Oisko ideaa yhteisasumisessa?

Nnnaaiinennn

Kaipaan seuraa ja lisärahakaan ei ois pahitteeks niin mietin jos ottaski miehen alivuokralaiseksi.Ei haittaa vaikka vuokra tulis sossun maksusitoumuksel, kuhan tulis. Siinä sai telkkaseuraa ja 99% varmuudella myös seksit kaupanpäälle.
Ja mikä parasta, pääsit erittäin hyvällä tekosyyllä kusipäämiehestä eroon.
Mitäs sanotte, laitanko nettiin ilmotuksen...nainen etsii 16-30v miesvuokralaista?

Oon ihan chilli tyyppi, hyväksyn ihmiset aina sellaisena kuin ovat enkä oo ikinä tuntenu miestä joka ei haaveilis mun panemisesta....joku joskus sanoi että voisin olla vaikka missi kun ilmeisesti kroppa ja pärstä suht miellyttäviä. :D

Asun helsingis ja tääl aika kova asuntopula ja lisäks luulen et jengi eroo ihan liukuhihnal ja sit on toinen asunnoton.

Mitä sanotte? Haenko vuokralaista? Mitä tuumaisitte Miehet?

36

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

En ole mies, mutta kuulostaa hyvältä idealta :))

• Juuri tuollaisia kontrollifriikkejä naiset ovat.

• atännä

Kontrollifriikkejä? Avaas vähän.

• atännä kirjoitti:

Tuohan on vain avoliitto, jossa nainen voi siististi hankkiutua miehestä eroon halutessaan.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Tuohan on vain avoliitto, jossa nainen voi siististi hankkiutua miehestä eroon halutessaan.

Tai toisin päin mieskin pääsee eroon naisesta, mutta ei tuo ole avoliitto kuin ehkä virallisessa mielessä. Ihan jokaisessa suhteessa partnerista pääsee eroon, avioliitostakin. Jos sitä eroa pelkää, ei kannata alkaa minkäänlaiseen suhteeseen.
        Mutta mietis nyt, joku pyykkäis sun vaatteesi samalla kuin omansa, ja saisit lämpimän ruuankin kun toinen laittais itselleen. Ei tuo ihan huono idea olisi... Mulla olis nopeasti tyhjennettävä ylimääräinen huone, pitäisiköhän munkin ottaa vuokralainen... ;)

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Tai toisin päin mieskin pääsee eroon naisesta, mutta ei tuo ole avoliitto kuin ehkä virallisessa mielessä. Ihan jokaisessa suhteessa partnerista pääsee eroon, avioliitostakin. Jos sitä eroa pelkää, ei kannata alkaa minkäänlaiseen suhteeseen.
        Mutta mietis nyt, joku pyykkäis sun vaatteesi samalla kuin omansa, ja saisit lämpimän ruuankin kun toinen laittais itselleen. Ei tuo ihan huono idea olisi... Mulla olis nopeasti tyhjennettävä ylimääräinen huone, pitäisiköhän munkin ottaa vuokralainen... ;)

Olisiko se varmasti luotettava? sehän voisi ottaa salaa sinusta pyllistelykuvan jonka sitten julkaisisi palstalla. Joo, ota vaan vuokralainen.

• atännä
        Ikis__M kirjoitti:

Olisiko se varmasti luotettava? sehän voisi ottaa salaa sinusta pyllistelykuvan jonka sitten julkaisisi palstalla. Joo, ota vaan vuokralainen.

Kuvaahan ne luottettavat elämänkumppanitkin toisiaan salaa... :-/

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Kuvaahan ne luottettavat elämänkumppanitkin toisiaan salaa... :-/

Ne on niitä naisten valintoja, jännämiehiä jotka jännästi salakuvaavat heti kun silmä välttää.

• atännä
        Ikis__M kirjoitti:

Ne on niitä naisten valintoja, jännämiehiä jotka jännästi salakuvaavat heti kun silmä välttää.

Ja sitten on sellaisia pervojänniä, jotka haluavat nähdä niitä toisten ottamia peppukuvia. :(

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Ja sitten on sellaisia pervojänniä, jotka haluavat nähdä niitä toisten ottamia peppukuvia. :(

Joo, niitäkin varmaan on mutta me palstan kiltit & kunnolliset miehet halutaankin nähdä ihan sinun itse ottamia peppukuvia :)

• kontrollifriikki
        atännä kirjoitti:

Kontrollifriikkinä en ikipäivänä ottais jotain alivuokralaista, josta muuten ei pääse edes helpolla eroon koska sopimus on pidettävä loppuun saakka. Vaikka kuinka ärsyttävä tyyppi olisi.

• Jos haluaa jännän elämän, niin minäkin aloittaisin bisneksen ja ihmissuhteiden sekoittamisella. Ihmistä ei sitten heitetä kotoaan ihan helposti. Ja alivuokralaisellekin se on koti.

• atännä

Lyhyitä määräaikaisia soppareita peräjälkeen. Tai kun tarvitsee asunnon omaan käyttöönsä, niin sillähän ne pihalle saa.

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Lyhyitä määräaikaisia soppareita peräjälkeen. Tai kun tarvitsee asunnon omaan käyttöönsä, niin sillähän ne pihalle saa.

http://www.kuluttajaliitto.fi/files/1547/VUOKRAOPAS_FI_2012.pdf

"Lyhyiden määräaikaisten sopimusten käyttöä on pyritty vähentämään säätämällä, että useammin kuin kahdesti peräkkäin saman vuokralaisen kanssa enintään kolmen kuukauden määräajaksi solmittu sopimus katsotaan toistaiseksi voimassaolevaksi. Käytännön syistä ei osapuolten kannalta myöskään ole ilman erityistä syytä suositeltavaa solmia erittäin pitkiä esimerkiksi yli kymmenen vuoden sopimuksia."

Tuota voisi varmaan kiertää tekemällä puolen vuoden soppareita mutta siinä voisi käydä sitten niin että jos ottaisit vaikka HC-ätmelin asumaan niin kestäisitkö sitä sitten koko sen ajan? Saattaisi tulla pitkä puoli vuotta :D

• atännä
        Ikis__M kirjoitti:

http://www.kuluttajaliitto.fi/files/1547/VUOKRAOPAS_FI_2012.pdf

"Lyhyiden määräaikaisten sopimusten käyttöä on pyritty vähentämään säätämällä, että useammin kuin kahdesti peräkkäin saman vuokralaisen kanssa enintään kolmen kuukauden määräajaksi solmittu sopimus katsotaan toistaiseksi voimassaolevaksi. Käytännön syistä ei osapuolten kannalta myöskään ole ilman erityistä syytä suositeltavaa solmia erittäin pitkiä esimerkiksi yli kymmenen vuoden sopimuksia."

Tuota voisi varmaan kiertää tekemällä puolen vuoden soppareita mutta siinä voisi käydä sitten niin että jos ottaisit vaikka HC-ätmelin asumaan niin kestäisitkö sitä sitten koko sen ajan? Saattaisi tulla pitkä puoli vuotta :D

Jos tekisi väleihin vaikka viikon sopparin jonkun toisen nimiin? :)

• Ikis__M
        atännä kirjoitti:

Jos tekisi väleihin vaikka viikon sopparin jonkun toisen nimiin? :)

Menisi liian vaikeaksi verottajan kanssa, nykyään kai ovat aika tarkkoina niin että isoveli valvoo tuota vuokraustoimintaakin. Mieluiten ehkä kannattaisi tehdä niin että nykyinen jos oma niin se vuokralle jollekin ihan muulle kokonaan ja sitten kimppakämpän vuokraus itselle ja sille toiselle 50/50 periaatteella, jos jompikumpi ei viihdykään se sitten saa lähteä nostelemaan ja toinen etsii uuden asuinkumppanin.

• Ei minussa ole mitenkään kamalasti kestämistä. :-(

• Ikis__M

Aiemminhan olet täällä kehuskellut loistopanollasi, lähtikö se nostelemaan? Miksei tuo voisi toimia mutta kun kuitenkin valitset jonkun jännän siihen niin saattaa jäädä vuokrarahat saamatta, saattaa vielä lisäksi kolistaa sinulta käyttörahaa.

Tee mieluummin niin että laitat treffi-ilmoituksen, koukutat jonkun aisuriksi sopivan ja laitat oman kämpän vuokralle (et kerro aisurille siitä mitään että oli oma) niin rahaa kolisee tilille ja voit loisia aisurimiehen asunnolla kustannuksiin osallistumatta. Jos sitten joskus myöhemmin tulee ero on sinulla muhkea potti rahaa salatilillä josta aisuri ei tiedä mitään ja jos olet naimisiin ehtinyt saat vielä puolet aisurin omaisuudesta.

• Nnnaaiinennn

Kyllä loistopanojännämies on vielä olemassa ja sen vaatteitakin tääl, en tajuu miksei voi viedä pois. Mut just tästä kusipäästä pääsisin TEKOSYYLLÄ eroon ku sanoisin et otin maksavan vuokralaisen. :) Hänhän ei ole ikinä senttiäkään maksanut.
        Siks sossun asiakas ois hyvä koska sossu voi maksaa vuokran SUORAAN mun tilille niin ei välii olkoon millanen huithapeli vaan.
        Tietty aina se vaara et se alivuokralainen alkas roudaa jotain epämääräsiä kavereitaan tänne. On mul 8 hengen sohva mut oon aika allerginen esim alkoholille.
        En halua mitään aisuria enkä halua muuttaa sigamakeesta omistuskämpästäni. :)

• Ikis__M
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Kyllä loistopanojännämies on vielä olemassa ja sen vaatteitakin tääl, en tajuu miksei voi viedä pois. Mut just tästä kusipäästä pääsisin TEKOSYYLLÄ eroon ku sanoisin et otin maksavan vuokralaisen. :) Hänhän ei ole ikinä senttiäkään maksanut.
        Siks sossun asiakas ois hyvä koska sossu voi maksaa vuokran SUORAAN mun tilille niin ei välii olkoon millanen huithapeli vaan.
        Tietty aina se vaara et se alivuokralainen alkas roudaa jotain epämääräsiä kavereitaan tänne. On mul 8 hengen sohva mut oon aika allerginen esim alkoholille.
        En halua mitään aisuria enkä halua muuttaa sigamakeesta omistuskämpästäni. :)

Muistelisin että ei kovinkaan kauan sitten kehuskelit miten huomioonottavainen jne. se on ja nyt se onkin sitten kusipää :( sitten vielä sotkisit sen viattoman vuokralaisen jännäkuvioon niin että se saattaa saada vasarasta päähän ulos astuessaan jos oven takana onkin mustasukkainen jännä kyyläämässä.

Eiköhän se ole viisainta niin että sarjoitat lukon uudelleen, nostat jännän ryysyt porraskäytävään ja ihan ilman tekosyitä ilmoitat että tämä oli nyt tässä. Hommaat itsellesi jonkun puolustusvälineen, vaikka virosta haet paprikasumutteen jota sitten tarjoilet jännän silmiin jähyväisiksi jos tulee vielä lähelle:

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/suomen-ampuma-aselaissa-on-paprikasumutteen-mentava-aukko/676361/

• Nnnaaiinennn
        Ikis__M kirjoitti:

Muistelisin että ei kovinkaan kauan sitten kehuskelit miten huomioonottavainen jne. se on ja nyt se onkin sitten kusipää :( sitten vielä sotkisit sen viattoman vuokralaisen jännäkuvioon niin että se saattaa saada vasarasta päähän ulos astuessaan jos oven takana onkin mustasukkainen jännä kyyläämässä.

Eiköhän se ole viisainta niin että sarjoitat lukon uudelleen, nostat jännän ryysyt porraskäytävään ja ihan ilman tekosyitä ilmoitat että tämä oli nyt tässä. Hommaat itsellesi jonkun puolustusvälineen, vaikka virosta haet paprikasumutteen jota sitten tarjoilet jännän silmiin jähyväisiksi jos tulee vielä lähelle:

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/suomen-ampuma-aselaissa-on-paprikasumutteen-mentava-aukko/676361/

Se että vuokralainen olisi lähes aina täällä takaisi sen etten ikinä olisi yksin. Eikä jännämies ole mikään oven taakse rukoilemaan tuleva, tai en ole kokeillut. Hänellä on kuitenkin suuri ylpeys, ei luultavasti alentuisi takasin rukoilemiseen käytävässä. Aina kun otan etäisyyttä hän alkaa rakastaa tosi kovasti. :D
        Kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa. Valitin jännälle siitä kun aina epäili ihmisiä miehiksi. Hän lopetti sen. Mutta yhdestä tavasta hän ei pääse yli :hän lukee sähköpostini, paperiset kirjeenvaihtoni, päiväkirjani, facebookini tai päihdyttää minut ja koittaa onkia arkaluonteisia asioita. Nuo ei ole ihan normaalia käytöstä mielestäni. Ja hänhän tekee juuri mitä tahtoo.
        Itse asiassa frendilläni on narsistimies joka ei tottele mitään. Hän oli saanut neuvon että pitää kieltää joku juttu niin psykopaatti voi tehdäkin sitä -eli täysin käänteisiä toivomuksia.

• Ikis__M
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Se että vuokralainen olisi lähes aina täällä takaisi sen etten ikinä olisi yksin. Eikä jännämies ole mikään oven taakse rukoilemaan tuleva, tai en ole kokeillut. Hänellä on kuitenkin suuri ylpeys, ei luultavasti alentuisi takasin rukoilemiseen käytävässä. Aina kun otan etäisyyttä hän alkaa rakastaa tosi kovasti. :D
        Kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa. Valitin jännälle siitä kun aina epäili ihmisiä miehiksi. Hän lopetti sen. Mutta yhdestä tavasta hän ei pääse yli :hän lukee sähköpostini, paperiset kirjeenvaihtoni, päiväkirjani, facebookini tai päihdyttää minut ja koittaa onkia arkaluonteisia asioita. Nuo ei ole ihan normaalia käytöstä mielestäni. Ja hänhän tekee juuri mitä tahtoo.
        Itse asiassa frendilläni on narsistimies joka ei tottele mitään. Hän oli saanut neuvon että pitää kieltää joku juttu niin psykopaatti voi tehdäkin sitä -eli täysin käänteisiä toivomuksia.

"Mutta yhdestä tavasta hän ei pääse yli :hän lukee sähköpostini, paperiset kirjeenvaihtoni, päiväkirjani, facebookini tai päihdyttää minut ja koittaa onkia arkaluonteisia asioita. Nuo ei ole ihan normaalia käytöstä mielestäni. Ja hänhän tekee juuri mitä tahtoo. "

Ei todellakaan ole normaalia käytöstä, ei edes sinnepäin. eihän sinun sähköpostit ym. kuulu kenellekään muulle, normaali-ihmiselle ei tulisi edes mieleen tunkeutua toisen sähköpostiin. Miten ihmeessä olet sille salasanat antanut? Juuri tuommoisten jännien tekemisistä sitten saadaan lukea uutisia kun ne on päättäneet että jos he ei saa enää exää niin ei saa kukaan muukaan. Hankkiudu kiireesti eroon siitä, mitä aiemmin sen parempi.

• Nnnaaiinennn
        Ikis__M kirjoitti:

"Mutta yhdestä tavasta hän ei pääse yli :hän lukee sähköpostini, paperiset kirjeenvaihtoni, päiväkirjani, facebookini tai päihdyttää minut ja koittaa onkia arkaluonteisia asioita. Nuo ei ole ihan normaalia käytöstä mielestäni. Ja hänhän tekee juuri mitä tahtoo. "

Ei todellakaan ole normaalia käytöstä, ei edes sinnepäin. eihän sinun sähköpostit ym. kuulu kenellekään muulle, normaali-ihmiselle ei tulisi edes mieleen tunkeutua toisen sähköpostiin. Miten ihmeessä olet sille salasanat antanut? Juuri tuommoisten jännien tekemisistä sitten saadaan lukea uutisia kun ne on päättäneet että jos he ei saa enää exää niin ei saa kukaan muukaan. Hankkiudu kiireesti eroon siitä, mitä aiemmin sen parempi.

Mul on aina auki kännykäs ja tabletil sähköpostit, ihan sama vaikkei oiskaan, kylhän ne salasanat on tallentunu koneelle, se kaivaa kaiken. Erityisesti sitä kiinnostaa sivuhistoriat. Pelkään vaan sitä päivää kun se kaivaa mun gmail arkistosta jonkun miehen, gmailhan säilyttää kaiken ja minulla siellä yli 10 000 viestiä eli miehetki vuodesta 2007 ku sillon otin gmailin. Koitin jotain poistella mut täysin toivoton tehtävä yrittää poistaa kaikki miespuolisten kanssa käyty sähköpostikirjeenvaihto.
        Eli se käyttää kaikkia mun laitteita ja viimeks ku pokkana alko lukee mun saamia sähköposteja ääneen niin olin jättäny vahingos gmailin kirjautumatta ulos.

• Ikis__M
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Mul on aina auki kännykäs ja tabletil sähköpostit, ihan sama vaikkei oiskaan, kylhän ne salasanat on tallentunu koneelle, se kaivaa kaiken. Erityisesti sitä kiinnostaa sivuhistoriat. Pelkään vaan sitä päivää kun se kaivaa mun gmail arkistosta jonkun miehen, gmailhan säilyttää kaiken ja minulla siellä yli 10 000 viestiä eli miehetki vuodesta 2007 ku sillon otin gmailin. Koitin jotain poistella mut täysin toivoton tehtävä yrittää poistaa kaikki miespuolisten kanssa käyty sähköpostikirjeenvaihto.
        Eli se käyttää kaikkia mun laitteita ja viimeks ku pokkana alko lukee mun saamia sähköposteja ääneen niin olin jättäny vahingos gmailin kirjautumatta ulos.

Tajuatko ollenkaan, kai jollain tasolla tajuat, mihin olet jo itsesi kietonut? Tuolla menolla ennenpitkää käy niin että sinä joudut pakenemaan omasta kodistasi jonnekin turvakotiin. Jos jo nyt pelkäät mitä se saa nuuskittua niin eikö tuo itsestäsikin jo kuulosta aika oudolta, sinä pelkäät vaikka senhän siinä pitäisi pelätä että jää kiinni sinun asioiden urkkimisesta. Miten yleensä olet antanut sille luvan käyttää sinun henmkilökohtaisia laitteita? Nyt vähän napakkuutta peliin ja jätkä pihalle.

• Nnnaaiinennn
        Ikis__M kirjoitti:

Tajuatko ollenkaan, kai jollain tasolla tajuat, mihin olet jo itsesi kietonut? Tuolla menolla ennenpitkää käy niin että sinä joudut pakenemaan omasta kodistasi jonnekin turvakotiin. Jos jo nyt pelkäät mitä se saa nuuskittua niin eikö tuo itsestäsikin jo kuulosta aika oudolta, sinä pelkäät vaikka senhän siinä pitäisi pelätä että jää kiinni sinun asioiden urkkimisesta. Miten yleensä olet antanut sille luvan käyttää sinun henmkilökohtaisia laitteita? Nyt vähän napakkuutta peliin ja jätkä pihalle.

Nokun "asutaan avoliitossa" niin pahahan se on tietokoneen ja tabletin käyttöä kieltää. Tabletilla se käyttää tvn nettiä. Nois sovelluksis esim facebookin messenger on sellanen sovellus ettei sieltä voi edes mitenkään kirjautua ulos!
        Ei mua varsinaisesti pelota se tyyppi. Ois ihan kiva painia sen kans, sen verran aggressioita mulla sitä kohtaan just nyt. Emmä usko et se kuristas mua koska oon aika vmäinen ämmä ja kuristaisin sen ennenku se ehtii mua. Väittää ettei ollu exäänsä kohtaan väkivaltanen mut vaikee uskoo ku kuumenee niin helposti ja voimakkaasti. Sanoin sille et se on aika seksikäs kun se suuttuu, tosin sillon oli telegramissa, kasvotusten se menee vitun oudoks.

• Nnnaaiinennn kirjoitti:

Nokun "asutaan avoliitossa" niin pahahan se on tietokoneen ja tabletin käyttöä kieltää. Tabletilla se käyttää tvn nettiä. Nois sovelluksis esim facebookin messenger on sellanen sovellus ettei sieltä voi edes mitenkään kirjautua ulos!
        Ei mua varsinaisesti pelota se tyyppi. Ois ihan kiva painia sen kans, sen verran aggressioita mulla sitä kohtaan just nyt. Emmä usko et se kuristas mua koska oon aika vmäinen ämmä ja kuristaisin sen ennenku se ehtii mua. Väittää ettei ollu exäänsä kohtaan väkivaltanen mut vaikee uskoo ku kuumenee niin helposti ja voimakkaasti. Sanoin sille et se on aika seksikäs kun se suuttuu, tosin sillon oli telegramissa, kasvotusten se menee vitun oudoks.

Asiahan ei minullle kuulu, mutta komppaan ikistä sen verran, että täysin kipeältä tuo kuulostaa.

"Nokun "asutaan avoliitossa" niin pahahan se on tietokoneen ja tabletin käyttöä kieltää. "

Tietotekniikka on sellaista, että lähes aina voi hoitaa asiat niin, että laitteet voi olla yhteisessä käytössä, mutta jokaisella oma käyttäjätunnus ja sitä myöten omat tiedot.

Viestintäsalaisuuden rikkominen on muuten kohtuullisen ankarilla rangaistuksilla sovitettava rikos.

• Ikis__M
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Ei se ole yhtään vaikeaa. Kaikkiin laitteisiin salasana jonka vain sinä tiedät, tyyppi hommatkoon omat laitteensa ja jos alkaa kitisemään niin osoitat ovea. Minusta ainakin tuntuisi jotenkin oudolta yleensäkin käytellä toisen laitteita tai samoja laitteita kuin toinen, niissä kun tosiaan on niitä salasanoja tallennettuna.

Joo, niinhän ne kaikki jännät varmaan väittää ettei ne ole koskaan mitään tehneet ja jos ovatkin niin aina se kulloinenkin nainen jostain ihme syystä kuvittelee että juuri hänelle ei voi käydä kuinkaan.

• Ikis__M
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Tähän lisään vielä tämän:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010120897147_uu.shtml

Tuokin oli kyylännyt avokkinsa tekstarit:

"Riidan taustalla oli mustasukkaisuus eli avovaimon saama tekstiviesti."

• Mies36-

Ei varmaan huono idea koska itselläni on vuokralainen joka maksaa 370 euroa vuokrasta. Asun omistus asunnossa 120 neliöö, vuokralaisella käytössä 40 neliöö, kylppäri, pesukone. Seksiäkin olen saanut mutta en vuokraa vastaan.

• Eipä ole montaa päivää kun tätä miestäsi täällä ylistit:D
      Kyllähän tuolla lisätuloa saisit ja sitten kun vielä otat semmosen miehen, joka maksaa myöskin siitä seksistä sulle, niin rahan tuloa ei voi estää.
      Minullakin olis tilaa, mutta en voisi millään lähteä tuollaiseen, koska sitten menisi oma rauha. Tietenkin jos seura olisi hyvää ja seksiä lisukkeena, niin onhan sitä valmis jostain luopumaankin, mutta kun siinä ei koskaan tule vain se yksi ihminen, vaan kun alkaa lapata hänen ystävät ja sukulaiset, niin se siitä sitten. Ajatukset ovat usein kauniita vain siihen saakka kunnes aletaan miettiin tarkemmin:D

• Nnnaaiinennn

Joo...tunteet vaihtelee päivän mittaankin, sen luokan kusipää kyseessä.

• eituutoimii

Voi olla aika kiusallista, kun mies tuo naisseuralaisia luoksesi yökyläilemään. Sitä helposti herkistyy, kun on itse ollut intiimissä kanssakäymisessä ja mustasukkaisuus astuu kuvioon. Mieluummin ota alivuokralainen ihan vaan alivuokralaiseksi ja hanki joku säätö muualta.

• Nnnaaiinennn

Mut mieti sitä et jos on alivuokralainen esim nainen niin ei voi tuoda omaa miestään kotiin. En halua mitään epämiellyttävää aiheuttaa muille.

• Nnnaaiinennn

Toinen vaihtoehto on sit vaik myydä pimppaa. Riittäs yks yö ku vuokralaista pitäs katella kuukausi.

Mut paras alivuokralainen, mies tai nainen ois sellanen joka tarvii MÄÄRÄAIKAISEN asunnon esim putkiremontin ajaksi tai muuttoa odotellessa. Ois takuuvarmaa et pääsee eroon siitä, siis ainakin sen kanssa asumisesta.

• miiruma

Siitä vaan jos siltä tuntuu. Mulle sais maksaa aika helkkarin paljon, että ottaisin jonkun alivuokralaiseksi omaa rauhaani häiritsemään.

• omistusasunnossaN

Olen itsekin harkinnut alivuokralaisen ottamista. Minulla olisi yksi ylimääräinen makuuhuone, jonka voisin antaa vuokrattavaksi. Vielä en ole uskaltanut ottaa vuokralaista, koska pelkään, että hän rikkoo paikat, on huumeiden käyttäjä, dokaa ja metelöi tms. Senpä vuoksi olen harkinnut, että vuokraisin asunnon naiselle enkä miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5670
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4621
    3. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      225
      2819
    4. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      43
      2591
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2230
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2186
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1737
    8. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      14
      1578
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1410
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      170