:-oliiskoos se tosiaan jo aika mennä? Eteläpohjalainen iski puukkoonsa kattoho ja sanoo- Meillä läheräthän, koska itte taharotaha

Parempaa tulevaisuutta jokaiselle MK

• onkirjoitettu
        markkukorpinen kirjoitti:

Vitsi lainattu: Katon harjalla oli neljä miestä töissä:karjalainen,savolainen,hämäläinen ja eteläpohjalainen.Köysi petti ja miehet lähtivät valumaan alas.Karjalainen kysyi:-Mitä sie luulet,tutulleksi mius ruuna vai laava? Savolainen tuumasi-ee se kova vaahti mittään, mutta se äkkipyssääs.. Hämäläinen pohti:-oliiskoos se tosiaan jo aika mennä? Eteläpohjalainen iski puukkoonsa kattoho ja sanoo- Meillä läheräthän, koska itte taharotaha

Parempaa tulevaisuutta jokaiselle MK

sinä olet kamuttaja joka kärsii persoonanjakautumasta

• onkirjoitettu kirjoitti:

sinä olet kamuttaja joka kärsii persoonanjakautumasta

Eikö kerta sana sinulle riitä! en todellakaan tunne Lieksan asioita ja henkilöitä vuosikymmenten takaa ja minä en siten ole kamuttaja.
        Olen siten jopa loukkaantunut tuollaisista väittämistä .Minun kirjoitukseni on lähinnä olleet tämän hetken asioissa jossa olen käyttänyt reilusti omaa nimeäni joskin sekin on vääristeltu ja joku toimii myös käyttäen nimeäni suomi 24 jossa ilmoittaa heti esittelyssä että hän on ottanut vaan nimimerkikseen "Markku.Korpinen" eli siten haluaa häiritä ja jopa pilkata eli minun nimi on pienellä yhteenkirjoitettuna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe