Näin vuoden aluksi on syytä pistää oikein iso aihe ilmoille.
Joten, miten te naiset oikein meinaatte selittää tämän Team "Häh häh häh":n (otettu kuuluisasta Bicky Royalin naurusta, joka on osoitettu Timpalle) olemassaolon?
Kyseessä on siis ryhmittymä joka koostuu minusta, ja hyvistä ystävistäni, BEMista ja NALlista.
Jokaista meitä yhdistää se, että olemme panneet varattuja naisia.
Minä ja BEM panimme varattuja naisia luvalla; taustalla oli ukaasi miehelle, että suhde loppuu jos nainen ei saa vierasta niin paljon kuin haluaa. Tällöin luonnollisesti seksi ulkoistetaan alfoille, ja beta hoitaa elättäjän tehtävät. Kiltisti. Kunnollisesti. Naista kunnioittaen. Hänen jokaista sanaansa uskoen.
NAL taas ei tainnut edes luvalla polkea varattua, vaan nainen antoi hänelle tuosta noin vaan!
Jokaista näistä tapausta vielä yhdistää se, että nainen on ollut näissä tapauksisa jopa aloittteellinen. Sekä tietysti meitä nuorempi (useimmiten vielä niin, että aisuri on ollut myös meitä nuorempi - palstatotuus vahvistuu!).
Jokainen meistä myös vahvistaa sen, että nämä naiset antavat tehdä ihan mitä vaan, esim. BEM puhui tästä tapauksesta joka antoi naida joka reikään, minä ja NAL puolestaan mälläsimme molemmat varatut naiset.
Joten miten selitätte tämän?
Eihän kokeneen naisen pitänyt olla riski parisuhteessa?
Eihän meidänlaisten miesten pitänyt saada, vaan sellaisten jotka ovat valkoritareita ja lähes miesfeministejä - mutta nyt pikemminkin ovat aisureita?
Eihän palstatotuuksien pitännyt pitää paikkaansa?
Miksi emme koskaan lukea kilttien ja kunnollisten miesten menestystarinoita ja raportteja, vaan ainoastaan valitusta siiitä että naiset eivät anna?
Miksi Liljanlaakson Timpan ja Bickyn edesottamukset ovat niin hauskoja juuri siksi, koska ne ovat totta ja voivat kuvata keskiverto, suomalaisen perheen arkea?
Kysymyksiä herää lukemattomia.
Muistutan, että tilanne on hyvin kiusallinen naisille.
Voimme jokainen tuntea, miten punapilleröinti käy kiivaana ja yhä useampi mies kääntyy naisia vastaan. Valkoritarit avaavat silmänsä, ja miehet kieltävät feminismin ja sinisen pillerin, siirtyen meidän puolellemme. He jotka eivät sitä tee, aisuroitetaan säälittä, vieläpä jonkun meidänlaisen miehen toimesta, ja luonnolllisesti naisen 100% suostumuksella.
Selitykseksi ei kelpaa pään laittaminen puskaan ja heikko vastaus jossa yritätte kieltää kaiken, eikä myöskään shaming language kelpaa, sillä se vain todistaa että ette pysty vastaamaan, mutta että aihe on osunut ja uponnut.
Yksittäistapauksestakaan on aika turha puhua, kun tässä on jo kolme miestä ja neljä naista kyseessä. Vaimoja, avovaimoja ja tyttöystäviä. Jokaiselta suhdestatukselta. Ikäluokat aina paristakympistä neljäänkymppiiin.
Miesten syyksi asiaa on turha kääntää, sillä tämä kaikki on naislähtöistä; nainen antaa ja mies saa.
Nyt naiset heti selitätte tämän!
55
313
Vastaukset
- 8plus7
Yksittäistapaus
- 17p11
Koska kiltit ja kunnolliset miehet eivät rehvastele menestystarinoillaan. Kenellä onni on, se onnen kätkeköön. Enkä ymmärrä miksi kiltit ja kunnolliset parisuhdemiehet edes eksyisivät sinkkupalstalle saati sitten rehvastelemaan panoillaan.
- Naisasialooseri1
Koska kiltit ja kunnolliset harvoin ovat parisuhde saati panomiehiä
- ViehättäväPunapää
Yksittäistapaus
- Aavelaiva153513
Yksittäistapaus
- mininerkki
osu ja uppos!!!11
- Nykyinen---PUA
SHAMING LANGUAGE JA HENKILÖHYÖKKÄYS!
- Ex------------PUA
Matkiminen on suurinta ihailua, mutta ei muuta sitä faktaa, että asia tosiaan osu ja upposi, sillä kukaan nainen ei ole kyennyt vastaamaan tähän kokonaisuudessaan.
Mutta ihan miten haluatte tilaisuutenne käyttää.
Meidän pussiinhan se sataa, että ette voi selittää asiaa, vaan jouduttu myöntämään että palstatotuus on totuus. :)
- Ex------------PUA
TIlanne toistaiseksi: naiset eivät kykene selittämään asiaa, vaan naisen logiikalla vedotaan yksittäistapaukseen, kun tapauksia on vaikka millä mitalla. Eli logiikka myös on paskaa.
Mitä tulee tuohon kilttiin ja kunnolliseen mieheen, niin naiset myös itse kertoilevat toisilleen panoistaan, joten heillä ei ole varaa valittaa asiasta miehelle. Tällöin he myös myöntävät, että naiset itse eivät ole kilttejä ja kunnollisia. (Muutenkin tuossa yritetään pitää kiltti ja kunnollinen mies tottelevaisena, ihan kuten beta suhteessa jossa nainen saa vierasta ja miehen on syytä suostua siihen - tämäkin naisten alhaisuus tulee näin ollen ilmi).
Ainoastaan ettei kiltti ja kunnollinen omaa noita kokemuksia, on se syy miks hän ei voi puhua niistä.
Pitää muistaa, että myöskään naiset eivät täällä erityisesti paljastu taustoiltaan sellaisiksi, että he riikkoisivat stereotypioita ja palstatotuuksia, vaan kilttien ja kunnollisten miesten sijaan, exinä on yleensä jännämiehiä.- osu.ja.uppos1111
ketään ei vaan kiinnosta sun juttusi ---
- Ex------------PUA
osu.ja.uppos1111 kirjoitti:
ketään ei vaan kiinnosta sun juttusi ---
Sanot sinä, joka vastasit, mutta et aiheeseen.
Jote tuo ihailua esittävä nimimerkkisi, johon sopii sanonta "nomen est omen" ja joka myös kielii nousevasta kurpparaivosta, pakottaa minut nyt avaamaan pöytäkirjan ja merkitsemään sinne, että naiset eivät kiistä palstatotuuksia, vaan myöntävät ne.
- vihatipunen
Tyhmiin huoriin osuu ja uppoaa milloin kenenkin tautinen lerssi, ja sitten pitääkin syödä jos jonkin väristä pilleriä ja hävetä.
- luiiii
Kukaan ei vain jaksa enää sun tautologista jankkaamistas sekopää.
Ja sä mitään saanut oo. KOSKAAN. Siitä katkeruus.- Ex------------PUA
Oikeassa olet ystävä hyvä ;)
- Ex----------PUA
Ja jälleen kurpparaivo on alkanut, kun argumentit ovat loppuneet tämän aiheen osuttua ja upottua.
Nimimerkin varastamista ja henkilöhyökkäystä.
Sekä tietysti vastaamista, silloin kun väittää ettei kiinnosta.
Olenkohan minä nyt hieman liian vaativa, kun vaadin lusikallista, vaikka ei olla annettu edes sillä? - HemmoDude
Ex----------PUA kirjoitti:
Ja jälleen kurpparaivo on alkanut, kun argumentit ovat loppuneet tämän aiheen osuttua ja upottua.
Nimimerkin varastamista ja henkilöhyökkäystä.
Sekä tietysti vastaamista, silloin kun väittää ettei kiinnosta.
Olenkohan minä nyt hieman liian vaativa, kun vaadin lusikallista, vaikka ei olla annettu edes sillä?Sinä neitsytvaari olet vitun tyhmä ja säälittävä tapaus henkilöhyökkäyksinesi. Poistu palstalta jotta sen ilmapiiri paranisi.
- Ex------------PUA
HemmoDude kirjoitti:
Sinä neitsytvaari olet vitun tyhmä ja säälittävä tapaus henkilöhyökkäyksinesi. Poistu palstalta jotta sen ilmapiiri paranisi.
Ja taasosua ja uppos! :D
Kurppa toimii kuin kello: Ja taas 0% vastausta.
100% henkilöhyökkäystä ja kurpparaivoa, kun on liian tyhmä vastaamaan aiheeseen.
Nyt kaiki näki että luit tämän ja noudatit kaavaa:
Ikävä fakta -> osu ja uppos -> kurpparaivo jne.
Ja ei, en todellakaan poistu palstalta, vaan olen täällä jatkossakin ja isken sinne mihin sattuu, tuoden esiin totuuden naisista. - HemmoDude
Ex------------PUA kirjoitti:
Ja taasosua ja uppos! :D
Kurppa toimii kuin kello: Ja taas 0% vastausta.
100% henkilöhyökkäystä ja kurpparaivoa, kun on liian tyhmä vastaamaan aiheeseen.
Ja ei, en todellakaan poistu palstalta, vaan olen täällä jatkossakin ja isken sinne mihin sattuu, tuoden esiin totuuden naisista.HAISTA SINÄ EXPUA PITKÄ PASKA!!!
- että.silleen
"Miesten syyksi asiaa on turha kääntää, sillä tämä kaikki on naislähtöistä; nainen antaa ja mies saa."
-Sehän on selvää, laissakin otetaan huomioon syyntakeettomuus! Vastalauseeni silti esitän, harjoittamastanne kaksinaismoraalista ja ainoastaan siitä!
Herrat jos sekaantuvat jo varattuihinkin naisiin.Teillä ei siis ole solidaarisuutta edes muita miehiä kohtaan! Kuitenkin haette suosiota juuri tavis miesten keskuudesta!
On kuitenkin pieni bropleema olemassa: herrat istuu ns.kolmella pallilla:
syyttäjänä, ja kanssarikollisena naisen kanssa ja lopuksi vielä tuomarina! Kätevää! Silloin lopputulos teidän kohdalta onkin ennalta arvattavissa, syytön!
Nal ja sinä olette ainakin yks ja sama häirikkö...Bem:stä nyt en mitään mene sanomaan, niin paljon en muista p*sk** hänen kohdaltaan lukeneeni.
Asia kun ei ole niin ett minä yrittäisin rajoittaa mitä kukin sekstaillessaan harrastaa,
minun omien mieltymysteni mukaan...ei se niin ole! Ihmettelen vaan mitä kaikkea seksi toisille yksilöille merkitsee?
Näitä masokistisia naisia hoitaessa ja nähdessäni miten sadistilta on mopo karannut käsistä, minä en voi käsittää miten SM:kin saa mahtumaan seksiin!
Enkä todellakaan syytä ketään teistä sadismista, en edes Nal:ia. Mutta kaksinaismoraalista kyllä, kaksi tarvitaan tangoon ja molemmat on yhtä syyllisiä.
Kyllä silloin tuomionkin pitäisi olla samanlainen. Eikä ainakaan kanssa rikollisen pitäisi tuomiosta olla päättämässä!
Saa nähdä perustelinko nyt tarpeeksi mielipiteeni, kun käytin kynää ja paperia sekä vääsin mallia sulle vielä rautalangasta!
Hyvää Uuttavuotta 2016, kaikille palstalaisille! Porskuttakaa terveinä tämäkin vuosi!- Naisasialooseri1
Emme ole yksi ja sama ja sekös sinua vituttaa kun tällä tavalla ajattelevia on enemmänkin
- chloet
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Emme ole yksi ja sama ja sekös sinua vituttaa kun tällä tavalla ajattelevia on enemmänkin
Kylläpäs olette yks ja sama. Kälätätte aina täällä samaan aikaan vaikka olis aamuyö. Ja Darkkiksen kanssa sama juttu. Onko kivaa? Keskustella omien sivupersoonien kanssa sivutolkulla vuodesta toiseen? Meille muillehan se on pelkkää hauskaa, mutta sulle itelles? Mitä oikein saat siitä? Jotain tyydytystä varmasti, et muuten jaksaisi sitä. Tosin tää on sun sairaudelle ainoa keino purkautua kunnolla, se oli varmasti tuskaa sulla silloin joskus, elämä ennen nettiä?
- Ex------------PUA
Juuri sanoin, että miesten syyksi tätä on turha kääntää, ja mitä sinä teet?
Naiisille ominaisen "jos nainen on syyllinen, on silloin mieskin syyllinen, mutta muuten aina mies oon syyllinen".
Fakta on, että 1. tämä kaikki on naisten tahto 2. naiset valitsivat meidät.
Ja kohta 3. me emme ole niitä naisia tässä, jotka panevat muitakin kuin miehiään. Me emme voi pettää tässä ketään (etenkään jos kyseessä on luvanvarainen toiminta!).
Se ei muutu miksikään.
Ja lisäksi, minä ja NAL emme ole sama henkilö.
Mutta saat toki todistaa väittämäsi. - että.silleen
Naiisille ominaisen "jos nainen on syyllinen, on silloin mieskin syyllinen, mutta muuten aina mies oon syyllinen".
Fakta on, että 1. tämä kaikki on naisten tahto 2. naiset valitsivat meidät.
Ja kohta 3. me emme ole niitä naisia tässä, jotka panevat muitakin kuin miehiään. Me emme voi pettää tässä ketään (etenkään jos kyseessä on luvanvarainen toiminta!).
Se ei muutu miksikään.
Ja lisäksi, minä ja NAL emme ole sama henkilö.
Mutta saat toki todistaa väittämäsi.Juuri sanoin, että miesten syyksi tätä on turha kääntää, ja mitä sinä teet?
Olinpa minä naivi,
kuvittelin sinunkin jo myöntävän todellisuuden silloin kun olet selkä seinää vasten.
Millä minä todistan yhtään mitään? Sinussa kun ei löydy miestä; edes siinä ett myöntäisit omia kirjoituksiasi todistusaineistoksi kelpaavaksi. Sanomani sisältöä ett suostu ymmärtämään vaan ohitat sen kuin debiili(= fiksu vanha ilmaisu)!
Eikä tuo tyhmyys mene minulla läpi, koska olen lukenut myös fiksumpaa textiäsi...
Tämä lässyn lässyn lää...loppuu nyt tähän. Minulla on muutakin tekemistä ja viimeinen VP kahdeksan päivän aikana. Poistun nyt vapaalle pitämään hauskaa, keilaten ehkä, kattoo nyt mitä keksitään... - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Olinpa minä naivi,
kuvittelin sinunkin jo myöntävän todellisuuden silloin kun olet selkä seinää vasten.
Millä minä todistan yhtään mitään? Sinussa kun ei löydy miestä; edes siinä ett myöntäisit omia kirjoituksiasi todistusaineistoksi kelpaavaksi. Sanomani sisältöä ett suostu ymmärtämään vaan ohitat sen kuin debiili(= fiksu vanha ilmaisu)!
Eikä tuo tyhmyys mene minulla läpi, koska olen lukenut myös fiksumpaa textiäsi...
Tämä lässyn lässyn lää...loppuu nyt tähän. Minulla on muutakin tekemistä ja viimeinen VP kahdeksan päivän aikana. Poistun nyt vapaalle pitämään hauskaa, keilaten ehkä, kattoo nyt mitä keksitään...Näinhän siinä taas käy.
Nainen yrittää vääntää asiaa, mikä perustuu täysin naisen valinnoille, seksuaaliselle vallalle ynnä muulle, miesten piikkiin, mutta epäonnistuu siinä.
Ei siitä kuule päästä mihinkään, että tämä kaikki oli 100% naislähtöistä. - rgäyno
Näinhän siinä taas käy.
Nainen yrittää vääntää asiaa, mikä perustuu täysin naisen valinnoille, seksuaaliselle vallalle ynnä muulle, miesten piikkiin, mutta epäonnistuu siinä.
Ei siitä kuule päästä mihinkään, että tämä kaikki oli 100% naislähtöistä.Olkoon naisesta lähtöisin, mutta mikäli mies ei suostu seksiin varatun naisen kanssa, ei tässä olisi tilannetta mistä jauhaa. Jokainen on vastuussa vain omista tekemisistään, joista pitäisi kantaa vastuu itse. Ihan oman harkintakykynsä mukaan mainitut naiset ovat toimineet, kuten sinä myös. En ymmärrä mikä tässä pitää sinulle selittää, kun kukaan palstan naisista tuskin on nainen, josta tässä puhutaan.
- trytuygiuhok
Long live Ex------------PUA, jotta saamme nauraa tyhmille itsekehujutuillesi myöskin tänä vuonna. Me ihmiset tarvitsemme hovinarreja. Kaikenmaailman Tuksuja ja ätmejä.
Suurin suosikkini kuitenkin (kuten monen muunkin ilmeisesti) on Darkkis. Darkkista ei voita kukaan, hän on tämän palstan kunkku!
Hyvää uutta vuotta teille kaikille. Älkää vaan lopettako tätä paskan jauhantaanne! Don't you dare stop!- 135135135
Loistavaa että meitä ExPUA:lle nauravia on useita :D
- Ex---------PUA
Ja taas 0% vastausta.
Ikävä fakta -> osu ja uppos -> kurpparaivo jne. - Ex------------PUA
135135135 kirjoitti:
Loistavaa että meitä ExPUA:lle nauravia on useita :D
Sanoo paskahousutäti multinikilleen.
Se on about yhtä säälittävää ja ennalta-arvattavaa kuin se, että kurpat "nauravat" tekonaurua, kun aihe on osunut ja uponnut.
Vaan taas kerran: Ja taas 0% vastausta.
Miksi aihe suututtaa noin pahasti?
Miksi et kykene vastaamaan? - lisää_autisti_paskaa
Darkkis on kyllä kurkojen kurko, vaikka onkin autistinen paska. Mutta on sen kilahtelua kiva seurata. Ainoastaan huolestuttaa kun sen kilahtelut on vähentynyt viimme aikoina, liekköhän se FINA-annostus alkaa olla kohdallaan ja se osaa ottaa kellon mukaan ne kaljulääkkeensä niin ei tule paikallisia yliannostus oireita = kilahtelua.
- 135135135
Sanoo paskahousutäti multinikilleen.
Se on about yhtä säälittävää ja ennalta-arvattavaa kuin se, että kurpat "nauravat" tekonaurua, kun aihe on osunut ja uponnut.
Vaan taas kerran: Ja taas 0% vastausta.
Miksi aihe suututtaa noin pahasti?
Miksi et kykene vastaamaan?Minkäs ikäinen olet ja miten moni nainen on vienyt rahasi?
- Ex------------PUA
135135135 kirjoitti:
Minkäs ikäinen olet ja miten moni nainen on vienyt rahasi?
Osu ja uppos! :D
Et ole vieläkään pystynyt vastaamaan itse aiheeseen, sen sijaan ylistät minua matkimiselle ja vieläpä siten, eettä vihjaat naisten olevan niin rosvoja miesten rahoille, että he vieläpä vievät ne.
Ex PUA:n voitollisuus ei ole mielipide - SE ON FAKTA!
100-0! ;D ;D Like a boss! - Jos_et_tiennyt
Osu ja uppos! :D
Et ole vieläkään pystynyt vastaamaan itse aiheeseen, sen sijaan ylistät minua matkimiselle ja vieläpä siten, eettä vihjaat naisten olevan niin rosvoja miesten rahoille, että he vieläpä vievät ne.
Ex PUA:n voitollisuus ei ole mielipide - SE ON FAKTA!
100-0! ;D ;D Like a boss!Edelleenkin luuletko tämän olevan peli? Tämä on keskustelupalsta.
- 34vee15miehenkäyttämä
Yksittäistapaus
- Ex------------PUA
Kaksi yritystä vastata, loput kurpparaivoamista ja yksittäistapaus-kortin käyttöä.
:D
Taitaa olla nyt hieman paniikki päällä? - Kilttiatm
Minua ei harmita kun naiset kuolee jonkun paskan käsittelyssä. Tälläkin hetkellä joku nainen jossakin päin vetää viimeisiä henkäyksiään sen takia ku ei kelppuuttanut kunnollista miestä-
- Nella.99
Ennemmin koen jännämiehen käsissä pitkän ja tuskaisen kuoleman kuin viettäisin kunnollisen miehen kanssa sekuntiakaan!
- Ex------------PUA
JA näin siinä taas kävi.
Pöytäkirjoihin merkitään, etteivät naiset ole pystyneet selittämään tätä asiaa minulle ja palstalaisille.- Nussi.itteäs
Keitä palstalaisia tarkoitat?
Olet oman sotkusi kanssa ihan yksin.
Sulle vain nauretaan ja vittuillaan.
Näin käy kun ätminä leikkii Alhvaa.
Kuinka usein olet vastannut sulta kysyttyihin asioihin? - Ex------------PUA
RaivoavaKurppa kirjoitti:
Mitäs se neitsytvaari täällä oikein raivoaa?
Kysyy "raivoava kurppa". :D
Itte oot-defenssiä parhaimmillaan.
Taitaa nyt ikäkriisin lisäksi vituttaa, kun et kykene vastaamaan ketjuun?
Ja ah, lähes unohtui sanoa:
"Osu ja uppos! " - Ex------------PUA
Nussi.itteäs kirjoitti:
Keitä palstalaisia tarkoitat?
Olet oman sotkusi kanssa ihan yksin.
Sulle vain nauretaan ja vittuillaan.
Näin käy kun ätminä leikkii Alhvaa.
Kuinka usein olet vastannut sulta kysyttyihin asioihin?Esim. sinua, ja sinuun tuo mitä sanoin, osu ja upposi myös.
Viestisi oli:
0% vastauksia, tai todisteita että olisin väärässä
100% multikin takaa suollettua kurpparaivoa.
Miksi olet noin raivoissasi?
- Rose_91
En oikein tiedä mitä kiusallista tuossa kirjoituksessa on naisten kannalta. Jotkut naiset ovat paskiaisia siinä missä jotkut miehetkin ovat.
Väärinhän nuo naiset miehiään kohtaan tekevät, mutta ei heidän tekemisensä määritä muita naisia. Heidän oma häpeänsä tuo on. En minäkään koe tarvetta tuomita kaikkia miehiä pettäjiksi sen takia, että osa miehistä pettää.- Ex------------PUA
Useimpien kohdalla selvästi oli.
Etenkin kun täällä muistetaan mainita, että eihän naiset koskaan tee tälläistä ja että meidän kaltaiset "naistenvihaajat" eivät kyllä kelpaa. Vaan todellisuus onkin ihan eri, oli kyse sitten luvallisesta tai luvattomasta syrjähhypystä minkä nainen toteuttaa.
Jahas expua ja nallikin langennut toisen miehen liukkaille...Ja minä kun luulin teillä olevan tiettyjä periaatteita..hyh hyh. Vapaita naisia mailma väärällään. Tuon on kylläkin lipan alta vetoa sinkkumieheltä jos mikä.
- Ex------------PUA
Niin onkin.
Jokainen kyllä sai meistä varattua, mutta minä ja BEM luvalla.
Olihan se silti toki varattu. (Tässä menee oma rajani).
Mutta fakta on, että kyseessä on naisen seksuaalinen valta ja se mihin asiat ovat johtaneet kun enää ei miehen kannata olla suhteessa, vaan normaalin ketmin on totuteltava ajatukseen että seksi ulkoistetaan alfoille, ja beta saa "nauttia parisuhteesta".
Se mistä olemme kirjoittaneet, on pitänyt paikkansa.
Eikä vain niin, vaan me saamme myös vastapuolen naisia - me naisvihaajista kaikkein pahimmat, vihatuimmat ja arvostetuimmat. Ex------------PUA kirjoitti:
Niin onkin.
Jokainen kyllä sai meistä varattua, mutta minä ja BEM luvalla.
Olihan se silti toki varattu. (Tässä menee oma rajani).
Mutta fakta on, että kyseessä on naisen seksuaalinen valta ja se mihin asiat ovat johtaneet kun enää ei miehen kannata olla suhteessa, vaan normaalin ketmin on totuteltava ajatukseen että seksi ulkoistetaan alfoille, ja beta saa "nauttia parisuhteesta".
Se mistä olemme kirjoittaneet, on pitänyt paikkansa.
Eikä vain niin, vaan me saamme myös vastapuolen naisia - me naisvihaajista kaikkein pahimmat, vihatuimmat ja arvostetuimmat.Oon mullakin osunu reffipuolella juttuihin jokunen varattukkin ja selityksenä on olleet, että kotona ei ole seksiä ja että sielä ollaan lähinnä kämppäkavereita...
Ihan piruuttani jututtanu, mutta ei nyt tulis mieleenkään lähtee panemaan heidän laisiaan reppanoita, jotka ei älyä edes erota, vaan roikutaan kuin takiainen elättäjässään. Eli puhut nyt markinaali ihmisistä, joiden miehet on impotentteja ja siksi siis näin..Annat ymmärtää, että tässä on joku yleinenkin järjestely käytössä nykyään?
- Mies3210
Minä kilttinä ja kunnollisena nuorena painoin itseäni vanhempaa vaimoa, jolle ukko oli maksanut sen luksushytin. Nykyisin olen vanha ja ilkeä, joten painan vain nuorempia.
Sinkkumieheltä on muuten huomaavaista muita sinkkumiehiä kohtaan nussia varattuja, niin ei vie sinkkutyttöjä pois tarjonnasta. On myös huomaavaista aisuria kohtaan täyttää parisuhteen tarpeet tai osoittaa naisen lutkuus.- Ex------------PUA
Jep, minäkään en pane varattua, ilman lupaa. Vaikka onhan se muodollisesti toki toisen miehen naisen käyttämistä puhtaasti omien himojensa täyttämiseen.
Tämäkin tapaus ehdotti seksisuhteen tapaista, jolloin saisin vakituista seksiä naiselta, ja hänen miehensä jhoitaisi nämä kaikki avomiehen velvollisuudet.
Näin jokainen osapuoli saisi jotain, koska "ketään ei voi omistaa" ja "jokaisella meillähän on historiansa". Näin punainen ja sininen pilleri eläisi sulassa sovussa.
- 2133
No ei kai uskottomuudessa mistään yksittäistapauksista voikaan puhua, kun se on niin yleistä, molemmilla sukupuolilla. Mutta ei meillä uskollisilla naisilla ole mitään velvollisuutta selitellä muiden naisten toilailuja. Mistä hitosta minä edes tietäisin, miksi varatut antaa teidän kaltaisille, kun ei ole itsellä käynyt mielessäkään edes pussata muita kuin puolisoa. Ns. Jännä-Jennat vastatkoon ihan itse omista puuhistaan.
- Ex------------PUA
No tulihan sieltä sentään joku, joka edes irtisanoutuu tuollaisesta. :D Kestihän siinä.
Tuo muuten ei ollut jännäjenna. En tiedä NALlin tapauksesta, mutta minun ja BEMin tapaukset ovat olleet koulutettuja ja ainakin ulospäin "kunniallisia" naisia, aina avovaimoista ja vaimoihin.
Mikä minua ehkä tässä eniten järkytti, oli se että miten tämä minunkin hoitani oli jotenkin niin pieni ja söpö tyttö suorastaan, josta ei kyllä kukaan ulospäin olisi uskonut tälläistä.
Vieläpä siinä kun sen kanssa jutusteli, niin siltikin tuntui epätodelliselta että mitä juuri oli tapahtunut.
- Ota.pulla.lääkkeet
Annan tarinastasi arvosanaksi 4- asteikon ollessa 4 - 10, eli tarinasi meni jopa alimman arvosanan alle. Selitys siihen on, että se on epäuskottava, liian pitkä ja sekava sönkötys, jossa ei ole päätä eikä häntää. Miksi kenenkään pitäisi "selittää" sinun sekavia fantasioitasi? Mene juttelemaan näistä harhaisista näyistäsi vaikkapa psykiatrin kanssa. Ehkä hän määrää sinulle sekä punaisia että sinisiä pillereitä. Ehkä saat muutaman valkoisenkin napin tai puna-valkoisen.
- Ex------------PUA
JA jälleen yksi uusi kurpparaivovastaus. :D
Totuus sattuu! ;D - luulet_liikoja_itsestäs
JA jälleen yksi uusi kurpparaivovastaus. :D
Totuus sattuu! ;DOnko tuo pakkomielle?
Koska panen ketä huvittaa juuri silloin kun haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408