Ekaa keryaa menossa miehen luo yöks, tunnetaan jo aika hyvin ja ollaan paljon tapailtu ja viestitelty mutta ei vielä menty sänkyyn eikä puhuttu asiasta. Olettaako miehet saavansa jos nainen menee yöksi? Petyttekö jos ei onnistu jos kyseessä eka kerta, voiko olla mahdollista että kiinnostus loppuu kuin seinään jos paljastaa olevansa neitsyt? Luulen että molemmat on kyllä vihjaillut siihen suuntaan että tässä on nyt vakava juttu kyseessä ja mahdollisesti muutakin tiedossa kuin nukkumista. Mutta pitiskö ehkäisy käydä minun ostamassa? Eikös miehen luulisi olleen varautuneen? Mutta olemme kyllä menossa yhdessä kauppaan että onkohan ihan noloa edes kysyä onko toinen ajatellut jotain puuhaa että pitäisi ostaa...vai vaikuttaako se sitten liian tökeröltä. Ääh en vauvoja nyt halua mutta en halua että halut pysäytettävä ehkäisyn puutteessa. Ja sellanen juttu vielä että kehtaako sitä olla ihan normaalisti miehen luona? Kiinnitättekö huomiota minkä yöpaidan valitsee ja onko farkut vai collarit kun oleskellaan? Uskaltaako edes vessassa käydä :D voi apua jos selviin tästä yöstä niin huhhuh <3
Miehen luo yöksi, miten valmistautua
18
2187
Vastaukset
- määmy
Pese hyvin persees ettei se haise koira-asennossa, jos porttoilemaan aioit ruveta.
Jaaha...tuota ei pitäisi tuossa vaiheessa miettiä mutta hanki nyt sinä ainakin ne kumit ennenkuin menet miehen luo.
Ei mies tuossa vaiheessa enää mitään polttopallon pelaamista odota joten voit olettaa neitsyytesi olevan mennyttä, jos olet itse siihen valmis muussa tapauksessa suhde voipi olla historiaa.
Jos mies on vakavasti kiinnostunut niin neitsyys tuskin haittaa häntä, itse asiassa päinvastoin. Mutta älä oleta miehen odottavan, että selviät neitsyenä tuosta yökyläilystä. Jos itse ajattelet niin etsi a-seksuaali mies.- Jsoush
Joo taidanpa käydä itse kaupassa :P
Ja niin kai se vakavasti kiinnostunut on, kaikki vaikuttaa kyllä siltä joten pienen keskustelun jälkeen oon valmis itekin ottamaan seuraavan askeleen :)
- OlispaMullakin
Olettaako miehet saavansa jos nainen menee yöksi?
- Ei.
Petyttekö jos ei onnistu jos kyseessä eka kerta, voiko olla mahdollista että kiinnostus loppuu kuin seinään jos paljastaa olevansa neitsyt?
- Ei pety, kyllä se kiinnostus loppuu johonkin muuhun.
Mutta pitiskö ehkäisy käydä minun ostamassa? Eikös miehen luulisi olleen varautuneen?
- Olisihan se ikävää jos olette päässeet kiihkeään tunnelmaan ja ei sitä kumia löydykkään, joten jos haluat ottaa varmaan päälle nii osta ihmees.
Mutta olemme kyllä menossa yhdessä kauppaan että onkohan ihan noloa edes kysyä onko toinen ajatellut jotain puuhaa että pitäisi ostaa...vai vaikuttaako se sitten liian tökeröltä.
- Ei
Ja sellanen juttu vielä että kehtaako sitä olla ihan normaalisti miehen luona?
- Kehtaa
Kiinnitättekö huomiota minkä yöpaidan valitsee ja onko farkut vai collarit kun oleskellaan?
- Itse ainakin olen kotona rennoissa vaatteissa, joten suosittelen.
Uskaltaako edes vessassa käydä :D voi apua jos selviin tästä yöstä niin huhhuh <3
- Laita hana päälle jos ujostuttaa :D Tsemppiä, hyvin se menee.
- Muista, mitä nopeemmin pussaat sitä enemmän aikaa jää pussailuun ;)- Jsoush
Kiitos tästä! Siinä tuli selkeä asiallinen vastaus kaikkeen :)
- innostunut.sonni
Jos sulla on hyvä peppu niin laita stringit jalkaan ja ole miehen luona ne päällä niin luulisi miehen innostuvan :)
- y.boffina
Ei ilman äitiä miehelään!
Ison asian tekemistä kuulemma pystyy pidättelemään ainakin viikonlopun verran jos on miehen luona. Ei siinä mitään järkeä ole, mutta pystyy kuitenkin.
Naisen luonakin nainen voi hoitaa vessa-asian niin, että ensimmäiseksi pannaan hana valumaan täysillä ja ihan viimeiseksi suljetaan. Tuollainen valkoinen kohina luo ilmeisesti romanttista tunnelmaa.- ropsis
Hähähähähä tämän ketjun kaikki keskustelut tulevat yhdestä ja samasta ip osoitteesta.
Samasta kuin Lapin Laten Buhahahaha. - OispaMullakin
Hei miten meni kyläily? :)
- Jsoush
Olin siivonnu alapääni vähän huonosti (kuulemma), eikä hommista tullut mitään. Helvetin miehet. Nyt puhaltelen kortsuista ilmapalloja täällä ja kiroilen elämään. Mikä ihme siinä on kun neitsyydestä ei pääse eroon kolmikymppisenäkään vielä.
- Jsoush
Kyläily meni tosi hyvin! Pädyinkin olemaan kaks yötä vaikka ensin oli suunnitelmissa yksi. Puhuttii molempien kokemuksista aiemmista suhteista eikä mies painostanut yhtään vaan pelkästään nukuimme kun tiesi että kaikki tapailu on mulle ihan uutta. Ja niin ikää löytyy 19 (joku kun näköjään täällä päätellyt mun olevan 30..) oli kyllä romanttiset päivät ja sovittu jo miehen tulevan mun luokse yöksi. :) ja joku on näköjään samalla nimimerkillä saanut jonkun provon kirjoitettuaa mut tässä oikea aloittaja :)
- Jsoush
Jsoush kirjoitti:
Kyläily meni tosi hyvin! Pädyinkin olemaan kaks yötä vaikka ensin oli suunnitelmissa yksi. Puhuttii molempien kokemuksista aiemmista suhteista eikä mies painostanut yhtään vaan pelkästään nukuimme kun tiesi että kaikki tapailu on mulle ihan uutta. Ja niin ikää löytyy 19 (joku kun näköjään täällä päätellyt mun olevan 30..) oli kyllä romanttiset päivät ja sovittu jo miehen tulevan mun luokse yöksi. :) ja joku on näköjään samalla nimimerkillä saanut jonkun provon kirjoitettuaa mut tässä oikea aloittaja :)
Se sininen liekki takapuolestanikaan ei haitannut (teen sellaisia temppuja sytkärin kans, pierasen ja sytyttelen), oikeastaan se olikin vasta romanttista :)
Jsoush kirjoitti:
Kiva kuulla että meni hyvin. Palstapervoista ei kannata välittää. Nauti elämästä :)
- OispaMullakin
Hienoa kuulla, että meni tapailut hyvin. Tosiaan noista oman elämänsä ripulipaskoista ei kannata välittää.
Tsemppiä orastavaan suhteeseen! ; ) - Jsoush
Kiitos! Aika lupaavalta näyttää suhteen alku :)
- Ei.mennä.lankaan
Hah mikä provo. Avaaja on vanha ja sudittu akka jo, veikkaan, olisiko 30 - 45 ikäinen. Muka neitsyt hah hah haa.
- jsoush
se oli äijälle viimeinen niitti kun pieraisin kynttilän tuleen tulee komia sininen liekki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344